-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реставрація з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом’янському районі. (Проєктні роботи. Стадія «П» та «Р»), код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»
Детальний опис закупівлі згідно тендерної документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) відповідно до тендерної документації.
Торги не відбулися
71 403 405.33
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 360 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 360 000.00 UAH
Період оскарження:
28.08.2020 14:55 - 30.11.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірні дії Замовника
Номер:
77d4cfbba0044db089db83b6c21bb3fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.c30
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Вимога:
25.02.2021 Замовником було прийнято незаконне Рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Українські Архітектурні Технології», надалі – Скаржника, (протокол засідання тендерного комітету № 241). Незаконність даного Рішення було підтверджено шляхом задоволення скарги UA-2020-08-28-001516-a.b29 (рішення АМКУ № 6562-р/пк-пз від 31.03.2021).
Серед основних принципів здійснення закупівель, згідно ч. 1 ст. 5 Закону, є максимальна економія та ефективність, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно ч. 6 ст. 11 Закону уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель В ІНТЕРЕСАХ ЗАМОВНИКА.
В Додатку 2 до ТД «Технічна специфікація» зазначені підстави для проектування:
«2.1. Рішення Київської міської ради:
- від 16.09.2010 № 35/4847 «Про схвалення Концепції стратегічного розвитку міста Києва (першої стадії розробки Генерального плану розвитку міста Києва та його приміської зони до 2025 року)»;
- від 15.12.2011 № 824/7060 «Про затвердження Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року» (у редакції рішення Київської міської ради від 06.07.2017 № 724/2886);
- від 21.12.2017 № 1042/4049 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки» зі змінами;
- від 14.11.2019 № 222/7795 «Про затвердження Міської цільової програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2019-2023 роки».
2.2. Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації):
- від 21.04.2020 № 632 «Про схвалення проекту Плану заходів на 2021-2023 роки з реалізації Стратегії розвитку міста Києва до 2025 року»;
- від 28.12.2019 № 2290 «Про деякі питання виконання Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки у 2020 році»;
2.3. Програма технічного розвитку Київського метрополітену на 2020 рік (першочергові заходи), затверджена наказом комунального підприємства «Київський метрополітен» від 28.12.2019 № 396-Н (далі – ПТР)».
Відповідно до зазначених рішень 28.07.2020 Замовником було опубліковано річний план закупівлі UA-P-2020-07-28-003717-a.
11.02.2021 Київським міським головою було підписано Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради №214 «Про затвердження Програми технічного розвитку Київського метрополітену на 2021 рік». Першим пунктом Розділу 1 зазначеної програми «Капітальне будівництво» об’єкт, який є предметом даної закупівлі, визначено як ОСНОВНИЙ. Адже дійсно він є вкрай важливим для жителів та гостей міста Києва.
Таким чином очевидно, що В ІНТЕРЕСАХ ЗАМОВНИКА його посадовими особами, уповноваженими на проведення закупівель, мало бути вжито всіх можливих заходів для максимально ефективного проведення закупівлі.
Як сам Замовник зазначив у Протоколі №577 від 20.04.2021 про повторне відхилення тендерної пропозиції Скаржника, він мав право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій, але цього не зробив, чим, у сукупності з попереднім безпідставним відхиленням пропозиції Скаржника від 25.02.2021, призвів до невиконання річного плану закупівель, вищезазначених рішень Київської міської ради, розпоряджень її виконавчого органу, Програми технічного розвитку Київського метрополітену, марних витрат коштів міського бюджету на заробітну плату посадових осіб Замовника, відповідальних за закупівлі, марних витрат коштів та часу Скаржника та інших учасників закупівлі.
Вважаємо такі дії Замовника такими, що порушують ч. 1 ст. 5 та ч. 6 ст. 11 Закону та вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ “Українські Архітектурні Технології”, зазначене у протоколі засідання тендерного комітету № 577 від 20.04.2021, звернутись до учасника про продовження строку дії тендерної пропозиції та визнати його переможцем торгів.
Директор ТОВ “Українські Архітектурні Технології” Сєркін І.О.
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист від 28.04.2021 №157-ТК.pdf 28.04.2021 16:28
Дата подачі:
23.04.2021 08:11
Вирішення:
Відповідь на вимогу викладено в листі від 28.04.2021 №157-ТК
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
2ae284d6a4ce45e48462dff129e52c75
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.b29
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції з додатками у вкладених документах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додатки до Скарги.rar 05.03.2021 17:23
- СКАРГА_ТОВ УАТ_Вокзальна.pdf.p7s.zip 05.03.2021 17:23
- Рішення від 11.03.2021 № 4688 + лист Замовнику.pdf 11.03.2021 20:14
- інформація про перенесення розгляду скарги від 19.03.2021 №3990.pdf 23.03.2021 09:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.03.2021 № 6562.pdf 01.04.2021 16:48
- Рішення від 31.03.2021 № 6562.pdf 05.04.2021 19:32
- Лист від 16.03.21 №88-ТК.pdf 16.03.2021 18:15
- Лист від 16.03.2021 №88-ТК.doc 16.03.2021 18:15
- Протокол від 15.04.21 №544.pdf 15.04.2021 11:26
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.03.2021 20:54
Дата розгляду скарги:
19.03.2021 12:14
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.03.2021 20:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.04.2021 19:32
Дата виконання рішення Замовником:
15.04.2021 11:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Колегії від 31.03.2021 №6562-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету від 25.02.2021 №241 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ». Відповідно до рішення Колегії від 31.03.2021 №6562-р/пк-пз скасовано рішення тендерного комітету від 25.02.2021 №241 про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ».
Вимога
Є відповідь
Надання додаткової інформації про причини невідповідності
Номер:
316f17218fc24ac286060b1f0a969e5d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.a28
Назва:
Надання додаткової інформації про причини невідповідності
Вимога:
Відповідно до ч. 3 ст. 31 Закону просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
1). У п. 1 Протоколу відхилення нашої пропозиції №241 від 25.02.2021 зазначено, що нами надано кошториси за формою 2-П, що не відповідають формі Додатку Г ДСТУ Б.Д.1.1-7:2013 (із змінами) та кошториси за формою 3-П, що не відповідають формі Додатку Д, ДСТУ Б.Д.1.1-72013 (із змінами).
При складанні кошторисів нами використовувалась остання версія ліцензійного програмного комплексу «АС-4ПИР», схваленого Мінрегіоном. Тому у цій програмі кошториси мають відповідати зазначеному ДСТУ з останніми змінами.
Відповідно до ч. 2 ст. 31 Закону в інформації про відхилення тендерної пропозиції має бути зазначено, у чому саме полягає така невідповідність.
Тому просимо конкретизувати, у чому саме надані нами кошториси не відповідають формам Додатків Г та Д, ДСТУ Б.Д.1.1-72013 (із змінами).
2). 23.02.2021 Вами було опубліковано Вимогу про усунення невідповідностей, в якій було вказано, що зазначений нами в п. 1 Довідки про досвід виконання аналогічних договорів від 09.11.2020 №181/5.1 Договір від 13.04.2016 №К-6400 не відповідає вимогам Замовника. Щодо Договору від 16.12.2019 №216, зазначеного нами в п. 2 цієї Довідки, Вами було зазначено, що назва предмету договору, зазначеного в договорі та у відгуку до цього договору відрізняється від назви предмета договору, зазначених в довідці про досвід виконання аналогічних договорів та експертному звіті до цього договору, а саме, після слів «та покрівлі» відсутнє слово «будівлі».
У Вимозі нам було запропоновано «виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель: - довідки про досвід виконання аналогічного(-их) договору(-ів); - викопіювання з договору(ів); - позитивного відгуку від замовника щодо виконання договору(ів), зазначеного(их) в довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів). При цьому назва предмету закупівлі повинна співпадати в усіх вищезазначених документах».
Усунути невідповідності необхідно було до 16:05 24.02.2021.
24.02.2021 о 13:19 нами були завантажені: нова довідка про досвід виконання аналогічних договорів від 24.02.2021 №37/2, в яка містила інформацію про два договори: 1. Новий договір від 21.09.2016 №П-21-09-16; та 2. Договір від 16.12.2019 №216, відомості про який містились в попередній довідці, але, як і вимагалось у Вашій Вимозі від 23.02.2021 про усунення невідповідностей, після слів «та покрівлі» ми додали слово «будівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що назва предмету закупівлі у цій закупівлі дійсно не співпадала в різних документах цієї закупівлі. Так на сторінці тендеру в електронній системі закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-11-08-001535-b та експертному звіті було відсутнє слово «будівлі». Проте у Додатку 1 до Договору на дану закупівлю «Завдання на проектування» та у відгуці Замовника слово «будівлі» було присутнє. При цьому ВСІ зазначені документи складались замовником цієї закупівлі, а не нами, як виконавцем. При цьому присутність чи відсутність слова «будівлі» в різних документах ніяк не впливає на факт виконання нами саме цього договору та наявність у нас аналогічного досвіду.
Проте, у Протоколі №241 від 25.02.2021 про відхилення нашої пропозиції Ви зазначили, що назва предмету закупівлі у нашій Довідці, викопіюванні з договору та листі-відгуці відрізняється від предмету закупівлі зазначеного в експертному звіті. Тобто цього разу, на Вашу думку, ми не мали включати слово «будівлі» у свою довідку.
Щодо договору від 21.09.2016 №П-21-09-16 в нашій довідці дійсно пропущені слова «з поглибленим вивченням предметів природного циклу». Але так само цей факт ніяк не впливає на факт виконання нами саме цього договору та наявність у нас аналогічного досвіду. На нашу думку це можна вважати формальною помилкою, яка не впливає на факт підтвердження нявності досвіду виконання аналогічних договорів. Тим більше, що, по-перше, згідно вимог Тендерної документації достатньо було надати лише 1 договір, тому, навіть якщо Ви вважаєте відсутність зазначених слів суттєвим порушенням, цей договір можна було взагалі не брати до уваги. По-друге, вимога про те, що «назва предмету закупівлі повинна співпадати в усіх вищезазначених документах», яка містилась у Вимозі про усунення невідповідностей від 23.02.2021, не містилась у Тендерній документації на дану закупівлю.
Виходячи з вищенаведеного просимо пояснити, як відсутність частини слів в предметі договору в наданій нами довідці впливає на факт наявності чи відсутності у нас досвіду виконання аналогічних договорів, якщо до цієї довідки додані викопіювання з договорів, експертні звіти та відгуки?
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист від 05.03.2021 №74-ТК.pdf 05.03.2021 15:47
Дата подачі:
01.03.2021 20:31
Вирішення:
Відповідь надано в листі від 05.03.21 №74-ТК, що додається
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (Проєкт Договору, - файл Додаток 3.doc)
Номер:
b910b5446c21454487269a3a89a4f24d
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.b27
Назва:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (Проєкт Договору, - файл Додаток 3.doc)
Вимога:
Ще 05 жовтня 2020 р. в системі розміщено вимогу UA-2020-08-28-001516-a.c17 внести зміни в тендерну документацію щодо відповідності проекту договору на закупівлю предмету закупівлі.
ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є «РЕСТАВРАЦІЯ з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна»…» В проекті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) ПРЕДМЕТОМ ДОГОВОРУ Є ПРОЄКТНІ РОБОТИ.
Термін «Науково-проектні роботи» з реставрації та ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам'яток архітектури та містобудування» взагалі не згадуються в проекті договору.
Замовник виніс рішення задовільнити вимогу, надавши коментар «в Додаток 2 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни та приведено у відповідність з проєктом договору».
В системі було також розміщено вимогу UA-2020-08-28-001516-a.c18 внести зміни в тендерну документацію щодо відповідності проекту договору ДБН В.2.3-7-2018.
Замовник виніс рішення задовільнити вимогу, надавши коментар «В Додаток 3 до тендерної документації (проект договору) будуть внесені відповідні зміни та приведено у відповідність до п. 5.35 ДБН В.2.3-7:2018 «МЕТРОПОЛІТЕНИ».
29 жовтня 2020 замовник вніс зміни до тендерної документації і в окремі файли - Додаток 2.doc (Технічна Специфікація) і Додаток 4.doc (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження
відповідності пропозиції учасника умовам тендерної документації). Але ж в Додаток 3.doc (Проєкт Договору) і в той же проект договору в тексті тендерної документації заявлені замовником зміни внесені не були.
Частини 2, 3 і 4 Ст.180 Господарського Кодексу України визначають предмет договору як істотну умову господарського договору.
Частина 5 Ст. Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що «Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків…», що вказані далі в цій частині.
Частина 4 Ст. Закону України «Про публічні закупівлі» вказує, що «Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції… крім випадків…», що вказані далі в цій
частині.
При тому, що п. 2 частини 1 Ст. 43 Закону України «Про публічні закупівлі» прямо вказує на нікчемність договору про закупівлю при укладанні договору з порушенням вимог частини четвертої статті 41 цього Закону.
Таким чином, замовник виклавши в тендерній документації проект договору на виконання проектних робіт (з помилками) замість проекту договору на виконання реставраційних робіт, заздалегідь унеможливив виконання договору в рамках законодавства.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію (Проєкт Договору, - файл Додаток 3.doc) з якими погодився замовник, відповідаючи на вимоги № UA-2020-08-28-001516-a.c17 і № UA-2020-08-28-001516-a.c18, тобто ПЕРЕРОБИТИ ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2020 12:23
Вирішення:
В Додаток 3 до тендерної документації (проект договору) будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Номер:
6161b8320d0848748795b1fc1dc38ec1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.c26
Назва:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Вимога:
В 05 жовтня 2020 16:29 в системі Прозорро було розміщено питання: Що мається на увазі під терміном «аналогічний» договір?
Замовник надав відповідь: «Під аналогічним договором мається на увазі як договір на розробку проєктної документації на об’єкти будівництва класу наслідків (відповідальності) СС3, так і договір на розробку науково-проєктної документації на реставрацію пам’яток культурної спадщини, які відповідно до статті 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» також відносяться до класу наслідків (відповідальності) СС3.»
Ваажаємо, що це ствердження суттєво змінює кваліфікаційні вимоги до учасників і з метою відповідності тендерної документації пп. 1…4 частини 1 статті 5 Закону України «Про Публічні Закупівлі» просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2020 14:22
Вирішення:
До тендерної документації будуть внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
рішень проекту «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н. з Департаментом охорони культурної спадщини КМДА перед проходженням експертизи проекту.
Номер:
d25bc47fc22f4201a6ea0e03592d2924
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.c25
Назва:
рішень проекту «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н. з Департаментом охорони культурної спадщини КМДА перед проходженням експертизи проекту.
Вимога:
В системі Прозорро було розміщено вимогу UA-2020-08-28-001516-a.c21, «…надати в тендерній документації копії проекту «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н.».
Замовник надав відповідь «Враховуючи обсяги, розміщення проєктів є неможливим…»
1. Враховуючи можливості системи «Прозорро» ствердження щодо «Враховуючи обсяги, розміщення проєктів є неможливим» відносно цього проекту точно не відповідає дійсності.
2. Беручі до уваги дані Замовника, що «Станція «Вокзальна» є пам’яткою архітектури – нерухомим об’єктом культурної спадщини місцевого значення, відповідно до Рішення міськвиконкому Київської міської Ради народних депутатів від 21.01.1986 № 49 «Про затвердження переліку пам’ятників архітектури місцевого значення». Охоронний номер – 192.» для можливості розрахунку вартості проектування щодо виконання п. 26.1. Технічної Специфікації, а також з метою ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ПП. 1…4 ЧАСТИНИ 1 СТАТТІ 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ВИМАГАЄМО НАДАТИ В ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ КОПІЇ ПОПЕРЕДНІХ ПОГОДЖЕНЬ ПРОЕКТНИХ РІШЕНЬ ВИЩЕВКАЗАНОГО ПРОЕКТУ З ДЕПАРТАМЕНТОМ ОХОРОНИ КУЛЬТУРНОЇ СПАДЩИНИ КМДА ПЕРЕД ПРОХОДЖЕННЯМ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТУ.
Вимагаємо надати в тендерній документації копії попередніх погоджень проектних рішень проекту «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н. з Департаментом охорони культурної спадщини КМДА перед проходженням експертизи проекту.
Пов'язані документи:
Замовник
- Ст. Вокзальная готовый проект.pdf 23.10.2020 10:10
Дата подачі:
20.10.2020 14:13
Вирішення:
Відповідно до ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником, в складі тендерної документації надана інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, опис предмета закупівлі . Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначені замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті Закону.
Відповідно до положень технічної документації (п.15.3.1) та чинного законодавства, розроблена науково-проектна документація «Реставрація з пристосуванням для сучасного використання станції «Вокзальна» Святошинсько-Броварської лінії Київського метрополітену та будівництвом другого вестибюля у Солом’янському районі» повинна відповідати Закону України «Про охорону культурної спадщини» та мати всі необхідні при цьому погодження. При цьому, окремі вимоги до створення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення викладені у пунктах 26.2-26.14 технічної специфікації. Загальні вимоги викладені у п.26.1 технічної специфікації, при цьому в ньому ж зазначене положення щодо можливості уточнення проєктних рішень, передбачених проєктом «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна».
Робочий проєкт «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н.» буде розміщено в системі PROZORRO.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Номер:
3f46be73614f42fd9c138ed1f2f88500
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.c24
Назва:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Вимога:
В системі Прозорро було розміщено вимогу UA-2020-08-28-001516-a.c20, щодо того, що «Замовник повинен надати матеріали затвердженого ТЕО у складі тендерної документації, з метою економії витрат бюджетних коштів».
Замовник надав відповідь щодо проекту стадії «П» - «Спорудження другого входу на станцію «Вокзальна» Святошино-Броварської лінії метрополітену», зокрема –
«На сьогодні, назва об’єкта будівництва та показники, закладені в затвердженому проєкті, враховуючи тривалий час його реалізації (більше 13 років), ЗАСТАРІЛІ ТА НЕ ВІДПОВІДАЮТЬ ВИМОГАМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА, ТА НОРМАТИВНИХ АКТІВ, зокрема…».
Одночасно з цим згідно п 28.8. Технічної Специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) вказує на необхідність «врахувати витрати, пов’язані з розробкою та експертизою проєктної документації затвердженої:
- розпорядженням КМДА від 24.09.2007 № 1260 «Про затвердження проекту спорудження другого входу на станцію «Вокзальна» Святошино-Броварської лінії»…»
Вважаємо, так само як і Замовник, що вищевказаний проект застарілий і не підлягає коригуванню, і пропонуємо Замовнику визначитись і прибрати з тендерній документації вимоги першого підпункту п. 28.8 щодо врахування витрат, пов’язаних з розробкою та експертизою цього проекту. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.10.2020 14:13
Вирішення:
Питання необхідності врахування витрат зумовлене необхідністю виконання розпорядження КМДА від 24.09.2007 № 1260 «Про затвердження проекту спорудження другого входу на станцію «Вокзальна» Святошино-Броварської лінії» та, відповідно до технічної специфікації, стосуються одного об’єкту будівництва. Вимоги першого підпункту п. 28.8 щодо врахування витрат, пов’язаних з розробкою та експертизою цього проекту стосуються виключно включення до складу кошторисної документації (ЗКР) витрат, пов’язаних з розробкою та експертизою проєктної документації стадії П, затвердженої розпорядженням КМДА від 24.09.2007 № 1260 «Про затвердження проекту спорудження другого входу на станцію «Вокзальна» Святошино-Броварської лінії».
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.12.2020 16:02
Вимога
Вирішена
Вимагаємо надати в тендерній документації копії проекту «Реконструкція систем автоматичної пожежної сигналізації на об’єктах метрополітену з оснащенням системами протипожежного захисту ескалаторних комплексів станцій («Палац спорту», «Дружби народів», «Хрещатик», «Вокзальна» з будівлею служби воєнізованої охорони»).»
Номер:
b72c10de18af4923a64d0dbcda1307d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.c23
Назва:
Вимагаємо надати в тендерній документації копії проекту «Реконструкція систем автоматичної пожежної сигналізації на об’єктах метрополітену з оснащенням системами протипожежного захисту ескалаторних комплексів станцій («Палац спорту», «Дружби народів», «Хрещатик», «Вокзальна» з будівлею служби воєнізованої охорони»).»
Вимога:
В системі було розміщено вимогу UA-2020-08-28-001516-a.c20, зокрема «…надати в тендерній документації копії проекту «Реконструкція систем автоматичної пожежної сигналізації на об’єктах метрополітену з оснащенням системами протипожежного захисту ескалаторних комплексів станцій («Палац спорту», «Дружби народів», «Хрещатик», «Вокзальна» з будівлею служби воєнізованої охорони»).»
Замовник надав відповідь: «Враховуючи обсяги, розміщення проєктів є неможливим.
В Додаток 2 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, щодо можливості ознайомлення з проектною документацією наведеної в п 28.8 технічної специфікації Замовника в будівлі Дирекції будівництва метрополітену» КП «Київський метрополітен», за адресою: Золотоворітський проїзд, 3, м. Київ (станція метро «Золоті Ворота»), контактна особа головний інженер Безвершенко О.В., тел. (044)-238-54-01»
1. Враховуючи можливості системи «Прозорро» ствердження щодо «Враховуючи обсяги, розміщення проєктів є неможливим» не відповідає дійсності.
2. В Дирекції будівництва метрополітену «КП «Київський метрополітен» вищевказаний проект відсутній. Вірогідніше за все його було виконано за договором по переговорній процедурі закупівель і цей договір відсутній в системі Прозорро. Припускаємо, що вищевказаний проект знаходиться в Службі сигналізації «КП «Київський метрополітен».
Вважаємо, що не розмістивши копію вищевказаного проекту в системі Прозорро, Замовник порушує п. 1…4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо надати в тендерній документації копії проекту «Реконструкція систем автоматичної пожежної сигналізації на об’єктах метрополітену з оснащенням системами протипожежного захисту ескалаторних комплексів станцій («Палац спорту», «Дружби народів», «Хрещатик», «Вокзальна» з будівлею служби воєнізованої охорони»).»
Пов'язані документи:
Замовник
- Вокзальна_ПС_18.04.2016.pdf 23.10.2020 10:01
Дата подачі:
20.10.2020 14:11
Вирішення:
Робочий проєкт «Реконструкція систем автоматичної пожежної сигналізації на об’єктах метрополітену з оснащенням системами протипожежного захисту ескалаторних комплексів станцій («Палац спорту», «Дружби народів», «Хрещатик», «Вокзальна» з будівлею служби воєнізованої охорони»), буде розміщено в системі PROZORRO, в частині, що стосується предмету закупівлі.
Твердження про відсутність проєктів, зазначених у вимозі, в Дирекції будівництва метрополітену не відповідає дійсності.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Номер:
3d3ed199b657492cb5881d174e680f66
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.c22
Назва:
Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Вимога:
Із тендерної документації не ясно, чий обов’язок отримати звіт в експертизі. Згідно з п. 28.10. Технічної Специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) «Подання науково-проектної документації, оформленої генеральним проєктувальником (проєктувальником), відповідно до вимог національних стандартів до Департаменту та на експертизу, відповідно до вимог чинного законодавства України здійснюється Замовником». А пп. 1.2.2., 5.8., 6.3.2.в проекті договору про закупівлю (Додаток 3 до тендерної документації) відносить отримання експертного звіту до обов’язків проектувальника (Учасника).
Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2020 16:30
Вирішення:
До тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Для можливості розрахунку вартості проектування щодо виконання п. 26.1. Технічної Специфікації, а також з метою відповідності тендерної документації пп. 1…4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО надати в тендерній документації копії проекту «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н.
Номер:
acef629cb084445da36bb10e54a40f9c
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-08-28-001516-a.c21
Назва:
Для можливості розрахунку вартості проектування щодо виконання п. 26.1. Технічної Специфікації, а також з метою відповідності тендерної документації пп. 1…4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО надати в тендерній документації копії проекту «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н.
Вимога:
П.26.1 Розділу 26 «Вимоги до створення доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення» Технічної Специфікації (Додатку 2 до тендерної документації) вказує на необхідність «з урахуванням рішень прийнятих в робочому проєкті «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н (у разі необхідності проектні рішення уточнити)» Учасник закупівлі інформований, що Замовник проводив тендер «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення (Проектні роботи. Стадія «РП») (Капітальний ремонт і реставрація, код 45453000-7 за ДК 021:2015)», UA-2017-09-21-000340-b.
Для можливості розрахунку вартості проектування щодо виконання п. 26.1. Технічної Специфікації, а також з метою відповідності тендерної документації пп. 1…4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» ВИМАГАЄМО надати в тендерній документації копії проекту «Капітальний ремонт станцій метрополітену в частині забезпечення вільного доступу маломобільних груп населення. Станція метрополітену «Вокзальна», затвердженого наказом КП «Київський метрополітен» від 11.07.2019 № 207-Н.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.10.2020 16:28
Вирішення:
Враховуючи обсяги, розміщення проєктів є неможливим.
В Додаток 2 до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, щодо можливості ознайомлення з проектною документацією наведеної в п 28.8 технічної специфікації Замовника в будівлі Дирекції будівництва метрополітену» КП «Київський метрополітен», за адресою: Золотоворітський проїзд, 3, м. Київ (станція метро «Золоті Ворота»), контактна особа головний інженер Безвершенко О.В., тел. (044)-238-54-01.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
04.12.2020 16:02