-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Cанітарний автомобіль
Завершена
1 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період уточнення:
09.07.2020 10:01 - 17.07.2020 16:00
Відповідь надана
Ваша документація має дискримінаційні ознаки та відсутнє обгрунтування посилання на конкретну торговельну марку! Вимогаємо внести зміни!
Номер:
da91fb7007d7418abe4a9515a8d5f506
Дата опублікування:
14.07.2020 14:12
Опис:
Замовнику!!! Об'єм двигуна (см3 ) 2198 не передбачає еквіваленту тому ваша характеристика дискримінаційна взагалі!
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу по об'єму двигуна та іншім характеристикам комплектації базового автомобіля.
Тому ми будемо вимушені звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Відповідь:
В документацію закупівлі внесено зміни
Дата відповіді:
14.07.2020 17:01
Відповідь надана
Ваша документація має дискримінаційні ознаки та відсутнє обгрунтування посилання на конкретну торговельну марку! Вимогаємо внести зміни!
Номер:
040f74ee88b34956b093e17a2421a1c5
Дата опублікування:
11.07.2020 12:28
Опис:
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь якого обгрунтування зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є ВИКЛЮЧНО характеристиками конкретної марки автомобіля конкретного виробника Groupe PSA (PSA Peugeot Citroën), і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які привели б до економії та ефективному використанню бюджетних коштів.
Учасники можуть запропонувати вам автомобіль іншої марки, який буде дешевший та більш технологічний. Наприклад, обгрунтуйте Об'єм двигуна (см3 ) 2198 ? В іншому автомобілі буде встановлений двигун іншої модифікації наприклад об'ємом 2500 см3 що є не гіршим показником, і так само з чисельними характеристиками які мають дискримінаційний характер та виключають наявність еквіваленту.
Але ці всі кращі характеристики можуть бути формальним приводом для дискваліфікації будь якого участника, який запропонував більш вигідну пропозицію.
Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників.
Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб з максимальною економією та ефективністю повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників, для чого документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі.
В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі.
Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки автомобіля є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з документації дискримінаційні вимоги щодо технічних характеристик предмета закупівлі та виключити дискримінаційну вимогу по об'єму двигуна та іншім характеристикам комплектації базового автомобіля.
Потенційний учасник буде вимушений звернутися зі скаргою до АМКУ і в разі задоволення скарги буде поданий позов до суду з вимогою компенсації плати за подання скарги та судовий сбір з відповідальних осіб тендерного комітету. Є судовий прецедент по подібним спорам http://reyestr.court.gov.ua/Review/72544594
Згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема передбачено штраф у розмірі сто неоподатковуваних мінімумів доходів громадян накладається на службових (посадових) та уповноважену особу замовника у разі невідповідності тендерної документації до вимог законодавства.
Відповідь:
На Ваше звернення тендерний комітет КУ «Березівський психоневрологічний інтернат» повідомляє наступне.
Відповідно до п. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно до потреб Замовника в Додатку 4 тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 - 34110000-1 Легкові автомобілі» вказано, що предметом закупівлі Cанітарний автомобіль за ДСТУ 7032:2009
на шасі автомобіля подібного Сітроен ДЖАМПЕР (Пежо Боксер) (або еквівалент)!!!
Також в останньому абзаці додатку 4 тендерної документації вказано , що Будь-які посилання в таблиці на конкретну торгівельну марку або тип, передбачає надання учасником еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими ( не погіршувати характеристики предмету закупівлі! )).
Зокрема, щодо двигуна вказано,
Максимальна потужність (кВт (к.с.)), (не меньше) 92 (130)
Максимальний крутний момент (Нм), (не меньше) 310
Тобто, учасниками можуть надаватися еквіваленти щодо даного предмету закупівлі, з характеристиками, які не можуть бути гірші, ніж зазначено у вимогах додатку 4 тендерної документації, якщо ці характеристики будуть кращими, то це не буде підставою для відхилення учасника.
Тож, відповідно до вищезазначеного, замовником не було порушено вимог Закону і передбачено подання еквівалентів з характеристиками, що не будуть гіршими, ніж зазначено згідно вимог тендерної документації.
Дата відповіді:
14.07.2020 09:00