• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів: 6 разове денне харчування учнів та дітей в навчальний та канікулярний періоди, протягом 7 днів на тиждень у зміну Services of organization of the hot food of the schoolchildren: six-time food of schoolchildren and children during 7 days in the periods of study and holiday.

Торги відмінено

3 206 916.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 034.58 UAH
Період уточнення: 16.12.2016 16:00 - 17.01.2017 10:00
Відповідь надана

Не цінові умови

Номер: 3fc0daa6385f42cd87db929372f383a1
Дата опублікування: 24.12.2016 11:38
Опис: Добрий день! Відповідно до частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Критеріями оцінки є: - у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна; - у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.» Дана закупівля не відноситься до другого пункту, а тому інші критерії, крім ціни, не мають впливати на оцінку тендерної пропозиції. Чи можливо внести зміни та встановити критерій оцінювання відповідно до діючого законодавства, а саме: "Ціна - 100%"?
Відповідь: Враховуючи контингент соціально-незахищених дітей, які потребують особливої уваги і потреб (діти – сироти та позбавленниє батьківської опіки, діти із сімей які знаходяться у скрутному становищі, із баготодитний сімей, учасників та загиблих батьків у АТО, діти інваліди та інши пільгових категорій) які знаходяться у закладі під час навчання та оздоровлення потребують спеціалізованного підходу до харчування дітей, у зв'язку з цим розроблено техничне завдання за окремою специфікацією (3-х тижневе меню, особливий графік харчування та термін, умови надання послуг, вимоги щодо якості послуг та продуктів харчування, відповідності послуг вимогам законодавства у сфері освіти, соціальному захисту, охорони здоровя, то що). З огляду на особливості закупівлі послуг гарячого харчування для закладу, таку закупівлю слід вважати такою, що має складний та спеціалізований характер. На підставі вищенаведеного закладом було прийнято рішення використовувати при оцінці тендерних пропозицій критерій, ціна разом з іншим критерієм – досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі. Враховуючи контингент соціально-незахищених дітей, для яких купуються послуги гарячого харчування, перевага по вищезазначеному критерію буде надаватися організаціям-учасникам з багаторічним досвідом роботи у сфері організації гарячого харчування. Тому вважаємо, що чим більший досвід роботи в учасника, тим якіснішим буде надання послуг. При цьому, вимога про наявність необхідного досвіду роботи не є вирішальною. Вирішальним та основним фактором при оцінці тендерної пропозиції насамперед залишається ціна. Таким чином вважаємо, що маємо право застосувати при оцінці пропозицій критерій «ціна» разом з іншими критеріями оцінки («досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі») та Ваше твердження, що ця вимога є безпідставною та дискримінаційною не ґрунтується на чинному законодавстві (ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Дата відповіді: 26.12.2016 15:54
Відповідь надана

Кваліфікаційні критерії до учасників згідно вимог ТД

Номер: 58a7989402884a0f970f59e406c9a2fc
Дата опублікування: 23.12.2016 15:16
Опис: У ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі" чітко визначені кваліфікаційні критерії, які висуваються замовниками учасникам: "1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. "2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору." Поняття "виконання аналогічного договору" розуміє під собою, что договір має бути 1 (один) і на виконання цієї вимоги учаснику достатньо надати 1 аналогічний договір (тобто аналогічний предмету закупівлі). Але замовник у п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, вимагає від учасника надати декілька аналогічних договорів (вимоги п. 3.1 и 3.5), що суперечить чинному законодавству у сфері державних закупівель. Прошу виключити суперечливі вимоги ТД зазначені вище.
Відповідь: п.3.2. додатку 3 ТД вимагається документальне підтвердженя інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме «Копія аналогічного договору стосовно надання послуг гарячого харчування (послуг їдалень), у відповідності до предмету закупівлі». Учасник повинен надати копію одного аналогічного договору для підвердження досвіду виконання аналогічного договору. Крім того для підтвердження Досвіду роботи при оцінкі пропозицій Учасник при наявності надає копії догворів що свідчать про досвід надання аналогічних послуг принцип, за яким оцінюється даний критерій: строк виконання аналогічних договорів (в роках) Питома вага критерію: 30% Опції: 1 - більше 5-ти років оцінюється в 30 % 2 - від 2 до 5 років оцінюється в 15 % 3 - менше 2 років оцінюється в 0%, Тобто це може бути один дговір, або декілька які підтверджюють досвід (у роках) надання послуг за предметом закупівлі. Від кількості пітдтвердженненого терміну (років) роботи на даному ринку послуг залежить результат при оцінкі пропозицій за кваліфікаційним критеріям «досвід роботи у сфері, відповідної до предмета закупівлі», тобто коли підтверджено срок виконання договорів (у роках) менше 2-х років питома вага при оцінки буде складатися 0%. Пропозиція учасника який надав хочаб копію одного аналогічного договору не відхиляється та допускається до оцінки, у разі відповідності пропозиції учасника усім вимогам зазначених у ТД та додатках до неї. Підтверджена кількість років (строків) виконання договорів (договору) впливає лише на «приведену ціну» пропозиції.
Дата відповіді: 26.12.2016 15:52
Відповідь надана

Щодо вимоги ТД про наявність працівників

Номер: b7659d1bec8142e385835729300d06dc
Дата опублікування: 23.12.2016 15:03
Опис: На вимогу п. 2.4 Додатку 3 (Кваліфікаційні критерії) Учасник повинен "З метою дотримання вимог чинного трудового законодавства та забезпечення безперебійного харчування дитей у закладі необхідність наявності у Учаника на менш чим 15 працівників (кухарів, інженера технолога, водіїв, помічників кухаря, мийніків посуду, підсобних робітнимів МОП та іших)" Але наявність у штаті Учасника працівників у кількості більшої 15 осіб або меньшою не гарантує Замовнику забезпечення виконання договору: зазначені працівники можуть бути залучені на виконання інших договорів з іншими замовниками. Чи задовільнить Замовника надання Учасником гарантійного листа про можливість забезпечити харчоблок замовника необхідною кількістю кваліфікованого персоналу на дату укладання договору у разі визнання учасника переможцем процедури закупівлі? Якщо ні, то прохання Замовника обгрунтувати свою відповідь з посиланням на законодавчо-нормативні акти, якими користувався Замовник, висуваючи такий критерії до учасників.
Відповідь: Від учасника вимагається наявність у штаті не менш чим 15 працівників (кухарів, інженера технолога, водіїв, помічників кухаря, мийніків посуду, підсобних робітників та іших) на час подання пропозицій, що свідчить про можливість забезпечення виконання договору в незалежності від того, задіяні чи не задіяні вони на виконання інших договорів, при поданні пропозицій Учасник надає гарантийний лист (п. 9 додаток 5 до ТД ). У звязку з тим що харчування дітей проводиться протягом зміни, щоденно, шести разове, включаючи неробочі дні ( субота, неділя, святкові дні) Учасник повинен передбачити задовільнення та дотримання вимог законодавства про працю (КЗпП України, Закону «Про відпустки», Закону «Про охорону праці», статуту підприємства та колективного договору). Учасник має право окремо додатково надати гарантійного листа про можливість забезпечити харчоблок необхідною кількістю кваліфікованого персоналу на дату укладання договору.
Дата відповіді: 26.12.2016 15:50