• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів: 6 разове денне харчування учнів та дітей в навчальний та канікулярний періоди, протягом 7 днів на тиждень у зміну Services of organization of the hot food of the schoolchildren: six-time food of schoolchildren and children during 7 days in the periods of study and holiday.

Торги відмінено

3 206 916.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 16 034.58 UAH
Номер: 7ecb610a78a34ed7b86858135d090fdc
Внутрішній номер закупівлі: 507029
Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-12-16-001833-b   
Замовник: Комунальний заклад "Дитячий оздоровчий центр соціальної реабілітації санаторного типу "ПЕРЛИНА ПРИДНІПРОВ'Я" Дніпропетровсткої обласної ради"
Контактна особа: Yulia Borysivna +380962338087 bardishy@i.ua http://perlina.dnepredu.com/uk/site/index.html
Класифікатор ДК 021:2015: 55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Очікувана вартість: 3 206 916.00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 16 034.58 UAH
Розмір забезпечення тендерних пропозицій: 39 190.00 UAH
Період уточнення: 16.12.2016 16:00 - 17.01.2017 10:00
Період прийому пропозицій: 16.12.2016 16:00 - 27.01.2017 10:00
Аукціон: з 06.03.2017 13:31

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів: 6 разове денне харчування учнів та дітей в навчальний та канікулярний періоди, протягом 7 днів на тиждень у зміну Services of organization of the hot food of the schoolchildren: six-time food of schoolchildren and children during 7 days in the periods of study and holiday
Код ДК 021:2015: 55500000-5 Послуги їдалень та кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 21.10.2017
Місце постачання 51215, Україна, Дніпропетровська область, с. Орлівщина, Новомосковський р-н, вул. Острівна, 2-А На карті

Інформація про скасування

Номер: afd83f8a4e234db4921c357f6816e77b
Причина скасування: unsuccessful
Опис причини скасування: ч. 2 ст. 31 Закону- скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг 13.01.2017 р. затвердженно та прийнято кошторис на 2017 р. , згідно кошторису на дану закупівлю передбачено - 3 206 916 грн.,не потребує додаткове розміщення англійською мовою на сайті Уповноваженого органу та змінюється порядок проведення самої процедури (аукціону, оцінки, термінів)
Дата опублікування: 25.01.2017 12:18
Статус:
Виконано