• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 764 по вулиці Антоновича, 168 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)

Капітальний ремонт фасаду закладу дошкільної освіти № 764 по вулиці Антоновича, 168 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

5 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Період уточнення: 07.05.2020 10:35 - 22.05.2020 00:00
Відповідь надана

Предмет закупівлі

Номер: 28be123d6615459c96703a94852f78b1
Дата опублікування: 12.05.2020 14:38
Опис: Ми вірно розуміємо, предметом закупівлі є будівельних та інших робіт (обстеження+проект+експертиза проекту+авторський нагляд+технічний нагляд)?
Відповідь: так.
Дата відповіді: 18.05.2020 10:40
Відповідь надана

Скоригуйте проект договору

Номер: 57963243547b4c02aa3c5f5f147b9f7b
Дата опублікування: 08.05.2020 12:42
Опис: Проектом договору передбачено що сторони погодились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертизу проектно/кошторисної документації проходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому Замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи проектної/кошторисної документації. Однак згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 N 560, п. замовником експертизи є: - замовник будівництва; - проектувальник, якщо це передбачено договором на виконання проектно-вишукувальних робіт. Окрім того п. 6. даного порядку встановлює, що метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва. Також звертаємо Вашу увагу, що при виявленні експертизою зауважень до проекту, повторна експертиза проекту будівництва проводиться після його доопрацювання. Так як, інші учасники закупівлі, не є розробниками проектної документації просимо внести зміни до проекту договору, та виключити вказану вимогу, оскільки дана вимога надає незаконні переваги для участі у тендері підрядній організації, яка є розробником проекту.
Відповідь: Відповідно до проекту договору передбачено що Підрядник (Переможець) розробляє проектну/кошторисну документацію відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерств регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45. Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері. Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Дата відповіді: 12.05.2020 13:21
Відповідь надана

Відомість ресурсів

Номер: 289a65ff240945b89951a011fa39c722
Дата опублікування: 08.05.2020 11:57
Опис: Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Відповідь: Відповідно до проекту договору передбачено що Підрядник (Переможець) розробляє проектну/кошторисну документацію відповідно до вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил, у тому числі Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого Наказом Міністерств регіонального розвитку,будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560. Також Підрядник (Переможець) являється замовником експертизи проектної/кошторисної документації за власний рахунок та здійснює супровід під час проведення експертизи цієї документації та зобов’язаний отримати відповідний експертний звіт щодо розгляду документації за всіма необхідними напрямами, який є достатнім для затвердження Замовником проектної/кошторисної документації відповідно до вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560 та Наказу Міністерстварегіонального розвитку, будівництвата житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45. Враховуючи зазначене просимо конкретизувати, який пункт договору потребує внесення змін та надати пояснення з посиланням на нормативні документи, чим саме він надає незаконні переваги тому чи іншому Учаснику для участі у тендері. Додатково звертаємо увагу, якщо форми вищезазначених документів, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, в такому випадку Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України.
Дата відповіді: 12.05.2020 13:21