• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)»

Торги відмінено

10 664 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 106 640.00 UAH
Період уточнення: 29.04.2020 16:26 - 18.05.2020 16:04
Відповідь надана

Уточнення щодо невідповідностей проекту та технічного завдання

Номер: ab2d128326a94554aebc2de211a4682c
Дата опублікування: 18.05.2020 11:17
Опис: Доброго дня! Учасник звертається з проханням надати розяснення щодо деяких невідповідностей, які виникли під час ознайомлення з робочим проектом. 1 Роботи протипожежного призначення У кошторисної документації на Загально будівельні роботи, об’єм матеріалів для протипожежного призначення (пункти 10 і 70), не відповідає вимогам розділу 3, Регламенту робіт з вогнезахисту «Суміші просочувальні ДСА-1, ДСА-2 для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини», так як згідно цього розділу загальні витрати суміші просочувальні ДСА-2 для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини складають 750,4 г/м2 (антипірен ДСА-2 - 560,6 г/м2 + антисептик - 200 г/м2) + 20 - 30 % на технологічні витрати. У пунктах 1 і 2, (3 – черга), Додатку 6 «Технічне завдання», вказана площа зовнішніх стін, які підлягають утепленню - 2486 м2, а в аркуші 22, Робочого проекту 04-02-19 АБ зазначена площа зовнішніх стін, які підлягають утепленню - 2610 м2 У пункті 91, (3 – черга), Додатку 6 «Технічне завдання» вказана площа установлення та розбирання зовнiшніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м – 160 м2, а у пункті 3, кошторисної документації на Загально будівельні роботи (3 – черга), вказано для зовнішніх стін, які підлягають утепленню необхідно 233м. цокольного профілю, тому при висоті будівлі 13,7м, необхідна площа установлення та розбирання зовнiшніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, буде складати - 1600 м2
Відповідь: 1. Згідно постанови КМУ №166-р від 10.03.2017 р. для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини було розроблено РЕГЛАМЕНТ РОБІТ З ВОГНЕЗАХИСТУ де в третьому розділі (Розрахунок витрат вогнезахисного засобу при поверхневій обробці) зазначено наступне: - Згідно сертифікату відповідності UA 1.016.0016214-17 витрата робочого розчину (з терміном дії до 08.10.2019р.) антипірена ДСА-2 визначена за середнє значення 550,4 г/м² (в перерахунку на сухі солі - 165,1 г/м²) і робочого розчину антисептика - 200 г/м² (в перерахунку на суху речовину 4,0 г/м²). Тобто на 1 м² поверхневої вогнебіозахисної обробки необхідно сухої речовини 169,1 г/м² (165,1+4,0=169,1). Загальна площа поверхні дерев’яних конструкцій покрівлі що підлягає обробленню 1233,44 м² (п.9 кошторису) та 2590 м² (п.69 кошторису) . Якщо 1233,44 м²*0,169,1 кг/м² = 208,575 кг та 2590 м²*0,169,1 кг/м² = 437,969 кг. Пунктами 10 та 70 передбачено 764,6 кг сухої речовини замість 646,544 кг, що на 118,056 кг (18,3%) більше нормативних параметрів. Хочемо зазначити що більше ніж нормативні витрати матеріалів мають бути зафіксовані окремими актами з підтверджуючими розрахунками які в обов’язковому порядку погоджуються представниками авторського нагляду. 2. Площа зовнішніх стін, які підлягають утепленню становить 2486 м². В робочому проекті 04-02-19 на аркуші 22, де зазначено площа утепленню стін 2610 м² описка. 3. Пунктом 195 кошторисної документації на загально будівельні роботи (3-черга) та п.145 (2-черга) заплановано 160 м² та 660 м² риштувань, що (з урахуванням висоти риштувань 13м) передбачає одночасне виконання робіт по довжині на 70,8 м. п. Ця довжина може бути подроблена на 2,3 або більш захваток. Ураховуючи те що школа ремонтується за бюджетні кошти вважаємо фінансово недоцільно передбачати одночасне встановлення риштувань на площі більше ніж передбачено кошторисом. Крім цього хочемо зазначити що перед початком виконання будівельних робіт довжина та кількість риштувань має бути додаткова прорахована підрядною організацією та для забезпечення безпечного проведення освітнього процесу погоджена з адміністрацією закладу.
Дата відповіді: 20.05.2020 09:34
Відповідь надана

Субпідрядникі

Номер: c2ab4cbdd851432790099579af7bd7f8
Дата опублікування: 12.05.2020 14:42
Опис: У відповідності до п. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід критерію Учасник має право залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. До виконання робіт з пожзахисту Учасник має намір залучити субпідрядника, але в обсязі що не перевищує 20% від вартості договору (ціни тендерної пропозиції). Надайте будь ласка роз'яснення чи потрібно надавати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з урахуванням показників субпідрядників, якщо він буде залучатися до робіт в обсязі меншому ніж 20 % від вартості Договору.
Відповідь: Необхідно надати інформацію щодо субпідрядників згідно умов тендерної документації, в якій все викладено у вичерпній формі.
Дата відповіді: 13.05.2020 12:45
Відповідь надана

Копії повного комплекту установчих документів

Номер: da1c86485ff04caea8867d71a8698ca9
Дата опублікування: 12.05.2020 12:57
Опис: Умовами п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділe ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачається надання учасником Копії повного комплекту установчих документів Учасника (крім фізичних осіб) або копію усіх сторінок паспорту та довідки щодо ідентифікаційного коду Учасника (тільки для фізичних осіб, які проживають на території України).. Роз'ясніть, чи можливо надати копії таких документів у вигляді сканкопій оригіналів документів або потрібно надавати завірені копії документів знятих з оргигіналів ?
Відповідь: Документи подаються у відповідності діючого законодавства ЗУ про Публічні закупівлі
Дата відповіді: 12.05.2020 15:00
Відповідь надана

Умови оплати

Номер: d96736ac1e054430a46092bf0f96facd
Дата опублікування: 12.05.2020 12:44
Опис: В заяві пропозиції зазначено , що необхідно вказати умови оплати даної закупівлі. Однак п. 4.1. р. 4 "Порядок здійснення оплати" визначено, що . Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи після підписання акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 3. Також в оголошенні зазначено Тип оплати Піляоплати 100 %. Роз'ясніть будь ласка, навіщо зазначати умови оплати в заяві пропозицыії, якщо оголошенням та проектом Договору, ці умови вже визначені. Або роз'ясніть, що бажаж бачити Замовник в даному пункті та чи можливо передбачити аванс на закупівлю матеріалів?
Відповідь: У відповідності до умов договору тендерної документації оплата за роботи не передбачає авансу.
Дата відповіді: 12.05.2020 14:46
Відповідь надана

Уточнення щодо установчих документів Учасника

Номер: c22dd891c5574efeaef8902050df35ce
Дата опублікування: 12.05.2020 11:44
Опис: Доброго дня! Просимо уточнення стосовно пункту "Копії повного комплекту Установчих документів Учасника" Що входить в "повний комлект" установчих документів,які вимагає Замовник? Надайте будь-ласка перелік, які це саме документи.
Відповідь: Установчі документи у відповідності ГК України та ЗУ України про господарські товариства
Дата відповіді: 12.05.2020 14:44