-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)»
Торги відмінено
10 664 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 106 640.00 UAH
мін. крок: 1% або 106 640.00 UAH
Номер:
2b83252a1da0421082b46dc52a649994
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-06-24-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.06.2020 00:00
Період моніторингу:
24.06.2020 10:56 - 16.07.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2020 № 39
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.06.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-04-29-002504-b 29.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK2-13-1:
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пункту 17 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пунктів 2 та 5 частини першої статті 5 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства щодо визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції або заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, повноти відображення інформації в річному плані та оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Городнянської міської ради (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.04.2020 № 8, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника на них, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецсервіс» (далі – ТОВ «Укрспецсервіс»), товариства з обмеженою відповідальністю «Буденергомонтаж» (далі – ТОВ «БЕМ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «МЖК-Сервіс» (далі – ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс», приватного підприємства «Семидар» (далі – ПП «Семидар»), товариства з обмеженою відповідальністю «Діоро» (далі – ТОВ «Діоро»), товариства з обмеженою відповідальністю «Інекс Реал» (далі – ТОВ «Інекс Реал»), протоколи засідання тендерного комітету щодо продовження строку розгляду від 05.06.2020 № 12 та від 15.06.2020 № 17, протоколи засідання тендерного комітету про відхилення тендерних пропозицій учасників від 10.06.2020 № 14, від 18.06.2020 № 18, від 18.06.2020 № 19, протокол засідання тендерного комітету про визначення переможця процедури відкритих торгів від 19.06.2020 № 20.
У ході моніторингу встановлено, що у річному плані закупівель за номером ID: UA-P-2020-04-29-003124-b, яким передбачено проведення зазначеної процедури закупівлі, відсутня інформація щодо місцезнаходження Замовника та його категорії, чим порушено вимогу пункту 1 частини другої статті 4 Закону.
Крім того, встановлено, що Замовником в порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону до оголошення про проведення відкритих торгів не внесено інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
У ході моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону, зокрема, в порушення вимог пункту 17 частини другої статті 22 Закону в тендерній документації не зазначено електронну адресу однієї чи кількох посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Аналізом правомірності відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Укрспецсервіс» порушень не встановлено.
В ході моніторингу встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «БЕМ» протоколом засідання тендерного комітету від 18.06.2020 № 18 відхилена через невідповідність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», а саме у зв’язку з відсутністю інформації: дата народження, країна громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Слід зазначити, що відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 16.03.2020 № 755-IV, у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.
Водночас у новій редакції пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 28.04.2020 № 755-IV (далі - Закон від 28.04.2020 № 755-IV) (на відміну від попередньої його редакції) відсутня норма, відповідно до якої інформацію про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи не подають, якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є її бенефіціарними власниками.
У період з 28.04.2020 до закінчення тримісячного строку, передбаченого пунктом 4 розділу X Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX (далі – Закон від 06.12.2019 № 361-IX), від юридичних осіб, які зареєстровані до набрання чинності цим Законом, законодавство не вимагає наявності в Єдиному державному реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка вказана в новій редакції пункту 9 частини другої статті 9 Закону від 28.04.2020 № 755-IV і не була передбаченою його редакцією.
З огляду на вищезазначене, до закінчення передбаченого пунктом 4 розділу X Закону від 06.12.2019 № 361-IX тримісячного строку з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, щодо учасників – юридичних осіб, зареєстрованих до 28.04.2020, не може бути застосована підстава, передбачена пунктом 9 частини першої статті 17 Закону, через відсутність в Єдиному державному реєстрі інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка передбачена саме новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону від 28.04.2020 № 755-IV.
Таким чином, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БЕМ» за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону.
При цьому, в ході моніторингу встановлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс», ПП «Семидар», ТОВ «Діоро» протоколом засідання тендерного комітету від 18.06.2020 № 19 відхилені з аналогічних питань за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених пунктами 2 та 5 частини першої статті 5 Закону.
Враховуючи викладене, ознака порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK 2-13_1: «Замовник відхилив тендерні пропозиції всіх учасників закупівлі робіт, крім переможця», підтверджена.
Період усунення порушень:
02.07.2020 16:43 - 17.07.2020 00:00
Дата публікації висновку:
02.07.2020 16:43
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобовязання Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель виконано шляхом вжиття заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції. Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону усунути неможливо тому щоданому етапі закупівлі відсутня технічна можливість для внесення змін до річного плану закупівель, оголошення, тендерної документації.
Дата публікації звіту:
08.07.2020 16:12
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
- other: Так
- corruptionAwarded: Так
Опис:
Порушення усунуто.
Дата публікації:
10.07.2020 08:29