-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)»
Торги відмінено
10 664 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 106 640.00 UAH
мін. крок: 1% або 106 640.00 UAH
Період оскарження:
29.04.2020 16:26 - 24.05.2020 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Щодо незаконності дискваліфікації ТОВ "Буденергомонтаж"
Номер:
2a7f65a8c68649759ad1706bed75b645
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-002504-b.b2
Назва:
Щодо незаконності дискваліфікації ТОВ "Буденергомонтаж"
Вимога:
29 квітня 2020 року Відділом освіти Городянської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-04-29-002504-b), предмет закупівлі: Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)» Код ДК 021:2015: 45450000-6.
Повідомленням про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.06.2020 року було зазначено невірний ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-16-002095-a замість UA-2020-04-29-002504-b, тому не зрозуміло, яку саме пропозицію розглядав тендерний комітет відділу освіти Городянської міської ради.
Після відхилення протоколом № 14 від 10.06.2020р. тендерної пропозиції ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС", код ЄДРПОУ 24838096 - 8 978 969,74 грн з ПДВ, електронна система закупівель автоматично перейшла до найбільш вигідної пропозиції за списком: ТОВ «Буденергомонтаж», код ЄДРПОУ 31966754 – 9149000,00 з ПДВ.
Протоколом №18 від 18.06.2020 р. засідання тендерного комітету відділу освіти Городнянської міської ради було розглянуто пропозицію ТОВ „Буденергомонтаж” на закупівлю робіт по об`єкту «Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)», де головою тендерного комітету відділу освіти зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Відповідно розділу ІІІ частини 5, підпункту 5.3 тези 9 тендерної документації: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
- Відповідно пункту 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); у витязі по підприємству повинна міститися наступна інформація:
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності”
Протоколом засідання тендерного комітету №18 від 18.06.2020 р. було встановлено невідповідність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі статті 9 Закону України 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" а саме відсутня наступна інформація: дата народження, країна громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, що є порушенням статті 17 Закону України № 922-VIII „Про публічні закупівлі” та є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Копія витягу з Єдиного державного реєстру № 1006761705 від 15/06/2020 додається до Протоколу.
Дані рішення Замовника є незаконними, дискримінаційними та ухваленими з порушенням положень Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», внаслідок чого підлягають скасуванню.
1. Щодо незаконності дискваліфікації ТОВ «Буденергомонтаж»
Замовником зазначено, що:
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «Буденергомонтаж» було відхилено на підставі статті 17 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», як таку, що має невідповідність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" а саме відсутня наступна інформація: дата народження, країна громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Звертаю увагу, що Замовникам необхідно зважати на положення, передбачене частиною першою статті 19 Конституції України: „правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством”, та частиною першою статті 58 Конституції України: „ закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи”, норми якої є нормами прямої дії.
Виходячи зі змісту наведених конституційних норм та зважаючи на положення пункту 4 розділу Х „Прикінцеві та перехідні положення” Закону України 361-ІХ „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”: „Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим законом, та структуру власника протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності”.
Отже, робимо висновки:
1) нова редакція пункту 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” не має зворотної дії в часі, отже не поширюється автоматично на юридичних осіб, які були зареєстровані до набрання чинності Законом 361-ІХ;
2) у період з 28.04.2020р. до закінчення тримісячного строку, передбаченого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ від юридичних осіб, які зареєстровані до набрання чинності цим Законом, законодавство не вимагає наявності в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка вказана в новій редакції пункту 9 частини другої статті 9 Закону 755-IV і не була передбачена попередньою його редакцією;
3) відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, зареєстрованої до 28.04.2020 р., в обсягах, передбачених новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону 755-IV, не може бути підставою для застосування заходів юридичної відповідальності або інших наслідків правового характеру до закінчення тримісячного строку, встановленого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ.
З викладеного вище випливає, що до закінчення передбаченого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ тримісячного строку з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, щодо учасників – юридичних осіб, зареєстрованих до 28.04.2020 р. не може бути застосована підстава, передбачена пунктом 9 частини першої статті 17 Закону України № 922-VIII „Про публічні закупівлі”, через відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка передбачена саме новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону №755-IV та яку не вимагало законодавство до набрання чинності Законом № 361-ІХ.
Рішення Замовника в частині відхилення ТОВ «Буденергомонтаж» є незаконним і дискримінаційним та ухвалено з порушенням основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема, недискримінації, об’єктивної та неупередженої оцінки, а відтак є незаконним, противоправним і підлягає скасуванню.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо скасувати рішення яке прийнято Протоколом засідання тендерного комітету №18 від 18.06.2020 року в частині рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буденергомонтаж».
У разі відхилення нашої вимоги, законної та обґрунтованої,нами буде ініційовано позов до суду.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога БЕМ.pdf 24.06.2020 10:27
Дата подачі:
24.06.2020 10:27
Опис причини скасування:
1
Дата скасування:
26.06.2020 10:55
Вимога
Є відповідь
Вимога про повернення до розгляду пропозиції ТОВ "УкрСпецСервіс"
Номер:
2260e919ab174afda5769773a7ae610f
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-29-002504-b.c1
Назва:
Вимога про повернення до розгляду пропозиції ТОВ "УкрСпецСервіс"
Вимога:
Текст вимоги додано окремим файлом
Пов'язані документи:
Учасник
- 3. Додаток 2 - оригінал.pdf 11.06.2020 14:50
- 1. Вимога.pdf 11.06.2020 14:50
- 1. Вимога.pdf.p7s 11.06.2020 14:50
- 2. Додаток 1 - Ліцензія .pdf 11.06.2020 14:51
- 4. Додаток 3 - оригінал.pdf 11.06.2020 14:54
- 5. Додаток 4 - Посвідчення на працівників.rar 11.06.2020 14:54
- IMG_20200615_0001.pdf 15.06.2020 16:16
Дата подачі:
11.06.2020 14:55
Вирішення:
Відповідно п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 11.06.2020, ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
П.1 ч.1 ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 06.07.2020 визначає значення терміну «Будівництво», що є нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва;
Учасником не було надано у тендерній пропозиції ліцензію про господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності.
Статус вимоги:
Відхилено