-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі другого поверху (реєстратура) та шостого поверху КНП «Київська стоматологія» за адресою м.Київ, вул. Вербицького 3Б
Торги відмінено
1 676 487.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 382.44 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 382.44 UAH
Період уточнення:
17.04.2020 11:20 - 26.04.2020 18:00
Відповідь надана
технічне завдання
Номер:
d650a0566fcf40b7bd2d09e637a05931
Дата опублікування:
24.04.2020 15:19
Опис:
табл. 4 до тд під назвою: Обсяг (опис) робіт, які буде виконувати Учасник закупівлі. У назві таблиці мається на увазі перелік робіт, а у назві колонки йдеться мова про Найменування робіт і витрат, тобто назва співпадає з назвою колонки в дефектному акті, де міститься перелік робіт, матеріалів і машин , необхідних для виконання робіт. Що саме треба вносити до таблиці 4 під назвою: Обсяг (опис) робіт, які буде виконувати Учасник закупівлі. щоб тендерна пропозиція була коректно відображена для Замовника?
Відповідь:
На ваше питання були внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
28.04.2020 12:04
Відповідь надана
технічне завдання
Номер:
105f7f4046674842a8b2c79269c543e4
Дата опублікування:
24.04.2020 15:10
Опис:
згідно Додатку 3 до тендерної документації : Учасник закупівлі повинен виконати роботи у відповідності до Додатку 3-1 Опис необхідних робіт та матеріалів, що будуть використовуватись. Додаток 3-1 містить Дефектний Акт та Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1. обсяги робіт та виділені матеріали в дефектному акті та локальному кошторисі не співпадають. який з наданих документів є вирішальним для складання пропозиції закупівлі учасника?
Відповідь:
На ваше питання були внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
28.04.2020 12:04
Відповідь надана
Проект договору
Номер:
2923079015b745408da25579ad7ec961
Дата опублікування:
18.04.2020 10:29
Опис:
Замовником вимагається надання "проекту договору про закупівлю (відповідно до Додатку No 5 до Тендерної документації), який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника. Враховуючи те, що тендерна документація викладена у форматі PDF, просимо для надання проекту заповненого договору, викласти тендерну документацію у форматі Word. Сподіваємось на розуміння замовника, його добропорядочність, та хочемо вважати, що замовник зацікавлений у проведенні чесної, неупередженої та конкурентної процедури закупівель.
Відповідь:
Доброго дня! На Ваше звернення Замовником був доданий текст Проекту договору у форматі Word. Водночас, повідомляємо, що у разі необхідності формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
Дата відповіді:
21.04.2020 14:23