• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі другого поверху (реєстратура) та шостого поверху КНП «Київська стоматологія» за адресою м.Київ, вул. Вербицького 3Б

Торги відмінено

1 676 487.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 382.44 UAH
Період уточнення: 17.04.2020 11:20 - 26.04.2020 18:00
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: d650a0566fcf40b7bd2d09e637a05931
Дата опублікування: 24.04.2020 15:19
Опис: табл. 4 до тд під назвою: Обсяг (опис) робіт, які буде виконувати Учасник закупівлі. У назві таблиці мається на увазі перелік робіт, а у назві колонки йдеться мова про Найменування робіт і витрат, тобто назва співпадає з назвою колонки в дефектному акті, де міститься перелік робіт, матеріалів і машин , необхідних для виконання робіт. Що саме треба вносити до таблиці 4 під назвою: Обсяг (опис) робіт, які буде виконувати Учасник закупівлі. щоб тендерна пропозиція була коректно відображена для Замовника?
Відповідь: На ваше питання були внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 28.04.2020 12:04
Відповідь надана

технічне завдання

Номер: 105f7f4046674842a8b2c79269c543e4
Дата опублікування: 24.04.2020 15:10
Опис: згідно Додатку 3 до тендерної документації : Учасник закупівлі повинен виконати роботи у відповідності до Додатку 3-1 Опис необхідних робіт та матеріалів, що будуть використовуватись. Додаток 3-1 містить Дефектний Акт та Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1. обсяги робіт та виділені матеріали в дефектному акті та локальному кошторисі не співпадають. який з наданих документів є вирішальним для складання пропозиції закупівлі учасника?
Відповідь: На ваше питання були внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 28.04.2020 12:04
Відповідь надана

Проект договору

Номер: 2923079015b745408da25579ad7ec961
Дата опублікування: 18.04.2020 10:29
Опис: Замовником вимагається надання "проекту договору про закупівлю (відповідно до Додатку No 5 до Тендерної документації), який повинен бути заповнений для сторони Учасника, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою Учасника і містити печатку Учасника. Враховуючи те, що тендерна документація викладена у форматі PDF, просимо для надання проекту заповненого договору, викласти тендерну документацію у форматі Word. Сподіваємось на розуміння замовника, його добропорядочність, та хочемо вважати, що замовник зацікавлений у проведенні чесної, неупередженої та конкурентної процедури закупівель.
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення Замовником був доданий текст Проекту договору у форматі Word. Водночас, повідомляємо, що у разі необхідності формат файлу може бути змінено Вами самостійно за допомогою відповідного конвертеру з формату «.pdf.» у формат «Word».
Дата відповіді: 21.04.2020 14:23