• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі другого поверху (реєстратура) та шостого поверху КНП «Київська стоматологія» за адресою м.Київ, вул. Вербицького 3Б

Торги відмінено

1 676 487.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 382.44 UAH
Номер: 11957c6b552e4ab5972ef1cd5f10d6e3
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-05-15-000040
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.05.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 22.05.2020 13:22 - 13.06.2020 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.05.2020 № 83 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 21.05.2020 № 83 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12 UA-2020-04-17-001589-a 17.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону№ 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року, розкритті та розгляді тендерних пропозицій порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 16 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у редакції від 08.02.2020 (далі – Закон № 922-VIII у редакції від 08.02.2020 року), розгляду тендерних пропозицій, питання виконання Замовником рішень колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 08.04.2020 № 111 (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «ХОФТ», ТОВ «ЛЕНД СТАЙЛ», ТОВ «ВБК «КИЇВБУД», ТОВ «ІМПЕРІЯ КАПІТАЛ БУД», протоколи розгляду тендерних пропозицій від 13.05.2020 №№ 130-133, повідомлення про намір укласти договір від 14.05.2020, рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ від 09.06.2020 № 11318-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 19.06.2020 10:25 - 25.06.2020 00:00
Дата публікації висновку: 19.06.2020 10:25

Запити/Пояснення