-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками) по ділянках: - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 — км 86 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 86 + 601 – км 93 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 93 + 601 – км100+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км100+601 – км107+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 107 + 601 — км 114+ 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 114 + 601 – км 121 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 121 + 601 – км128+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км128+601 – км135+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 135 + 601- км 141+ 305; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 141 + 305 – км 145 + 605; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 145 + 605 – км 150 + 005; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 150 + 005 – км 154 + 468, (45233142-6 Ремонт доріг).
Завершена
1 522 295 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 222 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 222 950.00 UAH
Період уточнення:
07.04.2020 18:43 - 05.05.2020 11:00
Відповідь надана
Щодо тендерного забезпечення
Номер:
80a4447c4b014402b38b6bc4e4e0f19f
Дата опублікування:
27.04.2020 21:49
Опис:
Шановний Замовнику! Звертаємося до Вас з приводу роз'яснення щодо підтвердження наявності грошового покриття у вигляді виписка з Банку по рахунку покриття у разі, якщо банківська гарантія у майбутньому буде видана банком - нерезидентом. Посилаючись на Положення Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639. Звертаємо Вашу увагу на те, що пунктом 4 розділу І вказаного Вами Положення чітко встановлено, що вимоги цього Положення поширюються тільки на банки - резиденти України, які беруть участь у здійсненні операцій за гарантіями/контргарантіями. Наше питання стосується банка - нерезидента. Запитання: Чи повинен видавати банк-нерезидент довідку про наявність коштів на рахунку, якщо це суперечить правилам ICC URDG 758, на є посилання у Тендерній Документації? Просимо Вас ознайомитись з розділом ІХ Положення Постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 та дати однозначну відповідь: Чи повинен видавати таку довідку авізуючий банк, якщо гривнева маса не акумулюється на рахунку авізуючого банку? Чи буде розглядатись відсутність такої довідки, як порушення умов ТД, за наявності авізованої банківської гарантії, випущеної банком-нерезидентом? Звертаємо Вашу увагу, що ненадання відповіді на поставлені запитання регулюється статтею 164 Закону України " Про публічні закупівлі" включно з відповідальністю посадової особи за таке ненадання інформації. Заздалегідь вдячні!
Відповідь:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»
від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником.
Крім того, тендерна документація повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи викладене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Згідно вимог пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати банківську гарантію, яка, зокрема, може бути надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП авізуючого банку.
Водночас, вказаним пунктом розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії.
На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписки з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Разом з тим, слід зазначити, що якщо у разі надання банківської гарантії наданої банком-нерезидентом, така гарантія повинна відповідати уніфікованим правилам, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98), з урахуванням Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за
№ 41/10321, в тому числі розділу IX «Порядок авізування гарантій та внесення змін до умов гарантій, отриманих на користь бенефіціарів» цього Положення.
Дата відповіді:
07.05.2020 16:25
Відповідь надана
Додаток 6. Проект договору
Номер:
abb637682c50488b93f099ec5dd497fc
Дата опублікування:
24.04.2020 18:16
Опис:
Чи зобов'язаний Учасник у складі своєї пропозиції надавати ЗАПОВНЕНИЙ додаток 6 "Аналіз ринку цін на основні матеріальні ресурси" та ЗАПОВНЕНИЙ додаток до Договору "Календарний план надання послуг"?
Відповідь:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
Згідно вимог пункту 2 «Інша інформація» розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації учасник-переможець у строк, що не перевищує 20 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, розміщує у електронній системі закупівель погоджений з Замовником розрахунок договірної ціни зі всіма підтверджуючими розрахунками за статтями витрат (в тому числі: локальні кошториси та відомість ресурсів, розрахунки загальновиробничих та адміністративних витрат, прибутку, ризику, перевезення працівників, відрядження або кошти на доплати працівникам в зв’язку з втратами часу на проїзд, розрахунки вартості машино-години власної техніки, вартість орендованої техніки, транспортні схеми доставки матеріалів на об’єкт, розрахунок інфляційних процесів, аналіз ринку цін на основні матеріали з документальними обґрунтуваннями їх вартості (прайси, рахунки, тощо) (Додаток 6) та в електронній версії у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі «Будівельні технології – Кошторис» або інших, які мають рекомендації Мінрегіонбуду до застосування та взаємодіють з ними в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (версії програмних комплексів повинні бути чинними на момент підготовки ціни пропозиції), з цінами, що визначені за результатами електронного аукціону.
Також, учасник-переможець на стадії укладання Договору про закупівлю складає та заповнює Додаток до Договору «Календарний план надання послуг», який є невід'ємною частиною такого Договору.
Дата відповіді:
28.04.2020 17:29
Відповідь надана
предмет закупівлі
Номер:
5e8976fd46434ec5988a531e32568c5a
Дата опублікування:
23.04.2020 19:27
Опис:
Відповідно до п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454. Згідно з п. 2 Порядку під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається ЗА КОЖНИМ ОКРЕМИМ будинком, будівлею, спорудою, лінійним об'єктом інженерно-транспортної інфраструктури відповідно до термінології державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 04.06.2014 № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Тобто, кожен окремий об’єкт поточного ремонту – це окремий предмет закупівлі. Доцільно було б оголосити окремі закупівлі, або розбити закупівлю на лоти, задля недопущення порушень у сфері публічних закупівель, у т.ч. щодо визначення предмету закупівлі. Звертаємо вашу увагу, що у разі встановлення порушення відповідними державними органами, закупівля може бути відмінена, що може призвести зриву будівництва, а також до втрати учасниками коштів, понесених у зв’язку з підготовкою та поданням тендерної пропозиції, і які можуть в подальшому звертатися до замовника за стягненням понесених збитків. Просимо надати обґрунтування законності дій замовника в частині об’єднання окремих об’єктів в одну закупівлю.
Відповідь:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
На день оголошення процедури закупівлі, а саме 07.04.2020, за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)» за визначеними в оголошенні ділянками, Замовник керувався чинними нормативно-правовими актами, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. за №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання держаних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії».
Вказаною вище постановою затверджено Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, яким, зокрема, визначено об’єкт ремонту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)».
Ураховуючи наведене, Замовником на підставі зазначеної постанови оголошено процедуру закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)» за визначеними в оголошенні ділянками.
Дата відповіді:
28.04.2020 18:08
Відповідь надана
щодо предмету закупівлі
Номер:
8dbf847ff38340e9bcb90603c70dd61b
Дата опублікування:
23.04.2020 19:25
Опис:
Просимо надати роз’яснення, на яких законодавчо встановлених підставах Замовник об’єднав в одну закупівлю 12 окремих об’єктів поточного ремонту? Чи не вважаєте ви таке визначення предмету закупівлі порушенням порядку визначення предмету закупівлі? Просимо обґрунтувати таке рішення Замовника, з посиланням на норми законодавства.
Відповідь:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
На день оголошення процедури закупівлі, а саме 07.04.2020, за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)» за визначеними в оголошені ділянками, Замовник керувався чинними нормативно-правовими актами, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. за №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання держаних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії».
Вказаною вище постановою затверджено Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, яким, зокрема, визначено об’єкт ремонту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)».
Ураховуючи наведене, Замовником на підставі зазначеної Постанови оголошено процедуру закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)» за визначеними в оголошенні ділянками.
Дата відповіді:
28.04.2020 17:28
Відповідь надана
Щодо предмету закупівлі
Номер:
2b2aee98f4054fc3ae568c27029c3b27
Дата опублікування:
23.04.2020 19:04
Опис:
Просимо пояснити, чому Замовник, оголошуючи закупівлю, об’єднав в одній закупівлі кілька окремих об’єктів будівництва? Тендерна документація містить ДВАНАДЦЯТЬ окремих технічних завдань, Постанова Кабінету Міністрів України від 29.01. 2020 р. № 36, якою затверджено перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році також усі 12 ділянок визначає як окремі об’єкти будівництва. Навіщо їх об’єднувати у одну закупівлю?
Відповідь:
Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) повідомляє наступне.
На день оголошення процедури закупівлі, а саме 07.04.2020, за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)» за визначеними в оголошені ділянками, Замовник керувався чинними нормативно-правовими актами, зокрема постановою Кабінету Міністрів України від 01.04.2020 р. за №254 «Про затвердження Умов залучення кредитних коштів та надання держаних гарантій у 2020 році для забезпечення виконання боргових зобов’язань за запозиченнями Державного агентства автомобільних доріг і переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії».
Вказаною вище постановою затверджено Перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії, яким, зокрема, визначено об’єкт ремонту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)».
Ураховуючи наведене, Замовником на підставі зазначеної Постанови оголошено процедуру закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками)» за визначеними в оголошенні ділянками.
Дата відповіді:
28.04.2020 17:27
Відповідь надана
Щодо участі у закупівлі об'єднання підприємств
Номер:
da01791c926a492bb41bc6279877b7c5
Дата опублікування:
22.04.2020 20:35
Опис:
Просимо надати відповідь, чи буде прийнята Замовником документально підтверджена інформація про відповідність кваліфікаційним критеріям, яка буде надана учасником тендеру - об’єднанням підприємств (консорціумом)? Та, чи може документальне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям надаватись як учасником, так і підприємством-учасником такого об’єднання та чи прийме таке підтвердження Замовник?
Відповідь:
Згідно з частинами 1-3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з вказаною статтею Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Ураховуючи пункт 35 частини 1 вказаного Закону, саме учасник, що подає тендерну пропозицію для участі у закупівлі, яким є фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), повинен відповідати кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації.
Водночас частинами третьою та четвертою статті 118 Господарського кодексу України визначено, що об’єднання підприємств є юридичною особою. Об'єднання підприємств утворюються на невизначений строк або як тимчасові об'єднання.
У свою чергу, консорціум – тимчасове статутне об'єднання підприємств для досягнення його учасниками певної спільної господарської мети (реалізації цільових програм, науково-технічних, будівельних проектів тощо). Консорціум використовує кошти, якими його наділяють учасники, централізовані ресурси, виділені на фінансування відповідної програми, а також кошти, що надходять з інших джерел, в порядку, визначеному його статутом. У разі досягнення мети його створення консорціум припиняє свою діяльність (частина четверта статті 120 Господарського кодексу України).
Також, відповідно до частини четвертої статті 123 Господарського кодексу України підприємства-учасники не відповідають за зобов'язаннями об'єднання, якщо інше не передбачено установчим договором або статутом об'єднання.
Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги тимчасовий характер діяльності консорціуму, у випадку, якщо учасником процедури закупівлі є консорціум утворений відповідно до норм Господарського кодексу України, документальне підтвердження кваліфікаційним критеріям може бути надане консорціумом щодо підприємств-учасників консорціуму за умови, що консорціум має документальне підтвердження того, що відповідні зобов'язання у подальшому виникатимуть щодо виконання таких робіт перед консорціумом у підприємств-учасників консорціуму у разі укладення договору за результатами процедури закупівлі.
Дата відповіді:
27.04.2020 14:25