-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками) по ділянках: - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 — км 86 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 86 + 601 – км 93 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 93 + 601 – км100+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км100+601 – км107+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 107 + 601 — км 114+ 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 114 + 601 – км 121 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 121 + 601 – км128+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км128+601 – км135+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 135 + 601- км 141+ 305; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 141 + 305 – км 145 + 605; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 145 + 605 – км 150 + 005; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 150 + 005 – км 154 + 468, (45233142-6 Ремонт доріг).
Завершена
1 522 295 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 222 950.00 UAH
мін. крок: 1% або 15 222 950.00 UAH
Період оскарження:
07.04.2020 18:43 - 11.05.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії замовника
Номер:
32cce8dcbb0c4b6891c8d2b7570ed7d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-002449-a.b6
Назва:
Скарга на неправомірні дії замовника
Скарга:
Скарга на неправомірні дії замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Р-67 (2449) 29.04.2020 14:40
- Рішення№18112 29.04.2020 14:40
- Рішення№6330 29.04.2020 14:40
- Рішення№4184 29.04.2020 14:40
- Рішення№6403 29.04.2020 14:40
- Рішення№2489 29.04.2020 14:40
- Рішення№10965 29.04.2020 14:40
- Рішення№4773 29.04.2020 14:40
- Скан-копія платіжного доручення 29.04.2020 14:40
- Рішення№19451 29.04.2020 14:40
- Відповідь 10.05.2020 13:05
- Рішення№8143 10.05.2020 13:05
- Дог 20 10.05.2020 13:05
- Дог21 10.05.2020 13:05
- дог22 10.05.2020 13:05
- 45.zip 10.05.2020 13:05
- дог48 10.05.2020 13:05
- дог49 10.05.2020 13:05
- дог50 10.05.2020 13:05
- дог51 10.05.2020 13:05
- дог64 10.05.2020 13:05
- дог74 10.05.2020 13:05
- дог75 10.05.2020 13:05
- дог80 10.05.2020 13:05
- дог84 10.05.2020 13:05
- дог103 10.05.2020 13:05
- дог86 10.05.2020 13:05
- дог192 10.05.2020 13:06
- Лист Р-67 19.05.2020 15:45
- Додаток 1 19.05.2020 15:45
- Додаток 2 19.05.2020 15:45
- Договір 1 19.05.2020 15:45
- Договора і акти ПШМК 1 19.05.2020 15:45
- Договора і акти ПШМК 2 19.05.2020 15:45
- Договори і акти ШБУ-50 1 19.05.2020 15:45
- Договори і акти ШБУ-50 2 19.05.2020 15:45
- Порівняльна таблиця 21.05.2020 10:45
- рішення від 04.05.2020 №8422+ лист Замовнику.pdf 05.05.2020 14:07
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 29.04.2020 № UA-2020-04-07-002449-a.b6.pdf 07.05.2020 20:16
- Інформація про перенесення розгляду Скарги від 29.04.2020 № UA-2020-04-07-002449-a.b6.pdf 13.05.2020 20:26
- Інформація про перенесення Скарг від 29.04.2020 №UA-2020-04-03-002419-a.b19 та від 29.04.2020 №UA-2020-04-07-002449-a.b6.pdf 15.05.2020 19:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.05.2020 №10019 .pdf 22.05.2020 18:44
- рішення від 21.05.2020 №10019 .pdf 26.05.2020 22:20
- Відп.скарга Ніжинська ПШМК_Р-67_2020.docx 06.05.2020 17:23
- Клопот. Скарга Ніжин _Р-67_2020.docx 06.05.2020 17:23
- Клопот. Скарга Ніжин _Р-67_2020.PDF 06.05.2020 17:23
- Відп.скарга Ніжинська ПШМК_Р-67_2020.PDF 06.05.2020 17:23
- Відп.АМК поясн.скарга Ніжинська ПШМК_Р-67_2020.docx 19.05.2020 13:11
- Відп.АМК поясн.скарга Ніжинська ПШМК_Р-67_2020_.PDF 19.05.2020 13:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.04.2020 14:40
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.05.2020 14:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
26.05.2020 22:21
Скарга
Відхилено
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаційних вимог в Тендерну документацію.
Номер:
9b61c69443914d18b7cc1f91a4d76419
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-002449-a.b5
Назва:
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаційних вимог в Тендерну документацію.
Скарга:
Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаційних вимог в Тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірні дії Замовника щодо внесення дискримінаціних вимог в Тендерну документацію 24.04.2020 15:26
- Рішення від 06.12.2019 №18112 24.04.2020 15:26
- Рішення від 03.04.2020 № 6403 24.04.2020 15:26
- Рішення від 04.03.2020 №4184 24.04.2020 15:26
- Рішення від 27.12.2019 № 19451 24.04.2020 15:26
- Рішення від 09.08.2019 №10965 24.04.2020 15:26
- Рішення від 12.03.2020 №4773 24.04.2020 15:26
- Рішення від 02.04.2019 №3871 24.04.2020 15:26
- Рішення від 04.03.2020 № 4185 24.04.2020 15:26
- Скан-копія платіжного доручення 24.04.2020 15:26
- Відповідь на пояснення 10.05.2020 14:27
- Відповідь на пояснення doc 10.05.2020 14:27
- рішення від 28.04.2020 №8096 + лист Замовнику.pdf 29.04.2020 10:46
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2020№9655.pdf 19.05.2020 19:47
- рішення від 18.05.2020 №9655.pdf 21.05.2020 20:25
- Видп. скарга_ ШБУ-50_2020 Р-67.docx 30.04.2020 16:01
- Видп. скарга_ ШБУ-50_2020_ Р-67.PDF 04.05.2020 08:43
- Клопот. Скарга ШБУ 50_Р-67_2020.docx 06.05.2020 17:06
- Видп. скарга_ШБУ-50_2020 Р-67.docx 06.05.2020 17:06
- Клопот. Скарга ШБУ 50_Р-67_2020.PDF 06.05.2020 17:06
- Видп. скарга_ШБУ-50_2020 Р-67.PDF 06.05.2020 17:06
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.04.2020 15:26
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
29.04.2020 10:46
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.05.2020 20:25
Скарга
Розгляд припинено
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
94f3b26777b347e7b65235fbc72bf7c7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-002449-a.b4
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга додається в окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- платежи-3.pdf 18.04.2020 10:40
- Скарга 2449.pdf 18.04.2020 10:40
- Довіренність про призначення директором.pdf 18.04.2020 10:40
- Рішення від 12.03.2020 № 4773.pdf 18.04.2020 10:40
- рішення від 12.03.2020 № 4780.pdf 18.04.2020 10:40
- рішення від 21_08_2019 _ 11656 та від 16_09_2019 _ 13019.pdf 18.04.2020 10:40
- Технические характеристики. Ресайклер WR 2500 S (1) (1).pdf 18.04.2020 10:40
- Brochure_WM1000_RU.pdf 18.04.2020 10:40
- рішення від 23.04.2020 № 7736.pdf 23.04.2020 19:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
18.04.2020 10:40
Опис причини скасування:
виконати вимоги ТД представляється можливим
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
22.04.2020 10:54
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
23.04.2020 19:55
Вимога
Вирішена
Вимоги щодо документального підтвердження технічних характеристик світильників
Номер:
1511508cd45e4410939e20a52dc0f186
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-002449-a.a3
Назва:
Вимоги щодо документального підтвердження технічних характеристик світильників
Вимога:
Встановлені Замовником технічні вимоги до світильників відносяться лише до світильників виробництва однієї компанії.
При цьому, надати еквівалент вказаному світильнику неможливо, оскільки відсутній будь-який виробник, який може запропонувати еквівалентні світильники з такими ж технічними характеристиками у їх сукупності, яка вимагається Документацією.
Провівши дослідження ринку даних світильників та проаналізувавши документи, які підтверджують технічні характеристики, постачальниками різноманітних торгівельних марок різних виробників, встановлено, що неможливо надати на кожну окрему характеристику світильника саме той документ, який визначив Замовник у Документації (наприклад, Термін служби має підтверджуватись тільки Паспортом виробника, або Максимальна напруга має підтверджуватись тільки Протоколом випробувань та ін.).
Таким чином, Замовник (члени тендерного комітету), затвердив Документацію, та встановив вимоги щодо надання документального підтвердження кожної позиції технічної характеристики світильника чітко визначеними документами Виробника світильників ДТУ18У-50.
Враховуючи вище зазначене, умови даної закупівлі містять ознаки зловживання Замовником службовим становищем та ознаки попередньої змови. Замовник, встановивши такі дискримінаційні вимоги, суттєво обмежив конкуренцію, позбавивши нас можливості прийняти участь у закупівлі та виконати замовлення за можливо найнижчою ціною.
Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію та усунути дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.04.2020 10:06
Вирішення:
Вимога врахована. Будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога до Замовника
Номер:
4baed42a9f0f46f29911d06e1cf973fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-002449-a.c2
Назва:
Вимога до Замовника
Вимога:
У п.3 Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» вказано про час виконання аналогічного договору та про час видачі відгуку(ів):
«Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт …. укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі» та «копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів), датованого (их) 2020 роком»
Таким чином учасники, які мають позитивні відгуки та досвід виконання великих проектів в будівництві об’єктів та виконання робіт за договорами виконувалися до 07 квітня 2017 р. незаконно позбавлені права брати участь у закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище умов.
За таких умов, з незалежних від учасника підстав Замовник може на власний розсуд визначити строк (час) виконання аналогічного договору та дату надання відгуку(ів), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, в тому числі, Скаржника.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону.
Такої позиції дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши щодо порушення замовником порядку проведення Процедури закупівлі (Рішення №4372- р/пк-пз від 06.03.2020).
Обмеження часу реалізації аналогічного договору та часу видачі (оформлення) відгуку(ів) жодними нормами України не обґрунтовано.
Вимоги щодо Тендерної документації вичерпно наведені у Ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимога часу виконання аналогічного договору та часу видачі відгуку не є кваліфікаційним критерієм (пп.3) п.2 Ст.22 Закону) та не є інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пп.2) п.2 Ст.22 Закону)
На практиці будівництво та ремонт доріг можуть реалізовуватись більше 3-х років, а відгуки про виконання робіт надавалися одразу після виконання таких робіт. Законодавство не передбачає постійного надання відгуків. Також у випадку будь-яких сумнівів Замовник має право відповідно до Закону перевіряти надану Учасником інформацію в т.ч. відгуки.
Відповідно до Європейської практики, для досягненя мети закупівлі важливо підтвердити перелік робіт, що виконувались протягом 5 (пяти) років що передує оголощенню закупівлі а також надати позитивний висновок щодо їх виконання.
На жаль в Україні ставляться умови не до переліку робіт та їх виконання а до підписання аналогічного договору, що необгрунтовано звужує конкуренцію та коло можливих Учасників закупівлі.
Учасник має бажання брати участь у закупівлі має багаторічний досвід будівництва та ремонту доріг та має позитивні листи відгуки, але через необгрунтовані та дискримінаційні вимоги Замовника – незаконно позбавлений можливості брати участь в оголошеній закупівлі. .
Відтак вищенаведене вимогу Замовника щодо дати укладання та завершення аналогічного договору та часу видачі (оформлення) відгуку(ів) вважаємо дискримінаційною та просимо Замовника:
- усунути вищевказані вимоги щодо часу виконання аналогічного договору відповідно до якого «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт …. укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі» вказавши про те, що: «Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт …. укладений до дати оголошення закупівлі»;
- усунути вимогу щодо часу видачі (оформлення) відгуку(ів) «копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів), датованого (их) 2020 роком» вказавши про те, що «копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів), датованого (их) до дати оголошення закупівлі».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2020 17:16
Вирішення:
Згідно з статтею 16 Закону Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
При цьому, частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи наведене, перелік документів, які учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції, зокрема на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», встановленим в тендерній документації, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Водночас, наявність відгуку у складі тендерної пропозиції учасника є одним із способів підтвердження виконання аналогічного договору та не може бути розцінено як вчинення Замовником дискримінаційних дій та дій, що обмежують конкуренцію з огляду на наступне.
Надання учасниками копій аналогічних договорів в повній мірі не підтверджують фактичне виконання укладених між замовниками та виконавцями таких договорів та не дають підстав для врахування наслідків їх виконання під час визначення відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», визначеному абзацом четвертим частини другої статті 16 Закону.
Така позиція підтверджується рішенням Верховного суду вказаним в постанові
від 09.10.2018 у справі № 913/159/17.
Крім того, ураховуючи статті 526 Цивільного кодексу України зобов’язання за договором мають виконуватися належним чином відповідно до умов такого договору та вимог законодавства.
Водночас, надання копій позитивних відгуків замовника, датованих саме 2020 роком по аналогічним договорам, інформація про які надана у складі тендерної пропозиції учасника, свідчить про їх виконання належним чином та відсутність порушень з боку учасника, зокрема простроченням строків виконання зі сплатою штрафних санкцій.
Також такі договори можуть містити положення щодо гарантій, умов обслуговування та інших обов’язків виконавця, що в свою чергу повинні бути виконанні, при цьому інформацію про їх належне виконання можна дізнатися тільки шляхом отримання відповідних актуальних відгуків.
Наведена вимога встановлена Замовником, насамперед, з метою ефективного використання коштів, з огляду на те, що Замовник є одержувачем бюджетних коштів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
аналогічний договір
Номер:
f5217b924f1c496187f3863c00a92dbd
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-04-07-002449-a.b1
Назва:
аналогічний договір
Вимога:
У п.3 Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» Замовник передбачив, що повинна подаватись:
«3.Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Наша компанія, як потенційний Учасник тендеру, має багаторічний великий досвід з будівництва та ремонту доріг та володіє відповідними та необхідними матеріально-технічними та кадровими можливостями для участі у закупівлі. Для виконання частини робіт згідно ст.319 Господарського кодексу ми плануємо залучити субпідрядні організації, про що відповідно буде вказано в тендерній документації. Наші субпідрядні організації теж мають досвід будівництва та ремонту доріг, про що готові надати документальне підтвердження.
Тобто наявність досвіду наших субпідрядників при виконанні робіт за предметом закупівлі належить до Кваліфікаційного критерію «наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору», як цього передбачає ч.2 Ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями.
Використання досвіду субпідрядника як кваліфікаційного критерію за Додатком 2 до Тендерної документації додатково посилює конкурентні можливості Учасників закупівлі.
Крім того, всі закупівлі в світі, Европі та Україні, які фінансуються Світовим банком, Европейським банком реконструкції та розвитку, Европейським інвестиційним банком надають можливість участі в закупівлях в якості одного Учасника одразу декільком юридичним особам, кожен з яких надає свій досвід, який сумується. Тобто подібна практика давно існує, в тому числі в Україні.
Враховуючи вищенаведене вважаємо, що відсутність у Тендерній документації можливості використати досвід виконання договору (ів) Субпідрядника (ів) з будівництва та ремонту доріг не відповідає Закону Україні «Про публічні закупівлі» та порушує права Учасника.
Враховуючи вищеневедене, просимо Замовника розглянути можливість внесення змін до Тендерної документації та внести наступні зміни:
1.Внести зміни до Тендерної документації, якими встановити можливість використовувати у Тендерній пропозиції документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору субпідрядниками, вказаними у Тендерній пропозиції Учасника.
2. Внести зміни до Тендерної документації, якими встановити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору підтверджується документами субпідрядника, про якого Учасник вказує у своїй Тендерній пропозиції.
3. Внести зміни до Тендерної документації, якими у Додатку 2 до Тендерної документації п.3.1 абзац 2 викласти у наступній редакції: “Учасник та (або) Субпідрядник (и) надає (ють) інформацію інформацію про виконання аналогічного договору за формою згідно Таблиці (окремо для Учасника та окремо для Субпідрядника):»
4. Внести зміни до Тендерної документації, якими у Додатку 2 п.3.1 доповнити реченням: «При оцінці кваліфікаційного критерію документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору досвід Учасника та субпідрядника (ів) сумується.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2020 17:04
Вирішення:
Згідно з частинами 1-3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з вказаною статтею Закону кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації.
Таким чином, ураховуючи пункт 35 частини 1 вказаного Закону, саме учасник, що подає тендерну пропозицію для участі у закупівлі, повинен відповідати кваліфікаційним критеріям встановленим в тендерній документації.
Водночас, звертаємо увагу, що відповідно до правил та процедур Світового Банку з проведення закупівель товарів, робіт, неконсультаційних та консультаційних послуг (Посібник з проведення закупівель в редакції від липня 2016 року) передбачається використання в торгах субпідрядних організацій.
Відповідно до правил Світового Банку при оцінці кваліфікації Учасників торгів не приймається до уваги кваліфікація інших компаній таких як його дочірні компанії, головні компанії, афілійовані фірми, субпідрядники (відмінні від спеціалізованих субпідрядників, якщо це дозволено в Попередньому кваліфікаційному відборі / Документі початкового відбору)/ Тендерній документації/Запиті на подачу пропозицій) або будь-якої іншої фірми, відмінною від фірми, що подала заявку на Попередній кваліфікаційний відбір / Початковий відбір (Посібник Світового Банку, пункти 6.21, 6.27.
Відповідно до пункту 3.23 Посібника ЄБРР субпідрядник не вважається стороною, яка приймає участь у тендері.
Питання участі субпідрядників в Посібнику із проведення закупівель ЄІБ (GtP) не визначено.
В той же час, в проектах, які фінансуються ЄІБ, використовуються аналогічні вимоги, що і в проектах ЄБРР та Світового Банку.
Крім того, зазначаємо, що учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів може підтвердити свій досвід виконання робіт (послуг) як в якості генпідрядника так і в якості субпідрядника.
Статус вимоги:
Відхилено