• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками) по ділянках: - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 — км 86 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 86 + 601 – км 93 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 93 + 601 – км100+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км100+601 – км107+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 107 + 601 — км 114+ 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 114 + 601 – км 121 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 121 + 601 – км128+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км128+601 – км135+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 135 + 601- км 141+ 305; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 141 + 305 – км 145 + 605; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 145 + 605 – км 150 + 005; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 150 + 005 – км 154 + 468, (45233142-6 Ремонт доріг).

Завершена

1 522 295 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 222 950.00 UAH
Номер: 7df695c784ba48cd99d23b2aa5270fd4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-06-01-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.06.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 05.06.2020 12:24 - 27.06.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 05.06.2020 № 146 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 05.06.2020 № 146 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1 UA-2020-04-07-002449-a 07.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, likhachova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі встановлено порушення вимог розділу ІІІ Порядку №454. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій ВАТ «ДСТ№ 2, г. Гомель», ТОВ «ТОВ «СПУНП «АВТОСТРАДА» та ТОВ «Автомагістраль-Південь» – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, через недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Чернігівській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 07.05.2020 без номера, тендерні пропозиції відкритого акціонерного товариства «ДСТ№ 2, г. Гомель» (далі – ВАТ «ДСТ№ 2, г. Гомель»), товариства з обмеженою відповідальністю «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» (далі – ТОВ «СПУНП «АВТОСТРАДА»), товариства з обмеженою відповідальністю «Автомагістраль-Південь» (далі – ТОВ «Автомагістраль-Південь»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 05.06.2020, рішення Колегії АМКУ від 23.04.2020 № 7736-р/пк-пз, від 18.05.2020 № 9655-р/пк-пз та від 21.05.2020 № 10019-р/пк-пз, протокол визначення переможця торгів від 15.06.2020 № 306, повідомлення про намір укласти договір від 15.06.2020. Моніторингом установлено, що Замовник визначив предмет закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками) по ділянках: - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 — км 86 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 86 + 601 – км 93 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 93 + 601 – км100+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км100+601 – км107+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 107 + 601 — км 114+ 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 114 + 601 – км 121 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 121 + 601 – км128+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км128+601 – км135+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 135 + 601- км 141+ 305; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 141 + 305 – км 145 + 605; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 145 + 605 – км 150 + 005; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 150 + 005 – км 154 + 468» (далі – Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками) (код ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг) не у відповідності вимог розділу ІІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17 березня 2016 року № 454 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 25 березня 2016 року за № 448/28578 (далі – Порядок №454). Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що роботи це, зокрема, капітальний ремонт існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення. Розділом ІІІ Порядку №454 передбачено, що визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника. Водночас Галузевими будівельними нормами ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301 (далі - ГБН Г.1-218-182:2011) передбачено, що до капітального ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд належать, зокрема, роботи відповідно 5.2 ГБН Г.1-218-182:2011 до капітального ремонту автомобільних доріг і дорожніх споруд належать роботи відповідно до 5.2.1 - 5.2.7. ГБН Г.1-218-182:2011, а при поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до 6.3.1 - 6.3.6 ГБН Г.1-218-182:2011. В 5.2.2 ГБН Г.1-218-182:2011 дорожній одяг та покриття згідно з ВБН В.2.3-218-186 та ВБН В.2.3-218-008 визначені роботи, зокрема з ліквідація колій глибиною більш 40 мм із заміною нестабільних шарів дорожнього одягу методами фрезерування і ресайклінгу (регенерації) на ширину однієї або кількох смуг руху або на всю ширину покриття з укладанням одного чи декількох шарів асфальтобетону та вирівнюванням поперечного і поздовжнього профілів. А в 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011 дорожній одяг та покриття визначено, що при поточному середньому ремонту відносяться, зокрема роботи з суцільного ремонту дорожніх покриттів окремих ділянок доріг, в тому числі з фрезеруванням (на глибину до 45 мм), регенерацією і профілюванням та влаштуванням шарів зносу покриття дорожнього одягу. Відповідно до додатку 5 до тендерної документації Замовник визначив скореговане технічне завдання для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км 154+468 (окремими ділянками). В розділах 4 скорегованих технічних завдань з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів – Ніжин – Прилуки – Пирятин на ділянках км 79+601 – км 86+601, км 86+601 – км 93+601, км 93+601 – км 100+601, км 100+601 – км 107+601, км 107+601 – км 114+601, км 114+601 – км 121+601, км 121+601 – км 128+601, км 128+601 – км 135+601, км 135+601 – км 141+305, км 141+305 – км 145+605, км 145+605 – км 150+005 та км 150+005 – км 154+468 Замовник визначив обсяг робіт з фрезерування існуючого покриття товщ. 0,10 м в кількості 34 153 м2, 24701 м2, 55365 м2, 54516 м2, 51843 м2, 49595 м2, 49487,5 м2, 50828,1 м2, 38452 м2, 28265 м2, 28838 м2, 28117 м2 відповідно. Оскільки глибина фрезерування на всій автомобільній дорозі закладена в технічне завдання більше встановленої межі визначеної для поточного середнього ремонту (0,45 мм або 0,045 м), то з врахуванням вимог 5.2.2 та 6.3.2 ГБН Г.1-218-182:2011, предмета закупівлі Замовник на порушення вимог розділу ІІІ Порядку №454 визначив як послуги, а не як роботи. Слід зазначити, що відповідно до частини першої статті 24 Закону розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 відсотки - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Ознака порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризику RISK-1-5-2 – не підтверджена.
Період усунення порушень: 26.06.2020 19:06 - 11.07.2020 00:00
Дата публікації висновку: 26.06.2020 19:06

Оскарження висновку в суді

Опис: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою висновку за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками) по ділянках: - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 — км 86 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 86 + 601 – км 93 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 93 + 601 – км100+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км100+601 – км107+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 107 + 601 — км 114+ 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 114 + 601 – км 121 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 121 + 601 – км128+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км128+601 – км135+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 135 + 601- км 141+ 305; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 141 + 305 – км 145 + 605; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 145 + 605 – км 150 + 005; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 150 + 005 – км 154 + 468, (45233142-6 Ремонт доріг)» (далі – процедура закупівлі) надає наступну інформацію. Під час планування та проведення процедури закупівлі Замовник керувався в першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р.за № 448/28578. Однак вбачаючи на специфіку предмету закупівлі та ураховуючи норму частини другої статті 6 Закону України «Про автомобільні дороги» Замовник при проведенні процедури закупівлі повинен був дотримуватись вимог інших нормативних актів, зокрема, як Галузеві будівельні норми України «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» ГБН Г.1-218-182:2011, розроблені Державним дорожнім науково-дослідним інститутом імені М.П. Шульгіна (ДерждорНДІ) та Відомчі будівельні норми України «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу» ВБН В.2.3-218-545:2009. Так, ГБН Г.1-218-182:2011 застосовується для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування. Відповідно до пункту 3.6 ГБН Г.1-218-182:2011 поточний середній ремонт – відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Пунктом 6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. При поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до пунктів 6.3.1 - 6.3.6 (пункт 6.3 ГБН Г.1-218-182:2011). Одним із видів робіт по дорожньому одягу та покриттю є ремонт та відновлення зношених верхніх шарів цементобетонних, асфальтобетонних та інших покриттів, у тому числі за технологією ресайклінгу (регенерації) та профілювання. Слід зазначити, що згідно з затвердженим Технічним завданням, опублікованим Замовником через електронну систему закупівель при проведені процедури закупівлі основним видом робіт є улаштування органо-мінеральної суміші марки із фрезерованого матеріалу, виготовленої за методом холодного ресайклінгу. Водночас, ВБН В.2.3-218-545:2009 застосовуються під час укріплення та стабілізації шарів нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу. Ці норми встановлюють вимоги до кам’яних матеріалів, органічних та мінеральних в’яжучих, складу сумішей, технології їх приготування та виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України. При цьому, підприємства та організації, що проектують та споруджують дорожній одяг на автомобільних дорогах загального користування, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, повинні дотримуватись вимог цих норм. Відповідно до пункту 7.1.3 ВБН В.2.3-218-545:2009 за результатами обстеження стану існуючих шарів дорожнього одягу здійснюють: – визначення фізико-механічних властивостей складових фрезерованої суміші; – підбір проектного складу суміші з фрезерованих матеріалів (призначення добавок, кількості в’яжучих, домішок тощо); – розрахунок товщини шару дорожнього одягу та глибини фрезерування для забезпечення міцності дорожнього одягу. У випадках, коли загальна товщина асфальтобетонних шарів та шарів з органічними в’яжучими становить понад 100 мм, або ці шари мають суттєві деформації (нерівність покриття, колія понад 30 мм, хвилі, осідання, вибоїни, дезінтеграція, руйнування тощо) підготовчі роботи виконують шляхом попереднього фрезерування та профілювання існуючого покриття. Глибина підготовчого фрезерування повинна становити не менше ніж 1/3 від загальної глибини фрезерування. В таблиці 4.1 ВБН В.2.3-218-545:2009 наведені наступні мінімальні показники товщини шарів з сумішшю фрезерованою обробленою в‘яжучим (далі – СФОВ): Вид в’яжучого Крупність мінеральних зерен, мм Мінімальна товщина шару в ущільненому стані, см Органічне менше ніж 20 8 понад 20 до 40 включно 10 понад 40 12 Мінеральне менше ніж 20 14 понад 20 до 40 включно 16 понад 40 18 Комплексне менше ніж 20 10 понад 20 до 40 включно 12 понад 40 14 Таким чином, ураховуючи те, що фрезерування є невід’ємним технологічним процесом ресайклінгу та встановлені мінімальні показники, що впливають на глибину такого фрезерування, наведені в таблиці 4.1 ВБН В.2.3-218-545:2009, твердження стосовно порушення встановленої межі визначеної для поточного середнього ремонту (0,45 мм або 0,045 м) є хибними та такими, що не відповідають дійсності. Окремо, слід наголосити, що за результатом розгляду проектних рішень по об’єкту поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – 154+468 такі рішення були схвалені на засіданні Секції 5 «Проектування автомобільних доріг та мостів» Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» ДП «ДерждорНДІ». Також, при погоджені варіантів дорожнього одягу під час проведення поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – 154+468 ДП «Укрдіпродор» та ДП «ДерждорНДІ» було узгоджено тип 1 «Конструкція відновлення транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини», згідно якого глибина холодного фрезерування існуючих асфальтобетонних шарів становить 0,10 м. Узагальнюючи наведене вище та інформацію, що міститься в оприлюдненому Держаудитслужбою висновку, Замовник керуючись частиною десятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» має намір скористатися правом оскаржити такий висновок до суду в частині встановлення Держаудитслужбою порушення законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі та зобов’язання здійснити заходи щодо його усунення, про що в подальшому буде зазначено в електронній системі закупівель, а також буде зазначено інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження.
Дата публікації: 06.07.2020 18:07

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Служба автомобільних доріг у Чернігівській області (далі - Замовник) на виконання оприлюдненого Держаудитслужбою висновку за результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель по процедурі закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – км154+468 (окремими ділянками) по ділянках: - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 — км 86 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 86 + 601 – км 93 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 93 + 601 – км100+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км100+601 – км107+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 107 + 601 — км 114+ 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 114 + 601 – км 121 + 601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 121 + 601 – км128+601; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км128+601 – км135+601, - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 135 + 601- км 141+ 305; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 141 + 305 – км 145 + 605; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 145 + 605 – км 150 + 005; - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 150 + 005 – км 154 + 468, (45233142-6 Ремонт доріг)» (далі – процедура закупівлі) надає наступну інформацію. Під час планування та проведення процедури закупівлі Замовник керувався в першу чергу Законом України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020) та Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р.за № 448/28578. Однак вбачаючи на специфіку предмету закупівлі та ураховуючи норму частини другої статті 6 Закону України «Про автомобільні дороги» Замовник при проведенні процедури закупівлі повинен був дотримуватись вимог інших нормативних актів, зокрема, як Галузеві будівельні норми України «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» ГБН Г.1-218-182:2011, розроблені Державним дорожнім науково-дослідним інститутом імені М.П. Шульгіна (ДерждорНДІ) та Відомчі будівельні норми України «Укріплення та стабілізація шарів дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу» ВБН В.2.3-218-545:2009. Так, ГБН Г.1-218-182:2011 застосовується для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування. Відповідно до пункту 3.6 ГБН Г.1-218-182:2011 поточний середній ремонт – відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Пунктом 6.1 ГБН Г.1-218-182:2011 встановлено, що поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. При поточному середньому ремонті виконуються роботи відповідно до пунктів 6.3.1 - 6.3.6 (пункт 6.3 ГБН Г.1-218-182:2011). Одним із видів робіт по дорожньому одягу та покриттю є ремонт та відновлення зношених верхніх шарів цементобетонних, асфальтобетонних та інших покриттів, у тому числі за технологією ресайклінгу (регенерації) та профілювання. Слід зазначити, що згідно з затвердженим Технічним завданням, опублікованим Замовником через електронну систему закупівель при проведені процедури закупівлі основним видом робіт є улаштування органо-мінеральної суміші марки із фрезерованого матеріалу, виготовленої за методом холодного ресайклінгу. Водночас, ВБН В.2.3-218-545:2009 застосовуються під час укріплення та стабілізації шарів нежорсткого дорожнього одягу автомобільних доріг України загального користування за методом холодного ресайклінгу. Ці норми встановлюють вимоги до кам’яних матеріалів, органічних та мінеральних в’яжучих, складу сумішей, технології їх приготування та виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування в усіх дорожньо-кліматичних зонах України. При цьому, підприємства та організації, що проектують та споруджують дорожній одяг на автомобільних дорогах загального користування, незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості, повинні дотримуватись вимог цих норм. Відповідно до пункту 7.1.3 ВБН В.2.3-218-545:2009 за результатами обстеження стану існуючих шарів дорожнього одягу здійснюють: – визначення фізико-механічних властивостей складових фрезерованої суміші; – підбір проектного складу суміші з фрезерованих матеріалів (призначення добавок, кількості в’яжучих, домішок тощо); – розрахунок товщини шару дорожнього одягу та глибини фрезерування для забезпечення міцності дорожнього одягу. У випадках, коли загальна товщина асфальтобетонних шарів та шарів з органічними в’яжучими становить понад 100 мм, або ці шари мають суттєві деформації (нерівність покриття, колія понад 30 мм, хвилі, осідання, вибоїни, дезінтеграція, руйнування тощо) підготовчі роботи виконують шляхом попереднього фрезерування та профілювання існуючого покриття. Глибина підготовчого фрезерування повинна становити не менше ніж 1/3 від загальної глибини фрезерування. В таблиці 4.1 ВБН В.2.3-218-545:2009 наведені наступні мінімальні показники товщини шарів з сумішшю фрезерованою обробленою в‘яжучим (далі – СФОВ): Вид в’яжучого Крупність мінеральних зерен, мм Мінімальна товщина шару в ущільненому стані, см Органічне менше ніж 20 8 понад 20 до 40 включно 10 понад 40 12 Мінеральне менше ніж 20 14 понад 20 до 40 включно 16 понад 40 18 Комплексне менше ніж 20 10 понад 20 до 40 включно 12 понад 40 14 Таким чином, ураховуючи те, що фрезерування є невід’ємним технологічним процесом ресайклінгу та встановлені мінімальні показники, що впливають на глибину такого фрезерування, наведені в таблиці 4.1 ВБН В.2.3-218-545:2009, твердження стосовно порушення встановленої межі визначеної для поточного середнього ремонту (0,45 мм або 0,045 м) є хибними та такими, що не відповідають дійсності. Окремо, слід наголосити, що за результатом розгляду проектних рішень по об’єкту поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – 154+468 такі рішення були схвалені на засіданні Секції 5 «Проектування автомобільних доріг та мостів» Державне підприємство «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П. Шульгіна» ДП «ДерждорНДІ». Також, при погоджені варіантів дорожнього одягу під час проведення поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-67 Чернігів — Ніжин — Прилуки — Пирятин на ділянці км 79 + 601 – 154+468 ДП «Укрдіпродор» та ДП «ДерждорНДІ» було узгоджено тип 1 «Конструкція відновлення транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини», згідно якого глибина холодного фрезерування існуючих асфальтобетонних шарів становить 0,10 м. Узагальнюючи наведене вище та інформацію, що міститься в оприлюдненому Держаудитслужбою висновку, Замовник керуючись частиною десятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» має намір скористатися правом оскаржити такий висновок до суду в частині встановлення Держаудитслужбою порушення законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі та зобов’язання здійснити заходи щодо його усунення, про що в подальшому буде зазначено в електронній системі закупівель, а також буде зазначено інформацію про відкриття провадження у справі та номер такого провадження.
Дата публікації звіту: 06.07.2020 18:11

Запити/Пояснення