• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області

ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області

Торги не відбулися

189 238 684.91 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 378 477.37 UAH
Період уточнення: 07.02.2020 16:05 - 10.03.2020 18:00
Відповідь надана

Щодо переліку необхідного обладнання

Номер: 4261b7d8a0da4a90983d312a96c6216c
Дата опублікування: 28.02.2020 18:00
Опис: У додатку 2 тендерної документації надано «Обов'язковий мінімум придатної до експлуатації спеціальної техніки (автомобілі, машини, механізми), яку Учасник повинен залучити та підтвердити залучення для виконання умов закупівлі, в якому включено: … 17. Молотки відбійні пневматичні у кількості - 4 штук (або еквівалент); 18. Повітродувки - 4 шт. (або еквівалент); 19. Віброплита – 4 шт. (або еквівалент); 20. Бензопили - 4 шт. (або еквівалент); 21. Висоторізи - 4 шт. (або еквівалент);» Прошу Вас розглянути можливість, при наявності не повної кількості цього обладнання – наприклад 2 чи 3 замість 4шт., внести зміни з наданням можливості Учаснику надати гарантійний лист про закупівлю недостатньої кількості у разі визнання його переможцем закупівлі та укладення договору на виконання робіт (бо якщо договір не буде укладено потреби в цьому обладнанні немає).
Відповідь: Відповідно до приписів ст.16 ЗУ «Про публічні документи» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника. Разом з тим, Замовник не обмежує право Учасника надавати пояснення, гарантійні зобов’язання та вмотивовано аргументувати наведене. Слід зазначити, що Замовник за результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника та документів до неї, може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника згідно із приписами ст.30. вищезазначеного Закону. Але при цьому якщо Учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, він може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Слід також зазначити, що Учасник не позбавлений права оскарження дій чи бездіяльності Замовника щодо закупівлі до органу оскарження та суду.
Дата відповіді: 02.03.2020 17:43
Відповідь надана

Щодо проекту договору

Номер: a53abda908eb476abcdffa682cd7461d
Дата опублікування: 28.02.2020 17:43
Опис: Прошу Вас розглянути питання до проекту договору підряду, наданому у Додатку 6 Тендерної документації: - п.1.3. викладено у наступній редакції: «Експлуатаційне утримання повинно здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України, нормативно-правових актів, норм та стандартів та іншого нормативно-правового регулювання у сфері дорожнього господарства. У випадку, якщо протягом строку дії цього Договору відбудеться зміна норм законодавства та/або державних будівельних норм, стандартів, технічних умов та інших правил у дорожній сфері (у тому числі, набрання чинності новими нормами), Виконавець зобов’язаний здійснювати експлуатаційне утримання у відповідності до чинної редакції таких змін.» Зважаючи на те, що в договорі вже є посилання на чинні нормативні документи, а при вступі в силу нових, вказані втрачають чинність, тому доцільно додати в цей пункт наступне речення: «У разі внесення змін до норм законодавства та/або державних будівельних норм, стандартів, технічних умов та інших правил у дорожній сфері Сторонами укладається додаткова угода, в якій виключаються недійсні норми та вказуються нові. - п.1.4. викладено у наступній редакції: «Послуги виконуються Виконавцем згідно щомісячних планів-завдань, дефектних актів, кошторисної документації наданих Замовником, тощо. Плани-завдання, дефектні акти можуть коригуватися протягом строку їх виконання.» При цьому в договорі визначена відповідальність за несвоєчасно виконані роботи, тобто доцільно вказати строк до якого Замовник зобов’язаний надати Плани-завдання
Відповідь: Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника., в свою чергу Тендерна документація за своєю правовою природою є формуляром, та охоплює необмежене коло осіб. Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов .
Дата відповіді: 02.03.2020 17:35
Відповідь надана

Питання до проекту договору

Номер: c359cab1178c4907ae04752acc14fff0
Дата опублікування: 28.02.2020 11:56
Опис: В п.1.7 Проекту Договору зазначено «На період дії Договору та протягом гарантійного періоду, Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання доріг, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху, якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного експлуатаційного утримання, допущеного з вини Виконавця , а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця». По-перше, відповідно до ст. 7 Закону України „Про автомобільні дороги” №2862-ІV від 08.09.2005 р. із змінами та доповненнями (далі - Закон України „Про автомобільні дороги”) автомобільні дороги загального користування перебувають у державній власності. Державне управління автомобільними дорогами загального користування здійснює Державна служба автомобільних доріг Україн, що є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується та координується Кабінетом Міністрів України через керівника центрального органу виконавчої влади у галузі транспорту і який має свої органи управління на місцях (ст. 10 Закону України „Про автомобільні дороги”). Таким органом управління у Луганській області є Служба автомобільних доріг у Луганської області . Статтями 11-13 Закону України „Про автомобільні дороги” передбачені обов’язки, права та відповідальність органу державного управління автомобільними дорогами загального користування. Так, зокрема, на орган державного управління автомобільними дорогами загального користування покладено обов’язок із забезпечення безперервних, безпечних, економічних та зручних умов руху транспортних засобів, організації будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг за встановленими державними стандартами і нормами (п.п. 5, 6 ч. 1 ст. 11 Закону України „Про автомобільні дороги”). З метою забезпечення виконання обов’язків, покладених Законом України „Про автомобільні дороги” на орган державного управління автомобільними дорогами загального користування, та у зв’язку із відсутністю власних виробничих потужностей, Службою автомобільних доріг у Луганської області укладаються договори підряду з підрядними підприємствами на виконання робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг. Відповідно до укладених із Службою автомобільних доріг у Луганської області договорів на виконання підрядних робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг, Виконавець виконує види та обсяги робіт, встановлені замовником (Службою автомобільних доріг у Луганської області) лише в межах виділених замовнику фінансових ресурсів та плану-завдань. Приймаючи до уваги наведені факти, ми вважаємо, що п. 1.7. необхідно доповнити наступним: Виконавець несе Відповідальність лише за послуги (роботи), які були доведені Замовником в планах-завданнях відповідно до виділених Замовнику фінансових ресурсів, та вина Виконавця встановлена судом.
Відповідь: Автомобільні дороги та дорожнє господарство передаються балансоутримувачем тимчасово (на строк дії договору) відповідно до переліку доріг (Додаток 2) Виконавцю для здійснення заходів експлуатаційного утримання на умовах договору. При цьому отримуючи означені автодороги та автодорожнє господарство Виконавець набуває представницьких функцій з елементами відповідальності. Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника. Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Дата відповіді: 02.03.2020 17:36
Відповідь надана

Питання до проекту договору

Номер: 3f9abbca894545e69de4364eab3a445b
Дата опублікування: 28.02.2020 11:52
Опис: П. 8.8. «Виконавець сплачує Замовнику штрафні санкції (пеню) у розмірі 0,1% від ціни Договору на відповідний рік (п. 3.1) за несвоєчасне (з порушенням строків, визначених у вимозі або приписі або Акті (складеному відповідно до п.2.9 або п.2.10 Договору) усунення недоліків, виявлених працівниками Замовника, у тому числі під час здійснення ними технічного контролю в процесі надання послуг Виконавцем, за кожен день такої затримки незалежно від ступеню виконання зобов’язання. За прострочення понад 15 днів – Виконавець додатково сплачує Замовнику штраф у розмірі семи відсотків від ціни Договору на відповідний рік (п. 3.1) незалежно від ступеню виконання зобов’язання» порушує вимоги законодавства та повинен бути виключений з договору. Відповідно до ст.3. Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов'язань» розмір пені обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. В ст.231 ГК України зазначено, що, Законом щодо окремих видів зобов'язань може бути визначений розмір штрафних санкцій, зміна якого за погодженням сторін не допускається: -у разі якщо порушено господарське зобов'язання, в якому хоча б одна сторона є суб'єктом господарювання, що належить до державного сектора економіки, або порушення пов'язане з виконанням державного контракту, або виконання зобов'язання фінансується за рахунок Державного бюджету України чи за рахунок державного кредиту, штрафні санкції застосовуються, якщо інше не передбачено законом чи договором, у таких розмірах: -за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); -за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Ця вимога Закону носить імперативний характер та не повинна змінюватися. Між іншим, ця вимога Закону стосується всіх сторін правочину, в даному випадку як Виконавця, в разі порушення їм умов договору, так і Замовника, в разі його порушень умови договору. Таким чином, приймаючи до уваги наведене, просимо привести пункти Проекту договору у відповідність о вимог Закону.
Відповідь: Автомобільні дороги та дорожнє господарство передаються балансоутримувачем тимчасово (на строк дії договору) відповідно до переліку доріг (Додаток 2) Виконавцю для здійснення заходів експлуатаційного утримання на умовах договору. При цьому отримуючи означені автодороги та автодорожнє господарство Виконавець набуває представницьких функцій з елементами відповідальності. Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника. Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Дата відповіді: 02.03.2020 17:37
Відповідь надана

Питання до проекту договору

Номер: bcdd8d162db54c1dbdb7516e0654a6ea
Дата опублікування: 28.02.2020 11:50
Опис: При укладанні Правочинів необхідно враховувати, що згідно із статтями 4, 10 та 203 ЦК зміст правочину не може суперечити ЦК, іншим законам України, які приймаються відповідно до Конституції України та ЦК. Зміст правочину включає в себе зазначення учасників правочину та ті права та обов'язки, про набуття, зміну або припинення яких вони домовилися. Незазначення в змісті правочину його учасників (учасника) або зазначення їх всупереч законодавству означає, що зміст правочину суперечить актам цивільного законодавства, а тому може бути визнаний судом недійсним на підставі ч. 1 ст. 215 і ч. 1 ст. 203 ЦК України. Правочин у всіх випадках повинен визнаватися недійсним, якщо він суперечить імперативним нормам закону. В п. 8.3. Проекту договору зазначено, що « Замовник не несе відповідальності за порушення строків оплати наданих послуг, а також від відповідальності за прострочення виконання грошового зобов’язання (ч.2 ст.625 ЦК України), якщо таке порушення стало наслідком затримки/відсутності відповідного бюджетного фінансування». Вимоги цього пункту суперечать нормам діючого законодавства, що підкріплено системною судовою практикою, рішеннями Верховного Суду України.
Відповідь: Автомобільні дороги та дорожнє господарство передаються балансоутримувачем тимчасово (на строк дії договору) відповідно до переліку доріг (Додаток 2) Виконавцю для здійснення заходів експлуатаційного утримання на умовах договору. При цьому отримуючи означені автодороги та автодорожнє господарство Виконавець набуває представницьких функцій з елементами відповідальності. Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника. Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Дата відповіді: 02.03.2020 17:38
Відповідь надана

Згідно тендерної документації Додаток 6

Номер: 190c1eb0fe2f4696bce9f5212c737e6c
Дата опублікування: 28.02.2020 09:37
Опис: Згідно тендерної документації…. Додаток 6 (договір підряду (проект)) п. 3.12: Розмір загальновиробничих та адміністративних витрат визначається підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури (за даними бухгалтерського обліку та нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт за Актами приймання виконаних будівельних робіт, примірна форма № КБ-2), яка склалася у цій організації за попередній звітний період, але не вище усереднених показників, що наведені у додатку Ж СОУ 42.1-37641918-085:2018. Зауваження: додаток Ж «розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який….» вказаний некоректно. Згідно СОУ 42.1-37641918-085:2018 п. 6.14 При складанні тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) розмір АВ визначається підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури (за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних ремонтних робіт, примірна форма № Б-2В), яка склалася у цій організації за попередній звітний період. Розраховані підрядником показники надаються замовнику в складі договірної ціни та використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Усереднені показники АВ, що наведені у додатку Е, слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення із АВ, розрахованими підрядною організацією при складанні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. п.6.15 Показники для обчислення ЗВ витрат на стадії визначення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (складанні та узгоджені договірних цін) визначаються розрахунково–аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за той самий період за Актами приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в), погоджуються із замовником і використовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Уточнення ЗВ витрат при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт здійснюється в порядку, встановленому договором. Усереднені показники ЗВ витрат, що наведені у додатку Е, слугують орієнтиром і можуть використовуватися замовником для співставлення із ЗВ витратами, розрахованими підрядною організацією при складанні ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Про це конкретно наголошено у рекомендаціях та листах Укравтодора та ДП «ДерждорНДІ». Питання: Просимо Вас дати роз’яснення, чому замовник заздалегідь у проекті договору підряду обмежує розрахункові показники до усереднених, тим самим порушуючи вимоги ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, який обумовлений проектом договору та установлює основні правила визначення вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (державного та місцевого значення), мостів та інших штучних споруд (мостових переходів, естакад, шляхопроводів, транспортних розв’язок, підземних та наземних переходів тощо) (далі – автомобільні дороги) та носить обов’язковий характер при визначенні вартості робіт з поточного ремонту та експлуатаційного утримання, що фінансуються за рахунок коштів державного та місцевого бюджетів, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Застосування цього стандарту обумовлюється договором.
Відповідь: Службою автомобільних доріг у Луганській області будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 02.03.2020 17:41
Відповідь надана

Питання до проекту договору

Номер: 05a51631b62c4994ba976ebbb522828f
Дата опублікування: 27.02.2020 11:52
Опис: Проект договору підряду не зумовлює відповідність планів-завдань фактичній наявності коштів Замовника на фінансування виконання вказаних планів. В той же час згідно п 8.3 договору стягується штраф у розмірі 20% вартості невиконання робіт, доведених Замовником планом-завданням на відповідний місяць. Питання- Замовник вимагає при недостатності фінансування виконувати роботи згідно планів-завдань безоплатно?
Відповідь: Автомобільні дороги та дорожнє господарство передаються балансоутримувачем тимчасово (на строк дії договору) відповідно до переліку доріг (Додаток 2) Виконавцю для здійснення заходів експлуатаційного утримання на умовах договору. При цьому отримуючи означені автодороги та автодорожнє господарство Виконавець набуває представницьких функцій з елементами відповідальності. Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника. Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Дата відповіді: 02.03.2020 17:40
Відповідь надана

Питання до проекту договору

Номер: c852c6e957ab4d1d95921803928b0ee0
Дата опублікування: 27.02.2020 11:51
Опис: Чому згідно п 6.2 проекту договору підряду виключена мережа доріг загального користування державного значення Луганської області, розташована на лінії зіткнення згідно додатка 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України «Про затвердження переліку населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження, та переліку населених пунктів, що розташовані на лінії зіткнення» №1085 від 07.11.2014 р.?
Відповідь: Автомобільні дороги та дорожнє господарство передаються балансоутримувачем тимчасово (на строк дії договору) відповідно до переліку доріг (Додаток 2) Виконавцю для здійснення заходів експлуатаційного утримання на умовах договору. При цьому отримуючи означені автодороги та автодорожнє господарство Виконавець набуває представницьких функцій з елементами відповідальності. Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника. Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Дата відповіді: 02.03.2020 17:39
Відповідь надана

Питання до проекту договору САД по експлуатаційному утриманню на 2020 рік

Номер: 01291742a77d435aafb3698aef353383
Дата опублікування: 27.02.2020 11:49
Опис: Згідно статті 9 Закону України «Про дорожній рух» до компетенції власника автомобільних доріг входить «компенсація витрат власникам транспортних засобів, якщо дорожньо-транспортні пригоди сталися з причин незадовільного експлуатаційного утримання автомобільних доріг». Чому п 1.7 проекту договору підряду суперечить чинному законодавству і компенсація всіх видів витрат перекладена на Виконавця?
Відповідь: Автомобільні дороги та дорожнє господарство передаються балансоутримувачем тимчасово (на строк дії договору) відповідно до переліку доріг (Додаток 2) Виконавцю для здійснення заходів експлуатаційного утримання на умовах договору. При цьому отримуючи означені автодороги та автодорожнє господарство Виконавець набуває представницьких функцій з елементами відповідальності. Просимо звернути увагу на те, що за п. 14.1 проекту Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) згідно із приписами п.1 ст. 634 Цивільного Кодексу України він є договором приєднання. Згідно із зазначеною статтею Цивільного Кодексу - Договором приєднання є договір, умови якого встановлені однією із сторін у формулярах або інших стандартних формах, який може бути укладений лише шляхом приєднання другої сторони до запропонованого договору в цілому. Друга сторона не може запропонувати свої умови договору. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається право Замовника самостійно встановлювати кваліфікаційні критерії та вимагати їх документальне підтвердження, тобто встановлення умов Закупівлі є виключним правом Замовника. Слід зазначити, що за вищеозначеними Законом та Кодексом Учасник не позбавлений права звертатися із скаргою до органу оскарження, а у разі перемоги у аукціоні і укладенню договору - до господарського суду, щодо оскарження його умов, а у разі виникнення вимог третіх осіб- права регресу.
Дата відповіді: 02.03.2020 17:31
Відповідь надана

Питання до проекту договору САД по експлуатаційному утриманню на 2020 рік

Номер: db52266d344146b8acc3d8b0b7a2cece
Дата опублікування: 27.02.2020 11:48
Опис: Також суперечить чинному законодавству п 8.6 «Виконавець несе матеріальну відповідальність за збереження переданих йому на утримання складових елементів автомобільної дороги». Власником та балансоутримувачем доріг є Замовник, тому тільки він може нести матеріальну відповідальність, мережа доріг не передається на баланс Виконавця. Виконавцю лише передається право на експлуатаційне утримання.
Відповідь: Згідно статті 26, Закону України «Про дорожній рух», при виконанні робіт в смузі відведення автомобільної дороги, організації що відповідають за утримання автомобільної дороги, діють на основі виданого відповідним дорожнім органом та погодженого з Національною поліцією ордера. В ордері викладаються умови заборони або обмеження руху, порядок інформування про це учасників дорожнього руху, заходи щодо безпеки дорожнього руху, строки проведення робіт та умови відповідальності за складовими автомобільної дороги загального користування державного значення у межах смуги відведення. Складовими автомобільної дороги є: (земляне полотно, проїзна частина, дорожнє покриття, смуга руху, споруди дорожнього водовідводу, штучні споруди, інженерне облаштування: спеціальні споруди та засоби, призначені для забезпечення безпечних та зручних умов руху (освітлення, об’єкти примусового зниження швидкості руху), об'єкти дорожнього сервісу та архітектурне облаштування: архітектурні споруди та декоративні насадження, що призначені для забезпечення естетичного вигляду автомобільних доріг; технічні засоби організації дорожнього руху, автопавільйони, лінійні споруди і комплекси, що забезпечують функціонування і збереження доріг; елементи санітарного облаштування; зелені насадження.)
Дата відповіді: 13.03.2020 17:12