• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області

ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області

Торги не відбулися

189 238 684.91 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 378 477.37 UAH
Номер: db482625efbe487987f2641311709222
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-03-25-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25.03.2020 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 25.03.2020 17:14 - 16.04.2020 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 25.03.2020 № 70 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України 25.03.2020 № 70 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2020-02-07-002273-c 07.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, voloshchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення норм пункту 10 частини другої статті 22 Закону За результатами аналізу питання щодо надання роз’яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини першої статті 23 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляду тендерних пропозицій – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку зокрема, шляхом передбаченим частиною першою статті 31 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 березня 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби автомобільних доріг у Луганській області (далі – Замовник) на 2020 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету від 03.03.2020 б/н, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 11.03.2020 № 4622-р/пк-пз, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Данко» (далі – ТОВ «Данко»), товариства з обмеженою відповідальністю «Євро-Буд Компані» (далі – ТОВ «Євро-Буд Компані») та товариства з обмеженою відповідальністю «АБЗ Промбуд» (далі – ТОВ «АБЗ Промбуд»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2020. За результатами моніторингу установлено, що Замовник в тендерній документації не зазначив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними (не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій), чим порушив вимоги пункту 10 частини другої статті 22 Закону. Крім того моніторингом установлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 27.02.2020, оприлюднив 13.03.2020 роз’яснення, з перевищенням терміну (три робочі дні), чим порушив вимоги частини першої статті 23 Закону в частині несвоєчасного надання роз’яснення щодо тендерної документації та внесення змін до неї. Слід зазначити, що станом на 30.03.2020 (протоколом розгляду тендерних пропозицій від 30.03.2020) Замовник відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «Євро-Буд Компані» та ТОВ «АБЗ Промбуд», як такі що не відповідають кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації, та допустив до аукціону учасника ТОВ «Данко». Відповідно до абзацу шостого частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 01.04.2020 20:03 - 16.04.2020 00:00
Дата публікації висновку: 01.04.2020 20:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до п. 4 ст. 25 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Далі-Закон) «Тендерні пропозиції залишаються дійсними протягом зазначеного в тендерній документації строку. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій». Замовник у власній Тендерній документації, а саме: у встановлених ним формах документів передбачив строк, протягом якого буде діяти його тендерна пропозиція - Додаткок 10 (Гарантійний лист) «Ми погоджуємось дотримуватись умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дня розкриття пропозицій.», та Додаток 12 (Тендерна пропозиція) «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів від дня розкриття пропозицій у системі Prozorro». Оскільки Закон не передбачає місце та форму зазначення у ТД інформації про строк дії тендерної пропозиції, зазначення такого строку у додаткових формулярах є достатнім. Крім того, Замовник на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації, яке оприлюднено в електронній системі закупівель 27.02.2020, оприлюднив 13.03.2020 роз’яснення, з перевищенням терміну (три робочі дні), з причин, що не залежать від нього і є технічними, та такими що віднесені до компетенції розробника системи «Прозорро». У зв’язку із тим що у встановлений Законом термін Замовник здійснив розміщення відповіді в системі, але система не відобразила зазначену відповідь він здійснив відповідний електронний запит (вих. 1-407 від 13.03.2020 р.) до Адміністратора торгівельної площадки e-Tender про причини не відображення розміщеної Замовником інформації. Адміністратор самостійно виправив невідповідність роботи системи без надання відповіді Замовнику. Раніше розміщена інформація відобразилася на електронному майданчику e-Tender в день звернення. Також слід зазначити що означена закупівля не відбулася з причини того що до участі у аукціоні було допущено лише одного учасника. На даний час зазначена закупівля має статус у системі «Прозоро» «Торги не відбулися».
Дата публікації звіту: 06.04.2020 11:22