• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області

ДК 021:2015 – 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту. Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення та штучних споруд на них у Попаснянському, Кремінському, Старобільському та Новоайдарському районах Луганської області

Торги не відбулися

189 238 684.91 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 378 477.37 UAH
Період оскарження: 07.02.2020 16:05 - 16.03.2020 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

дискримінація

Номер: 49006497ecab41a189113e67acbd7d08
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002273-c.a7
Назва: дискримінація
Скарга:
дискримінація
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 11.03.2020 20:11
Автор: ТОВ "АБЗ ПРОМБУД", Колос Сергій Олександрович 380993046496 prombud2018@i.ua
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 915376f3ece34b1f825433219ba51fdf
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002273-c.b6
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
У Додатку 2 тендерної документації розділі «Інформація про виконання аналогічного договору (ТАБЛИЦЯ 5)» висунута вимога: «Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в обов’язковому порядку, вказує у ГРАФІ 5 таблиці найменування окремих видів робіт/послуг із переліку, зазначеного у Додатку 8 до Тендерної документації, а саме: Очищення водовідвідних канав від бруду та сміття вручну … Аналогічним договором слід вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший(і) договір(и) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору…». Виходячи з вищевказаного, тендерна документація вимагає від Учасника мати досвід виконання робіт за всіма роботами, наданими в переліку. Ця вимога є порушенням принципу недискримінації учасника, тому що виходячи з цього твердження відсутність досвіду хоча б з одного виду робіт виключає можливість Учасника брати участь у тендерній закупівлі. Прошу Вас, зважаючи на можливість залучити до виконання робіт субпідрядника, яка обумовлена і Законом «Про публічні закупівлі» і тендерною документацією, викласти вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт за наданим переліком наступним чином: «Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в обов’язковому порядку, вказує у ГРАФІ 5 таблиці найменування окремих видів робіт/послуг із переліку, зазначеного у Додатку 8 до Тендерної документації (виконавцем зазначених робіт може бути як Учасник так і підприємство, яке планується до залучення в якості субпідрядника) … Аналогічним договором слід вважати договір(и) надання послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування або інший(і) договір(и) про надання послуг/виконання робіт, які є сумісними із послугами/роботами, передбаченими Технічним завданням тендерної документації. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Субпідрядник надає інформацію згідно з умовами Додатку 5, Учасник надає наступні документи: копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору…».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не задоволено Вимогу учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2020 17:22
Підтвердження вирішення: Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні Закупівлі» Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Учасник не позбавлений права на надавання Замовнику пояснення щодо відповідності його кваліфікаційним критеріям не в повному обсязі. Разом з тим Учасник, надаючи пояснення чи роз’яснення щодо відсутності у нього досвіду виконання окремих аналогічних робіт, що не є питомими та основними для даного виду закупівлі, повинен додержуватися вимог Замовника щодо підтвердження спроможності виконати роботи, в тому числі і субпідрядником, якого Учасник зазначить у поясненні, та якого планується залучати до виконання такого виду робіт (не залежно від проценту від обсягів закупівлі ) і надати докази спроможності такого субпідрядника виконати окремі роботи по яких Учасник зазначив, що не має досвіду. Зазначені докази повинні бути у вигляді підтвердження факту виконання таким субпідрядником окремо визначених робіт (договір із замовником, акт виконання робіт Кб2В, відгук від Замовника ), а також надати Замовнику попередній договір з таким субпідрядником, що буде діяти на весь час закупівлі. Замовник може врахувати зазначені роз’яснення за наявності вказаних підтверджуючих документів. Відповідно до наведеного Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до Тендерної документації так як принцип недискримінації не порушений. Крім того слід зазначити що встановлення умов закупівлі є виключним правом Замовника.
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 857228a91316459097218848b2a0b24d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002273-c.b5
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
У Додатку 2 тендерної документації розділі «Інформація про виконання аналогічного договору (ТАБЛИЦЯ 5)» висунута вимога: «Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в обов’язковому порядку, вказує у ГРАФІ 5 таблиці найменування окремих видів робіт/послуг із переліку, зазначеного у Додатку 8 до Тендерної документації, а саме: … технічне обслуговування світильників освітлювальної мережі …». У зв’язку з тим, що ці роботи повинен виконувати електрик з потрібною групою доступу для їх виконання можна винайняти спеціалізоване підприємство, яке має відповідний вид діяльності та кваліфікований персонал (про що можна надати довідку з копією укладеного договору та дозвільною документацією), в такому разі Учасник, який не виконував раніше такі роботи, має можливість організувати їх виконання без наявності досвіду виконання цих робіт. При цьому у вартісному відношенні виконання робіт по технічному обслуговуванню світильників (п.61, 62, 63 технічного завдання) значно менше 20 відсотків від загальної вартості закупівлі, тобто надання повної інформації про субпідрядника, яка вимагається Додатком 5 тендерної документації, в такому випадку не потребується. До того ж спеціалізоване підприємство не обов’язково матиме досвід робіт саме з технічного обслуговування світильників, в його практиці можуть бути наявні інші більш складні роботи, факт наявності Дозволу наданого Державною службою України з питань праці на виконання робіт з електричним устаткуванням та електричними мережами автоматично підтверджує можливість виконання вищезазначених робіт. Прошу Вас виключити з переліку необхідних для підтвердження досвіду виконання робіт пункт «технічне обслуговування світильників освітлювальної мережі», як такий, що перешкоджає вільної конкуренції та є дискваліфікаційним.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не задоволено Вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2020 17:24
Підтвердження вирішення: Учасник не позбавлений права на надавання Замовнику пояснення щодо відповідності його кваліфікаційним критеріям не в повному обсязі. Разом з тим Учасник, надаючи пояснення чи роз’яснення щодо відсутності у нього досвіду виконання окремих аналогічних робіт, що не є питомими та основними для даного виду закупівлі, повинен додержуватися вимог Замовника щодо підтвердження спроможності виконати роботи, в тому числі і субпідрядником, якого Учасник зазначить у поясненні, та якого планується залучати до виконання такого виду робіт (не залежно від проценту від обсягів закупівлі ) і надати докази спроможності такого субпідрядника виконати окремі роботи по яких Учасник зазначив, що не має досвіду. Зазначені докази повинні бути у вигляді підтвердження факту виконання таким субпідрядником окремо визначених робіт (договір із замовником, акт виконання робіт Кб2В, відгук від Замовника ), а також надати Замовнику попередній договір з таким субпідрядником, що буде діяти на весь час закупівлі. Замовник може врахувати зазначені роз’яснення за наявності вказаних підтверджуючих документів. Відповідно до наведеного Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до Тендерної документації, так як принцип недискримінації не порушений, крім того слід зазначити що встановлення умов закупівлі є виключним правом Замовника.
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 3175dd710d4b41f8bf74528fa39caaae
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002273-c.c4
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
У Додатку 2 тендерної документації розділі «Інформація про виконання аналогічного договору (ТАБЛИЦЯ 5)» висунута вимога: «Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в обов’язковому порядку, вказує у ГРАФІ 5 таблиці найменування окремих видів робіт/послуг із переліку, зазначеного у Додатку 8 до Тендерної документації, а саме: … очищення доріг плужним снігоочисником на базі автомобіля від снігу; очищення доріг шнекороторним снігоочисником…». Вважаємо доцільним, для збереження принципу недискримінації учасників, сформулювати вищевказану вимогу наступним чином: «очищення доріг плужним або шнекороторним снігоочисником на базі автомобіля від снігу», у зв’язку з тим, що якщо у підприємства є досвід роботи з зимового утримання, зокрема очищення від снігу, то воно має можливість (за наявності техніки, що буде підтверджена відповідно до розділу «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки…» за Додатком 2 тендерної документації) виконувати необхідні роботи з використанням будь-якої техніки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не задоволено вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 02.03.2020 17:26
Підтвердження вирішення: Додаток 8 «Відомості щодо обсягів послуг » Розділ «Роботи з зимового утримання» позиція 23 містить вид послуг «Очищення доріг шнекороторним снігоочисником від суцільного шару снігу» товщиною до 0.4 м. – 160 км. Відповідно Замовник вважає за потрібне від Учасника підтвердження досвіду виконання означеного виду послуги/роботи. Разом з тим слід зазначити, що Учасник не позбавлений права на надавання Замовнику пояснень щодо відповідності його кваліфікаційним критеріям не в повному обсязі. Разом з тим Учасник, надаючи пояснення чи роз’яснення щодо відсутності у нього досвіду виконання окремого виду аналогічних робіт, що не має питомої ваги та не є основними для даного виду закупівлі, повинен додержуватися вимог Замовника про підтвердження спроможності виконати роботи, в тому числі і субпідрядником, якого Учасник зазначить у поясненні, та якого планується залучати до виконання такого виду робіт (не залежно від проценту від обсягів закупівлі ) і надати докази спроможності такого субпідрядника виконати окремі роботи по яких Учасник зазначив, що не має досвіду. Зазначені докази повинні бути у вигляді підтвердження факту виконання таким субпідрядником окремо визначених робіт (договір із замовником, акт виконання робіт Кб2В, відгук від Замовника ), а також надати Замовнику попередній договір з таким субпідрядником, що буде діяти на весь час закупівлі. Замовник може врахувати зазначені роз’яснення за наявності вказаних підтверджуючих документів. Відповідно до наведеного Замовник не вважає за потрібне вносити зміни до Тендерної документації так як принцип недискримінації не порушений. Крім того слід зазначити що встановлення умов закупівлі є виключним правом Замовника.
Вимога
Відхилено

Про виключення суперечлевих вимог із Тендерної документації

Номер: d04c4d7d9fa24865aa8dc68bfad54b9e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002273-c.c3
Назва: Про виключення суперечлевих вимог із Тендерної документації
Вимога:
Згідно Тендерної документації, розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, у П.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, зазначено, що: Учасник завантажує у сканованому вигляді на електронному торгівельному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO, наступні документи: … - гарантія забезпечення тендерної пропозиції та перевірочний файл ЕЦП (відповідно до п. 2 цього розділу) – однак, проаналізувавши Тендерну документацію, виявлено, що п.2 ІІІ розділу (на який йде посилання) взагалі відсутній. - копія документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію – однак, за умовами Тендерної документації, гарантійне забезпечення пропозиції не вимагається. - копія дійсного дозвільного документу на здійснення операцій з надання гарантій (дозвіл, ліцензія з додатками, тощо), який видано установі, що надала гарантію, завіреними печаткою цієї установи та підписом уповноваженої особи установи – гарантійне забезпечення пропозиції Тендерною документацією не вимагається. У зв’язку з вищевикладеним, прошу Вас виключити вищевказані вимоги з Тендерної документації, як такі, що суперечать іншим вимогам Тендерної документації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не задоволено вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2020 11:33
Підтвердження вирішення: Служба автомобільних доріг у Луганській області повідомляє що вимога Учасника про виключення вищевказаної вимоги з Тендерної документації є нікчемною за своєю мало значимістю та не підлягає задоволенню виходячи з наступного: Перелік документів що підлягає надаванню дійсно містить посилання на документи щодо гарантійних зобов’язань, але їх фактичне надавання залежить від умови Замовника щодо надавання такої гарантії забезпечення тендерної пропозиції. Оскільки Замовник у своїй тендерній документації із закупівлі за оголошеннями UA-2020-02-07-002273-c, UA-2020-02-07-002688-c, UA-2020-02-07-002573-c не передбачив обов’язкове надавання Учасником гарантії забезпечення тендерної пропозиції, надавати зазначені у запиті документи не потрібно.
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 16f70bfa5ffe4cbb8eee819a1b351069
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002273-c.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Згідно Тендерної документації умовами Додатку 2 передбачено у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)»: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.» Така вимога є дискримінаційною та такою, що невідповідає ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч.1 ст. 11 Закону України «Про інформацію» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Документами в яких присутні відомості про особу, за допомогою яких вона може бути ідентифікована є зокрема - трудові книжки. Згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Частина конфіденційних даних міститься також в трудовій книжці громадянина України. Окрім того, згідно Закону України «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Тобто у випадку коли працівники підприємства не надають згоди на оприлюднення їхніх персональних даних Учасник не може виконати вищезазначену вимогу Замовника, відповідно пропозиція Учасника може бути відхилена з причини, що не залежить від нього. Тобто така вимога є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників процедури закупівлі. Аналогічне питання було розглянуте на засіданні антимонопольного комітету України при розгляді скарги UA-2017-05-12-000685-b.b2, за результатами якого у рішенні №4415-р/пк-пз від 05.07.2017р. було висунуто вимогу виключити з Тендерної документації умову про надання копій трудових книжок (або трудових договорів) як дискримінаційну.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не задоволено вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 17.02.2020 11:49
Підтвердження вирішення: Уважно вивчивши аргументи запитувача Служба автомобільних доріг у Луганській області дійшла висновку, що зазначена вимога не є аргументованою та не може бути задоволена з наступних міркувань. Відповідно до п. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Наказ про призначення особи на посаду, титульний лист та графи Типової трудової книжки не містять конфіденційної інформації у розумінні означеного вище Закону та не є первинними джерелом відомостей у розумінні п.4 (Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.) ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних». Відповідно до п. 2 ст. 4 зазначеного Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону. Оскільки Учасник закупівлі, у розумінні Закону України «Про захист персональних даних» є розпорядником персональних даних, якому володільцем персональних даних (працівником) або законом, надано право обробляти ці дані від його імені, то й обов’язок отримання згоди від власника на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі, що є таким розпорядником. У разі відсутності у розпорядника персональних даних згоди від власника на розповсюдження та обробку персональних даних, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у документах тендерної пропозиції та здійснити максимальне їх знеособлювання щодо персональних даних такого працівника (забілюванням на копіях його Ф.І.П., адреси місця проживання, засобів зв’язку, тощо), щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник повинна бути читабельною як на наказі так і на записі у трудовій книжці.
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги у тендерній документації

Номер: 372ce13d435c44e19b0ce0d79e1e80ce
Ідентифікатор запиту: UA-2020-02-07-002273-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги у тендерній документації
Вимога:
Згідно Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, у Додатку 2 передбачено наступні вимоги: 1) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (Таблиця 1)» зазначено, що: «В підтвердження інформації, зазначеної в довідці (Таблиця 1), Учасник надає … копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). ... Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку … додатково подаються: … копії … договорів: оренди (лізингу), суборенди та ін.» 2) у розділі: «ІНФОРМАЦІЯ про перелік матеріально-технічної бази (Таблиця 2)» зазначено, що «В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає … копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці 4.8. або копії … договорів: оренди, суборенди та ін.» 3) у розділі: «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (Таблиця 3)» зазначено, що «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.» Проаналізувавши зазначені вище вимоги Тендерної документації встановлено, що: вони є дискрімінаційними, бо свідчать, про те, що Учасник повинен планувати виконання робіт тільки власними силами (самостійно залучати всю техніку, самостійно користуватися всіма необхідними приміщеннями та самостійно наймати всіх необхідних працівників), що в свою чергу суперечить ст.22 п.17 Закону «Про публічні закупівлі» та умовам Тендерної документації (Додатку 5), якими обумовлена можливість залучення до виконання робіт субпідрядної організації, яка в свою чергу маючи можливість, планує виконання робіт з використанням власної або орендованої техніки, власних або орендованих приміщень (зокрема виробничих баз), своїх працівників. Вимогами Тендерної документації такий варіант забезпечення виконання робіт технічними, матеріальними та людськими ресурсами взагалі не передбачено вказаними вище розділами. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаю привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» та Додатку № 5 «Довідка про субпідрядників» шляхом внесення змін до Додатку 2 Тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету від 07.02.2020, які нададуть можливість відображати ресурси субпідрядника (-ків).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Не задоволено вимогу Учасника
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.02.2020 15:46
Підтвердження вирішення: Розглянувши підстави та юридичне обґрунтування вимоги Учасника Замовник залишає її без задоволення із наступних підстав. Відповідно до умов ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; А тому, незалежно від фактичного права власності на заявлену Учасником у інформаційній довідці Учасником техніку останній повинен довести документально свою відповідність встановленому Замовником кваліфікаційному критерію. Щодо техніки: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 1 розмістив наступне пояснення * якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, лізингу або інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці. Щодо матеріально-технічної бази: З метою відповідного вказування Замовник під таблицею 2 розмістив наступне пояснення: * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди або в інший спосіб, визначений законодавством України); ** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці. Щодо працівників: У разі залучення Учасником до виконання умов закупівлі фізичних осіб підприємців, або юридичних осіб, що будуть надавати послуги своїм персоналом, машинами і механізмами, що є по своїй правовій природі субпідрядом, останній має право надати Замовнику додаткові пояснення щодо причини не заповнення таблиці 3 із посиланням на інформацію, що буде викладена на умовах Додатоку 5 до Тендерної документації. У разі ж якщо учасник взагалі не має власного майна, техніки, робітників відповідної кваліфікації, але бажає взяти участь у закупівлі та у подальшому бути по суті посередником, він також повинен надати документальне підтвердження спроможності виконати функцію генпідрядника, в тому числі і залучивши субпідрядні організації у відповідності із приписами абз. 2 п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.» та в будь якому разі вказати у таблиці 1,2 зазначену техніку та матеріально-технічну базу, яку він погодив із субпідрядником. Умови залучення субпідрядних організацій в обсязі 20 і більше процентів від вартості договору про закупівлю Замовник виклав у додатку 5 до Тендерної документації. За відповідними умовами також Є ОБОВЯЗКОВИМ надання інформації про техніку, матеріально-технічну базу та кваліфікованих робітників субпідрядника, яку повинен розмістити на сторінці закупівлі у складі документів до тендерної пропозиції Учасник.