-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015«09130000-9 Нафта і дистиляти»
Доставка за рахунок постачальника попередньо погодженими партіями; відстрочка платежу до 90 к.д. по мірі надходжень партій товару, можливість укладення договорів зберігання.
Завершена
3 432 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 716.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 716.00 UAH
Період уточнення:
09.01.2020 13:33 - 17.01.2020 23:00
Відповідь надана
Питання по ТД
Номер:
36aaf2b00e564e309c56ad151dace039
Дата опублікування:
14.01.2020 16:48
Опис:
Виходячи з вищенаданих Ваших відповідей на вимоги та для дотримання НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИХ вимог, Ми вимагаємо внести зміни ,а саме:
1) Так як можна надавати "ДОГОВОРИ НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПЕРЕВЕЗЕНЬ" ( які не надають право на власні або орендовані бензовози, а лише на послуги перевезення), тому в додатку №2 до ТД замінити фразу "підтвердити наявність в учасника власних або орендованих бензовозів різної колібровки" на правильне твердження : "підтвердити наявність автотранспорту для перевезення нафтопродуктів різної калібровки".
2) з Вашої відповіді "І нам не має різниці чи бензовозом чи секційним бензовозом Ви привизете пальне до 2000л, а не рівно 2000л" потрібні зміни в Додатку 2 у фразі "бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л, один з яких має бути об’ємом до 2000л " на правильну форму : ""бензовозів або окремих секцій (ємностей) бензовозу з різною колібровкою від 1900л до 10000л , одна з ємностей яких має бути об’ємом до 2000л "
3) Додати "Ліцензію на право оптової торгівлі БЕЗ наявності місць оптової торгівлі" та надання "Ліцензії на право зберігання палива" від власника бази ПММ.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Відповідь:
зміни до тендерної документації внесено.
Дата відповіді:
15.01.2020 11:00
Відповідь надана
продовження щодо ліцензії
Номер:
92faaa58fdba45eab8ea05b900410114
Дата опублікування:
14.01.2020 10:42
Опис:
У зв'язку з тим, що Ви плануєте зберігати паливо у Постачальника, повідомляємо:
у ваших вимогах Додатку 2 зазначається, що Учасник може мати базу зберігання за договорами зберігання з власниками баз ПММ. У такому випадку, ліцензія на право зберігання пального повинна бути у ВЛАСНИКА бази ПММ, а не в Учасника. Також, повідомляємо про те, що ліцензія на право оптової торгівлі за нАЯВНОСті місць оптової торгівлі не дає право ЗБЕРІГАТИ паливо - для цього надається окрема ліцензія!!!
ТОму, Учаснику достатньо мати право на оптову торгівлю пального і без місць оптової торгівлі ,при цьому надавши ліцензію на право зберігання власника бази ПММ, з яким є договір зберігання. .!!!
У зв'язку з цим, вимога щодо наявності Учасника ліцензії на право здійснення оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі або за наявності місця зберігання є дискримінаційною та зменшує коло учасників до ОДНОГО. Вимагамо додати ліцензію щодо оптової торгівлі БЕЗ наявності місць оптової торгівлі та надання ліцензії ВІД ВЛАСНИКА бази ПММ на право зберігання,
Відповідь:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ !!!!!! вносимо зміни до тендерної документації, а саме:учасник повинен завантажити до електронної системи файл, в якому буде міститись сканкопія діючої ліцензії на право здійснення оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі або діючої ліцензії на право здійснення оптової торгівлі пальним без місяця оптової торгівлі У разі надання ліцензії на право оптової торгівлі пальним без місяця оптової торгівлі слід додати договір зберігання пального з фізичною чи юридичною особою та відповідну ліцензію.
Підстава: ЗУ від 23.11.2018 №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів».
Дата відповіді:
14.01.2020 17:18
Відповідь надана
Щодо зберігання
Номер:
6474c13b62ae4a8ab4d748f036d43465
Дата опублікування:
14.01.2020 10:26
Опис:
ЧОМУ нема інформації у ТЕНДЕРНІЙ документації, що ВИ збираєтеся зберігати пальне у ПОСТАЧАЛЬНИК???
Відповідь:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ!!!!!!!!!!!!! Читайте уважно ТД!!!!!!!!!!!!!!!
Інформацію про можливість зберігання пального у Постачальника зазначено в електронній формі оголошення.
Цитуємо:
Доставка за рахунок постачальника попередньо погодженими партіями, відстрочка платежу до 90 к.д. по мірі надходжень партій товару, можливість укладення договорів зберігання.
Але саме лише для ВАС ми обов'язково внесемо зміни , що у Постачальника має зберігатися пальне.
Зміни:Копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої бази зберігання пального або копії договорів зберігання з власниками баз ПММ та надати гарантійний лист, що пальне буде зберігатися у Постачальника.
Хоча для всіх решти учасників і так зрозуміло, що база зберігання вимагається, для того, щоб там зберігати пальне Замовника.
Дата відповіді:
14.01.2020 13:04
Відповідь надана
продовження щодо бензовозів
Номер:
84701eec807947329b038e5fa259d03d
Дата опублікування:
14.01.2020 10:15
Опис:
НАГОЛОШУЄМО про те, що було ДВА питання про власні/орендовані бензовози та об'єми бензовозів.
1) ВЛАСНІ-Орендовані бензовози АНТИМОНОПОЛЬНИЙ комітет вважає дискримінацією, про що зазначено у минулій вимозі. Вимагаємо додати наянвість бензовозів за договорами перевезень.
2) ІНФОРМУЄМО ВАС про те, що цистерни БЕНЗОВОЗів складаються з СЕКЦІЙ, які з різними об'ємами. Учасник, який має бензовози з об'ємами більше 2000 л із РІЗНИМИ ОБ’ЄМАМИ СЕКЦІЙ цистерни бензовоза від 2000 л, готовий поставити об’єм палива, який є меншим за об’єм СЕКЦІЇ цистерни до 2000 л палива., АЛЕ прийняти участь в закупівлі даний Учасник не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. ВИ навмисне вставили вимогу БЕНЗОВОЗ об'ємом до 2000 л для одного учасника.
Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 1 до тендерної документації), де вказані виключно власний/орендований автотранспорт та обмеження в об’ємах бензовозів.
Відповідь:
ШАНОВНИЙ УЧАСНИКУ!!!!!!!!!!!!!
Читайте уважно ТД!!!!!!!!!!!!!!!
В додатку №2 до ТД Кваліфікаційні критерії, встановлені відповідно до ст. 16 Закону
Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Для учасників:
- копії документів(договора на орендовані бензовози, технічні паспорти або договори на надання послуг з перевезень пального бензовозами, тощо…), що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л, один з яких має бути об’ємом до 2000л;
Копії документів, що підтверджують наявність власної або орендованої бази зберігання пального або копії договорів зберігання з власниками баз ПММ.
(АБО ДОГОВОРИ НА НАДАННЯ ПОСЛУГ З ПЕРЕВЕЗЕНЬ).
Нам дуже важливо ,що одна з цистерн,яка знаходиться на території автобази вміщає до 2000л(до,а не 2000л!!!!!!) .І нам не має різниці чи бензовозом чи секційним бензовозом Ви привизете пальне до 2000л, а не рівно 2000л. Заключайте договора оренди чи договорами перевезень з фірмами, які мають бензовози даної колібровки.
Дата відповіді:
14.01.2020 12:48
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги по ліцензії
Номер:
d8a88f12cdf74f95ad87ecfb5e4a6810
Дата опублікування:
13.01.2020 17:18
Опис:
Шановний Замовник! У п.12. Розділу ІІІ Ддо документації потрібно надати :
- ліцензія на право здійснення оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі або за наявності місця зберігання .
Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників. так як Ліцензії надаються ТАКОЖ на оптову торгівлю БЕЗ місць оптової торгівлі, і тому Учасник, який має «ліцензію на право здійснення оптової торгівлі пальним БЕЗ наявності місць оптової торгівлі» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Враховуючи п.5 проекту договору та зазначене місце доставки п.4.3. Розділу І , поставка товару проводиться автотранспортом Учасника за адресою ЗАМВОНИКА, а не заправкою автомобілів ЗАмовника у МІСЦЯХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ Учасника.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині ліцензії, де вказані виключно право здійснення оптової торгівлі пальним за наявності місць оптової торгівлі або за наявності місця зберігання .
Відповідь:
Установа має на балансі понад 130 автомобілів та на своїй території має власну АЗС, яка складається з трьох цистерн малих об’ємів, ( А-95-до2000 м.куб, А-92-11000м.куб, Д/П-11800 м.куб) ,що не дає можливості забезпечити установу пальним на тривалий термін .При наявності фінансування є можливість здійснити оплату великих об'ємів пального. Після оплати згідно накладної пальне рахується на балансі автобази ( частина на території власної АЗС та частина згідно договору-зберігання у Постачальника).База зберігання пального дає можливість якісно та безперебійно обслуговувати 28 лікувальних закладів.Наші вимоги не є дискримінаційними.
Дата відповіді:
13.01.2020 18:13
Відповідь надана
Дискримінаційін вимоги
Номер:
9b13e0393aa9499ebcc3ada1772533a4
Дата опублікування:
13.01.2020 17:06
Опис:
Шановний Замовник! У Додатку 1 до документації потрібно надати :
- копії документів(договора на орендовані бензовози, технічні паспорти або договори на надання послуг з перевезень пального бензовозами, тощо…), що підтверджують наявність в учасника власних або орендованих бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л, один з яких має бути об’ємом до 2000л;.
Дана вимога є дискримінаційною з тих підстав, що значно зменшує коло учасників щодо «власних або орендованих бензовозів», так як Учасник, який має «договори надання послуг з перевезення нафтопродуктів автотранспортом» і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання згідно ТД, прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Наявність власного/орендованого автотранспорту зовсім не впливає на виконання умов постачання.
Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо власного та орендованого майна (рішення від 30.11.2018 № 12247-р/пк-пз у процедурі UA-2018-10-31-001568-с.), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника.
Також, значно зменшує коло учасників наявність дискримінаційної умови щодо "різна калібровка бензовозів об’ємом від 1900 л до 10000 л, один з яких має бути об’ємом до 2000 л» , так як саме бензовозів з об’ємом 2000 л не існує!!! Також, з вимоги виходить що один з бензовозів має бути об’ємом від 1900 до 2000 л, що не є можливим і конкретно обмежує коло учасників. Тому, учасник, який має бензовози з РІЗНИМИ ОБ’ЄМАМИ СЕКЦІЙ цистерни від 2000 л і готовий поставити об’єм палива, який є менший за об’єм СЕКЦІЇ цистерни, прийняти участь в закупівлі даний Учасник не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Враховуючи вищезазначене, Вашою вимогою порушено принципи статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», які передбачають: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивності та неупередженості оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того стаття 5 Закону регламентує недискримінацію учасників торгів, відповідно до якої вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Тобто, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 1 до тендерної документації), де вказані виключно власний/орендований автотранспорт та обмеження в об’ємах бензовозів.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Дана вимога не є дискримінаційною, щодо бензовозів різної колібровки об’ємом від 1900л до 10000л.На територіїї автобази знаходиться три цистерни, одна з якої має вміст до 2000л на бензин А-95, тому більшу кількість прийняти не має можливості.(З задоволенням покажемо Вам скільки вміст кожної цистерни .) Бензовози з об’ємом до 2000 л існують! Тож запрошуємо Вас прийняти участь у відкритих торгах.
Дата відповіді:
13.01.2020 17:56