• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Лугинського району Житомирської області)

Завершена

9 050 332.51 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 251.66 UAH
Період уточнення: 20.11.2019 16:24 - 23.12.2019 18:00
Відповідь надана

Запитання для роз'яснення однієї з умов

Номер: 5ba9a046be7740e5916d5bb8608919b6
Дата опублікування: 23.12.2019 15:13
Опис: Розрахунок вартості набору продуктів харчування, що забезпечують дотримання денної норми харчування одного учня залежно від віку за розрахунковими цінами учасника, при цьому ціна тендерної пропозиції не зазначається, що під даною вимогою розуміє Замовник, яким чином мають бути відображені цифри при розрахунку вартості набору харчування, чи можливе зазначення відсотків, без цифрових обрахунків?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Лугинського району Житомирської області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-11-20-002579-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 23.12.2019 року о 15 годині 13 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне: У пункті 6.3.3 розділу ІІІ тендерної документації викладена вимога надати розрахунок вартості набору продуктів харчування, що забезпечують дотримання денної норми харчування одного учня залежно від віку за розрахунковими цінами учасника, при цьому ціна тендерної пропозиції не зазначається. Замовник звертає увагу учасників на те, що розрахунок вартості набору продуктів не є тотожним ціні пропозиції. Розрахунок має бути проведений у гривнях (не відсотках). Розрахунок повинен містити інформацію про продукти, їх вихід (вагу) та загальну вартість продуктів харчування, що забезпечують дотримання денної норми харчування одного учня залежно від віку. Решта витрат, які планує здійснювати учасник за рахунок коштів договору, до розрахунку не мають включатися (наприклад заробітна плата, податки та збори. Витрати на доставку продуктів харчування, інші витрати). Розрахунок вартості набору продуктів харчування не містить і не повинен містити інформацію про ціну тендерної пропозиції учасника. Вартість продуктів харчування може становити, до прикладу, 10,00 гривень, а ціна пропозиції учасника може бути як 11,00 гривень, так і 100,00 гривень. Склад продуктів та їх вихід, які відповідають нормі харчування однієї дитини, є сталою величиною. Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 27.12.2019 10:45
Відповідь надана

Роз'яснення окремих пунктів ТД

Номер: d226cdcbdf904172a42e931b663e62d7
Дата опублікування: 23.12.2019 15:04
Опис: Які саме має на увазі Замовник документи, зазначені у ТД і видані акредитованим у встановленому законодавством України порядку органом, які засвідчують відповідність послуг, що надаються учасником, вимогам державних стандартів щодо застосування системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів з додаванням документів, що засвідчують право акредитованого згідно із законодавством України органу на провадження діяльності з оцінки відповідності, що мають надаватися Учасниками?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Лугинського району Житомирської області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-11-20-002579-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 23.12.2019 року о 15 годині 04 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне: Пунктом 10 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації «Стандарти надання послуг» передбачено, що послуги, що надаються учасниками згідно із цією закупівлею, повинні відповідати чинним вимогам державних стандартів України щодо застосування системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів. У пункті 6.3.2 розділу ІІІ тендерної документації викладені вимоги до способу підтвердження відповідності учасника встановленій вимозі: «документи, видані акредитованим у встановленому законодавством України порядку органом, які засвідчують відповідність послуг, що надаються учасником, вимогам державних стандартів щодо застосування системи управління якістю та безпечністю харчових продуктів з додаванням документів, що засвідчують право акредитованого згідно із законодавством України органу на провадження діяльності з оцінки відповідності». Учасники отримують у порядку, встановленому законодавством з оцінки відповідності, документи, які підтверджують застосування ними вказаних систем (наприклад свідоцтво, посвідчення, сертифікат тощо.). Сам орган, що провів оцінку відповідності послуг учасника встановленим державним стандартам повинен, бути акредитованим у порядку, визначеному законодавством України (мати атестат про акредитацію). Саме ці документи подаються у складі тендерної пропозиції учасників. Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 27.12.2019 10:44
Відповідь надана

Роз'яснення окремих пунктів ТД

Номер: 1521e575f10c42daa0d8810fbe4b2fa1
Дата опублікування: 19.12.2019 13:02
Опис: Шановний замовнику! У Тендерні документації п. 5.1.3 встановлені вимоги до учасника: учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше двох аналогічних договорів. Аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах району в області у не менше ніж п’яти навчальних закладах за одним договором, аналогічні договори повинні бути виконані учасником не менше ніж на дев’яносто відсотків від початкової суми аналогічного договору. Чи правильно ми розуміємо дану вимогу, що Договір за яким надавались послуги у одному навчальному закладі, не влаштовує Замовника? І чи можу бути наданий Договір, який перебуває у процесі виконання? Аналогічні договори повинні бути виконані учасником не менше ніж на дев’яносто відсотків від початкової суми аналогічного договору, як в такому випадку надати Договір, коли сума була зменшена на підставі Додаткової угоди, чи допускається виходити від суми, встановленій в даній додатковій угоді?
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Лугинського району Житомирської області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-11-20-002579-b, що оприлюднене в електронній системі закупівель 19.12.2019 року о 13 годині 02 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне: Пунктом 5.1.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій до учасників закупівлі Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому тендерна документація містить вимоги до учасника:учасник повинен мати документально підтверджений досвід виконання не менше двох аналогічних договорів. Також тендерна документація містить пояснення, який саме договір вважається аналогічним - аналогічним договором в розумінні цієї Документації є договір про надання послуг харчування дітей у дошкільних та/або шкільних навчальних закладах району в області у не менше ніж п’яти навчальних закладах за одним договором, аналогічні договори повинні бути виконані учасником не менше ніж на дев’яносто відсотків від початкової суми аналогічного договору. Даний пункт містить чітку умову щодо кількості навчальних закладів, у яких надавалися послуги згідно аналогічного договору. Така мінімальна кількість дозволяє замовнику пересвідчитися у можливості учасника організувати свою роботу у кількох навчальних закладах одночасно, що пов’язано з прийняттям та навчанням персоналу, постачання продуктів харчування та продовольчої сировини, адже кількість закладів, у яких надаватимуться послуги згідно з цією закупівлею, є значно більшою. Також вказаний пункт тендерної документації містить вичерпну інформацію про обсяг виконання аналогічного договору - аналогічні договори повинні бути виконані учасником не менше ніж на дев’яносто відсотків від початкової суми аналогічного договору. Якщо до аналогічного договору вносилися зміни в частині зміни суми аналогічного договору, то тоді, звичайно, вони враховуються, оскільки такі угоди (або додаткові угоди як у випадку заявника) набувають чинності з моменту їх підписання уповноваженими представниками сторін і діють разом із договором, умови якого вони змінюють. Тендерна документація не забороняє подавати інформацію про аналогічний договір, виконання якого триває, якщо він відповідає вимогам пункту 5.1.3 розділу ІІІ тендерної документації. Роз’яснення щодо тендерної документації оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 23.12.2019 09:03
Відповідь надана

роз’яснення щодо окремих вимог Документаціїї

Номер: 4e03c0682a254bbe9a9dcaec617956b9
Дата опублікування: 28.11.2019 09:50
Опис: Шановний Замовнику! Просимо надати роз’яснення щодо окремих вимог Тендерної документації. І. У документації, Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункті 5, п. п. 5.1.1 «Критерій – наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Вимоги до учасника» міститься вимога : – наявність потужності для зберігання харчових продуктів, площею не менше 100,00 м2, що зареєстрована у встановленому законом порядку. Просимо дати пояснення, чому саме наявність потужності для зберігання харчових продуктів, площею не менше 100,00 м2 повинно бути у учасника, як розраховувалася необхідна площа? Наше підприємство має потужність 89,2 м2 та документи, що засвідчують реєстрацію потужності у встановленому порядку. Чи не призведе невідповідність площі потужності до відхилення тендерної пропозиції? Вважаємо це й пункт надмірною вимогою, так як наявність меншої площі для зберігання харчових продуктів не впливає на якість надання послуг. Крім того , як засвідчує наявна практика, доставка продуктів здійснюється, в основному, до кожного харчоблоку, тому немає великої необхідності мати значні складські приміщення. ІІ. У тендерній документації, Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункті 5, п. п. 5.8.2міститься наступна вимога: - документи, що підтверджують фактичну наявність вказаного учасником у довідці обладнання та матеріально-технічної бази - документи, які підтверджують право власності учасника на вказане обладнання, транспортні засоби, потужності для зберігання харчових продуктів та інші об’єкти матеріально-технічної бази або документи, що підтверджують право їх використання учасником, якщо вони не належать учаснику на праві власності (напр.: договір оренди та ін.), свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи їх технічного огляду. Просимо дати роз’яснення, які протоколи технічного огляду Ви мали на увазі при складання тендерній документації. ІІІ. Додаток 1 до тендерної документації «Вимоги до предмета закупівлі» «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також інші вимоги до предмета закупівлі» містить наступну вимогу: Вимоги до розміру торгової націнки під час надання послуг розмір націнки (надбавки) на продукти харчування не повинен перевищувати показники, встановлені відповідними нормативно-правовими актами, в тому числі органів місцевої влади (обласного рівня), про що учасник надає гарантійний лист, у якому обов'язково вказується граничний розмір націнки по області, в якій надаватимуться послуги з харчування дітей. Як, нам відомо, що на території Житомирській області діє Рішення голови Житомирської ОДА від 21.08.2013 року № 251, яке визначає рівень торгової надбавки суб’єктами господарювання на реалізацію продукції громадського харчування. Проте, є декілька Рішень Постійно діючої адміністративної колегії АКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель – одне х них від 02.06.2016 року № 1161-р/пк-ск, яким встановлено, дане Рішення голови Житомирської ОДА не стосується предмету закупівлі і не є обов’язковим д при проведенні даної процедури торгів. Тому, просимо дати роз’яснення, які є інші вимоги до розміру торгової націнки під час надання послуг, встановлені відповідними нормативно-правовими актами, в тому числі органів місцевої влади (обласного рівня), у даному випадку у Житомирській області, крім вищезазначеної.
Відповідь: У відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації на закупівлю код ДК 021:2015:55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Лугинського району Житомирської області), оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-11-20-002579-b, що оприлюднена в електронній системі закупівель 28.11.2019 року о 9 годині 50 хвилин заявником без ідентифікації особи (далі – Заявник) повідомляємо наступне: І. Стосовно площі потужності для зберігання харчових продуктів, що викладено у підпункті 5.1.1 розділу ІІІ тендерної документації – мається на увазі площа потужності, що дозволить забезпечити зберігання двотижневого запасу рибної, м'ясної сировини або консервів, молочних продуктів тривалого терміну зберігання, овочів та фруктів на власному складі (відповідні зміни внесені до тендерної документації), а також інших продуктів харчування, які постачатимуться зі складу учасника. ІІ. Стосовно протоколу технічного огляду, що викладено у підпункті 5.8.2 розділу ІІІ тендерної документації – мається на увазі протокол перевірки технічного стану транспортного засобу, який використовується учасником для постачання продуктів харчування. ІІІ. Стосовно розміру націнки (надбавки) на продукти харчування, що передбачено пунктом 7 розділу ІІ Додатку №1 до тендерної документації – тендерна документація містить наступну вимогу – «7. Вимоги до розміру торгової націнки - під час надання послуг розмір націнки (надбавки) на продукти харчування не повинен перевищувати показники, встановлені відповідними нормативно-правовими актами, в тому числі органів місцевоївлади (обласного рівня), про що учасник надає гарантійний лист, у якому обов'язково вказується граничний розмір націнки по області, в якій надаватимуться послуги з харчування дітей», тобто тендерна документація містить вимогу про надання гарантійного листа відповідного змісту. Водночас тендерна документація не містить вимог до зазначення у ньому певних нормативно-правових актів. Окрім того, встановлення переліку таких нормативно-правових актів не входить до компетенції замовника. Для виконання цієї умови тендерної документації учаснику достатньо надати у складі своєї тендерної пропозиції гарантійний лист, яким підтверджується що під час надання послуг розмір націнки (надбавки) на продукти харчування не перевищуватиме показники, встановлені відповідними нормативно-правовими актами, в тому числі органів місцевоївлади (обласного рівня), та зазначитиграничний розмір націнки учасника, за якою надаватимуться послуги з харчування дітей. Для однакового розуміння умов тендерної документації усіма потенційними учасниками торгів, забезпечення максимальної кількості потенційних учасників закупівлі до тендерної документації внесені зміни. Зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону.
Дата відповіді: 29.11.2019 10:34
Відповідь надана

розяснення щодо окремих пунктів Документаціїї

Номер: 94c2dfd70e704845ab6b536525f18d44
Дата опублікування: 28.11.2019 09:48
Відповідь: Відповідь не може бути надано, так як відсутні конкретні запитання
Дата відповіді: 29.11.2019 10:38