-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Лугинського району Житомирської області)
Завершена
9 050 332.51
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 251.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 45 251.66 UAH
Номер:
079c668d641647b3aa19a8e0852a8ef2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2020-02-03-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.02.2020 00:00
Період моніторингу:
03.02.2020 17:31 - 25.02.2020 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.02.2020
№ 10
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2020 № 10.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2019-11-20-002579-b від 20.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Продтовари-Т», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2020 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Управління праці та соціального захисту населення Лугинської РДА (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ПП «Школярик» та тендерні пропозиції учасників ТОВ «Продтовари-Т» та ТОВ «Рамедас Україна», протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2020 року, договір про закупівлю від 31.01.2020 року № 6, додаткову угоду від 03.02.2020 року № 1 та пояснення Замовника від 14.02.2020 року та від 20.02.2020 року.
Аналізом встановлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником тендерну пропозицію учасника ТОВ «Рамедас Україна» відхилено у відповідності до вимог частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також допущено до електронного аукціону тендерні пропозиції учасників ПП «Школярик» та тендерні пропозиції учасників ТОВ «Продтовари-Т», як такі що відповідають умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
Відповідно до підпункту 5.8.5 пункту 5.8 розділу III тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання документів, що посвідчують кваліфікацію спеціаліста по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продтовари-Т» на виконання вищевказаних вимог надано лист пояснення від 27.12.2019 року № 484, про те що спеціалістом по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання є Лещенко В.В., а також надано копію диплому молодшого спеціаліста, від 29.06.1994 року, виданого Лещенку В.В. про закінчення Таращанського радгосп – технікуму ім.. Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка, за спеціальністю електрифікація і автоматизація сільського господарства», якому присвоєно кваліфікацію «Техніка – електрика».
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продтовари-Т» відсутні документи, що посвідчують кваліфікацію саме спеціаліста по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання, що не відповідає умовам підпункту 5.8.5 пункту 5.8 розділу III тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
Отже, моніторингом установлено, що Замовником за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, допущено до електронного аукціону та не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Продтовари-Т», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 6 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій згідно з цим Законом замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
24.02.2020 18:01 - 10.03.2020 00:00
Дата публікації висновку:
24.02.2020 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Враховуючи безпідставність та необґрунтованість висновків за результатами моніторингу вказаної закупівлі, просимо скасувати незаконний висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-2019-11-20-002579-b, оприлюднений в електронній системі закупівель від 24.02.2020р.
Аргументовані заперечення до висновку додаємо.
Дата публікації звіту:
02.03.2020 17:34
Запити/Пояснення
Номер:
4785bdc1c6cf4e5eb3fcdf6dd4cf5e8f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.02.2020 14:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-002579-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ПП «Школярик» на відповідність тендерній документації Управління праці та соціального захисту населення Лугинської РДА з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
464b10dedc9b4fc4aaebe2e868cc185e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2020 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-002579-b ) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Так, відповідно частиною 1 статті 28 Закону № 922, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону, при цьому критеріями оцінки є:
- у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
- у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Однак, проведеним аналізом встановлено, що відповідно до п. 1 розділу V тендерної документації, оцінка пропозицій здійснюється на основі наступних критеріїв:
- ціна - питома вага критерію складає 70 %;
- наявність експлуатаційного дозволу складає 10%;
- акт обстеження потужностей складає 10 %;
-транспортний засіб для перевезення швидкопсувних продуктів
10%.
Крім того,в роз’ясненні Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, від 08.10.2018 № 3304-04/44053-06 зазначено, щодо застосування нецінових критеріїв оцінки зазначено, що замовники мають обґрунтовано застосувати інші критерії оцінки, тобто мати аргументовану потребу у їх встановлені.
Враховуючи вищевикладене, поясніть та надайте підтверджуючі документи у зазначені критеріїв оцінки зазначених у п. 1 розділу V тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ae7069dbbd8e40fa86cf8b900675b520
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2020 16:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-002579-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Так, відповідно до наданої відповіді Управління праці та соціального захисту населення Лугинської РДА на питання щодо наявності формальних помилок від 14.02.2020 року № 394 зазначено, що під час розгляду тендерних пропозицій учасників були виявлені несуттєві помилки.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію з переліком встановлених фактів формальних (несуттєвих) помилок на відповідність тендерній документації Управління праці та соціального захисту населення Лугинської РДА.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1e5198623c684cfc88bd647a8869edc0
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2020 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2020 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Кейтерингові послуги» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-11-20-002579-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій оприлюдненого на веб-порталі, Управлінням праці та соціального захисту населення Лугинської РДА було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «РАМЕДАС Україна» як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям по ст.16, установленим в тендерній документації.
Враховуюче вищевикладене, просимо надати додаткову інформацію стосовно причини не відповідності пропозиції учасника ТОВ «РАМЕДАС Україна» умовам тендерної документації.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
928f5cc76c614e0ca2faf0d498369d8b
Назва:
Про надання роз'яснень щодо змісту висновку
Дата опублікування:
27.02.2020 11:01
Опис:
Запит про надання роз'яснень щодо змісту висновку
Номер:
3aadfd39543945158ac419f32c35feaa
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
03.03.2020 11:49
Опис:
1. Відповідно до статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» зокрема визначено, що контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон № 922).
Відповідно до ч. 1 ст. 7-1 Закону № 922 визначено, що центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його територіальні органи здійснюють моніторинг закупівель за наявності підстав визначених ч. 2 цієї статті.
Поряд з тим, ч. 2. ст. 7-1 Закону № 922 визначено, рішення про початок моніторингу закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник за наявності однієї або декількох із таких підстав:
1) дані автоматичних індикаторів ризиків;
2) інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону.
При цьому, для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, можуть використовуватися:
інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель;
інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах;
інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю;
дані органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, замовників та учасників процедур закупівель, що можуть бути отримані органами державного фінансового контролю у порядку, встановленому законом.
Так, Управлінням за результатами аналізу інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель в ході проведення Замовником даної процедури закупівлі, які в подальшому відображені у висновку про результати моніторингу закупівель оприлюдненого 24.02.2020 року у відповідності до вимог законодавства.
2. Відповідно до вимог абзацу 30 частини 1 статті 1 Закону визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Відповідно до підпункту 5.8.5 пункту 5.8 розділу III тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання документів, що посвідчують кваліфікацію спеціаліста по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання.
У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продтовари-Т» на виконання вищевказаних вимог надано лист пояснення від 27.12.2019 року № 484, про те що спеціалістом по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання є Лещенко В.В., а також надано копію диплому молодшого спеціаліста, від 29.06.1994 року, виданого Лещенку В.В. про закінчення Таращанського радгосп – технікуму ім.. Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка, за спеціальністю електрифікація і автоматизація сільського господарства», якому присвоєно кваліфікацію «Техніка – електрика».
Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продтовари-Т» відсутні документи, що посвідчують кваліфікацію саме спеціаліста по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання, що не відповідає умовам підпункту 5.8.5 пункту 5.8 розділу III тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.
Слід відмітити, що в тендерній документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 20.11.2019 №51, тендерним комітетом чітко визначено умову щодо надання учасниками документів, що посвідчують кваліфікацію спеціаліста по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання, а не документів, що посвідчують кваліфікацію спеціаліста техніка-електрика.
Отже, моніторингом установлено, що Замовником за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, допущено до електронного аукціону та не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Продтовари-Т», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону.