• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Лугинського району Житомирської області)

Завершена

9 050 332.51 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 45 251.66 UAH
Номер: 079c668d641647b3aa19a8e0852a8ef2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2020-02-03-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.02.2020 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.02.2020 17:31 - 25.02.2020 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.02.2020 № 10 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 03.02.2020 № 10. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 1. UA-2019-11-20-002579-b від 20.11.2019 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 68) 518-55-12, 80685185512@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду та оцінки тендерних пропозицій установлено, що Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Продтовари-Т», як таку, що не відповідала умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідності тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 лютого 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), відповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильність заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, розгляд та оцінка тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік, тендерну документацію Управління праці та соціального захисту населення Лугинської РДА (далі - Замовник), оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну пропозицію переможця ПП «Школярик» та тендерні пропозиції учасників ТОВ «Продтовари-Т» та ТОВ «Рамедас Україна», протокол розгляду тендерних пропозицій та повідомлення про намір укласти договір від 13.01.2020 року, договір про закупівлю від 31.01.2020 року № 6, додаткову угоду від 03.02.2020 року № 1 та пояснення Замовника від 14.02.2020 року та від 20.02.2020 року. Аналізом встановлено, що відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником тендерну пропозицію учасника ТОВ «Рамедас Україна» відхилено у відповідності до вимог частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також допущено до електронного аукціону тендерні пропозиції учасників ПП «Школярик» та тендерні пропозиції учасників ТОВ «Продтовари-Т», як такі що відповідають умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Відповідно до підпункту 5.8.5 пункту 5.8 розділу III тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», від учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось надання документів, що посвідчують кваліфікацію спеціаліста по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продтовари-Т» на виконання вищевказаних вимог надано лист пояснення від 27.12.2019 року № 484, про те що спеціалістом по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання є Лещенко В.В., а також надано копію диплому молодшого спеціаліста, від 29.06.1994 року, виданого Лещенку В.В. про закінчення Таращанського радгосп – технікуму ім.. Героя Радянського Союзу О.О. Шевченка, за спеціальністю електрифікація і автоматизація сільського господарства», якому присвоєно кваліфікацію «Техніка – електрика». Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Продтовари-Т» відсутні документи, що посвідчують кваліфікацію саме спеціаліста по ремонту та технічному обслуговуванню холодильного та теплового обладнання, що не відповідає умовам підпункту 5.8.5 пункту 5.8 розділу III тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Отже, моніторингом установлено, що Замовником за результатами розгляду та оцінки тендерних пропозицій на порушення вимог пунктів 1 та 4 частини 1 статті 30 Закону, допущено до електронного аукціону та не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Продтовари-Т», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям визначеним статтею 16 Закону. Разом з тим, слід відмітити, що відповідно до вимог абзаців 3 та 6 частини 1 статті 31 Закону визначено, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель та/або допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій згідно з цим Законом замовник відміняє торги.
Період усунення порушень: 24.02.2020 18:01 - 10.03.2020 00:00
Дата публікації висновку: 24.02.2020 18:01

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Враховуючи безпідставність та необґрунтованість висновків за результатами моніторингу вказаної закупівлі, просимо скасувати незаконний висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-2019-11-20-002579-b, оприлюднений в електронній системі закупівель від 24.02.2020р. Аргументовані заперечення до висновку додаємо.
Дата публікації звіту: 02.03.2020 17:34

Запити/Пояснення