-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний підвищеної якості А-95-Євро (наливом))
Торги відмінено
3 920 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 19 600.00 UAH
Період уточнення:
15.03.2019 15:43 - 22.03.2019 09:00
Відповідь надана
Перевищення повноважень замовником за вимогами в тендерній документації
Номер:
dd25b9b0dde64244b331e796b99dd574
Дата опублікування:
21.03.2019 18:04
Опис:
Відповідно до п.7.7. Дод.1 Учасник має надати Завірену/-ні копія/-ї погоджених дозволів узгодження умов та режиму перевезення небезпечних вантажів автотранспортом Постачальника по центральній частині м. Києва, в т.ч. вул. Євгена Коновальця. На момент участі у тендері учасник не зобов'язаний мати дозвільні та погоджувальні документи, що підтверджується практикою рішень колегії АКУ. Відповідно до п.4. Наказу від 04.08.2018 № 656 контроль за дотриманням вимог, що стосуються дорожнього перевезення небезпечних вантажів, покладається на підрозділи поліції, а в пунктах пропуску через державний кордон - на компетентні органи. Працівники Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України не належать ні до першої, ні до другої категорії. Зрозуміло, що вимога п.7.7 спрямована лише на звуження конкурентного середовища серед учасників, тому просимо виключити даний пункт з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня.
Шановний Учаснику, в розділі «запитання до процедури закупівлі» Вами висловлено прохання в частині внесення змін до тендерної документації пов’язаних із необхідністю виключення п. 7.7. Додатку 1 до тендерної документації за тих підстав, що, на Вашу думку, така умова документації призведе виключно до зниження конкуренції, в зв’язку із чим, Замовник, начебто, перевищив власні повноваження.
Пунктом 7.7. Додатку 1 до тендерної документації встановлено умову про необхідність надання Учасником Завірена/-ні копія/-ї погоджених дозволів узгодження умов та режиму перевезення небезпечних вантажів автотранспортом Постачальника по центральній частині м. Києва, в т.ч. вулицею Євгена Коновальця.
Слід зауважити, що наявність такої вимоги убезпечує Замовника від виникнення в подальшому несприятливих наслідків, пов’язаних із неможливістю здійснення поставки пального з причини відсутності у Постачальника (Учасника) необхідного дозволу узгодження умов та режиму перевезення небезпечних вантажів автотранспортом Постачальника по центральній частині м. Києва, в т.ч. вулицею Євгена Коновальця.
При цьому, Замовник не намагається перейняти на себе повноваження відповідних контролюючих органів, а прописує відповідні умови тендерної документації виключно з метою убезпечення виникнення зазначених вище несприятливих наслідків та можливим невиконанням Замовником, в зв’язку із цим, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування діяльності Верховної Ради України, її Апарату, народних депутатів України, комітетів, депутатських фракцій та груп, а також парламентських делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України з офіційними і робочими візитами, інших протокольних заходів.
Таким чином, Замовник має намір виключно переконатися в тому, що Учасник в змозі поставити предмет закупівлі, необхідний для безперебійної роботи автотранспорту Замовника, зокрема відразу після укладення договору, і не має на меті зниження конкуренції або здійснення контролю за перевезенням небезпечних вантажів.
Дата відповіді:
26.03.2019 15:51
Відповідь надана
Неузгодженість окремих пунктів документації між собою
Номер:
5d752aacef174f91ae1eb70290eedbcc
Дата опублікування:
21.03.2019 17:53
Опис:
Просимо унести зміни до тендерної документації, оскільки в діючій редакції вони не узгоджуються між собою. Відповідно до п.5 Дод.1 на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям він має надати довідку (Зразок № 1) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та яка повинна свідчити про те, що учасник має власне/орендоване обладнання та необхідну матеріально-технічну базу, яке необхідне для поставки товару, що є предметом даної закупівлі. При цьому, п.6 встановлено подання довідки, що підтверджує наявність та/або можливість безперебійного забезпечення паливом, необхідним для безперебійної роботи автотранспорту Замовника, а відповідно до п. 7.1. Учасник має надати документальне підтвердження наявності у власності або у користуванні (оренді чи іншому праві) бази зберігання (ємностей, резервуарів) нафтопродуктів, у вигляді сканованих копій договорів чи інших правовстановлюючих документів з копією додаткової угоди (при наявності) про продовження строку дії договору на строк, що спливає не раніше 31.12.2019. Отже, Вами тричі за текстом документації встановлено тотожні вимоги, які ще й не узгоджуються між собою. Тому просимо встановити єдину вимогу за даним кваліфікаційним критерієм наступним чином: довідка (Зразок № 1) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка повинна свідчити про те, що учасник має власне або орендоване, або залучене на інших договірних засадах, обладнання та необхідну матеріально-технічну базу, яке необхідне для поставки товару, що є предметом даної закупівлі. На підтвердження надати, відповідно, копії чинних правочинів та листи-підтвердження з умовами, які наразі наявні в тендерній документації. Лише в такому випадку буде забезпечено належну оцінку тендерних пропозицій, як і передбачено ЗУ "Про публічні закупівлі".
Відповідь:
Доброго дня.
Шановний Учаснику, в розділі «запитання до процедури закупівлі» Вами висловлено прохання в частині необхідності внесення змін до тендерної документації в зв’язку із неузгодженістю, на Вашу думку, одних умов документації іншим її умовам. При цьому, Ви висловили помилкову позицію в тій частині, що тендерною документацією тричі встановлено тотожні вимоги, які начебто не узгоджуються між собою.
Стосовно таких помилкових тверджень слід зауважити, що згідно з вимогами п. 5 Додатку 1 до тендерної документації, серед іншого, Учасник повинен надати довідку (у довільній формі; Зразок № 1), про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та яка повинна свідчити про те, що учасник має власне/орендоване обладнання та необхідну матеріально-технічну базу, яке необхідне для поставки товару, що є предметом даної закупівлі.
При цьому, зазначений пункт Додатку 1 до тендерної документації конкретизує, що у разі, якщо матеріально-технічну базу та обладнання Учасник використовує на правах оренди, він повинен надати документальне підтвердження прав користування з терміном дії не менше ніж до кінця 2019 року.
Пунктом 7.1. Додатку 1 до тендерної документації Замовник виключно конретизує власні вимоги в тій частині якими документами Учасник повинен підтвердити наявність у власності або у користуванні (оренді чи іншому праві) бази зберігання (ємностей, резервуарів) нафтопродуктів, а саме:
- у вигляді сканованих копій договорів чи інших правовстановлюючих документів з копією додаткової угоди (при наявності) про продовження строку дії договору на строк, що спливає не раніше 31 грудня 2019 року.
Разом з тим, пунктом 6. Додатку 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу про необхідність надання Учасником, серед іншого, довідки (у довільній формі), що підтверджує наявність та/або можливість безперебійного забезпечення паливом, необхідним для безперебійної роботи автотранспорту Замовника.
Таким чином, Учасник повинен надати довідку (Зразок № 1) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідне документальне підтвердження Учасником подається виключно у випадку, якщо зазначене обладнання та матеріально-технічна база використовується ним на правах оренди. Крім того, документацією чітко визначено яким повинно бути таке документальне підтвердження. Отже, тендерна документація не містить тотожних вимог, котрі не узгоджуються між собою.
Дата відповіді:
26.03.2019 15:45