• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний підвищеної якості А-95-Євро (наливом))

Торги відмінено

3 920 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 600.00 UAH
Період оскарження: 15.03.2019 15:43 - 27.03.2019 23:00
Скарга
Виконана замовником

Оскарження рішення Замовника про визначення переможця

Номер: 9dee137c67634a8b8893cecc80e691ba
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-002295-a.b3
Назва: Оскарження рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника та оскаржує його відповідно до ст.18 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 24.04.2019 14:43
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.05.2019 21:06
Дата виконання рішення Замовником: 11.06.2020 11:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 09.01.2020 року по справі № 640/10455/19 за позовом Автобази Управління справами Апарату Верховної Ради України до Антимонопольного комітету України про визнання протиправним та скасування рішення № 5842-р/пк-пз від 13.05.2019 постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, – адміністративний позов задоволено повністю. Постановою Шостого апеляційного адміністративного суду м. Києва по справі №640/10455/19 від 29.05.2020 року, Апеляційну скаргу Антимонопольного комітету України залишено без задоволення.
Автор: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Олімова Дільбар Парпієвна 380506571876 naftosferat@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Порушення умов проведення закупівлі

Номер: 5b83cf79b1d64597be7070ccbe7a5ddf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-002295-a.a2
Назва: Порушення умов проведення закупівлі
Вимога:
Відповідно до ч.4 ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 3 Закону передбачено об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій. Умовами тендерної документації було передбачено подання документу - Завірена/-ні копія/-ї погоджених дозволів узгодження умов та режиму перевезення небезпечних вантажів автотранспортом Постачальника по центральній частині м. Києва, в т.ч. вулицею Євгена Коновальця. Незважаючи на поданий у складі нашої пропозиції лист-пояснення щодо відсутності даного документу як такого, що не відповідає чинному законодавству, Вами відхилено нашу пропозицію. Одночасно в протоколі засідання тендерного комітету №48 Ви визнаєте, що законодавством передбачено три інші види документів, ніж ті, що визначені в тендерній документації. Наразі нами отримано офіційну відповідь від Департаменту патрульної поліції (додається), що підтверджує незаконність вимоги тендерної документації. Таким чином, Вами допущено порушення чинного законодаства при складанні тендерної документації, що в подальшому призвело до порушень під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій. З метою усунення наявних порушень та недопущення незаконного укладання договору про закупівлю (як наслідок - у подальшому незаконного витрачання бюджетних коштів), просимо відмінити дану закупівлю в термін до 19.04.2019. В іншому випадку - будемо змушені направити скагу до Колегії АКУ.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Шановний учаснику! Керуючись частиною 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Поряд з тим, жодних вимог до Замовника у строки, встановлені Законом, – Вами не було пред’явлено. Крім того, Вами, як Учасником, було подано тендерну пропозицію стосовно даної закупівлі, що в свою чергу, додатково підтверджує відсутність Ваших зауважень до будь-яких вимог (умов) тендерної документації Замовника в момент підготування та подання власної пропозиції. Виключно з урахуванням рішення тендерного комітету Замовника в частині відхилення Вашої тендерної пропозиції як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації, Ви дійшли до помилкового висновку про те, що дана документація ніби містить вимоги, котрі можуть вважатися дискримінаційними чи такими, що обмежують конкуренцію. З огляду на ту обставину, що Ваша вимога пред’явлена після розгляду Замовником тендерних пропозицій на їх відповідність умовам тендерної документації, – Замовник не наділений повноваженнями в частині перегляду власного ж рішення. Разом з тим, посадові особи ТОВ «Нафтосфера», листом № 32 від 27.03.2019р., підтвердили факт відсутності дозвільних документів в частині умов та режиму перевезення небезпечних вантажів автотранспортом Постачальника по центральній частині м. Києва, в т.ч. вулицею Євгена Коновальця, одним з яких, крім перерахованих в ПДР, є погодження маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, що додатково підтверджується поданим Вами листом Департаменту патрульної поліції № 7837/41/27/02-2019 від 16.04.2019 року. Наряду із цим, Замовнику ніщо не перешкоджало визначити переможця зі складу інших Учасників закупівлі, яким, наряду із іншими належним чином оформленими документами, поданими в складі тендерної пропозиції, було подано зазначені вище дозвільні документи. Окремо слід зауважити, що дана вимога (умова) тендерної документації убезпечує Замовника від виникнення в подальшому несприятливих наслідків, пов’язаних із неможливістю здійснення поставки пального з причини відсутності у Постачальника (Учасника) необхідних дозвільних документів в частині узгодження умов та режиму перевезення небезпечних вантажів автотранспортом Постачальника по центральній частині м. Києва, в т.ч. вулицею Євгена Коновальця. Таким чином, Замовник мав намір виключно переконатися в тому, що Учасник в змозі поставити предмет закупівлі, необхідний для безперебійної роботи автотранспорту Замовника, зокрема відразу після укладення договору, і не має на меті зниження конкуренції або здійснення контролю за перевезенням небезпечних вантажів. Відсутність зазначених дозвільних документів, в свою чергу, могло б призвести до виникнення несприятливих наслідків, пов’язаних із можливим невиконанням Замовником, в зв’язку із цим, покладених на нього зобов’язань в частині автотранспортного обслуговування діяльності Верховної Ради України, її Апарату, народних депутатів України, комітетів, депутатських фракцій та груп, а також парламентських делегацій, що прибувають на запрошення Верховної Ради України з офіційними і робочими візитами, інших протокольних заходів. Додатково варто зупинитися на тій обставині, що ТОВ «Нафтосфера» приймала участь в закупівлі: код ДК 021:2015 – 09130000-9 – Нафта і дистиляти (Бензин автомобільний підвищеної якості А-95-Євро (наливом)), UA-2018-09-21-000828-c, котра була розпочата Автобазою 09.10.2018р. Умовами тендерної документації (п. 7.7. Додатку 1 до Документації) також було передбачено подання таких документів як: - Завірена/-ні копія/-ї погоджених дозволів узгодження умов та режиму перевезення небезпечних вантажів автотранспортом Постачальника по центральній частині м. Києва, в т.ч. вулицею Євгена Коновальця. Разом з тим, таке формулювання вимоги (умови) тендерної документації не перешкодило ТОВ «Нафтосфера» надати у складі власної тендерної пропозиції за процедурою UA-2018-09-21-000828-c, – погодження № 13008901-2017 НВ маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів, чинного в період з 08.10.2018р. по 07.11.2018р. З огляду на Вашу вимогу від 18.04.2019 року, ТОВ «Нафтосфера» суто підтверджує власний статус недобросовісного Учасника процедури закупівлі, який намагається відмінити процедуру з метою прийняття участі в наступній закупівлі, до моменту початку якої даний Учасник в змозі отримати необхідні дозвільні документи. Отже, Ваші доводи є безпідставними, тендерна документація Замовника не порушує вимог ст.ст. 3 та 22 Закону, оскільки не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ «Нафтосфера» вправі оскаржити прийняте Замовником рішення за підстав у порядку та строки визначені Законом.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Невідповідність пропозиції ТОВ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" вимогам тендерної документації

Номер: 94c165bd06a54cae814f210989a77fe7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-15-002295-a.b1
Назва: Невідповідність пропозиції ТОВ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" вимогам тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п.2. колонки "Забезпечення тендерної пропозиції" уУ тексті банківської Гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: обов’язок банка, протягом 5 робочих днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бенефіціара, складеної у довільній формі, сплатити повну суму забезпечення тендерної пропозиції (гарантована сума) згідно з реквізитами, зазначеними у письмовій вимозі Бенефіціара, в якій буде міститися посилання на одну з підстав, що визначені у п.3 цього Розділу тендерної документації. У складі пропозиції ТОВ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" подано банківську гарантію від 29.03.2019 (файд "БГ"), яка НЕ МІСТИТЬ ЗАЗНАЧЕНОЇ ОБОВ'ЯЗКОВОЇ ВИМОГИ. Натомість в порушення вимог тендерної документації у тексті гарантії наявні лише умови банку про розгляд та перевірку банком гарантії протягом 5 днів. Отже, пропозиція ТОВ "КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД" не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена відповідно до ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учаснику! Акцентуємо Вашу увагу на тому, що частиною 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», серед іншого, встановлено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз'яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Таким чином, з огляду на ту обставину, що Ваша вимога пред’явлена після розгляду Замовником тендерних пропозицій на їх відповідність умовам тендерної документації, – Замовник не наділений повноваженнями в частині перегляду власного ж рішення. Окремо варто зауважити, що Ваша думка про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД» умовам тендерної документації в частині оформлення даним Учасником забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, - є хибною та необґрунтованою. Відповідно до інформації, викладеної в абзацом 2 банківської гарантії від 29.03.2019р. № 71.00.009502, – Гарант цим зобов’язується, у валюті гарантії, виплатити Бонефіціару за його першою письмовою вимогою, суму цієї гарантії, що складає 117 600,00 грн. Згідно з абзацом 3 цієї банківської гарантії, - Гарант протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання першої письмової вимоги Бонефіціара, складеної у довільній формі, розглядає та перевіряє її на відповідність умовам цієї Гарантії та перераховує на рахунок Бонефіціара повну суму цієї Гарантії або повідомляє Бонефіціара про відмову задовольнити його вимогу. Гарант має право відмовити Бонефіціару, якщо така вимога не відповідає умовам Гарантії чи вимога подана Гарантові по закінченню строку дії Гарантії. Таким чином, Ваші доводи є безпідставними, оскільки тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВАГРОНАФТОТРЕЙД», в частині оформлення забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії, – відповідає умовам тендерної документації. Поряд з тим, Ви наділені правом оскаржити прийняте Замовником рішення за підстав у порядку та строки визначені Законом.
Статус вимоги: Відхилено