-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт автодороги по вул. О.Тихого та по вул. Танкістів в межах міста Краматорськ» (І черга)
Торги відмінено
265 464 620.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 400 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 400 000.00 UAH
Період уточнення:
09.04.2019 17:08 - 13.05.2019 12:00
Відповідь надана
питання щодо технічного завдання
Номер:
fa05b7a600f8490b9ed58433c1962779
Дата опублікування:
11.05.2019 17:48
Опис:
1. У розділі «На розбирання існуючого покриття» пункт 1-2: «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною 50 мм - 49942 м2» не вказана відстань перевезення матеріалу від фрезерування.
Вкажіть будь ласка відстань перевезення.
2. У розділі «На розбирання існуючого покриття» у пункті 1 «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 49942 м2» глибина фрезерування 50 мм, у пункті 2 зміна глибини фрезерування до 150 мм вказана для 1760 м2.
Чи правильно ми Вас зрозуміли, що з площі 49942 м2 тільки 1760 м2 фрезерується на глибину 150 мм, на площі 48182 м2 (49942 - 1760) – глибина фрезерування залишається 50 мм?
3. У розділі «На автобусні зупинки» у пункті 19-20 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 21 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 22-23 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см.
Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?
4. У розділі «На улаштування перехідно-швидкісних смуг та поширень» у пункті 28-29 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 30 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 31-32 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см.
Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?
5. У розділі «На перетинання та примикання» у пункті 8-9 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 10 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 11-12 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см.
Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?
6. У розділі «На посадкові майданчики» у пункті 1 «Улаштування дорожнiх корит напiвкоритного профiлю з застосуванням автогрейдерiв, глибина корита до 250 мм - 1133,5 м2». Незрозуміло звідки в пункті 2 «Перевезення грунту до 1 км» ґрунт в кількості 3340 т.
Чи не є вага перевезення ґрунту помилковою?
Відповідь:
Доброго дня, розглянувши Ваші запитання, надаємо наступні відповіді:
Стосовно запитання 1, а саме «У розділі «На розбирання існуючого покриття» пункт 1-2: «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів глибиною 50 мм - 49942 м2» не вказана відстань перевезення матеріалу від фрезерування. Вкажіть будь ласка відстань перевезення»
ВІДСТАНЬ ПЕРЕВЕЗЕННЯ – 10 КМ.
Стосовно запитання 2, а саме «У розділі «На розбирання існуючого покриття» у пункті 1 «Знімання асфальтобетонних покриттів доріг за допомогою машин для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів - 49942 м2» глибина фрезерування 50 мм, у пункті 2 зміна глибини фрезерування до 150 мм вказана для 1760 м2. Чи правильно ми Вас зрозуміли, що з площі 49942 м2 тільки 1760 м2 фрезерується на глибину 150 мм, на площі 48182 м2 (49942 - 1760) – глибина фрезерування залишається 50 мм?»
ТАК.
Стосовно запитання 3, а саме «У розділі «На автобусні зупинки» у пункті 19-20 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 21 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 22-23 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см. Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?»
ТАК.
Стосовно запитання 4, а саме «У розділі «На улаштування перехідно-швидкісних смуг та поширень» у пункті 28-29 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 30 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 31-32 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см. Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?»
ТАК.
Стосовно запитання 5, а саме «У розділі «На перетинання та примикання» у пункті 8-9 товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 18 см. У пункті 10 з товщина шару основи зі ЩПС С-5 товщиною 15 см. У пункті 11-12 з товщина шару основи зі ЩПС С-7 оброблена цементом М-40 товщиною 17 см. Чи правильно ми Вас зрозуміли – влаштовуються три шари основи товщиною 18 см / 15 см / 17 см?»
ТАК
Стосовно запитання 6, а саме «У розділі «На посадкові майданчики» у пункті 1 «Улаштування дорожнiх корит напiвкоритного профiлю з застосуванням автогрейдерiв, глибина корита до 250 мм - 1133,5 м2». Незрозуміло звідки в пункті 2 «Перевезення грунту до 1 км» ґрунт в кількості 3340 т. Чи не є вага перевезення ґрунту помилковою?»
ПЕРЕВЕЗЕННЯ ГРУНТУ ДО 1 КМ – 334 Т.
Дата відповіді:
15.05.2019 15:51