-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018
Завершена
249 920 551.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 249 602.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 249 602.76 UAH
Період уточнення:
12.04.2019 14:40 - 13.07.2019 13:00
Відповідь надана
Роз’яснення щодо кваліфікаціі
Номер:
8dad16a45c0147c083ebed7ddbb60658
Дата опублікування:
02.05.2019 18:53
Опис:
Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 Тендерної документації «Для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів за класом наслідків СС2 або СС3 НЕ МЕНШЕ ТРЬОХ (дата укладення договору повинна бути за останні п’ять років, а ВАРТІСТЬ КОЖНОГО З НИХ НЕ МЕНШОЮ НІЖ 40,0% ВІД ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ) з підтвердженням факту виконання робіт за технологією, яка передбачена Технічним Завданням.
Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з капітального ремонту, будівництва, реконструкції автомобільних доріг та штучних споруд на них, укладених в період з 2014 – 2018р.р. з сумарним обсягом виконання основних видів робіт КОЖНОГО ДОГОВОРУ (ПО КОЖНОМУ ВИДУ ОКРЕМО) НЕ МЕНШЕ НІЖ 50,0 % ВІД НЕОБХІДНИХ ОБСЯГІВ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ, а саме:
- влаштування шару дорожнього одягу за технологію «холодний ресайклінг» – 34435,00 м2;
- влаштування нижнього шару покриття шару з асфальтобетонної суміші – 42606,00 м2;
- влаштування верхнього шару покриття з щебенево-мастикової суміші – 42606,00 м2.»
Вищезазначена вимога Замовника є дискримінаційною та звужує коло можливих учасників закупівлі, чим обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, таким чином порушуючи принципи здійснення закупівель закріплених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме:
1) Щодо кількості аналогічних договорів – дана вимога НЕ дозволить взяти участь в закупівлі учасникам, які мають досвід з виконання одного або двох аналогічних договорів (по вартості і по обсягам відповідають даній закупівлі). Тобто зазначена вимога штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
Такої ж позиції дотримується орган оскарження – Антимонопольний комітет України у своїх рішеннях №1207-р/пк-пз від 14.03.2017р., №1279-р/пк-пз від 16.03.2017р. та №1002-р/пк-пз від 03.03.2017р.;
Згідно з ч.2. та ч.3. ст 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «замовник установлює ОДИН АБО ДЕКІЛЬКА з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ.
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).»
Звертаємо Вашу увагу, що Закон чітко визначає кваліфікаційні критерії, а аналогічний договір вживається в однині. Згідно з Законом, замовник вибирає один або декілька з встановлених ч.2. критеріїв, а самостійно визначає лише ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям.
2) Щодо вартості кожного аналогічного договору в розміні не менше 40% від очікуваної вартості закупівлі – таким чином (у випадку надання трьох штук) Учасник має надати аналогічних договорів на загальну суму, що в 1,2 рази перевищує суму очікуваної вартості закупівлі. Дана вимога Замовника є необґрунтованою і також штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
3) Щодо сумарного обсягу виконання основних видів робіт КОЖНОГО ДОГОВОРУ (ПО КОЖНОМУ ВИДУ ОКРЕМО) НЕ МЕНШЕ НІЖ 50,0 % ВІД НЕОБХІДНИХ ОБСЯГІВ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ – таким чином (у випадку надання трьох штук) Учасник має надати аналогічних договорів з загальним обсягом основних видів робіт в кількості 150% по відношенню до осягів основних видів робіт за даною закупівлею (3 договори*50% обсягів робіт від даної закупівлі по кожному договору = 150%), що в 1,5 рази перевищує обсяги робіт за даною закупівлею. Дана вимога Замовника також є необґрунтованою і штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.
За пунктами 2 та 3, якщо потенційний учасник виконав аналогічні роботи на суму, що дорівнює 40% від очікуваної вартості даної закупівлі та в обсязі 50% від обсягів даної закупівлі(за одним або 2-3 договорами), то він зможе виконати і більші обсяги робіт (наявна матеріально-технічна база і наявні працівники дозволяють це зробити).
З вищевикладеного виходить, що встановлені в тендерній документації вимоги не відповідають принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо Замовника внести відповідні зміні до тендерної документації та усунути вище перелічені дискримінаційні вимоги.
Відповідь:
Будуть вноситись зміни до тендерної документації
Дата відповіді:
07.05.2019 09:35
Відповідь надана
Щодо аналогічного досвіду
Номер:
33f830ffbe8041f1ae49706aaa1226b8
Дата опублікування:
26.04.2019 16:40
Опис:
Відповідно до п. 3.1. Додатку 2 Тендерної документації для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів за класом наслідків СС2 або СС3 не менше трьох.
Дана вимога суперечить частині 2 статті 16 Закону України Про публічні закупівлі, згідно якої достатньо, щоб учасник підтвердив виконання хоча б одного аналогічного договору.
Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Відповідь:
Відповідно до п.3.1 додатку 2 тендерної документації для підтвердження достовірності досвіду необхідно надати копії аналогічних договорів не менше трьох, не являється дискримінаційною чи неправомірною, оскільки кожен Учасник, який планує приймати участь у даній закупівлі має розраховувати свої можливості. Дана вимога не обмежує конкуренції та не призводить до дискримінації, тому що Замовник має бути впевнений що Учасник спроможний виконати дані роботи.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначено кількість аналогічних договорів, копії яких вимагає Замовник, тому тендерним комітетом було прийнято рішення про надання підтвердження аналогічних договорів не менше трьох за останні п’ять років.
Дата відповіді:
02.05.2019 14:41