• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))

Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018

Завершена

249 920 551.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 249 602.76 UAH
Номер: fd56700704b14c879791510f66736556
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2019-05-03-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2019 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 03.05.2019 09:53 - 31.05.2019 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.05.2019 № 23 Чернівці Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник П. ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 03.05.2019 року № 23 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2019-04-12-001183-c від 12.04.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг і Чернівецькій області (далі – Замовник) від 12.04.2019 року №72 із змінами внесеними згідно рішення тендерного комітету від 18.04.2019 року №78 (далі – тендерна документація); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.04.2019 року №78. За результатами проведеного моніторингу встановлено, що розмір забезпечення у грошовому виразі не повинен перевищувати 1 249 602,76 грн. (0,5% від очікуваної вартості закупівлі - 249 920 551,00 грн.). Однак, в порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону, відповідно до якого розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт, Замовником у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено у сумі 1 249 752,56 грн., що на 149,80 грн. перевищує встановлений Законом розмір.
Період усунення порушень: 07.05.2019 10:10 - 24.05.2019 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2019 10:10

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Порушення усунені
Дата публікації звіту: 07.05.2019 15:45

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата публікації: 08.05.2019 12:30