-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018 (код за ДК 021:2015 (45000000-7 Будівельні роботи))
Капітальний ремонт автомобільної дороги М-19 Доманове (на м. Брест) - Ковель - Чернівці – Тереблече (на м. Бухарест) на ділянці км 536+918 - км 542+018
Завершена
249 920 551.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 249 602.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 249 602.76 UAH
Номер:
fd56700704b14c879791510f66736556
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2019-05-03-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.05.2019 00:00
Період моніторингу:
03.05.2019 09:53 - 31.05.2019 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.05.2019 № 23
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник П. ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку
до наказу Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Чернівецькій області
від 03.05.2019 року № 23
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2019-04-12-001183-c від 12.04.2019 - Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель К. СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 травня 2019 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Служби автомобільних доріг і Чернівецькій області (далі – Замовник) від 12.04.2019 року №72 із змінами внесеними згідно рішення тендерного комітету від 18.04.2019 року №78 (далі – тендерна документація); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 18.04.2019 року №78.
За результатами проведеного моніторингу встановлено, що розмір забезпечення у грошовому виразі не повинен перевищувати 1 249 602,76 грн. (0,5% від очікуваної вартості закупівлі - 249 920 551,00 грн.).
Однак, в порушення вимог абзацу третього частини першої статті 24 Закону, відповідно до якого розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5% очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт, Замовником у пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлено у сумі 1 249 752,56 грн., що на 149,80 грн. перевищує встановлений Законом розмір.
Період усунення порушень:
07.05.2019 10:10 - 24.05.2019 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2019 10:10
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Порушення усунені
Дата публікації звіту:
07.05.2019 15:45
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
Порушення усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата публікації:
08.05.2019 12:30