-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
охорона об'єктів комунальної власності
Закупівля для потреб 2026 року.
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 4 дні (до 11.12.25 00:00)
42 248 428.80
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
04
дн
02
год
35
хв
45
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Період уточнення:
03.12.2025 15:07 - 08.12.2025 00:00
Відповідь надана
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Номер:
17c3921677134a13a2a3cd00c8fd9c9a
Дата опублікування:
04.12.2025 11:21
Опис:
Шановний Замовнику! У Додатку 1 до тендерної документації у пункті 1.3 Вами встановлено вимогу щодо надання сканованих копій чинних документів (перепусток встановленого зразку), які надають право проїзду транспортних засобів по території Харківської області під час комендантської години, а у разі наявності строку дії – гарантійний лист про отримання нового документу. Повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить чинному законодавству України. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 8 липня 2020 р. №573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану», на територіях, де запроваджено комендантську годину, дозволено рух транспортних засобів спеціалізованого призначення, що виконують невідкладні службові завдання, без необхідності оформлення перепусток, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв. Транспорт реагування суб’єктів охоронної діяльності є спеціалізованим транспортним засобом, а перепустки на нього непотрібні, оскільки такий транспорт вже має право на рух під час комендантської години у разі виконання службових функцій. Встановлення Вами вимоги про надання перепусток фактично обмежує участь у закупівлі суб’єктів, діяльність яких здійснюється відповідно до законодавства та не потребує цих документів. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. У зв’язку з викладеним вище, вимагаємо Замовника внести зміни до Документації в цій частині з метою усунення неправомірних, таких що не відповідають нормам Закону, обмежуючих конкуренцію та дискримінаційних вимог. Ми розуміємо, що звернення з вимогою можуть не дати належних очікуваних результатів, тому в залежності від результатів розгляду нашої вимоги, в порядку громадського контролю (стаття 9 Закону України «Про публічні закупівлі») зможемо проінформувати відповідні правоохоронні, аудиторські органи контролю, які зможуть провести моніторинг Вашої закупівлі та надати відповідну правову оцінку очевидним діям Замовника і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка на підставі статі 38 несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення.
Відповідь:
Шановний ймовірний Учаснику,
на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі - Особливості) на виконання вимог Закону.
Згідно з пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Згідно із пунктом 3 статті 22 Закону тендерна документація Замовника може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2020 № 573 «Питання запровадження та здійснення деяких заходів правового режиму воєнного стану» на території, де запроваджено комендантську годину дозволяється перебування у визначений період доби на вулицях та в інших громадських місцях, де запроваджено комендантську годину, без виданих перепусток особам та рух транспортних засобів Збройних Сил, Держспецтрансслужби, Національної гвардії, Держприкордонслужби, Національної поліції, СБУ, ДФС, ДМС, ДСНС, які залучаються до здійснення заходів під час запровадження комендантської години, транспортним засобам спеціалізованого призначення, які виконують невідкладне службове завдання, за умови ввімкнення спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Згідно із статтєю 1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування – транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони та відповідно до частини 5 статті 6 вищезазначеного Закону – транспорт реагування суб’єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом.
На підставі наведеного, вимога щодо надання учасником копій чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години, є законною та не є дискримінаційною.
Дата відповіді:
05.12.2025 13:35