-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
охорона об'єктів комунальної власності
Закупівля для потреб 2026 року.
Період подачі пропозицій
до закінчення періоду залишилося 6 днів (до 11.12.25 00:00)
42 248 428.80
UAH з ПДВ
До закінчення прийому пропозицій
06
дн
06
год
37
хв
20
сек
Оплата за участь: 4 080.00 UAH
Вимоги для участі в закупівлі
Вимога підтвердити відсутніть
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
ID: ddda131b599549f79d66c2430be0ca83
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
ID: 73568f3eabe5427cb7a0d7f466ac55b4
Очікуване значення :
Так
Наявність антикорупційної програми
ID: 2459fea434a3435099dd04d27072ca20
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: b086c2c3b03e440cbd9d18ecd4dec32e
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
ID: c4867236c1824fd28ec099e6bc51a914
Очікуване значення :
Так
Порушення справи про банкрутство
ID: aa226ed419874b1cae62bf6f914b60d0
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
ID: 2b79b85bc0af4bbc83112f1f6d91bc05
Очікуване значення :
Так
Вчинення кримінальних правопорушень
ID: d07e1b67dee34054b96de444040a49e7
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
ID: 166a444af426429586f9dd70db9018ba
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
ID: 9ade360c034240b5ac2713ebf66fbb66
Очікуване значення :
Так
Вчинення економічних правопорушень
ID: f9c2db7b30164b2a8e2ea2a884bfd787
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
ID: 1a74e52f6a4c4a1b84b7db37cd71cbe2
Очікуване значення :
Так
Вчинення корупційних правопорушень
ID: af3865021e894050a77ab1734aa25ebe
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
ID: 23f16b247c8d4745923e64328236e7d1
Очікуване значення :
Так
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
ID: 472a2260d8cd4acb8230b88fe9ef1160
Очікуване значення :
Так
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
ID: bc5c717825394d4484093b41830fae9b
Очікуване значення :
Так
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
ID: 02d9cd48d6fb4044b5d465f976ef9b1c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
ID: 49b7483c235e4639b74e676c2bc6f1de
Очікуване значення :
Так
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
ID: 3696f190dc0f490f8b3088ac3317b5c7
Очікуване значення :
Так
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 9d2627c962be4532b219cead7e8ebf84
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 84f95019e8ef4febbf68d825dde488af
Очікуване значення :
Так
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
ID: 77d4be46b1764253b26ceee52ab9e40e
Очікуване значення :
Так
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
ID: 723fcde165bf45e092e5f9c761b39b7c
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
ID: 4b11bb5684494db68b4768726cfdf1d2
Очікуване значення :
Так
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
ID: b4a0d1ea27174bf8904d3f5aa9ab64cf
Очікуване значення :
Так
Вимоги для участі в закупівлі
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 1d53ce474fbc4bcb9dd478392b6e69f3
Критерій стосується лоту охорона об'єктів комунальної власності
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(2.1. Довідка що містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням загальної кількості працюючих осіб в Учасника, у тому числі кількість персоналу охорони, інструктора(ів) службового собаківництва. В довідці окремо зазначити інформацію про П.І.Б., посаду, кваліфікацію (спеціальність), розряд персоналу охорони Учасника, які мають необхідні знання та досвід та відповідають кваліфікаційним вимогам, передбаченим Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 року № 960 (не менше 60 осіб, що відповідно до вимог Державного стандарту професійно-технічної освіти (ДСПТО5169-ОК.74.60-2014) за професією «Охоронник» (Код: 5169) 3-4 кваліфікаційного розряду).
2.2. Документи, що підтверджують трудові відносини працівників з Учасником (трудові договори та/або накази про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу.
2.3. Документ про освіту державного зразка, що підтверджує проходження відповідного навчання або професійної підготовки і наявність кваліфікації (охоронника, охоронця) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу.
Документи про освіту повинні відповідати вимогами Постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2015 № 645 «Про документи про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка і додатки до них» та узгоджуватися з вимогами Положення про порядок кваліфікаційної атестації та присвоєння кваліфікації особам, які здобувають професійно-технічну освіту, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Міністерства освіти України від 31.12.1998 № 201/469. Документи про освіту мають бути оформлені відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 02.04.2015 № 387 «Про затвердження Порядку замовлення, виготовлення, видачі та обліку документів про професійну (професійно-технічну) освіту державного зразка».
У разі, якщо учасник надає документи, що не відповідають вищевказаним вимогам, ним надається роз’яснення державних органів та/або лист-роз’яснення з посиланням на положення законодавства з поясненням причини такої невідповідності та/або підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам.
2.4. Документ, який підтверджує, що працівники не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу, з датою видачі не більш місячної давнини від дати прийняття працівника на роботу або пізнішою датою.
2.5. Документи, які підтверджують проходження обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку (чинних на дату подання) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу.
2.6. Документ, що підтверджує відсутність в особи персоналу охорони обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку (чинну на дату прийняття працівника на роботу або пізнішою датою) – вимога відноситься до переліку персоналу охорони (не менше 60 осіб), що наведений в довідці Учасника згідно вимог п.2.1 цього розділу.
2.7. На підтвердження наявності інструктора службового собаківництва надати не менше одного діючого свідоцтва/або посвідчення (посвідчень) інструктора службового собаківництва, виданого державними установами, організаціями/або кінологічними організаціями, що є членами Міжнародних кінологічних організацій, або документ про освіту за відповідною професією державного зразку, що виданий навчальними закладами, підприємствами, установами, організаціями будь-якої форми власності, що мають ліцензію на провадження освітньої діяльності та атестацію за відповідною професією, при цьому інструктор службового собаківництва має бути штатним працівником Учасника (надати розпорядчий документ Учасника про призначення на посаду інструктора службового собаківництва, або трудовий договір та/або наказ про прийняття на роботу з відповідним повідомленням про прийняття працівника на роботу разом з квитанцією про прийняття повідомлення державною податковою службою), або копію діючої трудової угоди працівника учасника, та/або договір цивільно-правового характеру (у разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за найближчий можливий місяць відносно кінцевої дати подання пропозицій).)
Пов'язана тендерна документація: 3. Додаток_1_до_тендерної_документації_кваліфікаційні_критерії,.docx aa9b8443a46c4a8d954c28de2271e9b2
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 5a590105d9c34d008d253317e50f97e7
Очікуване значення :
Так
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 3f9b4a414ca2482cadfc5ba3d2b1b5d5
Критерій стосується лоту охорона об'єктів комунальної власності
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій(1.1. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, у довільній формі, щодо можливостей Учасника, виконати умови Замовника відповідно до технічних вимог, що викладені у Додатку до тендерної документації, з обов’язковим зазначенням інформації про наявність у Учасника: пульту централізованого спостереження; спеціальних засобів* (мінімально: гумові кийки, газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії); ліхтарів*; засобів зв’язку*; форменого одягу; транспортних засобів, для забезпечення негайного виїзду груп реагування персоналу охорони Учасника у разі виникнення протиправних дій щодо об'єкта охорони Замовника чи при загрозі особистій безпеці персоналу охорони на об'єктах охорони; службових собак; вольєрів* для утримання службових собак.
На підтвердження інформації, вказаної в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає:
1.2. Документи, що підтверджують наявність у Учасника транспорту реагування (що є спеціальним транспортом) у кількості не менше п’яти автомобілів, для забезпечення негайного виїзду персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони, а саме – свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів з відміткою про те, що транспорт є спеціальним, в яких Учасник зазначений як власник та чинні протоколи перевірки технічного стану цих транспортних засобів.
Протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів мають бути видані організацією, що має на це право, та бути у формі, відповідно до Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсяги перевірки технічного стану транспортних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 30.01.2012 № 137. У разі, якщо учасник надає документ, що не відповідає вищевказаним вимогам, ним надається лист-роз’яснення з посиланням на положення чинного законодавства, що підтверджують відповідність наданих документів іншим законодавчим актам.
Транспорт реагування Учасника має бути обладнаний відповідно до ЗУ «Про охоронну діяльність», в підтвердження чого надати Дозволи на встановлення та використання на транспортному засобі реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв.
Документи надаються на кожен транспортний засіб.
1.2.1. У відповідності до пункту 15 Положення про військово-транспортний обов’язок, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2000 р. № 1921 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 405), керівники підприємств, установ та організацій подають територіальним центрам комплектування та соціальної підтримки щороку до 20 червня та 20 грудня інформацію про наявність транспортних засобів і техніки, їх технічний стан. На підтвердження відповідності вказаним вимогам учасник у складі тендерної пропозиції надає скановану копію з оригіналу актуального документу, що підтверджує отримання територіальними центрами комплектування та соціальної підтримки відповідної інформації про наявність транспортних засобів або довідку про перебування транспортного засобу на військовому обліку, що видана відповідним територіальним центром комплектування та соціальної підтримки. Документи надаються щодо кожного транспортного засобу, залученого для виконання умов закупівлі.
1.3. Гарантійний лист Учасника на фірмовому бланку (у разі наявності) оформлений належним чином, яким Учасник, гарантує Замовнику, що на весь час виконання договору транспорт, який буде залучено для виконання умов договору, у кількості не менше п’яти, знаходитиметься на території міста Харкова, що підтвердить можливість прибуття мобільної групи реагування до об’єктів охорони у нічний час – не більше ніж за 5 хвилин, у денний – не більше ніж за 10 хвилин із наданням фото цих транспортних засобів (на фотографіях повинні бути чітко відображені номерні знаки транспортних засобів та, встановлені на них, спеціальні світлові сигнальні пристрої).
У зв’язку з запровадженням на території міста Харкова Харківської області комендантської години, учасником надаються скановані копії з оригіналів чинних документів (перепустки встановленого зразку), що надають право проїзду кожного транспортного засобу по території Харківської області під час комендантської години. У разі якщо документ містить термін дії, надати гарантійний лист від учасника про підтвердження отримання відповідного документу, у разі необхідності, після закінчення терміну його дії.
1.4. Інформацію про спецодяг (уніформу) охоронників, відповідно до сезону, із зазначенням про наявність на одязі персоналу охорони ознак належності до відповідного суб’єкта охоронної діяльності – Учасника, згідно з його статутними документами, з поданням фото такого одягу, відповідно до сезону (зимовий період, літній період, демісезонний період).
1.5. Акти приймання-передачі основних засобів на пульт централізованого спостереження Учасника.
1.6. Документи на право власності на нежитлове приміщення або договір оренди нежитлового приміщення, де розміщується пункт централізованого спостереження.
1.7. Документи про зарахування на баланс не менш двох службових собак, а саме – актів приймання-передачі основних засобів (типова форма № 03-1 затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352 або іншої форми).
1.8. У зв’язку з тим, що службові собаки, які підтверджені Учасником відповідно вимог п.1.7 цього розділу, є джерелом підвищеної небезпеки, на кожну службову собаку, якого Учасник залучить до виконання договору, у складі тендерної пропозиції повинен надати скановані копії з оригіналів таких документів, оформлених відповідно до вимог тендерної документації:
- міжнародний ветеринарний паспорт/ветеринарний паспорт на кожного собаку;
- документ, виданий державними ветеринарними закладами/ або ветеринарними закладами/або ветеринарними клініками, що підтверджує проведення щеплення собаки проти сказу (документ про останнє та наступне щеплення собаки проти сказу, у разі відсутності відповідної відмітки про останнє та наступне щеплення у ветеринарному паспорті на кожну службового собаку, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг; у разі відсутності інформації у вигляді квитанції/довідки про останнє та наступне щеплення собаки достатньо наявність відповідної відмітки про останнє щеплення у ветеринарному паспорті, що проведене в цьому календарному році або проведене датою не більш річної давнини від дати подання пропозиції учасника);
- свідоцтва/або дипломи/або інші документи, підтверджуючі, що кожен службовий собака, якого Учасник планує залучити до виконання умов договору про закупівлю послуг, пройшов курси/або іспити дресирування по слухняності і караульній службі/або по слухняності і захисній службі, або випробування/змагання з ІРО-1/або ІРО-2/або ІРО-3 в державних установах, організаціях/або Кінологічних організаціях, які є діючими членами Міжнародних Кінологічних організацій або іншими організаціями, що мають відповідний КВЕД;
- реєстраційне свідоцтво/посвідчення службового собаки, видане органом місцевої влади, або державними органами, установами, організаціями;
- діючі договори страхування відповідальності за шкоду, заподіяну собакою третім особам на кожного задіяного в охороні службового собаку.
1.9. Документи, що підтверджують наявність у Учасника вольєрів у кількості не менше 2-х, для утримання службового собаки, а саме - актів приймання-передачі основних засобів (типова форма № 03-1 затверджена наказом Мінстату України від 29.12.1995 № 352 або іншої форми).)
Пов'язана тендерна документація: 3. Додаток_1_до_тендерної_документації_кваліфікаційні_критерії,.docx aa9b8443a46c4a8d954c28de2271e9b2
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 2ab61bd6f44a42838ac3a7edd81ce5c5
Очікуване значення :
Так
Інформування про субпідрядників/співвиконавців
ID: 70c193ce6d4e4125b1e9e7433e634447
(Необхідно надати підтвердження щодо відповідності вимогам однієї із двох груп)
Детальніше
Спосіб підтвердження
При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Інформація про субпідрядника /співвиконавця.(Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення згідно наявної можливості у рамках цієї закупівлі).)
Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 57d814a609c84191b7070a9be68f1893
Очікуване значення :
Так
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
ID: 3612dff313594ee4856edca054c626af
Очікуване значення :
Так
Наявність фінансової спроможності
ID: 04f59672ea734eaabe8443540a844faa
Критерій стосується лоту охорона об'єктів комунальної власності
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю(Надати скановану копію з оригіналу фінансової звітності за 2024 рік з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді).
Фінансова звітність Учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 50 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. Надана інформація повинна узгоджуватись з інформацією, оприлюдненою згідно Постанови КМУ від 21 жовтня 2015 р. № 835.
Для Учасників, які не подавали звітність в 2024 році, обов’язкове надання проміжної фінансової звітності або пояснення з посиланнями на нормативно-правові акти про причини неможливості надання таких документів.)
Пов'язана тендерна документація: 3. Додаток_1_до_тендерної_документації_кваліфікаційні_критерії,.docx aa9b8443a46c4a8d954c28de2271e9b2
Наявність фінансової спроможності
ID: 91c0152f288a497c9a4c6b1420fc4ffe
Очікуване значення :
Так
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: d49c99bfc6d5496484bcc9d823690299
Критерій стосується лоту охорона об'єктів комунальної власності
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)(3.1. Довідка, яка підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до вимог цієї тендерної документації, в яких міститься інформація щодо Замовника та його контактні телефони, ПІБ, посада контактної особи відповідного Замовника, юридична адреса Замовника за встановленою формою:
(Аналогічним договором вважається договір, який укладено на предмет закупівлі в рамках одного і того ж коду СPV).
3.2. На підтвердження інформації, зазначеної в п.3.1. цього розділу, надати не менше однієї сканованої копії з оригіналу договору.
Договір, у разі укладання його із Замовником, який відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі», повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Якщо Договір чи звіт про виконання договору не був розміщений на веб–порталі надати додатково акти виконаних робіт (наданих послуг), або інший документ, згідно якого Договором передбачено підтвердження факту надання послуг виконавцем, Лист – відгук від Замовника, банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору та Акт звірки. Надані документи повинні відображати повне виконання сторонами умов договору.
У разі надання аналогічного договору, укладеного із Замовником, який не відноситься до Замовників в розуміння п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним в повному обсязі, а у складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з Замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були надані послуги згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
)
Пов'язана тендерна документація: 3. Додаток_1_до_тендерної_документації_кваліфікаційні_критерії,.docx aa9b8443a46c4a8d954c28de2271e9b2
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 295dd4eabde5450087190b70b8228399
Очікуване значення :
Так
Підстави для відхилення пропозиції
Підстава
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
ID: f955e8d76fe843cd913dea22ca5002e3
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ID: 0d2feec3e31341d3876914a10103b47c
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
ID: d9e324308b7c4bcba4de307591bd933b
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Документ
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
ID: c6740d22593140c88aeae3593d90b6f6
Інші критерії
Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Мова (мови) тендерної пропозиції
ID: 6eca53e9715e4d5c870fda1a3b066160
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Мова тендерної пропозиції
ID: 011ae9b5de64497abf3cbe346e741f19
Очікуване значення :
ukr
Тендерне забезпечення не вимагається
Спосіб підтвердження
Строк дії тендерної пропозиції
ID: 04f97606f3184ac29618b2476287cb82
Детальніше
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 03.12.2025 15:05
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
ID: fdd5627037bb4baebd8d3292e3a17b9f
Очікуване значення :
120