• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 9 днів назад

1 014 813.00 UAH з ПДВ
Період уточнення: 25.11.2025 12:48 - 14.12.2025 00:00
Відповідь надана

ДИСКРИМІНАЦІЙНА ВИМОГА

Номер: 34bd0bb2bb3b4db387717bffd8da1fad
Дата опублікування: 13.12.2025 19:58
Опис: В переліку змін до ТД замовник вимагає: журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці(в якому зазначена інформація про проведення інструктажу персоналу (прибиральниць, двірника) які будуть залучені для наданні послуг); Ми як потенційний учасник маємо змогу надати замовнику такі послуги, у нас є великий досвід виконання таких послуг, договори, акти, відгуки все є. Матеріально технічна база як власна так і орендована, яка відповідає вимогам вашої тендерної документації, наші працівники мають досвід відповідний ( законодавство України не вимагає), але на жаль замовник прописав для нас дискримінаційну вимогу. Так як ми на сьогоднішній день більше 6 місяців не надаємо такі послуги то і не маємо змоги провести інструктажів з питань охорони праці на робочому місці. Надайте будь ласка чітку відповідь де потенцій учасникам можливо провести такий інструктаж, якщо на об’єкті замовника та за чий рахунок буде дорога, якщо формально аби де, то хто буде нести відповідальність згідно діючого законодавства України. Немаєте чіткої відповіді з посиланням на конкретні норми діючого законодавства України тоді приберіть дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику процедури закупівлі, дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею та повідомляємо наступне. Зміни внесені до тендерної документації зроблені на виконання Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18210-р/пк-пз від 09.12.2025 року та стосуються результату розгляду скарги Комісією. Положеннями Додатку 2 до тендерної документації затвердженої рішенням від 25 листопада 2025 року, була вставлена вимога, що для підтвердження відповідальність за дотримання своїми працівниками правил техніки безпеки та охорони праці при наданні послуг Учасник має надати в складі своєї пропозиції «Журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (в якому зазначена інформація про проведення інструктажу персоналу (прибиральниць, двірника) які будуть залучені для наданні послуг)». Зміни до тендерної документації відповідно до рішення від 12.12.2025 року в цій частині НЕ ВНОСИЛИСЬ. Крім того, відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18210-р/пк-пз від 09.12.2025 року, наявність зазначеної вимоги в тендерній документації як дискримінаційної не встановлено. Звертаємо Вашу увагу, що твердження, що відповідно до вимог чинного законодавства не вимагається наявність досвіду у працівників - є не достовірним. Ця вимога чітко визначена підпунктом 2 пункту 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівель», як кваліфікаційний критерій – «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Ведення Журналу реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці передбачено Типовим положенням про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), а саме пунктом 6.10, який встановлює обов'язковість його використання для запису проведення первинних, повторних, позапланових та цільових інструктажів. Враховуючи викладене, кожен Учасник процедури закупівлі, який має працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зобов’язаний проводити та вести облік інструктажів з питань охорони праці на робочому місці. Інструктажі проводяться на робочому місці. Відсутність в Учасника господарської діяльності, визначеної предметом закупівлі, відсутність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та неможливість через це дотримуватись вимога законодавства з питань охорони праці, не відносить до відповідальності замовника. Не дотримання роботодавцем положень чинного законодавства з питань охорони праці, відноситься до його компетенції та відповідальності. Щодо транспортних витрат пов’язаних з дорогою до місця надання послуг, та відповідальності, щодо дотримання правил дорожнього руху, дій осіб під час оголошення повітряних тривог інше, відноситься до компетенції та обов’язків Роботодавця, відповідно до укладених трудових договорів та умов колективного договору, в разі його наявності.
Дата відповіді: 15.12.2025 16:37
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: f5848809288a41b0896f7e0c38639048
Дата опублікування: 13.12.2025 17:45
Опис: Перелік змін до ТД, замовник вимагає: Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра. Замовник проводить закупівлю послуг, а вимагає документи при закупівлі робіт Вкажіть чітку норму закону України де для надання послуг потрібна згадана в змінах до ТД декларація, або приберіть дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику процедури закупівлі, дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею та повідомляємо наступне. Зміни внесені до тендерної документації зроблені на виконання Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18210-р/пк-пз від 09.12.2025 року та стосуються результату розгляду скарги Комісією. Положеннями Додатку 2 до тендерної документації затвердженої рішенням від 25 листопада 2025 року, була вставлена вимога, що для підтвердження відповідальність за дотримання своїми працівниками правил техніки безпеки та охорони праці при наданні послуг Учасник має надати в складі своєї пропозиції «Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт на висоті понад 1,3 метра». Зміни до тендерної документації відповідно до рішення від 12.12.2025 року в цій частині НЕ ВНОСИЛИСЬ. Крім того, відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18210-р/пк-пз від 09.12.2025 року, наявність зазначеної вимоги в тендерній документації як дискримінаційної не встановлено. Під час надання послуг, визначених технічною частиною тендерної документації, передбачається надання виконання робіт з очистки фасаду, миття вікон та віконних блоків на висоті понад 1,3 метри. Відповідно до пункту 3 групи Б та пункту 21 постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» передбачено, що для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Дата відповіді: 15.12.2025 16:32
Відповідь надана

дискримінаційна вимога

Номер: 96e2b02fe1f045cd913483ce446e23c5
Дата опублікування: 13.12.2025 17:41
Опис: Перелік змін до ТД, замовник вимагає: Посвідчення (разом з протоколом з перевірки знань або витягу з нього) з навчання з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, на посадову особу учасника; Протоколом з перевірки знань або витягу з нього це внутрішній документ навчального закладу і тих хто перевіряє знання, і ніхто не зобов’язаний його надавати особі, яка проходила перевірку знань і отримала позитивні оцінки та відповідний документ яким є посвідчення. Вкажіть чітку норму закону України, в якій сказано, що разом з посвідченням повинні обов’язково надати протокол з перевірки знань або витягу з нього, або приберіть дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику процедури закупівлі, дякуємо за зацікавленість нашою закупівлею та повідомляємо наступне. Зміни внесені до тендерної документації зроблені на виконання Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18210-р/пк-пз від 09.12.2025 року та стосуються результату розгляду скарги Комісією. Положеннями Додатку 2 до тендерної документації затвердженої рішенням від 25 листопада 2025 року, була вставлена вимога, що для підтвердження відповідальність за дотримання своїми працівниками правил техніки безпеки та охорони праці при наданні послуг Учасник має надати в складі своєї пропозиції «Посвідчення (разом з протоколом з перевірки знань або витягу з нього) з навчання з питань охорони праці НПАОП 0.00-4.12-05, на посадову особу учасника». Зміни до тендерної документації відповідно до рішення від 12.12.2025 року в цій частині НЕ ВНОСИЛИСЬ. Крім того, відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18210-р/пк-пз від 09.12.2025 року, наявність зазначеної вимоги в тендерній документації як дискримінаційної не встановлено. Проведення навчання з питань охорони праці здійснюється на підставі Закон України «Про охорону праці» та Наказу ДЕРЖАВНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З НАГЛЯДУ ЗА ОХОРОНОЮ ПРАЦІ від 26.01.2005 № 15 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою». Керівники, заступники керівників, головні спеціалісти, керівники основних виробничих та технічних служб підприємств, установ і організацій, об'єднань підприємств незалежно від форм власності та характеру виробничої діяльності, які безпосередньо пов'язані з організацією безпечного ведення робіт мають пройти навчання з питань охорони праці посадових осіб, під час прийняття на роботу і періодично, один раз на три роки, згідно з Типовими тематичним планом і програмою навчання з питань охорони праці посадових осіб. Результати перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці. При цьому в протоколі та посвідченні у стислій формі зазначається перелік основних нормативно-правових актів з охорони праці та з безпечного виконання конкретних видів робіт, в обсязі яких працівник пройшов перевірку знань. Протокол перевірки знань з охорони праці обов’язково надається і є основним документом, що фіксує результати, а особам, які успішно пройшли перевірку, додатково видається посвідчення про перевірку знань з питань охорони праці. Цей протокол оформляється засіданням комісії з перевірки знань і зберігається на підприємстві не менше 5 років. Форми Протоколу та Посвідчення є єдиними для навчання з питань охорони праці та спеціального навчання з питань охорони праці. Форма Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці не передбачає підпис особи, яка підлягає перевірці. Учбово-навчальні центри можуть використовувати для ідентифікації протоколів засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці та посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці QR-код, де кодується доступ до інформації на веб-сайті про комісію, якою здійснювалась перевірка (дата проведення перевірки, склад комісії тощо).
Дата відповіді: 15.12.2025 16:28
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 1e4a109aa4394000ae26c931ab46e972
Дата опублікування: 12.12.2025 23:48
Опис: Перелік змін до тендерної документації містить ВИМОГУ Для підтвердження відповідності послуг Учасник має надати в складі своєї пропозиції Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності), щодо відповідності його послуг вимогам чинного законодавства України (ДСТУ EN 13549:2005, Наказу МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р., ДСТУ 2893-94, ДСТУ Б Д.1.1-10:2011; Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005 р.). Це ж було уже: ваша закупівля UA-2024-12-18-010072-a, охоронні послуги АМК України вам вказав на незаконність вимог по сертифікатах і що знову за старе? Чи ще не кінець лютого 2026 року, ще є час для проведення закупівлі? Так крім АМК України є і інші органи. Приберіть дискримінаційну вимогу.
Відповідь: Шановний Учаснику процедури закупівлі, дякуємо, що цікавитесь відразу декількома нашими закупівлями та повідомляємо наступне. Зміни внесені до тендерної документації зроблені на виконання Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18210-р/пк-пз від 09.12.2025 року та стосуються результату розгляду скарги Комісією. Положеннями Додатку 2 до тендерної документації затвердженої рішенням від 25 листопада 2025 року, була вставлена вимога, що для підтвердження відповідності послуг Учасник має надати в складі своєї пропозиції Сертифікат відповідності (сертифікат має бути виданий органом з оцінки відповідності), щодо відповідності його послуг вимогам чинного законодавства України (ДСТУ EN 13549:2005, Наказу МОЗ України № 145 від 17.03.2011 р., ДСТУ 2893-94, ДСТУ Б Д.1.1-10:2011; Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства № 76 від 17.05.2005 р.). Зміни до тендерної документації відповідно до рішення від 12.12.2025 року в цій частині НЕ ВНОСИЛИСЬ. Крім того, відповідно до рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ № 18210-р/пк-пз від 09.12.2025 року, наявність зазначеної вимоги в тендерній документації як дискримінаційної не встановлено. Також звертаємо Вашу увагу, що дана процедура закупівлі здійснюється за предметом закупівлі «Експлуатаційні послуги, пов’язані з утриманням будинків і споруд та прибудинкових територій адміністративних будівель», Вами ж робиться посилання на закупівлю UA-2024-12-18-010072-a за предметом закупівлі «Охоронні послуги (Комплексне надання послуг з охорони об’єкту Замовника (фізична охорона та пультова охорона))», що є іншим предметом закупівлі. Вимоги до кожного предмету закупівлі, тим паче які відносяться до різних сфер діяльності, мають власні особливості, вимоги та не можуть бути уніфікованими. Крім того, просимо Вас звернути увагу, що рішення Комісії по закупівлі UA-2024-12-18-010072-a, по-перше, стосувалось сертифікатів міжнародного зразку ISO, а по-друге, кваліфікаційних вимог та Ліцензійних вимог охоронної діяльності. Вимогами тендерної документації по цій процедурі, передбачено надання Сертифікату відповідності, для підтвердження відповідності послуг що надається Учасниками вимогам чинного вітчизняного законодавства, що регулюють діяльність в сфері надання послуг з прибирання.
Дата відповіді: 15.12.2025 16:21