-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд для створення слідчого ізолятора в с. Мартусівка Бориспільського району Київської області (І черга)» (за кодом СPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281
Завершена
1 277 150 350.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
19.09.2025 16:37 - 10.10.2025 00:00
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
3eda49523ec74fdd98ce07529e71c2fb
Дата опублікування:
09.10.2025 23:58
Опис:
Пункт 1.1.1 додатку 1 до тендерної документації містить безпідставну і необгрунтовану вимогу щодо наявності мінімально-необхідної кількості основних позицій техніки та обладнання, перелік яких безпідставно змінений та не відповідає мінімально необхідній кількості, яка визначена Проектом організації будівництва 82-К-25-ПОБ ТОМ 15.
На підставі пункту 54 Особливостей ВИМАГАЄМО усунути виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладені в електронній системі закупівель за результатом цього звернення, та внести необхідні зміни до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, спрямовані на усунення порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що вимога пункту 1.1.1 Додатку 1 до тендерної документації встановлена замовником на підставі пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, яким визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей і може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити. Визначений замовником перелік техніки є необхідним для забезпечення належного та безперервного виконання робіт, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Вимога не є дискримінаційною, оскільки допускає підтвердження наявності техніки як на праві власності, так і користування (оренда, лізинг, позичка тощо). Підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді:
10.10.2025 16:03
Відповідь надана
дискримінаційна вимога
Номер:
2e3a273aa6ee44d4bdd9d6bcbb5b6515
Дата опублікування:
09.10.2025 23:57
Опис:
Пункт 1.2.1 додатку 1 до тендерної документації містить безпідставну і необгрунтовану вимогу щодо наявності інженерних працівників (інженер з проектно-кошторисної роботи, геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт; інженер-будівельник), наявність яких не передбачено Проектом організації будівництва 82-К-25-ПОБ ТОМ 15.
На підставі пункту 54 Особливостей ВИМАГАЄМО усунути виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладені в електронній системі закупівель за результатом цього звернення, та внести необхідні зміни до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, спрямовані на усунення порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що вимога пункту 1.2.1 Додатку 1 до тендерної документації щодо наявності інженерних працівників (інженер з проєктно-кошторисної роботи, геодезист, інженербудівельник) встановлена Замовником на підставі пункту 28 Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, яким визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей і може містити іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити. Наявність вищезазначених інженерних спеціалістів (у штаті, за сумісництвом або за договорами цивільно-правового характеру) є обґрунтованою вимогою, спрямованою на забезпечення технічного контролю, точності та якості виконання будівельно-монтажних робіт, і ця вимога не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло потенційних учасників, а стосується всіх учасників однаковою мірою. Тому, підстав для внесення змін до тендерної документації не вбачається.
Дата відповіді:
10.10.2025 16:01
Відповідь надана
порушення вимог податкового законодавства
Номер:
b5b4d342d6e9421daa7fcff6b297a1c5
Дата опублікування:
09.10.2025 23:53
Опис:
Ознайомившись з умовами тендерної документації по предмету закупівлі «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд для створення слідчого ізолятора в с. Мартусівка Бориспільського району Київської області (І черга)» (у новій редакції, затвердженій рішенням уповноваженої особи від «08» жовтня 2025 № 9-08/10/2025) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-10-003392-a (далі – Тендерна документація), було встановлено порушення Замовником процедури закупівлі та вимог законодавства, зокрема порушено вимоги частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») щодо заборони на встановлення дискримінаційних вимог, дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель як то добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність, прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.
Внаслідок недотримання Замовником вимог законодавства про публічні закупівлі були порушені права та охоронювані законом інтереси учасників процедури закупівлі, які полягають в наступному.
В пункті 2 розділу ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 2 до тендерної документації визначено наступне: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору повинен надати через електронну систему закупівель такі копії документів: ……. Для суб’єктів малого підприємництва подається фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітний період».
Вказана вимога встановлена неправомірно і носить дискримінаційний характер, оскільки такого документа як «фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва» чинне законодавство не передбачає.
Суб’єкти малого підприємництва складають фінансову звітність відповідно до Податкового кодексу України, який не містить фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва.
Відповідно до статті 46 Податкового кодексу України фінансовою звітністю є податкова декларація.
Платники податку на прибуток, які відповідно до Закону України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні" зобов'язані оприлюднювати річну фінансову звітність та річну консолідовану фінансову звітність разом з аудиторським звітом, подають разом з податковою декларацією за відповідний податковий (звітний) період звіт про фінансовий стан (баланс) та звіт про прибутки та збитки та інший сукупний дохід (звіт про фінансові результати), складені до перевірки фінансової звітності аудитором.
Фінансова звітність є додатком до податкової декларації з податку на прибуток підприємств (звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації, розрахунку частини чистого прибутку (доходу), дивідендів на державну частку) та її невід'ємною частиною.
Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності складають фінансову звітність відповідно до Глави 1 розділу XIV ПКУ.
Відповідно до частин шостої, десятої статті 11 Закону, уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівельель в інтересах замовника, забезпечує рівні умови для всіх учасників, здійснює інші дії, передбачені Законом.
Відповідно до частини першої статті 44 Закону за порушення вимог Закону службові (посадові) особи замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України/
Зазначені порушення законодавства про публічні закупівлі можуть бути усунені Замовником шляхом унесення змін до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
На підставі пункту 54 Особливостей ВИМАГАЄМО усунути виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладені в електронній системі закупівель за результатом цього звернення, та внести необхідні зміни до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, спрямовані на усунення порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі та приведення окремих положень тендерної документації щодо подання фінансової звітності у відповідність до вимог Податкового Кодексу України
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником в п. 2 розділу ІІ Додатку 2 до тендерній документації дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII. Нормами розділу І «Загальні положення» Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність", затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 (зі змінами), а саме, п. 2. зазначено, що «Норми цього Національного положення (стандарту) застосовуються мікропідприємствами, малими підприємствами, непідприємницькими товариствами, представництвами іноземних суб’єктів господарської діяльності (крім підприємств, які відповідно до законодавства складають фінансову звітність за міжнародними стандартами фінансової звітності), зокрема, для складання Фінансової звітності малого підприємства: малими підприємствами - юридичними особами, які визнані такими відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». П. 4 цього ж Положення передбачено, що «Форми Фінансової звітності малого підприємства та Фінансової звітності мікропідприємства наведені відповідно в додатках 1, 2 до цього Національного положення (стандарту). Таким чином, вимога про надання фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва за останній звітний період є правомірною.
Дата відповіді:
10.10.2025 15:57
Відповідь надана
Порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
b546a2cba8414496836aa216fc6a2a68
Дата опублікування:
09.10.2025 23:42
Опис:
Ознайомившись з умовами тендерної документації по предмету закупівлі «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд для створення слідчого ізолятора в с. Мартусівка Бориспільського району Київської області (І черга)» (у новій редакції, затвердженій рішенням уповноваженої особи від «08» жовтня 2025 № 9-08/10/2025) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-10-003392-a (далі – Тендерна документація), було встановлено порушення Замовником процедури закупівлі та вимог законодавства, зокрема порушено вимоги частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») щодо заборони на встановлення дискримінаційних вимог, дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель як то добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність, прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.
Внаслідок недотримання Замовником вимог законодавства про публічні закупівлі були порушені права та охоронювані законом інтереси учасників процедури закупівлі, які полягають в наступному.
В пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено: «УВАГА!!! Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".».
Крім того, в пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено: Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Зазначений замовником Закон України «Про електронні довірчі послуги» ухвалений Верховною Радою України 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., № 45, ст. 400 ) у вказаній редакції не має юридичної сили.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення укладення угоди між Україною та Європейським Союзом про взаємне визнання кваліфікованих електронних довірчих послуг та імплементації законодавства Європейського Союзу у сфері електронної ідентифікації» від 01.12.2022 № 2801-IX (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2023, № 54, ст.159), який набрав чинності 31.12.2023, було змінено назву закону і преамбулу та викладено у такій редакції: «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».
Враховуючи те, що на дату затвердження тендерної документації замовника відбулось набрання чинності нової редакції Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», посилання в тендерній документації на правовий акт, якитй втратив чинність та вимоги до оформлення документів тендерної пропозиції є неправомірними відповідно до чинного законодавства.
Зважаючи на викладене, замовник встановив дискримінаційну вимогу, яку учасник процедури закупівлі виконати не має можливості, оскільки не може одночасно оформити документи у відповідності до чинного законодавства та з дотриманням неправомірно встановлених вимог тендерної документації.
Відповідно до частин шостої, десятої статті 11 Закону, уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель в інтересах замовника, забезпечує рівні умови для всіх учасників, здійснює інші дії, передбачені Законом.
Відповідно до частини першої статті 44 Закону за порушення вимог Закону службові (посадові) особи замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України/
Зазначені порушення законодавства про публічні закупівлі можуть бути усунені Замовником шляхом унесення змін до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що вимоги зазначені в пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» відповідають п. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII, а саме: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".». Водночас, норми Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг" є чинними, а норми Закону України "Про електронні довірчі послуги" є чинними та підлягають застосуванню в редакції Закону України № 2801-ІХ від 01.12.2022.
Дата відповіді:
10.10.2025 15:55
Відповідь надана
Порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
eb1d5fa921144b888c3bc653df3d3916
Дата опублікування:
09.10.2025 23:41
Опис:
Ознайомившись з умовами тендерної документації по предмету закупівлі «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд для створення слідчого ізолятора в с. Мартусівка Бориспільського району Київської області (І черга)» (у новій редакції, затвердженій рішенням уповноваженої особи від «08» жовтня 2025 № 9-08/10/2025) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-10-003392-a (далі – Тендерна документація), було встановлено порушення Замовником процедури закупівлі та вимог законодавства, зокрема порушено вимоги частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») щодо заборони на встановлення дискримінаційних вимог, дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель як то добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність, прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.
Внаслідок недотримання Замовником вимог законодавства про публічні закупівлі були порушені права та охоронювані законом інтереси учасників процедури закупівлі, які полягають в наступному.
В пункті 10 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації визначено наступне:
«Учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) та файл обміну даними (інформаційну модель), що взаємодіє з програмним комплексом ІВК, а також завантажити в електронну систему закупівель «ProZorro» електронні копії таких документів:
договірну ціну (тверда) за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова);
пояснювальну записку до договірної ціни з відповідними підтверджувальними розрахунками, прийнятих показників в договірній ціні відповідно до Настанови;
об’єктні та локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);;
підсумкову відомість ресурсів;
аналіз цін матеріальних ресурсів (у разі їх збільшення у порівняні з цінами в затвердженій кошторисній документації проєкту) поточні ціни на матеріальні ресурси приймати на підставі цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні;».
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості»), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
При цьому у тендерній документації зазначається: перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік всіх документів та/або всієї інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлюються двома окремими додатками до тендерної документації. У зазначених переліках замовник розміщує посилання на відповідні вимоги тендерної документації, якщо включення таких вимог до переліків у повному обсязі ускладнило б їх сприйняття.
В порушення вимог пункту 28 Особливостей, Замовник не визначив в окремому додатку до Тендерної документації, що містить перелік всіх документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації) документи, що подаються учасником процедури закупівлі, зазначені в пункті 10 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації», а також не розмістив посилання на відповідні вимоги пункті 10 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Відповідно до частин шостої, десятої статті 11 Закону, уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі повинна забезпечити об'єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівельель в інтересах замовника, забезпечує рівні умови для всіх учасників, здійснює інші дії, передбачені Законом.
Відповідно до частини першої статті 44 Закону за порушення вимог Закону службові (посадові) особи замовника та керівники замовників несуть відповідальність згідно із законами України/
Зазначені порушення законодавства про публічні закупівлі можуть бути усунені Замовником шляхом унесення змін до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
На підставі пункту 54 Особливостей ВИМАГАЄМО усунути виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладені в електронній системі закупівель за результатом цього звернення, та внести необхідні зміни до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, спрямовані на усунення порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що Замовником в тендерній документації дотримано вимоги ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII та п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, зокрема щодо форми подання документів (PDF, DOC(X), ТХТ, тощо), порядку створення файлу обміну даними (ІВК), а також обов’язкових складових кошторисної частини пропозиції. В пункті 10 «Вимоги щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни)» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації чітко визначено порядок формування договірної ціни відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Зазначаємо, що Додатком 3 «Технічні, якісні, кількісні характеристики» до тендерної документації також передбачені вимоги для учасника щодо формування ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) відповідним посиланням на тендерну документації.
Дата відповіді:
10.10.2025 15:53
Відповідь надана
Щодо матеріально-технічної бази
Номер:
776def69e4cf4c99bc50759a8f84fea2
Дата опублікування:
09.10.2025 14:18
Опис:
Оскільки в тендерній документації замовником не визначено переліку документів, що підтверджуватимуть "прав та/або прав користування на обладнання", просимо надати уточнення, чи буде оборотно-сальдова відомість слугувати підтвердженням права власності учасника на відповідне обладнання?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що підтвердженням права власності на обладнання та технології є копії первинних документів: видаткові накладні, товарно-транспортні накладні, рахунки фактури, акти приймання-передачі, технічні паспорта та/або свідоцтва про реєстрацію. Оборотно-сальдова відомість може бути надана лише як допоміжний документ і не замінює правовстановлюючих документів.
Дата відповіді:
09.10.2025 16:58
Відповідь надана
Оформлення кошторисних документів
Номер:
d12bce215ba04cd2bd58c6cbcd3b50aa
Дата опублікування:
09.10.2025 09:59
Опис:
Доброго дня! В п.10 розділу 3 тендерної документації є вимога: "Учасник процедури закупівлі повинен надати Замовнику у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних (TXT, RTF, MD, ODT, DOC(X), (X)HTML) та файл обміну даними (інформаційну модель), що взаємодіє з програмним комплексом ІВК, а також завантажити в електронну систему закупівель «ProZorro» електронні копії таких документів:.договірну ціну (тверда) за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова);
пояснювальну записку до договірної ціни з відповідними підтверджувальними розрахунками, прийнятих показників в договірній ціні відповідно до Настанови;
об’єктні та локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу);;
підсумкову відомість ресурсів;
аналіз цін матеріальних ресурсів (у разі їх збільшення у порівняні з цінами в затвердженій кошторисній документації проєкту) поточні ціни на матеріальні ресурси приймати на підставі цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні;"
Прошу замовника уточнити: мається на увазі скан підписаного кошторису у форматі PDF, або виведений кошторис з програмного комплексу (без підписів та печаток директора та кошторисника)?
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що вимога пункту 10 розділу III тендерної документації передбачає подання у складі тендерної пропозиції договірної ціни, сформованої відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Під формулюванням «у форматі PDF та машинозчитувальному форматі текстових даних» мається на увазі подання у форматі PDF (для перегляду) та файл обміну даними (інформаційну модель), що взаємодіє з програмним комплексом ІВК, для перевірки електронної моделі договірної ціни, пояснювальної записки, об’єктних і локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів. Подання сканованих копій з «мокрими» підписами або печатками не вимагається.
Дата відповіді:
09.10.2025 16:53
Відповідь надана
Нові додатки Замовника на майданчику
Номер:
febc97e11804467199d48dd791221c92
Дата опублікування:
09.10.2025 08:51
Опис:
Доброго ранку! Замовник 08.10.25р о 18:30 опублікував нові додатки до тендерної документації: 1) Додаток 1 до Додатку 3 тендерної документації (Том 15 - 82-К-25-ПОБ); 2) Додаток № 2 до Додатку № 3 тендерної документації (Кошторисна документація після експертизи); 3) Додаток 3 Технічні, якісні, кількісні характеристики (в новій редакції). Прошу інформувати, чи вносив замовник зміни до вищевказаних додатків, враховуючи, що вони повторно опубліковані.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що Додаток № 3 «Технічні, якісні, кількісні характеристики» до тендерної документації, Додаток 1 до Додатку № 3 тендерної документації (Том 15 - 82-К-25-ПОБ), Додаток 2 до Додатку № 3 тендерної документації (Кошторисна документація після експертизи) було оприлюднено повторно без внесення змін до них.
Дата відповіді:
09.10.2025 09:23
Відповідь надана
Порушення вимог законодавства в інформаціі щодо надання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю
Номер:
f6c9856d582447c78312e339452f5dd3
Дата опублікування:
07.10.2025 23:45
Опис:
Ознайомившись з умовами тендерної документації по предмету закупівлі «Реконструкція комплексу будинків, будівель і споруд для створення слідчого ізолятора в с. Мартусівка Бориспільського району Київської області (І черга)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-11-10-003392-a (далі – Тендерна документація), було встановлено порушення Замовником процедури закупівлі та вимог законодавства, зокрема порушено вимоги частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») щодо заборони на встановлення дискримінаційних вимог, дотримання усіх принципів здійснення публічних закупівель як то добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність, прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо.
Внаслідок недотримання Замовником вимог законодавства про публічні закупівлі були порушені права та охоронювані законом інтереси учасників процедури закупівлі, які полягають в наступному.
Умовами пункту 3 3 розділу ІІ «Перелік інших документів та/або інформації, які подаються Переможцем» додатку 2 до Тендерної документації визначено, що «Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником відповідно до Додатка 2 до цієї тендерної документації. шляхом надання страхової або банківської гарантії або шляхом перерахування коштів на рахунок UA 888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві.».
Відповідно до статті 1 Закону забезпечення виконання договору про закупівлю - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником за договором про закупівлю.
Статтею 546 Цивільного кодексу України визначені такі види забезпечення виконання зобов'язання, як «неустойка», «порука», «гарантія», «застава», «притримання», «завдаток», «право довірчої власності».
Відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, та повинна містити, зокрема, інформацію про розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Таким чином, замовник неправомірно встановив у тендерній документації такий вид забезпечення виконання зобов'язання, як «перерахування коштів на рахунок», а також не зазначив в тендерній документації інформацію про умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, яке може бути надане шляхом надання страхової гарантії або шляхом перерахування коштів на рахунок UA 888201720355179002000099332, код ЄДРПОУ 41220556, код банку 820172, банк – ГУДКСУ у м. Києві.
Зазначені порушення законодавства про публічні закупівлі можуть бути усунені Замовником шляхом унесення змін до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
На підставі пункту 54 Особливостей ВИМАГАЄМО усунути виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладені в електронній системі закупівель за результатом цього звернення, та внести необхідні зміни до Тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, спрямовані на усунення порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що статтею 546 Цивільного кодексу України передбачено, що договором або законом можуть бути встановлені інші види забезпечення виконання зобов'язання. Таким чином норми чинного законодавства не містять обмежень щодо можливості внесення грошових коштів на рахунок Замовника, як способу забезпечення виконання зобов’язання.
Дата відповіді:
08.10.2025 18:38
Відповідь надана
Локалізація
Номер:
53388f5b9d0f4c61bba6db744652b8b3
Дата опублікування:
07.10.2025 23:28
Опис:
Інформація товар (устаткування), який замовник набуде у власність, згідно з пунктом 11 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, з відповідними «характеристиками», що визначені замовником, а саме:
насос циркуляційний 100/160-2,2/4 здвоєний
насос циркуляційний 100/220-5,5/4-IE4 з електронним управлінням
насос циркуляційний 80/170-15/2 з електронним управлінням
відсутня в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва.
Просимо коректно визначити технічні характеристики вищевказного товару, а саме для «насоси циркуляційні», для подальшої можливості надати еквівалентні товари (устаткування) та відповідно підтвердити ступінь локалізації виробництва.
Відповідь:
Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо, що найменування обладнання «насоси циркуляційні» у тендерній документації наведено відповідно до проєктно-кошторисної документації, що пройшла експертизу і отримала позитивний експертний звіт, та деталізовано у підсумковій відомості ресурсів (Додаток № 2 до Додатку № 3 тендерної документації). Таким чином, уточнення технічних характеристик не потребує внесення змін до тендерної документації, оскільки необхідна інформація вже міститься у відповідному додатку до тендерної документації.
Дата відповіді:
08.10.2025 18:37