-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Портова, 27
Завершена
7 485 000.00
UAH з ПДВ
Період уточнення:
15.09.2025 20:08 - 19.10.2025 00:00
Відповідь надана
Машиносчитувальний формат
Номер:
f8e23528fe214f9a8fd008174fee77a0
Дата опублікування:
26.09.2025 17:32
Опис:
Шановний Замовнику.
Формат в якому ви опублікували тендерну документацію не є машиносчитувальним.
В абзаці 4 пункту 54 Особливостей вказано - "Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення."
Згідно чинного законодавства, Машинозчитуваний формат – це формат даних, який дозволяє комп'ютеру автоматично зчитувати, інтерпретувати та обробляти інформацію без втручання людини
Вами 25.09.2025 було внесено зміни, а саме оприлюднена тендерна документація в новій редакці.
Проте формат вашої документації не є машиносчитувальним, так як компютер не розпізнає та не обробляє текст у вашій документації.
Просимо припинити порушувати законодавство і надати документацію у форматі як того вимагає чинне законодавство
Відповідь:
Добрий день. На ваше звернення повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих Особливостей. Стаття 22 Закону зобов’язує Замовника розмістити тендерну документацію разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу та містить вичерпний перелік відомостей, які повинні бути зазначені у тендерній документації. Водночас, статтею 22 Закону не встановлюються вимоги до формату тендерної документації.
Дякуюємо, що звернули увагу на неточність. На підставі положень абзацу 4 пункту 54 Особливостей будуть завантажені додаткові файли, але зважаючи на те, що на даний момент процедура заблокована та неможливо вносити зміни, в зв’язку з наявністю скарги в АМКУ. Після розгляду скарги документація буде приведений у належний стан.
Дата відповіді:
29.09.2025 20:15
Відповідь надана
Відповідь на попереднє звернення
Номер:
c85737ac2774459c8ba5c85515c333fd
Дата опублікування:
26.09.2025 10:49
Опис:
Шановна уповноважена особа.
Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей "Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель."
Тобто вдповідь надається протягом трьох днів включаючи день звернення. Вам було поставлено запитання 23.09.2025 року, ви повинні були надати на нього відповідь до кінця доби 25.09.2025.
Ви пропустили термін надання відповіді, чим порушили вимоги Особливостей.
Надайте будь ласка відповідь на уточнення.
Відповідь просимо надати обгрунтовану з підтвердженням практики АМКУ та суду.
Так в запитані ми вам вказали практику АМКУ де ваші вимоги визнані неправомірними.
Якщо ви не плануєте видаляти дану вимогу, тому просимо її обгрунтувати і документально підтвердити рішеннями АМКУ, ДАСУ або суду.
Щоб ми їх могли прикріпити до заяви котру ми готуємо Бюро економічної безпеки щодо порушення законодавства про публічні закупівлі та конкуренцію Уповноваженолю особою
Відповідь:
Добрий день. По суті Вашого питання повідомляємо, що відповідно до відповідно до абзацу 2 пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель.
Водночас, згідно статті 253 Цивільного кодексу України - перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов'язано його початок.
Дата відповіді:
29.09.2025 20:15
Відповідь надана
Кошторис
Номер:
94474a7cb94d47df9d4f80e20250a1ff
Дата опублікування:
26.09.2025 10:38
Опис:
Доброго дня. З вашої вимоги щодо кошторисного розрахунку, не зрозуміло чи кошториси повинні надавати учасники в складі пропозиції, чи їх надає переможець за результатами аукціону
Відповідь:
Добрий день. По суті Вашого питання повідомляємо, що відповідно до пункту 24 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію.
Згідно з пунктом 17 Особливостей, договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
Відповідно пункту 1.2 Додатку 4 Проект договору, склад та обсяги робіт, що є предметом Договору, визначаються на підставі розробленої Підрядником та затвердженої Замовником кошторисної документації та договірної ціни.
Водночас, предмет закупівлі має відповідати технічній специфікації. Згідно пункту 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, а саме пунктом 11 Додатку 3 Технічні вимоги встановлені вимоги до договірної ціни та кошторисної документації.
Просимо уважно ознайомлюватися зі змістом вимог Тендерної документації, які містять усю необхідну інформацію
Дата відповіді:
29.09.2025 20:15
Відповідь надана
Зміни до ТД.
Номер:
8583788085594e95a7e42cc1e0644b72
Дата опублікування:
25.09.2025 15:42
Опис:
Шановний Замовнику.
Ви ще 22.09.2025 року вказали що внесете зміни до ТД.
Проте зміни не внесено.
Ви будете вносити зміни до ТД. Чи нам готувати скаргу до АМКУ.
Усі ваші дискримінаційні вимоги, уже неодноразово оскаржувалися а АМКУ, в тому числі і навявність приміщення в регіоні замовника.
Тому просимо внести зміни щоб не затягувати час проведення закупівлі скаргою в АМКУ
Відповідь:
Добрий день. По суті Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
27.09.2025 18:57
Відповідь надана
Дискримінаційна вимога
Номер:
c6fae535b3c343ac943c38452dea607e
Дата опублікування:
23.09.2025 16:55
Опис:
Шановний замовнику.
Вимога наявності складського або виробничого приміщення в певному регіоні неодноразово визнавалася дискримінаційною рішенніми АМКУ
Просимо ознайомитися з відповідними рішеннями
- Рішення № 9098-р/пк-пз від 23.05.2024
- Рішення №4396-р/пк-пз від 11.03.2024
Також просимо ознайомитися з інформацією щодо узагальненено ї практики АМКУ на за посиланням https://attorneys.ua/publication/anti-competitive-collusive-practices-and-discriminatory-conditions-imposed-by-contracting-authorities-in-public-procurement/
Відповідь:
Добрий день. По суті Вашого питання, повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей, а також у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей. Згідно вищевикладеного, тендерна документація, окрім іншого, обов’язково має містити такі відомості: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник має право самостійно вказувати необхідні технічні характеристики та кількість предмету закупівлі на підставі наявної потреби.
При проведенні закупівлі Замовник має керуватися вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, у пункті 8 Додатку 3 тендерної документації наданий перелік робіт, що мають бути виконані з залученням людського ресурсу та обладнання учасника.
Маємо зазначити, що підприємство-Замовник відноситься до критичної інфраструктури та має цілодобово та безперебійно забезпечувати місто питною водою. З огляду на специфіку роботи підприємства, а також на необхідність утримання технологічних споруд та об’єктів замовника, що будуть створені за результатами цієї закупівлі, у належному працездатному стані та відповідно, для зменшення будь-яких ризиків пов’язаних з логістикою, знаходженням, збереженням та цілісності обладнання та матеріалів, на період дії воєнного стану запровадженому на території України, приміщення Учасника має бути розташоване з урахуванням вищезазначеного.
Дата відповіді:
26.09.2025 23:48
Відповідь надана
Технічне завдання
Номер:
8c010065237944519b1bd7e6232f9ecc
Дата опублікування:
19.09.2025 19:39
Опис:
Вами в технічному завданні надано «Найменування робіт та витрат», проте в даному переліку відсутня велика частина матеріалів, для виконання робіт, наприклад, металоконструкції, кріпильні матеріали, будівельні вироби та комплекти.
В абзаці 3 пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва вказано - Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
Тому просимо надати технічне завдання у відповідності до абзацу 3 пункту 5.1 Настанови щоб не затягувати час проведення закупівлі в АМКУ
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за уточнення. По суті Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
22.09.2025 21:06
Відповідь надана
Виробниче приміщення
Номер:
8d29435b3a084314acac5e28a8bb942e
Дата опублікування:
19.09.2025 19:39
Опис:
Вами встановлена вимога «виробниче приміщення Учасника має бути розташоване у
Кременчуцькому районі задля можливості оперативного реагування у разі виникнення непередбачуваних або аварійних ситуацій при виконання робіт та необхідності їх усунути.»
По перше: Умовами закупівлі передбачено виконання робіт, а не виробництво продукції, тому учасник не повинен мати жодного виробничого приміщення.
По друге: Наявність приміщення в певному регіону є незаконною вимогою, так як згідно ЗУ «Про публічні» усі учасники беруть участь в закупівлях на рівних умовах. Дана вимога неодноразово визнавалася дискримінаційною рішеннями АМКУ.
Просимо видалити дискримінаційну вимогу, щоб не затягувати час проведення закупівлі в АМКУ
Відповідь:
Добрий день. По суті Вашого питання, повідомляємо, що відповідно до пункту 28 Особливостей, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей, а також у тендерній документації відомості, наведені у пункті 2 частини другої статті 22 Закону, визначаються відповідно до вимог, зазначених в абзацах шостому - восьмому пункту 28 Особливостей. Згідно вищевикладеного, тендерна документація, окрім іншого, обов’язково має містити такі відомості: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник має право самостійно вказувати необхідні технічні характеристики та кількість предмету закупівлі на підставі наявної потреби.
При проведенні закупівлі Замовник має керуватися вимогами статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, зокрема відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Так, у пункті 8 Додатку 3 тендерної документації наданий перелік робіт, що мають бути виконані з залученням людського ресурсу та обладнання учасника.
Окрім цього, у розумінні тендерної документації виробниче приміщення - замкнутий простір в спеціально призначених будинках та спорудах, в яких постійно (по змінах) або періодично (протягом частини робочого дня) здійснюється трудова діяльність людей, що будуть задіяні для виконання робіт, зазначених пункті 8 Додатку 3 тендерної документації, тобто будь яке приміщення замовника, яке використовується ним для здійснення своєї господарської діяльності, зберігання обладнання, тощо.
Маємо зазначити, що підприємство-Замовник відноситься до критичної інфраструктури та має цілодобово та безперебійно забезпечувати місто питною водою. З огляду на специфіку роботи підприємства, а також на необхідність утримання технологічних споруд та об’єктів замовника, що будуть створені за результатами цієї закупівлі, у належному працездатному стані та відповідно, для зменшення будь-яких ризиків пов’язаних з логістикою, знаходженням, збереженням та цілісності обладнання та матеріалів, на період дії воєнного стану запровадженому на території України, приміщення Учасника має бути розташоване з урахуванням вищезазначеного.
Дата відповіді:
22.09.2025 21:08
Відповідь надана
Дозвіл на роботи підвищеної небезпеки
Номер:
0b414fa6f34a4d42981cd30488426d30
Дата опублікування:
19.09.2025 19:38
Опис:
Вами в документації встановлена вимога «Дозвіл, наданий органом Державної служби з питань праці та/або Державної служби гірничого нагляду та промислової безпеки на право виконання робіт підвищеної небезпеки:
- монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування електричного устаткування електричних мереж, технологічного обладнання напругою понад 1000 В;
- в діючих електроустановках напругою понад 1000 В;
- випробування електричного устаткування електричних мереж, технологічного обладнання напругою понад 1000 В (силові трансформатори; силові кабельні лінії);
- зварювальні роботи.»
Під час воєнного стану на усі зазначені вами роботи видаються Декларації
Так як в Постанові КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 зазначено «{Установити, що на період дії воєнного стану види робіт підвищеної небезпеки, що зазначені у пунктах 4, 7-9, 11-21, 23-27, 29 і 30 групи А додатку 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого цією Постановою, виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно з Постановою КМ № 357 від 24.03.2022 - діє до дня припинення або скасування воєнного стану і протягом одного місяця після його припинення чи скасування}»
Ознайомитися з чинною Постановою можете за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1107-2011-%D0%BF#Text
Тому просимо внести зміни і передбачити надання Або Дозволу або Декларації, щоб не затягувати час проведення закупівлі в АМКУ
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за уточнення. По суті Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
22.09.2025 21:06