• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція електричних мереж з встановлення сонячних панелей за адресою: Полтавська область, Кременчуцький район, м. Горішні Плавні, вул. Портова, 27

Завершена

7 485 000.00 UAH з ПДВ
Номер: a9a01ed6dec74477b297dcffe2ceeb91
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-17-000037
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.11.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 17.11.2025 17:57 - 09.12.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 17.11.2025 № 120-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 17.11.2025 № 120-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2025-09-15-013956-a, 15.09.2025, дані автоматичних індикаторів ризиків (sas24-3-7 (2025-11-06T23:41:55.520234+02:00). В.о.начальника Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Вадим ЄВТУХОВ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 801-59-98, y.r.marchenko@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення Органу оскарження; дотримання замовником вимог Закону та Особливостей під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Орган оскарження); дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ ВОДОПРОВІДНО КАНАЛІЗАЦІЙНОГО ГОСПОДАРСТВА» ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – замовник) UA-P-2025-09-15-017853-a на 2025 рік; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-15-013956-a; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-15-013956-a; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 15 вересня 2025 року № 09/15-02, оприлюднену на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15 вересня 2025 року; перелік змін до тендерної документації від 25 вересня 2025 року №1, оприлюднений в електронній системі закупівель 25 вересня 2025 року; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 25 вересня 2025 року №09/25-01; перелік змін до тендерної документації від 17 жовтня 2025 року № 2, оприлюднений в електронній системі закупівель 17 жовтня 2025 року; тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи замовника від 17 жовтня 2025 року № 10/17-02; запитання до процедури потенційних учасників від 19 вересня, 23 вересня, 25 вересня, 26 вересня 2025 року та відповіді замовника, оприлюднені на вебпорталі Уповноваженого органу з питань закупівель 22 вересня, 26 вересня, 27 вересня, 29 вересня 2025 року; Скаргу на умови закупівлі від 26 вересня 2025 року UA-2025-09-15-013956-a.a1; РІШЕННЯ Органу оскарження від 07 жовтня 2025 № 15198-р/пк-пз; виконання замовником рішення Органу оскарження від 17 жовтня 2025 року шляхом внесення змін до тендерної документації; Реєстр отриманих тендерних пропозицій UA-2025-09-15-013956-a; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій UA-2025-09-15-013956-a; тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕНЕРГО»; Протокольне рішення уповноваженої особи (протокол) № 10/23-02 від 23 жовтня 2025 року; ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-15-013956-a; Договір підряду від 05 листопада 2025 року № 11/05-02/2025 на суму 7 482 410,00 гривень (з ПДВ), укладений з ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОМТЕХЕНЕРГО»; відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 21 листопада 2025 року, оприлюднену в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих питань, порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався.
Період усунення порушень: 08.12.2025 17:00 - 12.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 08.12.2025 17:00

Запити/Пояснення