• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л)

Завершена

646 800 000.00 UAH без ПДВ
Період уточнення: 10.09.2025 18:51 - 19.09.2025 00:00
Відповідь надана

щодо продовження термінів подачі тендерної документації

Номер: afd40865d2224bca840b57a7de2e21fa
Дата опублікування: 17.09.2025 08:44
Опис: Шановний Замовнику! Наша компанія планує прийняти участь в оголошених Вами закупівлях: UA-2025-09-10-014078-a (подача до 21.09.25, 09:00) UA-2025-09-09-013890-a (подача до 20.09.25, 09:00) UA-2025-09-08-013145-a (подача до 19.09.25, 09:00) UA-2025-09-11-013649-a (подача до 22.09.25, 09:00) Предметом вище зазначених процедур є броньовані спеціальні транспортні засоби – це те, чим спеціалізується наше підприємство. У зв'язку з тим, що документацію готують одні і ті ж самі люди, а терміни подання тендерних пропозицій практично співпадають, виникає потреба у подовженні строків подання пропозицій. Крім того, для отримання відповідних сертифікатів на бронювання техніки потрібно проводити випробування, чим зараз займаємось. Це також потребує додаткового часу. З огляду на зазначене, з метою забезпечення максимальної конкуренції та залучення більшої кількості учасників, в тому числі можливості участі нашого підприємства, просимо Вас розглянути можливість подовження терміну подання пропозицій по закупівлі «Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л)» до 29 вересня 2025 року.
Відповідь: Доброго дня! Терміни подачі тендерних пропозицій встановлені Замовником у відповідності до вимог чинного законодавства.
Дата відповіді: 19.09.2025 15:46
Відповідь надана

Щодо бронювання та технічних крітеріїв щодо захисту колісних арок

Номер: b3aca7b7650e418a8b3d44b599746764
Дата опублікування: 16.09.2025 10:07
Опис: Добрий день шановні Замовники, В технічних вимогах Документації є вимога щодо бронювання колісних арок, що має підтверджуватися сертифікатом відповідності виданим уповноваженим та акредитованим органом з сертифікації, але не згадані технічні критерії щодо бронювання арок коліс, які можуть по різному розумітися різними постачильниками та виробниками. Броньований автомобіль ПМ-Л має броньовану кабіну капсульного типу за класом захисту ПЗСА-4 чи еквівалент, що прописано в технічному завданні, яка захищає екіпаж від уражень кулями та/чи уламками. Передні арки зазвичай знаходяться в моторному відсіку, а задні арки знаходяться під вантажним відсіком. В технічних вимогах цієї Документації немає вимог щодо бронювання моторного відсіку транспортного засобу. Тож бронювання арок не буде забеспечувати захист для моторного відсіку ПМ-Л. Чи є доцільність в їх встановленні? Які частини автомобіля, чи екіпажу захищають передні броньовані колісні арки, які розташовані поза броньованою кабіною? Крім того, додаткова вага броньованих арок (мін 50 кг х 4 шт. колеса = більше 200 кг) збільшує підресорену масу транспортного засобу, яка негативно впливає на динамічні показники транспортного засобу, та призводить до збільшення витрат на ремонти елементів ходової частини транспортного засобу. Крім того в Наказі №99 МВС що регламентує мінімальні вимоги щодо ПМ-Л, не вимагається бронювання колісних арок. Чи потрібно бронювати арки передніх та арки задніх коліс? За якими технічними та іншими крітеріями буде перевірятися якість бронювання арок при прийманні транспортного засобу?
Відповідь: Доброго дня! Технічні вимоги розроблені робочою групою з визначення технічних вимог до майна, затверджені наказом ДСНС та оприлюднені на офіційному сайті.
Дата відповіді: 17.09.2025 13:54
Відповідь надана

Щодо вимог ТД

Номер: f4f1c5405fbc447586547dd40e9a51e1
Дата опублікування: 15.09.2025 11:17
Опис: Шановний Замовнику! Ми, як потенційний учасник процедури закупівлі, уважно ознайомилися з умовами тендерної документації та звернули увагу на наступне. У п.п.1. п. 3 Додатку 1 до Тендерної документації зазначено зокрема наступне : «*зазначення марок, моделей, модифікацій застосовується до пунктів: “Базове шасі”, “Двигун”, “Коробка перемикання передач”, “Лебідка”, “Кабіна особового складу” (в тому числі автономний обігрівач), “Надбудова та компонування”, “Захисна стінка”, “Додаткове електрообладнання (електричне устаткування)” (із зазначенням усіх комплектуючих), “Система подачі сигналів пріоритету”, також зазначення марок, моделей, модифікацій не застосовується до комплектуючих за всіма пунктами технічних вимог, окрім “Додаткове електрообладнання (електричне устаткування)». З метою уникнення неоднозначного трактування вимог тендерної документації, забезпечення рівності та прозорості для всіх учасників, просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: До якого із вказаних пунктів відноситься вислів: «(із зазначенням усіх комплектуючих),» - до: «“Базове шасі”, “Двигун”, “Коробка перемикання передач”, “Лебідка”, “Кабіна особового складу” (в тому числі автономний обігрівач), “Надбудова та компонування”, “Захисна стінка”, “Додаткове електрообладнання (електричне устаткування)”», «“Система подачі сигналів пріоритету”», чи тільки до: « “Додаткове електрообладнання (електричне устаткування)”»?
Відповідь: Доброго дня, умовами тендерної документації передбачено: “зазначення марок, моделей, модифікацій не застосовується до комплектуючих за всіма пунктами технічних вимог, окрім “Додаткове електрообладнання (електричне устаткування)”.
Дата відповіді: 17.09.2025 13:54
Відповідь надана

стосовно екологічних норм Євро для Державних Замовників

Номер: 60c07eb03cd04e299681286ab358346d
Дата опублікування: 15.09.2025 10:20
Опис: Добрий день, Відповідно до чинного законодавства України законів України та Постанов КМУ, просимо Вас прибрати з технічних вимог екологічні норм Євро, в зв'язку з тим що якщо Замовник є державний Замовник, визначений КМУ, то норми Євро не застосовуються до спец транспортних засовбів, відповідно до ЗАКОНУ УКРАЇНИ "Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів". Дія статей 1 і 2 цього Закону не поширюється на транспортні засоби, які ввозяться на митну територію України тимчасово, з метою транзиту та при переселенні громадян на постійне місце проживання до України, а також на: у тому числі транспортні засоби, що ввозяться на митну територію України в митному режимі імпорту для використання у виробництві продукції оборонного призначення, якщо замовником такої продукції є державний замовник, визначений Кабінетом Міністрів України (КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА від 3 березня 2021 р. № 363 Київ Питання оборонних закупівель, державним Замовником є у тому числі ДСНС) та/або для експлуатації таким замовником, що класифікуються за такими кодами згідно з УКТ ЗЕД: 8701 30 00 00, 8703 32 (крім 8703 32 11 00), 8703 33 (крім 8703 33 11 00), 8704 (крім товарних підкатегорій 8704 10 10 10, 8704 21 10 00, 8704 22 10 00, 8704 23 10 00, 8704 31 10 00, 8704 32 10 00 та товарної категорії 8704 10 90)
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація Замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 17.09.2025 13:54
Відповідь надана

Щодо технічних вимог

Номер: f1c509b336464c73ac15dadaba87747f
Дата опублікування: 12.09.2025 16:18
Опис: Доброго дня! Зважаючи на те що ПМ-Л - це спеціальний автомобіль якій буде викорристовуватися ДСНС в спеціальних цілях, у тому числі для розмінування, - необхідність автомобіля з вищими екологічними нормами (ЕВРО-5) використовувати недоцільно. Високі екологічні норми обмежують модельний ряд базових автомобілів які можуть використовуватися для виробництва ПМ-Л. Пропонуємо знизити до ЕВРО-4. Є положення що пікапи для критичних служб, включаючи ДСНС можуть бути поставлені та використовуватись з ЕВРО-4. Що збільшить модельний ряд автомобілів які можуть приймати участь в тендері, та зекономлять державні кошти. Просимо змінити клас екологічних норм - на ЕВРО-4.
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація замовника розроблена у відповідності до вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Дата відповіді: 15.09.2025 19:34