• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л)

Завершена

646 800 000.00 UAH без ПДВ
Номер: 18f4ab21ffb142edb55ed3c8a02d503d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-11-24-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.11.2025 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.11.2025 16:13 - 16.12.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 24.11.2025 Київ № 310 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2025-09-10-014078-a 10.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, l.r.bekirova@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4), ТОВ «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» (лот 3 та лот 4), ПрАТ «Науково-виробниче об'єднання «Практика»» (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4); стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4), відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025 № 294 із змінами, внесеними та затвердженими рішенням уповноваженої особи від 17.97.2025 № 307; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ») (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4), товариства з обмеженою відповідальністю «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» (далі – ТОВ «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» ) (лот 3 та лот 4), приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче об'єднання «Практика»» (далі – ПрАТ «Науково-виробниче об'єднання «Практика»») (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4); рішення комісії АМКУ від 17.07.2025 № 15708-р/пк-пз за лотом 3, № 15709-р/пк-пз за лотом 4; протокольні рішення уповноваженої особи від 29.09.2025 № 316 (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4) від 02.10.2025 № 321, № 323 від 28.10.2025 № 337; повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2025 (лот 1 та лот 2) та від 28.10.2025 (лот 3 та лот 4); договір від 13.10.2025 № 315 (лот 1) на 198 000 000,00грн. без ПДВ; договір від 13.10.2025 № 316 (лот 2) на 198 000 000,00грн. без ПДВ; договір від 04.11.2025 № 368 (лот 3) на 197 250 000,00 грн. без ПДВ; договір від 04.11.2025 № 369 (лот 4) на 52 600 000,00грн. без ПДВ; пояснення та документи надані Замовником 01.12.2025 та 02.12.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень: 10.12.2025 18:04 - 16.12.2025 00:00
Дата публікації висновку: 10.12.2025 18:04

Запити/Пояснення