-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 1
Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л)
Завершена
646 800 000.00
UAH без ПДВ
Номер:
18f4ab21ffb142edb55ed3c8a02d503d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-11-24-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.11.2025 00:00
Період моніторингу:
24.11.2025 16:13 - 16.12.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
24.11.2025 Київ № 310
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2025-09-10-014078-a 10.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4), ТОВ «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» (лот 3 та лот 4), ПрАТ «Науково-виробниче об'єднання «Практика»» (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4); стану виконання рішень комісії АМКУ, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4), відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4) – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 грудня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - комісія АМКУ); своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 10.09.2025 № 294 із змінами, внесеними та затвердженими рішенням уповноваженої особи від 17.97.2025 № 307; реєстр отриманих пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ») (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4), товариства з обмеженою відповідальністю «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» (далі – ТОВ «Промислова компанія «ПОЖМАШИНА» ) (лот 3 та лот 4), приватного акціонерного товариства «Науково-виробниче об'єднання «Практика»» (далі – ПрАТ «Науково-виробниче об'єднання «Практика»») (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4); рішення комісії АМКУ від 17.07.2025 № 15708-р/пк-пз за лотом 3, № 15709-р/пк-пз за лотом 4; протокольні рішення уповноваженої особи від 29.09.2025 № 316 (лот 1, лот 2, лот 3, лот 4) від 02.10.2025 № 321, № 323 від 28.10.2025 № 337; повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2025 (лот 1 та лот 2) та від 28.10.2025 (лот 3 та лот 4); договір від 13.10.2025 № 315 (лот 1) на 198 000 000,00грн. без ПДВ; договір від 13.10.2025 № 316 (лот 2) на 198 000 000,00грн. без ПДВ; договір від 04.11.2025 № 368 (лот 3) на 197 250 000,00 грн. без ПДВ; договір від 04.11.2025 № 369 (лот 4) на 52 600 000,00грн. без ПДВ; пояснення та документи надані Замовником 01.12.2025 та 02.12.2025 через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
10.12.2025 18:04 - 16.12.2025 00:00
Дата публікації висновку:
10.12.2025 18:04
Запити/Пояснення
Номер:
101611eb7a764ade890c9340b6cc7b20
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
26.11.2025 17:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л)», ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-10-014078-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо надання переможцем ПрАТ «Науково-виробниче об'єднання «Практика» (лот 1 та лот 2) та переможцем ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (лот 3 та лот 4) забезпечення виконання договору про закупівлю у відповідності до вимог пункту 6 розділу VI тендерної документації.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
dc2833a167f2407b8a1c68152024cc41
Назва:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 26.11.2025 року щодо закупівлі Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л) (UA-2025-09-10-014078-a) повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
01.12.2025 14:49
Опис:
Алгоритмом (методикою) формування пріоритетної потреби для планування централізованих закупівель/закупівель у системі ДСНС відповідно до вимог наказу ДСНС від 13.06.2023 № 477 «Про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти в Державній службі України з надзвичайних ситуацій» (у редакції наказу ДСНС 30.01.2025 № 125) визначено:
- “Операція 3. Узагальнення пріоритетних потреб (структурні підрозділи апарату ДСНС за напрямами)
У разі прийняття рішення про проведення централізованої закупівлі готується наказ, яким затверджується перелік, обсяги та отримувачі майна централізованих закупівель та визначається орган, який буде здійснювати таку закупівлю.”
- “Операція 5. Визначення технічних вимог до предметів централізованих закупівель (робоча група)
Технічні вимоги до Майна розробляються Робочою групою з визначення технічних вимог до майна (далі – Робоча група). Склад робочої групи затверджується наказом ДСНС. Робоча група у своїй діяльності керується нормативно-правовими актами з питань закупівель, керівними документами МВС, ДСНС, Технічними регламентами, національними стандартами України чи інших держав, вимогами безпеки для життя і здоров’я людини та охорони навколишнього середовища, Положенням про Робочу групу тощо. Визначені Робочою групою технічні вимоги до Майна затверджуються наказом ДСНС та оприлюднюються на офіційному сайті ДСНС для використання підпорядкованими підрозділами ДСНС. Підрозділи апарату ДСНС за напрямами доводять наказ про затвердження технічних вимог до Майна органу, який здійснює централізовану закупівлю, для здійснення закупівель відповідно до вимог чинного законодавства. Орган, який здійснює централізовану закупівлю товарів, робіт та послуг,розробляє технічні та якісні характеристики до предмета закупівлі на підставі оприлюднених на офіційному сайті ДСНС технічних вимог до майна, затверджених наказом ДСНС. У разі надходження під час здійснення централізованих закупівель звернень (скарг, вимог тощо) про необхідність внесення обґрунтованих змін до технічних вимог, оприлюднених на офіційному сайті ДСНС, орган, який здійснює централізовану закупівлю, протягом одного робочого дня з дня оприлюднення звернення (скарги, вимоги тощо) має право звернутися до Робочої групи через структурний підрозділ апарату ДСНС за напрямом з клопотанням щодо необхідності внесення змін до відповідних технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Голова Робочої групи на підставі відповідного звернення ініціює збір Робочої групи для розгляду питання доцільності внесення змін до технічних вимог, затверджених наказом ДСНС. Робоча група у разі необхідності ініціює внесення відповідних змін до наказу ДСНС, яким затверджені технічні вимоги. У разі відсутності підстав для перегляду технічних вимог відповідний структурний підрозділ апарату ДСНС протягом одного робочого дня ознайомлює з ухваленим рішенням орган, який здійснює централізовану закупівлю.”
Наказом ДСНС від 29.08.2025 № НГ-460 “Про здійснення централізованих закупівель та внесення змін у наказ ДСНС від 03.02.2025 № 54” було визначено потребу в закупівлі піротехнічних машин легкого типу ПМ-Л у кількості 49 одиниць для забезпечення органів і підрозділів служби цивільного захисту.
Технічні вимоги до предмету закупівлі були розроблені робочою групою з визначення технічних вимог до майна, затверджені наказом ДСНС України від 06.11.2025 № НС-1410 "Про затвердження технічних вимог піротехнічних машин легкого типу" та оприлюднені на офіційному сайті ДСНС: https://dsns.gov.ua/.
На виконання вимог наказу ДСНС від 29.08.2025 № НГ-460 сектором маркетингових досліджень Управління визначено очікувану вартість відповідно до пункту 2 розділу ІІІ примірної методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 на підставі закупівельних цін власних попередніх закупівель (висновок від 10.09.2025 № 1514-ДЗ/76 додається).
Згідно висновку очікувана вартість піротехнічних машин легкого типу у кількості 49 одиниць складає 646 800 000.00 грн., ціна за 1 одиницю 13 200 000,00 грн.
10.09.2025 Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту ДСНС України оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю піротехнічних машин легкого типу у кількості 49 одиниць (UA-2025-09-10-014078-a).
На виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 “Про ефективне використання державних коштів” обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на офіційному сайті Управління (https://uz.dsns.gov.ua/derzhavni-zakupivli/derzhavni-zakupivli-2025).
Відповідно до вимог статті 27 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до вимог пункту 6 “Забезпечення виконання договору про закупівлю” розділу «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено, що переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю.
На виконання вимог зазначеного пункту ПрАТ "Науково-виробниче об'єднання "Практика" та ТОВ "ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ПОЖМАШИНА" перед підписанням договорів про закупівлі надано необхідні документи (документи додаються).
Номер:
5d6fa7961f0d4b2bb3b2042c4c5bfd19
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
27.11.2025 17:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.12.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л)», ДК 021:2015: 34130000-7 — Мототранспортні вантажні засоби (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-10-014078-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень на підставі яких документів підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (лот 3 та лот 4) (надати посилання на файл (із зазначенням сторінки) тендерної пропозиції) вимогам пункту 4 Розділу 3 Додатку № 1 до тендерної документації в частині надання сертифікатів, виданих органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, що містять інформацію про відповідність:
кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги», клас захисту – не нижче ПЗСА-4;
скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4 «БО» ДСТУ 4546:2006 «Захисне скління. Випробовування та класифікація»;
вантажного відсіку, клас захисту – не нижче ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги»;
захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 «Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги» (надати посилання на файл в тендерній пропозиції).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
9e0cec269a3543528761733fc284581f
Назва:
Стосовно поставлених питань запиту Державної аудиторської служби України від 27.11.2025 року щодо закупівлі Піротехнічні машини легкого типу (ПМ-Л) (UA-2025-09-10-014078-a) повідомляємо наступне.
Дата опублікування:
02.12.2025 11:12
Опис:
Відповідно до вимог пункту 4 розділу 3 “ Перелік документів на підтвердження інформації про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі згідно Додатку 1.4. до тендерної документації” Додатку №1 “Перелік документів та / або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (в тому числі відомості, які має містити тендерна документація згідно статті 22 Закону з урахуванням Особливостей)” до тендерної документації передбачено:
“Сертифікати видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації, що містять інформацію про відповідність: кабіни особового складу ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги", клас захисту – не нижче ПЗСА-4; скла, що встановлюється на вікна кабіни, клас не нижче СК 4”БО” ДСТУ 4546:2006 “Захисне скління. Випробовування та класифікація”; вантажного відсіку, клас захисту – не нижче ПЗСА-4 ДСТУ 3975-2000 “Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги”; захисної стінки, клас захисту – ПЗСА-6 ДСТУ 3975-2000 "Захист панцеровий спеціалізованих автомобілів. Загальні технічні вимоги"”
Учасником ТОВ «ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «ПОЖМАШИНА» (лот 3 та лот 4) на виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ: “Додаток 1.4_Детальний опис.pdf”, де на сторінках 28-34 знаходяться необхідні сертифікати, які повністю відповідають (документи додаються).