• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)

Завершена

140 288 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 701 443.05 UAH
Період уточнення: 27.07.2025 16:18 - 06.08.2025 10:00
Відповідь надана

Термін дії

Номер: 90e9d6a7db254b50be2b03970fd32661
Дата опублікування: 06.08.2025 09:59
Опис: Шановний замовнику, у зв'язку з великим об'ємом технічної документації, прохання продовжити термін подачі пропозиції для можливості якісної підготовки документів.
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто та доводимо наступне: Відповідно пункту 21 Додатку 2 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій” викладено наступне: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.” Ще раз наголошуємо - подається Заявка на огляд об’єкту не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій! Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.08.2025 року, зміни в оголошення щодо даної вимоги були внесені 29.07.2025 року, таким чином надається 12 (дванадцять) днів для того щоб зв’язатися з представником військової частини за номером який указаний в оголошенні та подати заявку на огляд об’єкту для одержання всіє Вам необхідною інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (зі змінами) визначено «У разі коли розміщення/оприлюднення в електронній системі закупівель під час кваліфікаційного відбору та/або тендеру, та/або запиту пропозиції інформації про місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено законодавством та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці державного замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Тому Замовник об’єктивно вважає, що оприлюднення в електронній системі інформації щодо порядку та місця виконання робіт несе загрозу безпеці Замовника, в зв’язку із чим у перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій (Додаток 2 до оголошення) 29.07.2025 року внесено зміни, а саме доданий пункт 21. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 06.08.2025 10:06
Відповідь надана

Фактичне приступання до будівництва

Номер: 148cdfee14cd46209b2640102e467792
Дата опублікування: 06.08.2025 09:52
Опис: Шановний замовник. Відповідно до п. 2.1. Договору, Підрядник зобов’язаний розпочати виконання робіт згідно з Календарним планом (Додаток №2), але не пізніше ніж через 10 днів з моменту передачі проектної та кошторисної документації і об’єкта після підписання договору. Водночас у вимогах до учасника зазначається наявність досвіду у будівництві об’єктів з класом наслідків СС3, що передбачає проходження процедури отримання дозволу на виконання будівельних робіт у відповідних органах ДІАМ. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до проекту договору і передбачити, що початок робіт можливий лише після отримання Замовником дозволу на будівництво об’єкта, який належить до класу наслідків СС2 або СС3.
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Процедурою отримання дозволу на виконання будівельних робіт в органах ДІАМ займається служба Замовника що не впливає на умови положень п. 2.1. проекту договору. Уважна розглянувши Ваше звернення підстав внесення змін в положення п 2.1 проекту договору не має.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:58
Відповідь надана

Продовження терміну подачі пропозиції

Номер: 4d1dd72646e54ddf82dd954ec8ebbf02
Дата опублікування: 06.08.2025 08:50
Опис: Шановний замовнику, у зв'язку з великим об'ємом технічної документації, прохання продовжити термін подачі пропозиції для можливості якісної підготовки документів.
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто та доводимо наступне: Відповідно пункту 21 Додатку 2 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій” викладено наступне: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.” Ще раз наголошуємо - подається Заявка на огляд об’єкту не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій! Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.08.2025 року, зміни в оголошення щодо даної вимоги були внесені 29.07.2025 року, таким чином надається 12 (дванадцять) днів для того щоб зв’язатися з представником військової частини за номером який указаний в оголошенні та подати заявку на огляд об’єкту для одержання всіє Вам необхідною інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (зі змінами) визначено «У разі коли розміщення/оприлюднення в електронній системі закупівель під час кваліфікаційного відбору та/або тендеру, та/або запиту пропозиції інформації про місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено законодавством та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці державного замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Тому Замовник об’єктивно вважає, що оприлюднення в електронній системі інформації щодо порядку та місця виконання робіт несе загрозу безпеці Замовника, в зв’язку із чим у перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій (Додаток 2 до оголошення) 29.07.2025 року внесено зміни, а саме доданий пункт 21. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:31
Відповідь надана

Опитувальні листи

Номер: 0164b15625344d76a0cc2a29e9647cbf
Дата опублікування: 06.08.2025 08:35
Опис: Відповідь на наше запитання з приводу опитувальних листів не задовільняє, а саме: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення відхилено. У пункті 21 Додатку 2 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій” викладено наступне: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.” Наполегливо просимо завантажити або відповідні креслення проектної документації або надати опитувальні листи на все технологічне обладнання
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто та доводимо наступне: Відповідно пункту 21 Додатку 2 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій” викладено наступне: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.” Ще раз наголошуємо - подається Заявка на огляд об’єкту не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій! Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.08.2025 року, зміни в оголошення щодо даної вимоги були внесені 29.07.2025 року, таким чином надається 12 (дванадцять) днів для того щоб зв’язатися з представником військової частини за номером який указаний в оголошенні та подати заявку на огляд об’єкту для одержання всіє Вам необхідною інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (зі змінами) визначено «У разі коли розміщення/оприлюднення в електронній системі закупівель під час кваліфікаційного відбору та/або тендеру, та/або запиту пропозиції інформації про місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено законодавством та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці державного замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Тому Замовник об’єктивно вважає, що оприлюднення в електронній системі інформації щодо порядку та місця виконання робіт несе загрозу безпеці Замовника, в зв’язку із чим у перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій (Додаток 2 до оголошення) 29.07.2025 року внесено зміни, а саме доданий пункт 21. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:31
Відповідь надана

Внесення змін до документації

Номер: ae2883126dfa4f97adb5ed765c382d38
Дата опублікування: 06.08.2025 08:34
Опис: За відсутності кількісних показників підсумкової відомості ресурсів будівельних машин та механізмів неможливо розробити кошторисну документацію – просимо відкоригувати Додаток 1 до оголошення. Просимо внести зміни в тендерну документацію та надати модель кошторису з нульовими цінами
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто та доводимо наступне: Відповідно пункту 21 Додатку 2 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій” викладено наступне: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.” Ще раз наголошуємо - подається Заявка на огляд об’єкту не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій! Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.08.2025 року, зміни в оголошення щодо даної вимоги були внесені 29.07.2025 року, таким чином надається 12 (дванадцять) днів для того щоб зв’язатися з представником військової частини за номером який указаний в оголошенні та подати заявку на огляд об’єкту для одержання всіє Вам необхідною інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (зі змінами) визначено «У разі коли розміщення/оприлюднення в електронній системі закупівель під час кваліфікаційного відбору та/або тендеру, та/або запиту пропозиції інформації про місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено законодавством та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці державного замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Тому Замовник об’єктивно вважає, що оприлюднення в електронній системі інформації щодо порядку та місця виконання робіт несе загрозу безпеці Замовника, в зв’язку із чим у перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій (Додаток 2 до оголошення) 29.07.2025 року внесено зміни, а саме доданий пункт 21. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:31
Відповідь надана

Модель

Номер: 02adc55829544835a1d99ea1c540d1a5
Дата опублікування: 06.08.2025 08:31
Опис: За відсутності кількісних показників підсумкової відомості ресурсів неможливо розробити кошторисну документацію – просимо відкоригувати Додаток 1 до оголошення. Просимо внести зміни в тендерну документацію та надати модель кошторису з нульовими цінами.
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто та доводимо наступне: Відповідно пункту 21 Додатку 2 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій” викладено наступне: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.” Ще раз наголошуємо - подається Заявка на огляд об’єкту не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій! Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.08.2025 року, зміни в оголошення щодо даної вимоги були внесені 29.07.2025 року, таким чином надається 12 (дванадцять) днів для того щоб зв’язатися з представником військової частини за номером який указаний в оголошенні та подати заявку на огляд об’єкту для одержання всіє Вам необхідною інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (зі змінами) визначено «У разі коли розміщення/оприлюднення в електронній системі закупівель під час кваліфікаційного відбору та/або тендеру, та/або запиту пропозиції інформації про місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено законодавством та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці державного замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Тому Замовник об’єктивно вважає, що оприлюднення в електронній системі інформації щодо порядку та місця виконання робіт несе загрозу безпеці Замовника, в зв’язку із чим у перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій (Додаток 2 до оголошення) 29.07.2025 року внесено зміни, а саме доданий пункт 21. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:30
Відповідь надана

Початок будівнитцва

Номер: b47c7f5820174e1588cbc73041193741
Дата опублікування: 06.08.2025 08:22
Опис: Згідно п. 2.1. Договору - Підрядник повинен розпочати виконання робіт за Договором згідно Календарного плану виконання робіт (Додаток №2), але не пізніше 10 днів з дня передачі проектної та кошторисної документації та об’єкта після підписання договору – але при цьому декларується що учасник повинен мати досвід будівництва об'єктів з класом наслідків СС3 – тобто буде проходити процедура отримання дозволу на виконання будівельних робіт в органах ДІАМ – просимо внести зміни в проект договору а саме вказати що роботи розпочинаються після отримання Замовником будівництва відповідного дозволу на будівництво об'єкті, що за класом відповідальності належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (СС2 та СС3)
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Процедурою отримання дозволу на виконання будівельних робіт в органах ДІАМ займається служба Замовника що не впливає на умови положень п. 2.1. проекту договору. Уважна розглянувши Ваше звернення підстав внесення змін в положення п 2.1 проекту договору не має.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:58
Відповідь надана

Щодо проектно-кошторисної документації

Номер: 04b53c30546148a9a78a8ea0b36f9e00
Дата опублікування: 05.08.2025 16:45
Опис: Відповідно до п. 7 Переліку документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій (ДОДАТОК 2 до оголошення) Учасник готує (виконує) кошторисну документацію з обґрунтуванням вартості виконання робіт по об’єкту: “Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи) складу пального та мастильних матеріалів військової частини А2756”, яка повинна відповідати наданій ціновій пропозиції. Згідно інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно вимог наведених у Додатку 1 до цього оголошення. У додатку 1 до оголошення надано Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі “Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи) складу пального та мастильних матеріалів військової частини А2756” (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) з додаванням наступних таблиць: - ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАТЕРІАЛЬНИХ РЕСУРСІВ (649 позицій) з вказанням ціни на одиницю вимірювання; - Відомість обсягів робіт (1902 позиції) з вказанням кількості та одиниці вимірювання; - відомості про Будівельні машини і механізми та Будiвельнi машини, врахованi в складi загальновиробничих витрат (125 позицій). У Відомість обсягів робіт є посилання на томи проекту з кресленнями, які відсутні в складі тендерної документації, що ускладнює підготовку кошторису. Не маючи переліку застосованих розцінок при формуванні кошторисну документації учасники не зможуть опрацювати такий обсяг відомості робіт та зв’язати застосовані матеріали. Такий обсяг робіт зможе оперативно опрацювати лиш учасник , який має електронний варіант кошторису в ims форматі. Хто не матиме електронний варіант кошторису в ims форматі могли б підготувати маючи хоча б кошторис з переліком розцінок відповідно до проекту в форматі word чи pdf поступово набираючи його, для того щоб кошторис договірної ціни не відрізнявся від проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу. Для цього додається кошторис з нульовими цінами. Крім того у відомості об’ємів робіт, що подана в складі тендерної документації не вказана деталізація матеріалів, що виготовляються на будівельному майданчику. З досвіду підтверджено, що казначейство звіряє проектно-кошторисну документацію на об’єкт будівництва з договірною ціною підрядника – розбіжності в розцінках неприпустимі. Відповідно до п.7 Додатку 2 до оголошення Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника. Отже за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасники зможуть ознайомитись з проектно-кошторисною документацією на місці. Але трьох днів інженеру проектувальнику в частині кошторисної документації не вистачить для підготовки кошторисної документації. Зважаючи на неповноту наданої інформації в ТД вимагаємо для постановки всіх учасників в рівні умови - надати кошторис в форматі ibd з нульовими цінами та продовжити термін подання тендерних пропозицій.
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто та доводимо наступне: Відповідно пункту 21 Додатку 2 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій” викладено наступне: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.” Ще раз наголошуємо - подається Заявка на огляд об’єкту не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій! Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.08.2025 року, зміни в оголошення щодо даної вимоги були внесені 29.07.2025 року, таким чином надається 12 (дванадцять) днів для того щоб зв’язатися з представником військової частини за номером який указаний в оголошенні та подати заявку на огляд об’єкту для одержання всіє Вам необхідною інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції. Відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275 “Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану” (зі змінами) визначено «У разі коли розміщення/оприлюднення в електронній системі закупівель під час кваліфікаційного відбору та/або тендеру, та/або запиту пропозиції інформації про місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено законодавством та/або цими особливостями) несе загрозу безпеці державного замовника та/або постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), така інформація може зазначатися як найменування населеного пункту місцезнаходження державного замовника та/або місцезнаходження (для юридичної особи)/місце проживання (для фізичної особи) постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або найменування населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». Тому Замовник об’єктивно вважає, що оприлюднення в електронній системі інформації щодо порядку та місця виконання робіт несе загрозу безпеці Замовника, в зв’язку із чим у перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій (Додаток 2 до оголошення) 29.07.2025 року внесено зміни, а саме доданий пункт 21. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції.
Дата відповіді: 06.08.2025 09:30
Відповідь надана

Опитувальні листи

Номер: d665f5f310c94d868c44eb11998401b6
Дата опублікування: 04.08.2025 08:11
Опис: Просимо завантажити опитувальні листи на обладнання: насосні агрегати, ємності V=50м3, обладнання нижнього зливу з/д цистерн, автоналивний стояк СВН-100, шафу АСУ ТП. Без цієї інформації неможливо визначити вимоги до обладнання, його характеристики і надати еквіваленти.
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення відхилено. У пункті 21 Додатку 2 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій” викладено наступне: “Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту, на якому мають бути проведені роботи. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис відповідального представника Замовника. Заявку на огляд об’єкту Учасник надає не пізніше як за 3 (три) робочі дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Акт візуального огляду об’єкту має бути надано в складі тендерної пропозиції. Витрати, пов’язані з таким оглядом та отриманням інформації, покладаються на Учасника.”
Дата відповіді: 04.08.2025 20:22
Відповідь надана

інженер-проектувальник у частині кошторисної документації

Номер: 7507b87344b04c838510d9fdf9233d45
Дата опублікування: 30.07.2025 17:03
Опис: Шановний замовнику! У зв’язку з вимогами тендерної документації, а саме щодо обов’язкової наявності у фахівця – інженера-проектувальника у частині кошторисної документації – вищої або середньо-спеціальної будівельної освіти, просимо розглянути можливість внесення змін до цієї умови. Наш фахівець має дійсний кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, а також вищу економічну освіту, що відповідає його спеціалізації як кошторисника. У зв’язку з цим просимо уточнити, чи можливо розширити вимогу щодо освіти, дозволивши допуск фахівців із профільною економічною освітою, які мають чинний сертифікат інженера-проектувальника у зазначеній частині. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Добрий день шановний Учасник! Ваше звернення розглянуто позитивно. Внесено зміни у Додаток 2 пункт 11 до оголошення “Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій”.
Дата відповіді: 01.08.2025 19:55