-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
Завершена
140 288 610.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 701 443.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 701 443.05 UAH
Період оскарження:
27.07.2025 16:18 - 06.08.2025 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Заперечення на протокольне рішення стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ «Монтажспецконструкція»
Номер:
f2bfb3ced93442198749a264f98a691e
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-07-27-000198-a.a1
Назва:
Заперечення на протокольне рішення стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ «Монтажспецконструкція»
Вимога:
Заперечення на протокольне рішення стосовно дискваліфікації пропозиції ТОВ «Монтажспецконструкція».
На підставі викладеного в листі вих.№21-08/1 від 21.08.2025р., керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Законом України «Про оборонні закупівлі» та ст. 19 Конституції України, просимо:
1. Визнати протокол уповноваженої особи від 20.08.2025р № 20/08/33 таким, що складений з порушенням вимог законодавства.
2. Скасувати прийняте за ним рішення як незаконне.
3. Надати належне документальне підтвердження призначення уповноваженої особи або здійснити повторний розгляд пропозицій за процедурою закупівлі з дотриманням вимог закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 3 Скріншот підтвердження відсутності документів про призначення відповідальної особи в системі ПРОЗОРО.docx 21.08.2025 14:22
- Вих.21-08-1 від 21.08.2025р. Заперечення на протокольне рішення.pdf 21.08.2025 14:22
- Додаток 1 Протокол.pdf 21.08.2025 14:22
- Додаток 2. Експертний звіт газгольдери.pdf 21.08.2025 14:22
- Протокол _ 34.pdf 25.08.2025 14:47
Дата подачі:
21.08.2025 14:22
Вирішення:
Уповноваженою особою Військової частини А2756 уважно розглянуто звернення учасника ТОВ «Монтажспецконструкція» (ідентифікатор в системі публічних закупівель - UA-2025-07-27-000198-a) та прийнято рішення надати наступну відповідь.
Положеннями абз.2 ч.14 Статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», на які присутні посилання у рішенні уповноваженої особи, оформленого протоколом №20/08/33 від 20.08.25 р. визначено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З аналізу інформації, яка викладена у зверненні не встановлено вимоги щодо надання додаткової аргументації щодо пропозиції учасника ТОВ «Монтажспецконструкція».
Однак, по суті звернення, повідомляємо, що ані положеннями ч. 1 Статті. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» ані положеннями Статті 16 Закону України «Про оборонні закупівлі» не передбачена оприлюднення в системі публічних закупівель розпорядчих документів або положень уповноваженої особи за для підтвердження статусу посадової особи, як уповноваженої. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Інформація щодо уповноваженої особи зазначена в системі публічних закупівель, у п.15 Розділу І «Загальні положення» Оголошення спрощеної процедури закупівлі. Оприлюднення рішень уповноваженої особи супроводжується накладенням КЕП такої особи, у відповідності до вимог «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого Наказу № 1082 від 11.06.2020 р.
Враховуючи викладене, твердження щодо «нікчемності» рішення уповноваженої особи та вимога учасника ТОВ «Монтажспецконструкція» щодо надання документального підтвердження щодо призначення зазначеної уповноваженої особи не є необґрунтованим.
Вимогами пп.2.1. п.12 Таблиці «Перелік документів які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій» Додатку 2 до Оголошення встановлено, що якщо машини, механізми, обладнання, тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. З аналізу інформації довідки (вих.№18-08/10 від 18.08.2025 р.) встановлено, що правові підстави володіння матеріально-технічної бази вказано на наступні машини: ГАЗ-А22R33. Тобто, умовами Оголошення чітко встановлено вимогу підтвердження права власності. В складі пропозиції ТОВ «Монтажспецконструкція» не надано жодного пояснення щодо надання іншого документа на виконання вимог Оголошення.
Умовами п.10 Таблиці «Перелік документів які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій» Додатку 2 до Оголошення визначено, що аналогічним договором в розумінні цього оголошення є договір на надання послуг та/або виконання робіт з технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи) (клас наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками) на суму понад 5000 тис. грн. в межах одного договору, за період 2023 -2025 року. Положеннями п.5 «Додаткова інформація» Розділу ІІІ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Оголошення встановлено, що відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог оголошення з боку Учасників спрощеної закупівлі у встановленому порядку означатиме, що Учасники повністю усвідомлюють зміст та вимоги цього оголошення. Серед усіх звернень в період уточнень, відсутні звернення щодо роз’яснень визначення або підтвердження вимог п.10 Таблиці «Перелік документів які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій» Додатку 2 до Оголошення.
Враховуючи той факт, що на виконання вимог про усунення виявлених невідповідностей, яке оприлюднено Замовником в системі публічних закупівель 17.08.25, 20:03, учасником ТОВ «Монтажспецконструкція» прийнято рішення надати та надано копію Договору №25/0923 від 25.09.2023 року та копію Договору №07/0324 від 07.03.2024 року, учасник ТОВ «Монтажспецконструкція» погодився з виявленими та аргументованими невідповідностями, а отже, у Замовника були відсутні підстави не розглядати надані Договори, як підтвердження виконання учасником вимог п.10 Таблиці «Перелік документів які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій» Додатку 2 до Оголошення, які, в свою чергу не відповідають зазначеним вимогам.
Щодо наявності доданої випадково в процесі моніторингу ринку конкурентних пропозицій довідка щодо достовірності учасника процедури закупівлі ТОВ «Компанія «ВТМ-Сервіс», то цей факт не лягає в основу рішення щодо відхилення пропозиції учасника ТОВ «Монтажспецконструкція», однак не міг бути проігнорований в ході розгляду документів, які були надані учасником на виконання вимог про усунення виявлених невідповідностей, яке оприлюднено Замовником в системі публічних закупівель 17.08.25, 20:03. Так як опис та приклади формальних помилок, викладені у п.6 Розділу ІІ «Інструкція з підготовки пропозицій» Оголошення, є вичерпними, серед них відсутні виявлені невідповідності, як такі, що могли б бути віднесені до формальних.
Враховуючи вищенаведене, у Замовника відсутні підстави визнавати рішення, прийняте уповноваженою особою, таким, що складене з порушенням вимог законодавства та таким, що не є законним. Також, ТОВ «Монтажспецконструкція», як учасником процедури закупівлі не обґрунтовано вимогу в частині надання документального підтвердження призначення уповноваженої особи.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.08.2025 14:47