• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)

Завершена

140 288 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 701 443.05 UAH

Вимоги для участі в закупівлі

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Наявність фінансової спроможності
ID: 4fab929db4c24c9d92b8b07208019cd6
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.07.2025 16:04
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю: На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність за останній звітний період року. Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менш ніж 40 відсотків очікувальної вартості предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення, що до роз’яснення із посиланням на відповідні норми Закону. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: 5e14297a0854f5206da130d05dc4cb6c  
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: d634a6c166b9b97a7ea5ee9c33cf60bb
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.07.2025 16:04
Інформаційна довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. Обов’язкова наявність наступних машин, механізмів – згідно Додатку №1 Таблиці Будівельні машини і механізми На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: 2.1. Якщо машини, механізми, обладнання, тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 2.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технології не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Учасник повинен підтвердити, що він у разі визнання його Переможцем матиме можливість базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів для проведення робіт у Одеській області (шляхом надання гарантійного листа у складі пропозиції Учасника). Якщо відповідне місце базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів не буде власністю Учасника або субпідрядника, а буде залученим, то до моменту підписання Договору про закупівлю Учасником закупівлі подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії Договору про закупівлю договорів оренди, на усі відповідні місця базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів. Додатково Учасником до моменту підписання Договору про закупівлю надається підтвердження відповідних прав власності орендодавців або субпідрядника.
ID: dcf140d184bbe4f93b82e470405ce824  
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: 9ed57fdc14db6d68ff5c5ea65f2c7e1c
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.07.2025 16:04
Довідку про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми наведеної у пункті 3 Додатку 3 до оголошення. Обов’язкова наявність наступних фахівців: • Головний інженер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Фахівець, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, (обов'язкова наявність вищої або середньо-спеціальної освіти в галузі будівництва – надаються: відповідні дипломи про фахову освіту, діючий сертифікат); • Інженер з охорони праці (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Майстер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Відповідні фахівці робітничих спеціальностей не менше 6 чоловік, а саме: - зварювальників 6-го розряду- не менше 3-ох осіб; - газорізальник – не менше 1-єї особи; - слюсар 3-го розряду – не менше 2-ох осіб У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Для підтвердження інформації вказаної Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації наведеної в пункті 3 Додатку 3 до оголошення, учасник у складі пропозиції надає: 1) копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначення/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів, копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру не розглядаються Замовником як підтвердження кваліфікаційних вимог та їх надання буде вважатися невідповідністю тендерної пропозиції Учасника. 2) сканкопії посвідчень, сертифікатів чи інших документів, які підтверджують кваліфікацію працівників, на кожного працівника, який зазначений у довідці. З метою забезпечення безперервного процесу виконання робіт, працівники учасника, зазначені у довідці про наявність кваліфікованих працівників повинні мати можливість бути заброньованими на весь період виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. З метою підтвердження можливості бронювання таких працівників, у складі тендерної пропозиції надати інформацію у вигляді розпорядчого документа (Наказу, рішення, витягу тощо) про визначення підприємства або фізичної особи-підприємця критично важливими для забезпечення потреб Збройних Сил, інших військових формувань в особливий період або такими, що мають важливе значення для національної економіки.
ID: 120c1b6e02ad6412e1ce7c16aca852de  
Очікуване значення : Так  
Наявність фінансової спроможності
ID: 4000ca24940ffff6fe7c210f96f646b1
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 27.07.2025 16:18
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність за останній звітний період року. Обсяг річного доходу (виручки) повинен бути не менш ніж 40 відсотків очікувальної вартості предмета закупівлі. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи. У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, учасник має надати лист пояснення, що до роз’яснення із посиланням на відповідні норми Закону. У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
ID: eabe1b82f6afdf1a7277081b360f9557   Вимогу заархівовно 30.07.2025 16:04. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Наявність працівників відповідної кваліфікації
ID: a76ad2cd2efd79176fdf136ad5deb702
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 27.07.2025 16:18
Довідку про наявність кваліфікованих працівників, які мають необхідні знання та досвід, згідно запропонованої форми наведеної у пункті 3 Додатку 3 до оголошення. Обов’язкова наявність наступних фахівців: • Головний інженер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Фахівець, який має кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної документації, (обов'язкова наявність вищої або середньо-спеціальної освіти в галузі будівництва – надаються: відповідні дипломи про фахову освіту, діючий сертифікат); • Інженер з охорони праці (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Майстер (обов'язкова наявність проходження навчання з охорони праці за НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском», НПАОП 0.00-5.11-85 «Типова інструкція з організації безпечного ведення газонебезпечних робіт»); • Відповідні фахівці робітничих спеціальностей не менше 5 чоловік, а саме: - зварювальників 6-го розряду- не менше 2-ох осіб; - газорізальник – не менше 1-єї особи; - слюсар 3-го розряду – не менше 2-ох осіб. У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають документи які підтверджують працевлаштування працівників у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) відповідно до вимог цієї документації встановлених до самих учасників. Для підтвердження інформації вказаної Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого учасника закупівлі працівників відповідної кваліфікації наведеної в пункті 3 Додатку 3 до оголошення, учасник у складі пропозиції надає: 1) копії/оригінали трудових книжок (перша, передостання та остання із заповнених сторінок), або копії /оригінали наказів про призначення/сумісництво, або копії/оригінали трудових договорів, копії/оригінали договорів цивільно-правового характеру не розглядаються Замовником як підтвердження кваліфікаційних вимог та їх надання буде вважатися невідповідністю тендерної пропозиції Учасника. 2) сканкопії посвідчень, сертифікатів чи інших документів, які підтверджують кваліфікацію працівників, на кожного працівника, який зазначений у довідці.
ID: c0ee1a74513927856d7a088895d48c18   Вимогу заархівовно 30.07.2025 16:04. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: f9b717cc3e97311417407fdbf0697308
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 30.07.2025 16:04
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно форми наведеної у пункті 2 Додатку 3 до оголошення. Для підтвердження інформації вказаної Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору наведеної в Додатку 3 до оголошення, учасник у складі пропозиції надає: • не менше двох копій аналогічних договорів* зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками до договору (ів) та усіма його (їх) невід’ємними частинами; • скан-копію документу (ів), які засвідчують факт, надання послуг за наданим договором (акти прийому передачі та/або видаткові накладні), • оригінали листів-відгуків від Замовників щодо фактичного (або часткового) виконання аналогічних договорів з зазначенням предмету договору, реквізитів договору, відсутності претензійної роботи за даним договором зі сторони Замовника, якістю виконаних робіт/наданих послуг *Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є договір на надання послуг та/або виконання робіт з технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи) (клас наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками) на суму понад 5000 тис. грн. в межах одного договору, за період 2023 -2025 року
ID: 44e7a7b9009c415ca0e6136f8f836cf7  
Очікуване значення : Так  
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
ID: 0ad6c86caafc3a8741b2b62b5bf32105
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 27.07.2025 16:18
Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, згідно форми наведеної у пункті 2 Додатку 3 до оголошення. Для підтвердження інформації вказаної Учасником у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору наведеної в Додатку 3 до оголошення, учасник у складі пропозиції надає: • не менше двох копій аналогічних договорів* зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору з усіма додатками до договору (ів) та усіма його (їх) невід’ємними частинами; • скан-копію документу (ів), які засвідчують факт, надання послуг (акти прийому передачі та/або видаткові накладні), на усю суму аналогічного договору. • оригінали листів-відгуків від Замовників щодо фактичного виконання аналогічних договорів з зазначенням предмету договору, реквізитів договору, відсутності претензійної роботи за даним договором зі сторони Замовника, якістю виконаних робіт/наданих послуг. *Аналогічним договором в розумінні цього оголошення є договір на надання послуг та/або виконання робіт з ремонту будівель/споруд/приміщень/комунікацій (клас наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з значними (СС3) наслідками) на суму понад 5000 тис. грн. в межах одного договору, за період 2023 -2025 року.
ID: 8ab1b2511499c142a69d36cf3196c7b2   Вимогу заархівовно 30.07.2025 16:04. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
ID: 4c3969c656f8c383996af2f31a0753c3
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Архівована
Дата створення: 27.07.2025 16:18
Інформаційна довідка, що містить інформацію про наявність у учасника основних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій, необхідних для виконання Договору про закупівлю, із зазначенням: найменування машин, механізмів, та обладнання, технологій, їх кількість, термін експлуатації, відомості про технічний стан та правові підстави наявності матеріально-технічної бази (власна, власність субпідрядника, орендується (лізинг, надання послуг тощо), необхідно зазначити № та дату договору оренди або лізингу тощо і найменування організації, в якій залучаються будівельні машини, механізми та обладнання тощо. Обов’язкова наявність наступних машин, механізмів – згідно Додатку №1 Таблиці Будівельні машини і механізми На підтвердження інформації викладеної в довідці Учасником надаються: 2.1. Якщо машини, механізми, обладнання, тощо є власністю Учасника - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів. 2.2. Якщо машини, механізми, обладнання та технології не є власністю учасника або субпідрядника, а залучені, то Учасником подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії договору про закупівлю договорів оренди (лізингу, надання послуг, тощо з додатками (зазначеними у договорі) на запропоновані машини, механізми, устаткування, обладнання та технології та акти приймання-передачі (зазначеними у договорі) учаснику таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та технологій до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), на усі вказані у довідці будівельні машини, механізми, обладнання та технології. Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (або лізингодавця, або надавача послуг, тощо) щодо незаперечення використання його машин, механізмів обладнання та технології для виконання робіт учасником за предметом закупівлі на весь термін робіт. Учасник повинен підтвердити, що він у разі визнання його Переможцем матиме можливість базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів для проведення робіт у Одеській області (шляхом надання гарантійного листа у складі пропозиції Учасника). Якщо відповідне місце базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів не буде власністю Учасника або субпідрядника, а буде залученим, то до моменту підписання Договору про закупівлю Учасником закупівлі подаються дійсні та чинні, протягом всього строку дії Договору про закупівлю договорів оренди, на усі відповідні місця базування персоналу та матеріально-технічних ресурсів. Додатково Учасником до моменту підписання Договору про закупівлю надається підтвердження відповідних прав власності орендодавців або субпідрядника.
ID: 63ef8c1a91ee19ef6176bfa824d0f3c6   Вимогу заархівовно 30.07.2025 16:04. Відповідь на неї не потребується
Очікуване значення : Так  

Інші критерії

Вимоги
Опис вимог та спосіб їх підтвердження
Забезпечення тендерних пропозицій
ID: 8c37f3adf1e84b568eeba4bd760bddae
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.07.2025 16:18
Документ
Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників(Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку №5 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення спрощеної закупівлі: 701 443 грн. 05 коп. (сімсот одна тисяча чотириста сорок три гривні 05 копійок). (вартісні межі — 0.5 відсотка очікуваної вартості закупівлі для виконання робіт) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 45 (сорок п’ять ) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення спрощеної закупівлі зазначаються: —дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва банківської (казначейської) установи: __________ р/р (IBAN): ________________________ МФО: _____________ код ЄДРПОУ: _______________ Найменування: Військова частина А2756 Банківська гарантія подається окремо, заздалегідь заархівованою інформацією, у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку, страховій компанії або іншій фінансовій компанії, яка має відповідні дозвільні документи для ведення такої господарської діяльності. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. У разі отримання письмового звернення від учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції. )
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
ID: e540162ef25147ef90adefe83971de2a  
Очікуване значення : 0.5  
Статус вимоги: Активна
Опис вимоги: Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку №5 до Оголошення з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення спрощеної закупівлі: 701 443 грн. 05 коп. (сімсот одна тисяча чотириста сорок три гривні 05 копійок). (вартісні межі — 0.5 відсотка очікуваної вартості закупівлі для виконання робіт) Вид забезпечення пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 45 (сорок п’ять ) днів із дати кінцевого строку подання пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта (у разі якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення спрощеної закупівлі зазначаються: —дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва банківської (казначейської) установи: __________ р/р (IBAN): ________________________ МФО: _____________ код ЄДРПОУ: _______________ Найменування: Військова частина А2756 Банківська гарантія подається окремо, заздалегідь заархівованою інформацією, у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку, страховій компанії або іншій фінансовій компанії, яка має відповідні дозвільні документи для ведення такої господарської діяльності. Не вважається достатнім підтвердженням надання забезпечення пропозиції подання електронного файлу банківської гарантії без додаткових супровідних файлів (якщо вони є обов’язковими) та/або подання власноручно зміненого Учасником файлу банківської гарантії (перейменованого, включеного до складу інших файлів) та/або вчинення інших дій, що призводить до неможливості перевірки автентичності електронного-цифрового підпису. У разі отримання письмового звернення від учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, Замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції/пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення пропозиції повертається учаснику у разі: 1. закінчення строку дії пропозиції та забезпечення пропозиції, зазначеного в оголошенні; 2. укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. відкликання пропозиції до закінчення строку її подання; 4. закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали пропозиції. Забезпечення пропозиції не повертається у разі: 1. відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2. не підписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3. ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення пропозиції протягом п’яти робочих днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення пропозиції.
Дата створення: 27.07.2025 16:18
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
ID: e050b887d3c54397b8d02503d08b2f1f  
Очікуване значення : Так  
Забезпечення виконання договору про закупівлю
ID: 2481e8b273654296a187320bb31dc206
Критерій стосується лоту Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи)
Спосіб підтвердження
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.07.2025 16:18
Документ
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю(1. Відповідно до статті 27 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним забезпечення виконання Договору про закупівлю. 2. Учасник, який визнаний переможцем, не пізніше дати укладення Договору, повинен надати забезпечення виконання даного Договору розміром 2 відсотків його вартості (за вартість Договору приймається ціна пропозиції Учасника-переможця спрощеної закупівлі за результатами проведення електронного аукціону). 3. Забезпечення виконання Договору підряду надається у вигляді безвідсоткового депозиту. Призначення депозиту: Забезпечення виконання договору по об’єкту : “Капітальний ремонт технологічного обладнання (зливо-наливна естакада, насосна станція світлих нафтопродуктів, автомобільна зливо-наливна естакада, технологічні трубопроводи) складу пального та мастильних матеріалів військової частини А2756”. Банківські реквізити Замовника: Рахунок: UA Код ЄДРПОУ: Банк : МФО: Строк дії депозиту повинен бути не менше строку повного виконання Учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором. 4. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. 5. У разі невиконання або неналежного виконання учасником-переможцем своїх зобов’язань за договором кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю не повертаються учаснику-переможцю, та підлягають перерахуванню до відповідного бюджету.)
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
ID: bbf1fb688a5a4327820d2fa8dad292a1  
Очікуване значення : 2  
Статус вимоги: Активна
Дата створення: 27.07.2025 16:18
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
ID: bca03a23beb845339a370ecd1ee50974