• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»

«Будівництво споруди подвійного призначення із захисними властивостями протирадіаційного укриття гімназії №191 ім. П.Г. Тичини з поглибленим вивченням іноземних мов м. Києва на земельній ділянці за адресою: вул. Миколайчука Івана, 9-А у Дніпровському районі м. Києва, (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)»

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 36 днів назад

331 959 640.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 659 798.20 UAH
Період уточнення: 04.07.2025 12:14 - 23.07.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінційна вимога, щодо надання сертифікату ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)

Номер: 2f02ae966b0544e9a56186f8249b49c1
Дата опублікування: 15.07.2025 17:38
Опис: У відповідності до пункту 16 розділу 4 додатку № 10 до тендерної документації встановлено вимогу щодо необхідності надання в складі тендерної пропозиції учасника даної процедури закупівлі сканованої копiї чинного на дату розкриття тендерних пропозицiй, сертифiкату на системи управлiння щодо протидiї корупцiї ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва або реконструкції нежитлових будівель. ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (далі – Стандарт 37001) не має прямого стосунку до предмета закупівлі, обсягу робіт, які будуть виконуватись, якості їх виконання, та є не обов’язковим згідно із Закону України «Про стандартизацію». Натомість, в Україні діє обов’язковий Закон України «Про протидію корупції» . Крім того, відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли, зокрема, замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі. Таким чином, замовнику не потрібні жодні сертифікати, щоб запобігти корупції під час проведення процедури закупівлі та виконання робіт, що становлять предмет даної процедури закупівлі. Натомість, замовник наділений іншими механізмами для протидії корупції, що передбачені чинним законодавством України, зокрема, Законом та Особливостями. Крім того, середня ринкова вартість сертифікації за Стандартом 37001 дорівнює 15000,00 грн. без ПДВ, а вартість організації робіт з навчання за вказаним стандартом дорівнює 5000,00 грн. без ПДВ. Зазначена обставина покладає на учасника даної процедури закупівлі додаткові необґрунтовані витрати, що є проявом дискримінації та позбавляє наше товариство можливості стати учасником даної процедури закупівлі. Крім того, Стандарт 37001 передбачає необхідність наявності на підприємстві аудитора, що спонукає до найму окремого працівника та навчання його за напрямком внутрішнього аудитора систем менеджменту. Відповідно до статті 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2025 рік» установлено розмір мінімальної заробітної плати у сумі 8 000,00 грн. Таким чином, зазначена вимога тендерної документації про необхідність надання в складі тендерної пропозиції учасника копiї необов’язкового чинного на дату розкриття тендерних пропозицiй, сертифiкату на системи управлiння щодо протидiї корупцiї ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно будівництва або реконструкції нежитлових будівель з додатковими до нього документами, що не має прямого стосунку до предмета закупівлі, грубо втручається у фінансову, організаційну та комерційну складову господарської діяльності нашого товариства, порушує передбачені статтями 6 та 44 Господарського кодексу України права нашого товариства на свободу розпоряджатися фінансами, наймати виключно потрібних йому працівників, самостійно організовувати свою діяльність як потенційного учасника закупівлі, що обмежує конкуренцію та дискримінує наше товариство як потенційного учасника даної процедури закупівлі. З огляду на вказане, відзначаємо, що вказана вище вимога тендерної документації має бути вилучена як така, що порушує приписи статті 5 та статті 22 Закону.
Відповідь: Вимога щодо надання в складі тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі сканованої копiї чинного на дату розкриття тендерних пропозицiй, сертифiкату на системи управлiння щодо протидiї корупцiї ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) не є дискримінаційною та не суперечить чинному законодавству.
Дата відповіді: 18.07.2025 12:47