• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 227 171.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 271.71 UAH
Період уточнення: 03.06.2025 21:03 - 14.06.2025 00:00
Відповідь надана

Невідповідність тендерної документації вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"

Номер: 7ce7da924483428e94db0c06b2c03c33
Дата опублікування: 13.06.2025 19:10
Опис: В пункті 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник зазначає, що «Ненадання (не завантаження до електронної системи закупівель) Учасником будь-якого документу, який передбачений тендерною документацією, призведе до відхилення тендерної пропозиції». Дана умова Замовника грубо суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». А саме, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, Замовник під час розроблення тендерної документації зобов’язаний ураховувати норми та дотримуватися вимог законодавства, що регулює процес публічних закупівель, а не на власний розсуд встановлювати умови проведення оцінки тендерних пропозицій учасників. На підставі вищевикладеного просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Замовник у своїй діяльності кирується Стаття 29 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Зокрема, частина 16 цієї статті описує процес усунення невідповідностей у документах учасників. Якщо замовник виявляє невідповідності у тендерній пропозиції, він повинен надати учаснику можливість їх усунути, надіславши відповідне повідомлення в електронній системі закупівель. У повідомленні зазначаються виявлені невідповідності та документи, які необхідно надати для їх усунення.
Дата відповіді: 16.06.2025 16:20
Відповідь надана

Суперечність умов проєкту договору підряду

Номер: 2f95975b16ac4bf98e8c2ea4ea19e592
Дата опублікування: 13.06.2025 18:42
Опис: Пунктом 11.1 розділу 11 «ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)» проєкту договору підряду, викладеному в додатку № 4 до тендерної документації, встановлено: «11.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін. Під непереборною силою в цьому Договорі розуміються будь-які надзвичайні або невідворотні події зовнішнього щодо Сторін характеру або їх наслідки, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі й бажанню Сторін, і які не можна, за умови застосування звичайних для цього заходів, передбачити й не можна при всій обережності й передбачливості запобігти (уникнути), у тому числі, але не винятково стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки й т. п.), нещастя біологічного, техногенного й антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин і устаткування, масові епідемії та ін.), карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.)». Отже Замовник визначає, що Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань у разі виникнення обставин непереборної сили які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін. Під непереборною силою в цьому Договорі розуміються, зокрема, і обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.). Однак, уже в пункті 11.8 цього ж розділу Замовник визначає, що «На дату укладення цього Договору існує форс-мажорна обставина, пов’язана із військовою агресією російської федерації проти України (в період дії введеного воєнного стану), тому згідно з пунктом 11.1. розділу 11 Договору зазначені форс-мажорні обставини не звільняють Підрядника від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором». Здійснивши аналіз вказаних пунктів можна встановити, що вони суперечать один одному та породжують колізію у трактуванні вимог та умов договору. У зв’язку з цим, просимо внести зміни до проєкту договору та привести його у відповідність до юридичних норм.
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Відповідно до проекту Договору: п.11.1. "Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін. Під непереборною силою в цьому Договорі розуміються будь-які надзвичайні або невідворотні події зовнішнього щодо Сторін характеру або їх наслідки, які виникають без вини Сторін, поза їх волею або всупереч волі й бажанню Сторін, і які не можна, за умови застосування звичайних для цього заходів, передбачити й не можна при всій обережності й передбачливості запобігти (уникнути), у тому числі, але не винятково стихійні явища природного характеру (землетруси, повені, урагани, руйнування в результаті блискавки й т. п.), нещастя біологічного, техногенного й антропогенного походження (вибухи, пожежі, вихід з ладу машин і устаткування, масові епідемії та ін.), карантин, встановлений Кабінетом Міністрів України, обставини суспільного життя (війна, воєнні дії, блокади, громадські заворушення, прояви тероризму, масові страйки й локаути, бойкоти та ін.)"; п.11.3. "Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), зобов’язана надати іншій Стороні документ, виданий Торгово-промисловою палатою України, яким засвідчене настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Документ, зазначений у цьому пункті, Сторона, для якої склались форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), повинна надати іншій Стороні у розумний строк, але не пізніше ніж 14 (чотирнадцять) днів з моменту припинення дії форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили) та їх наслідків."
Дата відповіді: 16.06.2025 16:12
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: a7997946a3184d1baefd88cf6a5c9012
Дата опублікування: 13.06.2025 18:14
Опис: Підпунктом 2.4 пункту 2 таблиці 1 додатку № 1 до тендерній документації встановлена вимога, що «Кваліфікація інженера з охорони праці підтверджується учасником шляхом надання у складі пропозиції сканованої копії кваліфікаційного посвідчення та сертифікату, виданими відповідним органом із сертифікації фахівців будівельної галузі за напрямком - інженер з охорони праці (будівництво) з кваліфікаційним рівнем (категорією) не нижче базового (відповідно до вимог стандарту СОУ-С-001:2016)». Стандарт СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» визначає вимоги до сертифікації фахівців, які працюють у будівельній галузі. Даний стандарт регулює сертифікацію фахівців різних професійних груп, пов'язаних з будівництвом. Будівельна галузь – це комплекс галузей, які займаються будівництвом та реконструкцією об'єктів. До складу будівельної галузі входить виробництво будівельних матеріалів, будівництво житлових та нежитлових об'єктів, монтажні роботи, а також пов'язані з цим проектні та інші послуги. Монтажні роботи в будівництві це встановлення та монтаж будівельних конструкцій, обладнання та систем. Відповідно до ДСТУ Б А.2.4-7:2009 «Правила виконання архітектурно-будівельних креслень» будівельні конструкції – це частина будинку, споруди певного функціонального призначення (каркас будинку, покриття, перекриття), яка складається з елементів, взаємно пов’язаних між собою в процесі виконання будівельних робіт. Предметом даної закупівлі є: «Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б. Мета проведення даної закупівлі вбачається і в обґрунтуванні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Під час аналізу технічного стану дерев’яних вікон в школі І-ІІІ ступенів № 238 Деснянського району міста Києва, вул. Миколи Закревського, 35-Б встановлених під час забудови у 1983 році, встановлено їх зношеність, що сприяє відтоку тепла з приміщення і тому виявлено необхідність проведення капітального ремонту (заміни) старих дерев’яних вікон (без склопакету) на вікна з склопакетом з метою зменшення споживання енергоресурсів, підготовки до опалювального сезону та заходів з енергозбереження». Процес заміни вікон полягає у видаленні старих віконних конструкцій, очищення отвору, монтаж рами, обробку укосів і, при необхідності, регулювання вікон. Отже, жодних процесів пов’язаних з будівництвом у даній процедурі закупівлі не передбачається. Статтею 15 Закону України «Про охорону праці», а також абзацом 2 пункту 1.4 розділу 1 Типового положення про службу охорони праці, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 15.11.2004 № 255, встановлено, що на підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. Ураховуючи вищевказане, для виконання робіт, що передбачені даною закупівлею достатнім буде, щоб в учасника був інженер з охорони праці або працівник, на якого покладено виконання таких обов’язків, що має посвідчення про проходження навчання зі знання законодавчих актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки. Відповідно до умов тендерної документації замовника, а також пункту 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки предметом даної закупівлі є роботи пов’язані із заміною вікон, які жодним чином не пов’язані з будівництвом, вимога щодо наявності у штаті сертифікованого інженера з охорони праці, є необ’єктивною, необґрунтованою та дискримінаційною, яка порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника, а також інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі. Зокрема, наявність такої вимоги є підґрунтям до виникнення підозри, що тендерна документація Замовника свідомо та навмисно була підготовлена задля гарантованої перемоги у процедурі закупівлі конкретно учасника. У зв’язку з вищевикладеним просимо внести зміни до тендерної документації, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ щодо порушення прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право та наші законні інтереси як учасника даної закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Відповідно до Додатку № 1 до тендерної документації якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення.
Дата відповіді: 16.06.2025 16:06
Відповідь надана

Щодо правомірності оголошення тендеру

Номер: aae128157e2541adb9a280c212f7dab8
Дата опублікування: 11.06.2025 11:49
Опис: Як вказано в умовах тендерної документації дана закупівля на капітальний ремонт оголошена на підставі якигось пропозиції від якигось суб'єктів господарювання без виготовлення проектно-кошторисної документації, проходження експертизи та її затвердження, що є грубим порушення встановленого законодавством порядку. Спочатку виготовляємо проектно-кошторисну документаці, потім проходимо її експертизу, потім затверджуємо її, а вже потім оголошуємо тендер. Прошу привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Потреба у проведенні капітального ремонту, що є Предметом закупівлі існувала починаючи з 2024 року. При цьому, у відповідності до абзацу першого пункту 11.2. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 передбачено наступне: «11.2. При виконанні будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов’язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається здійснювати проектування в одну стадію робочого проекту у складі лише дефектного акта, в якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації, що має бути передбачено завданням на проектування». З огляду на вказане, беручи до уваги те, що роботи, які виступають Предметом закупівлі є роботами з незначними наслідками (СС1), пов’язаними виключно з поліпшенням експлуатаційних показників обʼєкта будівництва, то в даному випадку виконання Предмету закупівлі планувалось на підставі дефектного акта, що увійшов до складу тендерної документації по Процедурі закупівлі та створений в результаті роботи відповідної комісії Замовника. Окрім того, звертаємо увагу на те, що розмір очікуваної вартості Предмету закупівлі, що вказана в оголошенні про проведення Процедури закупівлі в першу чергу зумовлена розміром асигнувань на придбання Предмету закупівлі, що затверджені розпорядженням Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації (доступні за наступним посиланням: (https://desn.kyivcity.gov.ua/administratsiia/rozporiadzhennia) розпорядження №31 від 15.01.2025р. та відкориговане розпорядження №357 від 05.05.2025р. про внесення змін до розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 15 січня 2025 року №31.
Дата відповіді: 14.06.2025 11:42
Відповідь надана

Щодо надання зведеного кошторисного розрахунку

Номер: a9e5ea6686dd452eb4a9220ab2b04c19
Дата опублікування: 11.06.2025 11:45
Опис: Умова тендерної документації передбачено надання зведеного кошторисного розрахунку. Але даний документ виготовляє проектна організація при виготовлення проектно-кошторисної документації з наступним проходженням експертизи та затвердженням Замовником. Підрядна організація надає договірну ціну на виконання будівельних робіт. Прошу видалити дану вимогу із тендерної документації
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Відповідно до п. 1.2 Настанови з визначення вартості будівництва договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість будівельних робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва – кошторисний документ, який визначає повну кошторисну вартість об’єкта будівництва або його черги, який включає кошторисну вартість будівельних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також інші витрати, та складається на основі об’єктних кошторисів та/або об’єктних кошторисних розрахунків і кошторисних розрахунків на окремі види витрат. Відповідно до Тендерної документації на закупівлю Додаток 1, Таблиця 2 п. 3.2.1.1. Кошторисна документація складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) Кошторисна документація повинна бути розроблена в Програмному комплексі АВК-5 (останньої версії) або у іншому програмному комплексі (останньої версії), який технічно взаємодіє з ним, зокрема, в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірної ціни у складі: - договірна ціна (динамiчна) з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням вартості експертизи кошторисної документації); - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням вартості експертизи кошторисної документації, та витрат на здійснення технічного нагляду 1,5%). Повна кошторисна вартість об'єкта будівництва по зведеному кошторису не повинна перевищувати очікуваної вартості предмета закупівлі. Зведений кошторисний розрахунок визначає повну вартість об'єкта будівництва і всі витрати, що будуть понесені Замовником
Дата відповіді: 14.06.2025 11:41
Відповідь надана

Щодо технічного нагляду

Номер: f7d791adaf0a49fe813be26a9ce5261f
Дата опублікування: 11.06.2025 11:42
Опис: Умовами тендеру передбачено включення витрат на проведення технічного нагляду у зведений кошторисний розрахунок. Але здійснення технічного нагляду проводить сертифікована особа за окремим договором із Замовником. Підрядник не здійснює технічний нагляд. Прошу видалити дану вимогу із тендерної документації
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. У проєкті Договору підряду п. 2.7. Витрати на здійснення технічного нагляду, передбачені на підставі норм Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” (зі змінами) у розмірі не більше 1,5 % від підсумку глав 1-9 зведеного кошторисного розрахунку, Замовник здійснює самостійно виходячи з суми витрат на технічний нагляд, яка закладена в зведеному кошторисному розрахунку (Додаток №2). Підряднику не потрібно здійснювати технічний нагляд, лише передбачити вартість цієї статі витрат у зведеному кошторисному розрахунку.
Дата відповіді: 14.06.2025 11:37
Відповідь надана

Щодо включення вартості експертизи в договірну ціну

Номер: 3517cfa0087c474e9fd3e110c1fea158
Дата опублікування: 11.06.2025 11:40
Опис: Умовами тендеру передбачено включити вартість проходження експертизи в договірну ціну. Проте це суперечить чинному законодавству. Договірна ціна складається лише на виконання будівельних робіт. Проходження експертизи - це окрема господарчо-фінансова операція, що не стосується будівельних робіт. Експертизу може оплатити Замовник або проектна організація, що буде виготовляти проектно-кошторисну документаці за дорученням Замовника. Прошу видалити дану вимогу із тендерної пропозиції
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. За умовами проєкту Договору підряду 2.3. До Договірної ціни включені витрати на проведення експертизи кошторисної документації. 2.4. Сторони домовились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертиза проводиться відповідно до Порядку проведення експертизи містобудівної документації, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від № 548 від 25 травня 2011 р. (зі змінами). Експертизу кошторису проходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому Замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи кошторисної документації. Розрахунки по відшкодуванню Підряднику витрат за експертизу кошторисної документації здійснюються між Замовником та Підрядником на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт відповідно до актів виконаних робіт з експертизи кошторисної документації. 2.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту (експертного висновку), Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості Робіт з урахуванням результатів експертизи, шляхом внесення відповідних змін до Договірної ціни та проектно-кошторисної документації.
Дата відповіді: 14.06.2025 11:34
Відповідь надана

Щодо оголошеної вартості

Номер: 54fadeb8d5ec470b86b90f6dec7a5af0
Дата опублікування: 11.06.2025 11:36
Опис: В умовах тендеру вказано, що вартість визначена на основі наданих пропозицій від різних суб'єктів господарювання. Визначення вартості таким чином при капітальному ремонті не допускається. Визначення вартості таким чином при капітальному ремонті є грубим порушенням чинного законодавства. Вартість при капітальному ремонті можна визначити лише після виготовлення проектно-кошторисної документації та проходження експертизи проектно-кошторисної документації. Прошу привести у відповідність оголошену вартість на підставі затвердженої проектно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. Потреба у проведенні капітального ремонту, що є Предметом закупівлі існувала починаючи з 2024 року. При цьому, у відповідності до абзацу першого пункту 11.2. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 передбачено наступне: «11.2. При виконанні будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов’язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається здійснювати проектування в одну стадію робочого проекту у складі лише дефектного акта, в якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації, що має бути передбачено завданням на проектування». З огляду на вказане, беручи до уваги те, що роботи, які виступають Предметом закупівлі є роботами з незначними наслідками (СС1), пов’язаними виключно з поліпшенням експлуатаційних показників обʼєкта будівництва, то в даному випадку виконання Предмету закупівлі планувалось на підставі дефектного акта, що увійшов до складу тендерної документації по Процедурі закупівлі та створений в результаті роботи відповідної комісії Замовника. Окрім того, звертаємо увагу на те, що розмір очікуваної вартості Предмету закупівлі, що вказана в оголошенні про проведення Процедури закупівлі в першу чергу зумовлена розміром асигнувань на придбання Предмету закупівлі, що затверджені розпорядженням Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації (доступні за наступним посиланням: (https://desn.kyivcity.gov.ua/administratsiia/rozporiadzhennia) розпорядження №31 від 15.01.2025р. та відкориговане розпорядження №357 від 05.05.2025р. про внесення змін до розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 15 січня 2025 року №31.
Дата відповіді: 14.06.2025 11:31
Відповідь надана

Щодо експертизи

Номер: 5eda2bbaf1f94f67951941ef93d63801
Дата опублікування: 11.06.2025 11:31
Опис: Тендерною документацією передачено включення у вартість пропозиції учасника вартість проходження експертизи. Але експертизу при капітальному ремонті проходить проектно-кошторрисна документація. В тендерній документації не передбачено надання пропозиції на виготовлення проектно-кошторисної документації. Прошу внести відповідні зміни в тендерну пропозицію
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. За умовами проєкту Договору підряду 2.3.До Договірної ціни включені витрати на проведення експертизи кошторисної документації. 2.4. Сторони домовились, що проведення експертизи кошторисної документації є обов’язковим. Експертиза проводиться відповідно до Порядку проведення експертизи містобудівної документації, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від № 548 від 25 травня 2011 р. (зі змінами). Експертизу кошторису проходить Підрядник за власні кошти, які відшкодовуються йому Замовником. Замовник делегує Підряднику права Замовника в частині замовлення та оплати експертизи кошторисної документації. Розрахунки по відшкодуванню Підряднику витрат за експертизу кошторисної документації здійснюються між Замовником та Підрядником на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт відповідно до актів виконаних робіт з експертизи кошторисної документації. 2.5. Після проведення експертизи кошторисної документації та отримання відповідного експертного звіту (експертного висновку), Сторонами буде проведено уточнення (зменшення) вартості Робіт з урахуванням результатів експертизи, шляхом внесення відповідних змін до Договірної ціни та проектно-кошторисної документації.
Дата відповіді: 14.06.2025 11:29
Відповідь надана

Щодо проектно-кошторисної документації

Номер: 27c8e86f7c4245b5be9d7d16ca3eff94
Дата опублікування: 11.06.2025 11:28
Опис: Предметом даної закупівлі є "Капітальний ремонт...". при капітальному ремонті є обов'язковим виготовлення проектно-кошторисної документації. Прошу вказати, чи є виготовлена проектно-кошторисна документація на даний об'єкт?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за запитання. На даний об'єкт не виготовлена проектно-кошторисна документація.
Дата відповіді: 14.06.2025 11:24