• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

2 227 171.17 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 271.71 UAH
Номер: a23bf36e0ae34d3c92d9bd878e83e9a2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-07-15-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.07.2025 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.07.2025 12:21 - 06.08.2025 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.07.2025 №258 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2025-06-03-014279-a 03.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 185-55-57, o.m.horbach@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 № 49, тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП», ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» від 18.06.2025 № 70 та ТОВ «ГЛОРІЯ-В» від 19.06.2025 № 71, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.07.2025 № 10468-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» від 23.06.2025 № 73 та повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2025, договір підряду від 07.07.2025 № 07/07/-МС, додаткову угоду від 08.07.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 22.07.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби. Моніторингом встановлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.06.2025 № 71 пропозицію ТОВ «ГЛОРІЯ-В» відхилено, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення пропозицій ТОВ «ГЛОРІЯ-В» - порушень не установлено. Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» з ціновою пропозицією 2 194 518,48 гривень з ПДВ та укладено договір підряду від 07.07.2025 № 07/07/-МС. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень: 29.07.2025 12:51 - 02.08.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.07.2025 12:51

Запити/Пояснення