-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б, (код ДК 021:2015 код CPV 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
2 227 171.17
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 271.71 UAH
мін. крок: 1% або 22 271.71 UAH
Номер:
a23bf36e0ae34d3c92d9bd878e83e9a2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-07-15-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.07.2025 00:00
Період моніторингу:
15.07.2025 12:21 - 06.08.2025 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.07.2025 №258
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-06-03-014279-a 03.06.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 03.06.2025 № 49, тендерні пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП», ТОВ «ГЛОРІЯ-В» та ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій ТОВ «ЄВРОБУД ГРУП» від 18.06.2025 № 70 та ТОВ «ГЛОРІЯ-В» від 19.06.2025 № 71, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 02.07.2025 № 10468-р/пк-пз, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» від 23.06.2025 № 73 та повідомлення про намір укласти договір від 23.06.2025, договір підряду від 07.07.2025 № 07/07/-МС, додаткову угоду від 08.07.2025 № 1, пояснення та документи надані Замовником від 22.07.2025 на запит Північного офісу Держаудитслужби.
Моніторингом встановлено, що рішенням уповноваженої особи Замовника від 19.06.2025 № 71 пропозицію ТОВ «ГЛОРІЯ-В» відхилено, на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення пропозицій ТОВ «ГЛОРІЯ-В» - порушень не установлено.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» з ціновою пропозицією
2 194 518,48 гривень з ПДВ та укладено договір підряду від 07.07.2025 № 07/07/-МС.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Період усунення порушень:
29.07.2025 12:51 - 02.08.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.07.2025 12:51
Запити/Пояснення
Номер:
66c704bf1e8143c98d208ade7bd8d1a5
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.07.2025 16:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт (заміна вікон) (підготовка до опалювального сезону та заходи з енергозбереження) в школі І-ІІІ ступенів №238 Деснянського району міста Києва, вул. Закревського, 35-Б», за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-06-03-014279-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК.
4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі згідно з субвенцією з державного бюджету місцевим бюджетом за видатками інструменту Ukraine Facility.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
7b73ebb6f3d74caab4e05991f386b8e5
Назва:
Пояснення на запит від 17.07.2025
Дата опублікування:
22.07.2025 12:02
Опис:
Щодо запитання № 1
Потреба у проведенні капітального ремонту, що є предметом закупівлі даної процедури закупівлі виникла 2025 року.
При цьому, у відповідності до абзацу першого пункту 11.2. Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 передбачено наступне:
«11.2. При виконанні будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов’язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається здійснювати проектування в одну стадію робочого проекту у складі лише дефектного акта, в якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, пояснювальної записки, в якій зазначаються умови виконання робіт, та кошторисної документації, що має бути передбачено завданням на проектування».
У відповідності до абзацу 3 пункту 5.1. Настанови з визначення вартості будівництва, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
З огляду на вказане, беручи до уваги те, що роботи, які виступають Предметом закупівлі є роботами з незначними наслідками (СС1), пов’язаними виключно з поліпшенням експлуатаційних показників обʼєкта будівництва, то в даному випадку виконання Предмету закупівлі планувалось на підставі відомості обсягів робіт, що увійшла до складу тендерної документації по Процедурі закупівлі та створена в результаті роботи відповідної комісії Замовника.
Окрім того, звертаємо увагу на те, що розмір очікуваної вартості Предмету закупівлі, що вказана в оголошенні про проведення Процедури закупівлі в першу чергу зумовлена розміром асигнувань на придбання Предмету закупівлі, що затверджені розпорядженням Деснянської районної в місті Києві Державної адміністрації від 15.01.2025 №31 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві Державній адміністрації» (Додаток № 1) та від 05.05.2025 №357 «Про внесення змін до розпорядження Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації від 15 січня 2025 року № 31 «Про капітальний ремонт об'єктів, що фінансуються в 2025 році за рахунок бюджетних коштів по Деснянській районній в місті Києві державній адміністрації» (Додаток № 2) (доступні за наступним посиланням: https://desn.kyivcity.gov.ua/administratsiia/rozporiadzhennia)
Щодо запитання № 2.
Враховуючи те, що згідно з положеннями пункту 4 постановами Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті не є обов’язковим для замовника, але зазначені вище відомості були оприлюднені:
посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://www.school238.kiev.sch.in.ua/zhittya_shkoli/publichni_zakupivli/
Також звертаємо Вашу увагу на те, що інформація про закупівлю з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщена на сторінці Київської міської державної адміністрації Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Офіційного інтернет-порталу "КИЇВАУДИТ": https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/994E79F04C99A27CC2258C9E004D3FDF
Щодо запитання № 3.
Фінансування закупівлі відбувається за рахунок коштів місцевого бюджету (КПКВК 4211021 - Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету).
Щодо запитання № 4.
Інструмент Ukraine Facility не застосовується для фінансування закупівлі робіт, що становлять предмет даної процедури закупівлі.