• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»

«У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері»

Завершена

35 284 204.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 176 421.02 UAH
Період уточнення: 14.05.2025 18:05 - 03.06.2025 00:00
Відповідь надана

Щодо електронного варіанту розрахунку вартості тендерної пропозиції

Номер: d8278e435356406f902d7362875fee24
Дата опублікування: 02.06.2025 18:29
Опис: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції електронний варіант розрахунку вартості тендерної пропозиції (договірної ціни), виконаний у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним у частині передачі кошторисної документації, а саме — розрахунок Договірної ціни у форматі imd. Чи буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації, розрахунок договірної ціни, виконаний у програмному комплексі АС-4 (який є аналогом АВК-5) та наданий у форматі .ibd, за умови, що програмний комплекс не генерує файл у форматі .imd?
Відповідь: «Шановний Учаснику, дякуємо за Ваш запит! Відповідно до вимог тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції електронний варіант розрахунку вартості тендерної пропозиції (договірної ціни), виконаний у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним у частині передачі кошторисної документації, а саме — розрахунок Договірної ціни у форматі .imd. Водночас повідомляємо, що формат .ibd, який генерується програмним комплексом АС-4, не є ідентичним формату .imd та не забезпечує повну сумісність з ПК АВК-5 у частині передачі кошторисної документації, що прямо суперечить умовам тендерної документації. Таким чином, розрахунок договірної ціни, наданий у форматі .ibd, не буде вважатися таким, що відповідає вимогам тендерної документації. Рекомендуємо забезпечити надання документу у відповідному форматі .imd, згенерованому в АВК-5 або сумісному програмному комплексі.»
Дата відповіді: 04.06.2025 09:35
Відповідь надана

Щодо Додатків 6 та 7 Тендерної документації

Номер: 763d6ab5641a4182bbac16c6db1c0900
Дата опублікування: 27.05.2025 22:09
Опис: Шановний Замовнику! Уточніть, будь ласка, чи необхідно учаснику, окрім заповнення додатків 6 та 7 (Текст Договірних зобов’язань) українською мовою, також заповнювати ці форми англійською мовою, враховуючи, що в документації надано обидва мовні варіанти. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Щодо Вашого запитання інформуємо про наступне. Інформуємо, що дана закупівля здійснюється в рамках Проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні», який фінансується з коштів кредиту Європейського інвестиційного банку, що надаються на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком». Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва. Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором. У Додатку 6, та Додатку 7, чітко прописано, що цей документ був виданий англійською та української мовами. Англійська версія – основна, а український варіант складений виключно задля зручності. У випадку невідповідностей між двома версіями документу, англійська версія вважатиметься пріоритетною. Таким чином, текст Договірних зобов’язання, повинні бути надані англійською і українською мовами. Сподіваємося, це роз’яснення є вичерпним та сприятиме належному розумінню вимог Додатку 6 та Додатку 7.
Дата відповіді: 28.05.2025 09:54
Відповідь надана

Щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів

Номер: d8d7a9fa672942f882498601de1ac6a8
Дата опублікування: 22.05.2025 17:23
Опис: Прошу уточнити інформацію про документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт, які повинні становити не менше 25% суми договору укладеного за результатом проведеної закупівлі, одним договором чи допускається сумарно різними договорами ?
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення. Щодо Вашого запитання інформуємо про наступне. Підпунктом 5.3 пунктом 5 розділом ІІІ Тендерної документації встановлено наступне: «Відповідний досвід роботи: щонайменше один виконаний аналогічний договір протягом останніх пʼяти (5) років (з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів) із вартістю договору не менше ніж 25% від очікуваної вартості закупівлі.» Таким чином, встановлений кваліфікаційний критерій щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) має бути підтверджено Учасником наданим в складі тендерної пропозиції якнайменьше одного аналогічного договору із вартістю такого договору не менше ніж 25% від очікуваної вартості закупівлі. Сподіваємося, це роз’яснення є вичерпним та сприятиме належному розумінню встановлених Замовником кваліфікаційних критеріїв та вимог до Учасників в тендерній документації.
Дата відповіді: 23.05.2025 15:23
Відповідь надана

Пояснення до Додатку 6 Тендерної документації

Номер: 2171dab4545c445c9dba1d7af62c7469
Дата опублікування: 22.05.2025 15:36
Опис: Шановний Замовник, просимо надати роз'яснення щодо таблиці в Додатку 6 до Тендерної документації "Договірне зобов'язання щодо доброчесності", а саме, додатком вимагається вказати всіх Асоційованих організацій та осіб, яким ми сплатили або нами буде сплачено комісійні, винагороди, гонорари у звязку з тендерним процесом або виконанням договору з вказанням повного імя кожного одержувача, його повну адресу, причину, з якої кожна комісія, винагорода або гонорар були чи будуть сплачені, а також суму. Прошу пояснити чи ця вимога стосується всіх постачальників певних видів робіт та послуг, яких ми плануємо залучати до виконання договору (навіть, якщо сума цих робіт не перевищуватиме 20% суми договору, обсягу робіт). Якщо так, то на стадії подання тендерної пропозиції нам ще можуть бути не відомі надавачі всіх послуг, і вони залучатимуться в процесі виконання договору. Формулювання, вказане в Додатку 6 є незрозумілим та може тлумачитись неоднозначно, що може призвести до оскарження, як самої процедури, так і прийнятого Замовником рішення за її результатами. Прошу пояснити, що мається на увазі під "кожним одержувачем", адже таких одержувачів, яким сплачується винагорода за роботи чи послуги може бути необмежене коло.
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення! Інформуємо, що дана закупівля здійснюється в рамках Проєкту «Енергоефективність громадських будівель в Україні», який фінансується з коштів кредиту Європейського інвестиційного банку, що надаються на основі Фінансової угоди між Україною та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ), ратифікованої Законом України від 15 липня 2021 року № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проєкт "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком».Згідно п.2 ст.6 Закону про публічні закупівлі, закупівля товарів, робіт і послуг за кошти кредитів, позик, грантів, що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями з урахуванням принципів, встановлених у частині першій статті 5 цього Закону, а в разі невстановлення таких правил і процедур - відповідно до цього Закону, а також з урахуванням встановлених законом вимог щодо ступеня локалізації виробництва.Згідно абзацу 10 п.3 Особливостей, закупівля товарів (робіт, послуг) за кошти кредитів (позик, грантів), що надані відповідно до міжнародних договорів України Міжнародним банком реконструкції та розвитку, Міжнародною фінансовою корпорацією, Багатостороннім агентством з гарантування інвестицій, Міжнародною асоціацією розвитку, Європейським банком реконструкції та розвитку, Європейським інвестиційним банком, Північним інвестиційним банком, а також іншими міжнародними валютно-кредитними організаціями, що здійснюється згідно з правилами і процедурами, встановленими цими організаціями, якими передбачається можливість застосування законодавства України у сфері публічних закупівель, може здійснюватися відповідно до цих особливостей з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених відповідною організацією, зокрема у спеціальному процедурному посібнику щодо відповідного кредиту (позики, гранту), наданого згідно з міжнародним договором.Закупівлі у рамках Проєкту здійснюються відповідно до законодавства України у сфері публічних закупівель з урахуванням додаткових вимог і умов, схвалених Європейським інвестиційним банком, зокрема Інструкціями ЄІБ щодо закупівель, Операційним посібником Програми «Енергоефективність громадських будівель в Україні» та Посібником з питань закупівель Програми .Пунктом 1 Розділу І Тендерної документації визначено наступне: «Відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей у тендерній документації також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проекту «Енергоефективність громадських будівель в Україні» (далі – Програми), ратифікованої Законом України від № 1663-IX від 15.07.2021, та які схвалені ЄІБ як такі, що відповідають Інструкціям ЄІБ щодо закупівель. Такі додаткові обовʼязкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосуванню для цього тендеру.» Також, щодо Вашого запиту щодо вимог, викладених у Додатку 6 до Тендерної документації – «Договірне зобов’язання щодо доброчесності», повідомляємо наступне. Вимога щодо розкриття інформації про одержувачів комісійних, гонорарів або винагород стосується лише тих осіб та організацій, яким Учасник виплатив або планує виплатити такі кошти саме у зв’язку з участю в тендері або виконанням договору. наприклад: Ця вимога не поширюється на звичайні договірні відносини з підрядниками або постачальниками, що виконуватимуть окремі роботи чи надаватимуть послуги в межах виконання договору, якщо їм не виплачуються окремі комісії чи премії за участь у тендері або за укладення договору. Водночас, звертаємо увагу, що Учасники тендеру повинні добросовісно вказати всіх відомих на момент подання пропозиції осіб або компаній, які залучаються для сприяння у підготовці або просуванні тендерної заявки та отримають за це винагороду. У разі, якщо на момент подання тендерної пропозиції такі особи відсутні, у відповідній таблиці така інформація не зазначається. Щодо поняття «Асоційовані організації та особи», просимо зауважити, що до них, згідно з формулюванням у Додатку 6, належать особи або організації, які діють від імені Учасника або за його сприяння, в тому числі субпідрядники. Втім, вимога щодо їх розкриття в таблиці стосується виключно тих випадків, коли вони отримують окрему винагороду/комісійні за участь у тендері чи за сприяння укладенню договору, а не за виконання основних обсягів робіт за контрактом. Разом з тим, додатково звертаємо Вашу увагу на те, що вимогами Тендерної документації передбачено наступне: «У разі залучення до виконання робіт по проекту стороннього суб'єкта господарювання (субпідрядної організації) в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору закупівлі, Учасник надає довідку, за формою згідно Додатку 2.4 до Тендерної документації, з переліком субпідрядних організацій, які будуть залучені до виконання робіт з обов’язковим наданням інформації про наявність дозвільних документів, кваліфікаційних сертифікатів та/або ліцензій таких субпідрядних організацій та їх працівників (з переліком робіт) на провадження господарської діяльності, необхідних для виконання робіт до яких їх залучають, якщо отримання ліцензій, кваліфікаційних сертифікатів та/або дозвільних документів на виконання таких робіт передбачено законодавством (дозвільні документи, кваліфікаційні сертифікати та/або ліцензії повинні бути чинними на дату подання тендерної пропозиції).» «Якщо Учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист у довільній формі в якому потрібно зазначити, що субпідрядні організації залучатися не будуть». Сподіваємося, це роз’яснення є вичерпним та сприятиме належному розумінню вимог Додатку 6.
Дата відповіді: 23.05.2025 15:22