• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски,16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області»

«У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та абзацу 10 пункту 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зазначені певні додаткові обов’язкові умови. Їхнє встановлення передбачено Фінансовою угодою між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Проєкту, ратифікованого Законом України від 15 липня 2021 р. № 1663-IX «Про ратифікацію Фінансової угоди (Проект "Енергоефективність громадських будівель в Україні") між Україною та Європейським інвестиційним банком», та описано у Керівних принципах імплементації Проєкту, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Зазначені додаткові обов’язкові умови є обов’язковими для застосування у цьому тендері»

Завершена

35 284 204.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 176 421.02 UAH
Період оскарження: 14.05.2025 18:05 - 03.06.2025 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо неврахування підстав для повторної кваліфікації учасника та незгода з відповіддю замовника

Номер: b6355f78a6554871945abba2d43af8ee
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-14-013771-a.a2
Назва: Вимога щодо неврахування підстав для повторної кваліфікації учасника та незгода з відповіддю замовника
Вимога:
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що ми категорично не погоджуємось із Вашою відповіддю на нашу попередню вимогу вих.№04-13/06/25 від 13 червня 2025 року щодо виявленої недостовірної інформації у тендерній пропозиції ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю робіт: «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски, 16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-013771-a), і вимагаємо повторного та об’єктивного розгляду зазначеного питання. ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» у складі своєї тендерної пропозиції надало документ «Ціни на матеріальні ресурси.pdf», «Ціни на матеріальні ресурси.pdf.asice», у якому зазначено країну походження товару «Україна» щодо всіх матеріальних ресурсів. Проте, у позиціях №№245–267 цього документа йдеться про радіатори торгової марки PURMO, які, відповідно до загальнодоступної та офіційної інформації, виготовляються виключно в Польщі та Фінляндії. Основне виробництво для країн Східної Європи зосереджено в місті Рибник, Польща (що підтверджується даними офіційного сайту https://www.purmo.com/ua/). Отже, зазначення країни походження «Україна» є недостовірним, і ця інформація вводить в оману як Замовника, так і інших учасників процедури закупівлі. Твердження Замовника про те, що дана недостовірність не впливає на технічні характеристики, ціну чи якість продукції, є безпідставним. Походження товару безпосередньо впливає на його вартість через імпортні мита, логістичні витрати, податки, витрати на сертифікацію, що прямо впливає на формування договірної ціни. Тобто учасник, вказавши «Україна» замість Польщі, міг штучно занижено сформувати вартість ресурсів, отримавши неконкурентну перевагу. Це спотворює результати аукціону та суперечить принципам добросовісної конкуренції та рівного доступу учасників, визначеним у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково наголошуємо, що згідно з умовами Проєкту договору (Додаток 4 до Тендерної документації), яким керується Замовник у цій закупівлі, зазначена недостовірна інформація має серйозні наслідки для виконання майбутнього укладеного договору. Зокрема: - пунктом 4.1.6. Проєкту Договору передбачено, що Замовник має право отримувати сертифікати відповідності (якості), паспорти на обладнання, гарантії, інші документи; - пункт 4.4.6. зобов’язує Підрядника надавати сертифікати відповідності (якості), паспорти, гарантійні талони, експлуатаційну документацію та інші документи, що підтверджують якість і придатність матеріалів; - пункт 12.1. встановлює, що оплата за виконані роботи проводиться виключно після надання виконавчої документації, зокрема – сертифікатів на застосовані матеріали, паспортів на конструкції та обладнання, реєстру накладних із зазначенням вартості тощо. У зв’язку з цим виникає логічне питання – який сертифікат відповідності або паспорт якості зможе надати Учасник-переможець на імпортну продукцію, якщо в тендерній пропозиції він вказав, що походження товару – «Україна»? Подання такої недостовірної інформації вже зараз суперечить фактичному походженню товару, а в майбутньому це може призвести до: - неможливості підтвердити відповідність продукції; - порушення порядку оформлення виконавчої документації; - ускладнення процесу оплати за виконані роботи; - затримки строків виконання договору; - неможливості підписання форм КБ-2в, КБ-3, актів приймання-передачі обладнання тощо. Тобто йдеться не лише про порушення на стадії тендеру/закупівлі, а про реальні ризики для Замовника у подальшому виконанні договору, включаючи зрив строків, неможливість оплати та відсутність відповідної сертифікації. Таким чином, недостовірна інформація щодо країни походження матеріалів є суттєвою, оскільки: - впливає на оцінку пропозиції; - впливає на формування договірної ціни; - призводить до ризиків при виконанні договору, зокрема порушення фінансових та технічних умов; - унеможливлює дотримання умов Проєкту Договору, та в подальшому укладеного Договору щодо сертифікації, паспортів та виконавчої документації. Зважаючи на вищенаведене, вимагаємо скасувати рішення про визначення ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» переможцем процедури закупівлі у зв’язку з виявленням у складі його тендерної пропозиції суттєвої недостовірної інформації щодо країни походження товару, що впливає на достовірність пропозиції, якість, формування ціни та можливість належного виконання договору. На теперішньому етапі – укладення договору з ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон» ще не відбулося, а тому відповідно до Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 та Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має повне право повторно провести кваліфікацію учасника у разі встановлення відповідних підстав, зокрема факту подання суттєво недостовірної інформації. Крім того, у Замовника є технічна можливість у системі електронних закупівель повернути переможця на етап кваліфікації, а результати торгів – на етап оцінки, з метою забезпечення дотримання принципів відкритості, добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. У разі ігнорування виявлених порушень залишаємо за собою право звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, та ініціювати процедуру моніторингу закупівлі, шляхом подання звернення до Державної аудиторської служби України з вимогою перевірки дій Замовника на відповідність чинному законодавству України.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику. Замовник повідомляє, що надана учасником інформація щодо країни походження товару буде додатково досліджена. З цією метою Замовник має спробує звернутися із відповідним запитом безпосередньо до виробника зазначеного товару з метою підтвердження або спростування зазначених відомостей. На теперішній час Замовник не має достатніх правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон". Водночас, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник має право звернутися до органу оскарження — Антимонопольного комітету України — у разі наявності зауважень до дій чи рішень Замовника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Незаконне визнання переможцем

Номер: b85131eaf9534f53ae2c1e56f0ff48a5
Ідентифікатор запиту: UA-2025-05-14-013771-a.a1
Назва: Незаконне визнання переможцем
Вимога:
Шановний Замовнику! Під час розгляду поданих документів у складі Тендерної пропозиції ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»» у відкритих торгах з особливостями на закупівлю робіт: «Виконання заходів з енергозбереження – капітальний ремонт (комплексна термомодернізація) Долинського ліцею №4 по вул. Обліски, 16 в м. Долина Калуського району Івано-Франківської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-14-013771-a), було виявлено, що подана пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та вимогам до предмету закупівлі. Зокрема, відповідно до пункту 1.2. Додатку 2 до Тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати «Інформацію про ціни на матеріальні ресурси (Додаток 5 до проєкту Договору)». Згідно з Додатком 5 до проєкту договору (Додаток 4 до Тендерної документації), в таблиці з інформацією про ціни на матеріальні ресурси вказується наступна інформація: №п/п, найменування матеріального ресурсу, одиниця виміру, кількість, поточна ціна за одиницю, у тому числі інформація про відпускну ціну, вартість транспортування, заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару. У своїй тендерній пропозиції ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»» надало документ «Ціни на матеріальні ресурси.pdf», «Ціни на матеріальні ресурси.pdf.asice», відповідно до змісту якого, учасником вказано країну походження товару «Україна» щодо всіх матеріальних ресурсів. Ця інформація не відповідає дійсності, оскільки Учасник вказав країну походження «Україна» для радіаторів PURMO (позиції №№245-267 документу учасника «Ціни на матеріальні ресурси.pdf», «Ціни на матеріальні ресурси.pdf.asice»), країною походження яких є або Фінляндія або Польща. Ця інформація підтверджується відкритими джерелами, зокрема офіційним сайтом виробника PURMO ( https://www.purmo.com/ua/ ), де зазначено, що радіатори цієї торговельної марки виготовляються на заводах у Польщі та Фінляндії. Згідно з загальнодоступною інформацією, основним виробничим майданчиком PURMO для ринку Східної Європи є завод у місті Рибник, Польща (https://www.purmo.com/ua/yakisty/sertifikati.htm). Таким чином, зазначення країни походження «Україна» для продукції торговельної марки PURMO не відповідає фактичним даним щодо походження товару. Надана у складі Тендерної пропозиції ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»» інформація є недостовірною та прямо суперечить вимогам Тендерної документації та чинного законодавства України. Тендерною документацією, Законом України «Про публічні закупівлі» та «Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» передбачено наступне. На підставі пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону та Тендерної документації, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування), або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. З огляду на викладене, інформація, надана ТОВ «Енергосервісна компанія «Адамсон»» у складі тендерної пропозиції, є недостовірною та суттєвою, оскільки прямо стосується відповідності предмету закупівлі вимогам тендерної документації, у тому числі щодо країни походження товару, що впливає на оцінку пропозиції та результати процедури закупівлі. Зважаючи на це, Замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію у зв’язку з наданням учасником недостовірної інформації, яка є суттєвою при визначенні результатів відкритих торгів. Фактичне походження зазначених матеріальних ресурсів (Фінляндія або Польща), відмінне від заявленого у пропозиції (Україна), підтверджується відкритими джерелами інформації виробника та є об’єктивно перевірюваним фактом. У разі ігнорування зазначених порушень та недотримання замовником вимог чинного законодавства України при розгляді тендерних пропозицій, ми залишаємо за собою право невідкладно звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України (орган оскарження).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник проведе перевірку наданої інформації, але наразі підстав для відхилення немає. Замовник врахує наведені у вимозі зауваження та, з урахуванням принципу об’єктивності та добросовісності, проведе додаткове вивчення інформації про країну походження товару, що був предметом зауваження. Разом із тим, наголошуємо, що на момент оцінки тендерної пропозиції учасника не було виявлено документально підтвердженої недостовірної інформації, яка б мала суттєве значення для результатів процедури закупівлі (відповідно до п. 47 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178). Зокрема, інформація про країну походження не впливає на відповідність технічним вимогам, вартість або якість товару, а тому не є суттєвою в розумінні пункту 47 Особливостей.
Статус вимоги: Відхилено