• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 )

Завершена

5 583 929.23 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 919.65 UAH
Період уточнення: 02.05.2025 20:08 - 15.05.2025 00:00
Відповідь надана

уточнення по працівникам

Номер: 328259de031d4b08ac57d31bc28c794d
Дата опублікування: 13.05.2025 12:08
Опис: просимо поянити зазаначене: в додатку1 пунк 2.3. Копія кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, що зазначений в довідці відповідно до пункту 1.2.1. за відповідною посадою/кваліфікацією. На яких конкретно працівників (посада/кваліфікація) Учасник надає документи, вказані в пункті 2.3.?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за уточнення, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 13.05.2025 14:22
Відповідь надана

Звернення щодо уточнення вимог про кваліфікацію персоналу

Номер: 11fb3b3a651f480b8f2347dc83718df8
Дата опублікування: 12.05.2025 10:59
Опис: Відповідно до п.п. 2.3, п. 2, таблиці 1, додатку 1 зазначено вимогу щодо надання копії кваліфікаційного сертифікату, свідоцтва про підвищення кваліфікації, договору страхування цивільно – правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності і страхового полісу, А ТАКОЖ ПОСВІДЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВИКОНАВЦЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ РОБІТ (ПОСЛУГ) ПОСЛУГ ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ СТВОРЕННЯ ОБ’ЄКТА АРХІТЕКТУРИ ДЛЯ ІНЖЕНЕРА У ЧАСТИНІ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Хочемо звернути увагу, що інженери у частині кошторисної документації проходять відповідне навчання керуючись порядком проведення професійної атестації виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23 червня 2021 р. N 651) відповідно до якого надається кваліфікаційний сертифікат - документ, що підтверджує відповідність виконавця кваліфікаційним характеристикам професій працівників або відповідним професійним стандартам та його спроможність виконувати окремі роботи (надавати послуги), пов'язані із створенням об'єктів архітектури, що зазначені в такому документі і належать до видів робіт (послуг), перелік яких затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554 (Офіційний вісник України, 2011 р., N 41, ст. 1668). Поняття ПОСВІДЧЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОГО ВИКОНАВЦЯ ОКРЕМИХ ВИДІВ РОБІТ (ПОСЛУГ) ПОСЛУГ ПОВ’ЯЗАНИХ ІЗ СТВОРЕННЯ ОБ’ЄКТА АРХІТЕКТУРИ ДЛЯ ІНЖЕНЕРА У ЧАСТИНІ КОШТОРИСНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ відсутнє у наведених вище нормативних документах. Виходячи з наведеного, просимо прибрати дану вимогу шляхом внесення відповідних змін.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.05.2025 20:29
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору!

Номер: 3cc4f4f8326543ed878484ccd88dfa24
Дата опублікування: 12.05.2025 10:58
Опис: Відповідно до п. 3 таблиці 1 додатку 1, зазначено вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, та зокрема про те, що аналогічним вважається договір на виконання робіт/надання послуг з поточного або капітального ремонту приміщень/будівлі (виконання робіт, подібних визначеним у технічному завданні) укладений та виконаний протягом 2023 та/або 2024 років із замовником (контрагентом) за результатами торгів або інформація про який оприлюднена у звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель на суму не менше ніж 40% від очікуваної вартості закупівлі. Учасник повинен надати у довідці посилання на публічне розміщення інформації про укладений аналогічний (аналогічні) договір (договори). Вважаємо встановивши наведене обмеження, а саме у роках в яких аналогічний договір мав бути виконаний, призводить до штучного звуження потенційного кола учасників, зокрема в закупівлі не зможе взяти участь Учасник який має відповідний аналогічний договір виконаний у 2021-2022 роках, який в повній мірі підтверджує досвід виконання подібних робіт не підпадає під критерій встановлені умовами ТД, проте водночас це ніяким чином не може сприйматися, як неспроможність Учасника виконати роботи відповідно до технічного завдання наведеного згідно умов ТД. Просимо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.05.2025 20:29
Відповідь надана

Зверенення щодо усунення дискримінаційної вимоги

Номер: c22fe32ec2f04a5a9a3074e5dc1d6c98
Дата опублікування: 12.05.2025 10:57
Опис: Відповідно до п. 22 таблиці 2 додатку 1 встановлено вимогу про надання у складі пропозиції Акту огляду об’єкту, який підтверджує факт огляду учасником об’єкту виконання робіт із обов’язковим зазначенням назви об’єкту, ідентифікатора закупівлі, ПІБ та підписів уповноважених представників замовника та учасника. Попередній огляд об’єкту здійснюється учасниками в період уточнень для визначення детального обсягу та умов виконання робіт. Витрати на відвідування об’єкту Учасник несе за власні кошти. При цьому Замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Вважаємо, що наведена вимога жодним чином не обґрунтована та її виконання жодним чином не може вплинути на якість надання послуг за предметом закупівлі. Більше того, нічого не заважає Замовнику «не отримати» запит на проведення огляду, не надати відповіді на запит, не підписати акт огляду об’єкта або "уникнути" огляду об’єкта потенційним учасником. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта Замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Законом Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) та Постановою КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі - Постанова) не встановленому жодних норм, які передбачали би обов’язкове надання акт обстеження об’єкта у складі тендерних пропозицій учасників торгів. Крім того, вимога про відвідування об’єктів з метою проведення огляду порушує право учасника на конфіденційність інформації, адже для участі у закупівлі учаснику необхідно провести огляд, тобто ще до відкриття пропозицій учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже відомі потенційні учасники закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей ТД формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих Особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що ТД не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам ТД, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у ТД наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічної позиції дотримується колегія АМКУ в рішеннях: №1920-р/пк-пз від 20.02.2023 р. №3526-р/пк-пз від 21.03.2023 р. Вважаємо, що вищевказана умова ТД є дискримінаційною, оскільки її виконання залежить саме від Замовника, а не від Учасника, отже обмежується право останнього прийняти участь у процедурі закупівлі. Враховуючи вище викладене, просимо усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякую за звернення, будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді: 12.05.2025 20:29
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: 3b276fb07ba24cb19f44387f6279bb80
Дата опублікування: 09.05.2025 11:39
Опис: Шановний Замовнику, уточніть будь ласка спортивний інвентар (шведська стінка, сітка, щити баскетбольні, канат, ворота та ін) монтуються старі Б/В чи нові?
Відповідь: Дякую за запитання! Шановний учаснику, весь спортивний інвентар монтується новий.
Дата відповіді: 09.05.2025 13:14
Відповідь надана

Щодо експертизи та технагляду

Номер: a759f84be4454e8386cc1dc35345f174
Дата опублікування: 06.05.2025 15:57
Опис: Шановний Замовнику! У Додатку 1 ТД у табл.2 п.20 сказано, що Договірна ціна та Зведений кошторис (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд). Однак, у проєкті договору Додатку 4 йде мова і про експертизу, і про технічний нагляд. Приведіть у відповідність або поясніть, чи необхідно включати ці витрати у договірну ціну та зведений кошторис?
Відповідь: Дякую за запитання! Шановний учаснику, зміни внесені відповідно до тендерної документації. Договірна ціна (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд).
Дата відповіді: 06.05.2025 20:31