-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею №6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 )
Завершена
5 583 929.23
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 919.65 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 919.65 UAH
Період оскарження:
02.05.2025 20:08 - 15.05.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Номер:
b186a541a94f45cca2fcf4259e478a2d
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-02-012982-a.c2
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf.p7s 30.07.2025 18:04
- Скарга.pdf 30.07.2025 18:04
- Додаток №4 проєкт договору зі змінами.docx 30.07.2025 18:04
- 6.16.16 Протокол відхілення.docx 30.07.2025 18:04
- Дод.1 табл.2 п.6 гарантійний лист щодо виконання зобовязань.pdf 30.07.2025 18:04
- ЗТД4_Капітальний ремонт Спорт.зал.docx 30.07.2025 18:04
- sign.p7s 30.07.2025 18:06
- рішення від 04.08.2025 № 11959.pdf 04.08.2025 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.08.2025 № 12434.pdf 13.08.2025 12:54
- рішення від 12.08.2025 № 12434.pdf 14.08.2025 17:59
- 6.16.16 Протокол відхілення.docx 06.08.2025 09:06
- ЗТД4_Капітальний ремонт Спорт.зал.docx 06.08.2025 09:06
- ЗТД4_Капітальний ремонт Спорт.зал.pdf 06.08.2025 09:06
- 1Відповідь на скаргу.pdf 06.08.2025 09:06
- 1Відповідь на скагу.doc 06.08.2025 09:06
- 6.16.16 Протокол відхілення.pdf 06.08.2025 09:06
- 6.17.17. Протокол щодо виконання рішення АМКУ.docx 14.08.2025 23:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.07.2025 17:25
Дата розгляду скарги:
12.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.08.2025 17:14
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.08.2025 17:59
Дата виконання рішення Замовником:
14.08.2025 23:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.08.2025 № 12434-р/пк-пз уповноваженою особою протоколом від 14.08.2025 №6/17 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
40ec7510f8104842acd899d2e8531746
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірності відхилення тендерної пропозиції Скаржинка
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пп. 1.1. п. 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»
Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну
систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається
інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від
учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям
(у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і
в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються
замовником у тендерній документації:
1) Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань за формою, наведеною у Додатку 3 до
тендерної документації;
2) інформацію та документи, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним
(кваліфікаційному) критеріям (таблиця 1 Додатку 1 до тендерної документації);
3) інформацію відповідно до таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації.
4) інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків
до неї.
Зміст Тендерної документації складається із наступних додатків:
«ДОДАТОК 1 до Тендерної документації. Перелік документів, які надаються УСІМА
УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації.
ДОДАТОК 2 до Тендерної документації. Перелік документів для Переможця процедури
закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47
Особливостей та документи згідно вимог тендерної документації.
ДОДАТОК 3 до Тендерної документації. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ
ЗОБОВ'ЯЗАНЬ.
ДОДАТОК 4 до Тендерної документації. Проєкт договору про закупівлю.
ДОДАТОК 5 до Тендерної документації. Лист згода з проектом договору.
ДОДАТОК 6 до Тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА
СПЕЦИФІКАЦІЯ.
ДОДАТОК 7 до Тендерної документації. Інформація про кожного суб’єкта господарювання,
якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків
від вартості договору про закупівлю.
ДОДАТОК 8 до Тендерної документації. ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ“»
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 6 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вище вимогам, буде відхилена відповідно до вимог
Закону з урахуванням абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
У Додатку 6 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачена
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Відповідно до Технічної специфікації: «Технічна специфікація
містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому
числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог цієї технічної специфікації
щодо строків виконання робіт, технології, використання конкретних матеріалів і конструкцій,
якості ремонтних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання ремонтних робіт,
технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції
включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені
згідно з чинним законодавством, а також інші витрати, передбачені для робіт даного виду згідно з
чинним законодавством та тендерною документацією.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт/послуг або зміну обсягів та
складу робіт згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається
такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником».
Замовник у Протоколі No 6/16 від 26.07.2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказує, що згідно з Тендерною документацією «для підтвердження якісних, конструктивних, технічних характеристик товару, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно додатку 6 (Відповідно до вимоги п.6. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Технічних вимог, Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 6 до Тендерної документації))».
Також Замовник зазначає, що «Скаржник в складі тендерної пропозиції не надав Додаток 6. Таким
чином, не підтвердив відповідність своєї пропозицій: технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. Оскільки відсутність необхідних документів унеможливлює оцінку відповідності за результатами проведення даної Закупівлі».
Проте такі твердження суперечать положенням Тендерної документації по Закупівлі, нормам
Закону України «Про публічні закупівлі» та нормам Особливостей.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік
документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної
пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
З аналізу переліку додатків Тендерної документації, такими додатками мають бути Додатки 1-2 Тендерної документації.
Проте у вказаних Додатках відсутня вимога надати Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно додатку 6, яку Замовник зазначає у Протоколі No 6/16 від 26.07.2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та не виконання якої стала підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Окрім того, п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, на який Замовник посилається у Протоколі No 6/16 від 26.07.2025 року також НЕ МІСТИТЬ вимоги, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції саме Додаток 6 до Тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 3 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» відсутність
документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в
абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної
пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Відповідно до п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Додатково звертаємо увагу, що у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ вих. No 5 від 16.05.2025 року, у якому вказано наступне: «Ми, ТОВ «КИЇВІНЖБУД», надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею Noб Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 6 цієї тендерної документації, до положень проекту Договору Додатку 4 цієї тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору за ціною за результатами аукціону (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх-податків, зборів та платежів)».
Окрім того, на підтвердження інформації технічним, якісним та кількісним характеристикам,
зазначеним у Додатку 6 до Тендерної документації, Скаржник надав розрахунок вартості пропозиції у
складі договірної ціни, локального кошторису, відомості ресурсів до локального кошторису, зведеного
кошторисного розрахунку відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва та
Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи
проектної документації на будівництво, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та
територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р.
No281.
Таким чином, на підставі вищевказаного, у Замовника відсутні підстави для відхилення
тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВІНЖБУД».
Вважаємо рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою
відповідальністю «КИЇВІНЖБУД» абсолютно безпідставним та незаконним.
Воно порушує наші права учасника Закупівлі на участь у торгах, зокрема чесних і прозорих,
здійснених за принципами закупівель, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них,
об’єктивний та неупереджений розгляд нашої пропозиції та об’єктивне та неупереджене визначення
переможця процедури закупівлі.
У Замовника не було підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оскільки
документи, на які Замовник вказує у Протоколі No 6/16 від 26.07.2025 року про відхилення тендерної
пропозиції Скаржника, не були віднесені до переліку документів та/або інформації, які подаються
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та взагалі, навіть не вимагались
Тендерною документацією та будь-якими її додатками.
Таким чином вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
незаконним. Захист прав Скаржника реалізується шляхом подання цієї скарги та визнання Органом
оскарження неправомірним рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та
зобов’язання його скасувати таке рішення.
Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну
систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається
інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від
учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям
(у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і
в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються
замовником у тендерній документації:
1) Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань за формою, наведеною у Додатку 3 до
тендерної документації;
2) інформацію та документи, що підтверджує відповідність Учасника кваліфікаційним
(кваліфікаційному) критеріям (таблиця 1 Додатку 1 до тендерної документації);
3) інформацію відповідно до таблиці 2 Додатку 1 до тендерної документації.
4) інша інформація та документи, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків
до неї.
Зміст Тендерної документації складається із наступних додатків:
«ДОДАТОК 1 до Тендерної документації. Перелік документів, які надаються УСІМА
УЧАСНИКАМИ для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації.
ДОДАТОК 2 до Тендерної документації. Перелік документів для Переможця процедури
закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав визначених пунктом 47
Особливостей та документи згідно вимог тендерної документації.
ДОДАТОК 3 до Тендерної документації. ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ
ЗОБОВ'ЯЗАНЬ.
ДОДАТОК 4 до Тендерної документації. Проєкт договору про закупівлю.
ДОДАТОК 5 до Тендерної документації. Лист згода з проектом договору.
ДОДАТОК 6 до Тендерної документації. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. ТЕХНІЧНА
СПЕЦИФІКАЦІЯ.
ДОДАТОК 7 до Тендерної документації. Інформація про кожного суб’єкта господарювання,
якого Учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків
від вартості договору про закупівлю.
ДОДАТОК 8 до Тендерної документації. ФОРМА “ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ“»
Відповідно до п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 6 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція, що не відповідає зазначеним вище вимогам, буде відхилена відповідно до вимог
Закону з урахуванням абз. 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
У Додатку 6 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачена
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ. Відповідно до Технічної специфікації: «Технічна специфікація
містить опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому
числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог цієї технічної специфікації
щодо строків виконання робіт, технології, використання конкретних матеріалів і конструкцій,
якості ремонтних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання ремонтних робіт,
технічної експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції
включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені
згідно з чинним законодавством, а також інші витрати, передбачені для робіт даного виду згідно з
чинним законодавством та тендерною документацією.
Якщо пропозиція закупівлі учасника містить не весь перелік робіт/послуг або зміну обсягів та
складу робіт згідно з документацією закупівлі або відсутня взагалі, ця пропозиція вважається
такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником».
Замовник у Протоколі No 6/16 від 26.07.2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказує, що згідно з Тендерною документацією «для підтвердження якісних, конструктивних, технічних характеристик товару, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати: Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно додатку 6 (Відповідно до вимоги п.6. ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, Технічних вимог, Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 6 до Тендерної документації))».
Також Замовник зазначає, що «Скаржник в складі тендерної пропозиції не надав Додаток 6. Таким
чином, не підтвердив відповідність своєї пропозицій: технічним, якісним та кількісним характеристикам, зазначеним у Додатку 6 до тендерної документації. Оскільки відсутність необхідних документів унеможливлює оцінку відповідності за результатами проведення даної Закупівлі».
Проте такі твердження суперечать положенням Тендерної документації по Закупівлі, нормам
Закону України «Про публічні закупівлі» та нормам Особливостей.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація повинна містити перелік
документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної
пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.
Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
З аналізу переліку додатків Тендерної документації, такими додатками мають бути Додатки 1-2 Тендерної документації.
Проте у вказаних Додатках відсутня вимога надати Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно додатку 6, яку Замовник зазначає у Протоколі No 6/16 від 26.07.2025 року про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та не виконання якої стала підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Окрім того, п. 6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, на який Замовник посилається у Протоколі No 6/16 від 26.07.2025 року також НЕ МІСТИТЬ вимоги, що учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції саме Додаток 6 до Тендерної пропозиції.
Відповідно до п. 3 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» відсутність
документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в
абзаці десятому пункту 28 Особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної
пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Відповідно до п. 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Додатково звертаємо увагу, що у складі тендерної пропозиції Скаржника міститься ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЩОДО ВИКОНАННЯ ЗОБОВ'ЯЗАНЬ вих. No 5 від 16.05.2025 року, у якому вказано наступне: «Ми, ТОВ «КИЇВІНЖБУД», надаємо свою пропозицію щодо участі у торгах на закупівлю: Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею Noб Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код ДК 021:2015 (CPV): 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) відповідно до тендерної документації, у тому числі до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі Додатку 6 цієї тендерної документації, до положень проекту Договору Додатку 4 цієї тендерної документації, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та договору за ціною за результатами аукціону (з урахуванням витрат на транспортування, поставку, усіх-податків, зборів та платежів)».
Окрім того, на підтвердження інформації технічним, якісним та кількісним характеристикам,
зазначеним у Додатку 6 до Тендерної документації, Скаржник надав розрахунок вартості пропозиції у
складі договірної ціни, локального кошторису, відомості ресурсів до локального кошторису, зведеного
кошторисного розрахунку відповідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва та
Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи
проектної документації на будівництво, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та
територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р.
No281.
Таким чином, на підставі вищевказаного, у Замовника відсутні підстави для відхилення
тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВІНЖБУД».
Вважаємо рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою
відповідальністю «КИЇВІНЖБУД» абсолютно безпідставним та незаконним.
Воно порушує наші права учасника Закупівлі на участь у торгах, зокрема чесних і прозорих,
здійснених за принципами закупівель, на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них,
об’єктивний та неупереджений розгляд нашої пропозиції та об’єктивне та неупереджене визначення
переможця процедури закупівлі.
У Замовника не було підстави для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оскільки
документи, на які Замовник вказує у Протоколі No 6/16 від 26.07.2025 року про відхилення тендерної
пропозиції Скаржника, не були віднесені до переліку документів та/або інформації, які подаються
учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та взагалі, навіть не вимагались
Тендерною документацією та будь-якими її додатками.
Таким чином вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника
незаконним. Захист прав Скаржника реалізується шляхом подання цієї скарги та визнання Органом
оскарження неправомірним рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника та
зобов’язання його скасувати таке рішення.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Визнати непрамірним та зобов’язати БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ No 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення Уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КИЇВІНЖБУД» за процедурою відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-02-012982-a, назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею No 6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 ).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про визначення учасника ТОВ «ДК «МІДАС» переможцем процедури закупівлі
Номер:
1b77631596004a918f9fb0a8676a714c
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-05-02-012982-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про визначення учасника ТОВ «ДК «МІДАС» переможцем процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf 07.07.2025 16:32
- Загальновиробничі витрати на будову.pdf 07.07.2025 16:32
- Підсумкова відомість ресурсів.pdf 07.07.2025 16:32
- Договірна ціна.pdf 07.07.2025 16:32
- Локальний кошторис на буд. роботи.pdf 07.07.2025 16:32
- Відомість ресурсів до локального кошторису.pdf 07.07.2025 16:32
- Прямі витрати і загальновиробничі.pdf 07.07.2025 16:32
- Протокол переможця.docx 07.07.2025 16:32
- Пояснювальна записка.pdf 07.07.2025 16:32
- Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможця.pdf 07.07.2025 16:32
- Скарга на неправомірне рішення Замовника про визначення переможця.pdf.p7s 07.07.2025 16:32
- sign.p7s 07.07.2025 16:35
- рішення від 09.07.2025 №10778.pdf 09.07.2025 15:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.07.2025 №11229.pdf 18.07.2025 15:07
- рішення від 17.07.2025 № 11229.pdf 22.07.2025 17:12
- 22.1.Договірна ціна.pdf 11.07.2025 15:21
- відповідь на скаргу.pdf 11.07.2025 15:21
- 6.13.13. Протокол переможця.pdf 11.07.2025 15:21
- 2 Зведений кошторисний розрахунок усунені недоліки.pdf 11.07.2025 15:21
- 1 Договірна ціна усунені недоліки.pdf 11.07.2025 15:21
- Відповідь на скаргу.docx 11.07.2025 15:21
- 6.13.13. Протокол переможця.docx 11.07.2025 15:21
- 6.12.12. Протокол 24 год.docx 11.07.2025 15:21
- 22.2.Зведений кошторисний розрахунок.pdf 11.07.2025 15:21
- 6.12.12. Протокол 24 год.pdf 11.07.2025 15:21
- ЗТД4_Капітальний ремонт Спорт.зал.pdf 11.07.2025 15:26
- ЗТД4_Капітальний ремонт Спорт.зал.docx 11.07.2025 15:26
- 6.14.14. Протокол щодо виконання рішення АМКУ.pdf 23.07.2025 16:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.07.2025 16:50
Дата розгляду скарги:
17.07.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.07.2025 15:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
22.07.2025 17:13
Дата виконання рішення Замовником:
23.07.2025 16:56
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.07.2025 № 11229-р/пк-пз уповноваженою особою протоколом від 23.07.2025 №6/14 скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d2a3b1c0a61e4c0ca0dbf64c5348609c
Заголовок пункту скарги:
Щодо неправомірності визнання переможцем ТОВ «ДК «МІДАС»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
30.06.2025 року Замовник оприлюднив вимогу про усунення невідповідностей Переможцю.
Відповідно до Вимоги про усунення невідповідностей від 30.06.2025 року:
«Перелік виявлених невідповідностей: У наданій учасником розрахунку вартості пропозиції у
програмному комплексі АВК (розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими. НЕ ЗАЗНАЧИВ: Замовника (Назва організації), та НЕ ВКАЗАВ що Договірна ціна визначена згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. No281 Замовником виявлено що учасник розраховував кошторисну документацію у версії програмного комплексу АВК-5 3.10.0, яка на момент початку прийому пропозицій була дійсною, тобто з 02.05.2025 по 08.05.2025, відповідно до інформації, розміщеної на веб-сайті Науково-виробничої фірми «АВК Созидатель» 08 травня 2025 року вийшло оновлення ПК АВК-5 3.10.0 до редакції 3.10.1. Учасник підгрузив документи прораховані станом на 07.05.2025, а подав тендерну пропозицію (16.05.2025 року), актуальною версією програмного комплексу АВК-5 є 3.10.1 кошторисна документація розрахована не в актуальній версії ПК АВК-5.
............................
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених
невідповідностей: 3.1.Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: Розрахунки вартості в актуальній версією програмного комплексу АВК-5 3.10.1 та зазначити у відповідних розрахунках: Замовник (назва організації). • Договірна ціна (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд) та вказати: Замовник (назва організації); Визначено згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. No281. Договірна ціна – тверда. • Локальний кошторис • Відомість ресурсів до локальних кошторисів • Зведений кошторисний розрахунок (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахуванням витрат на технічний нагляд).- Замовник (назва організації). Кошторисна документація надається у форматі PDF».
02.07.2025 року Протоколом No 6/13 уповноваженої особи Замовник прийняв рішення про
визнання ТОВ «ДК «МІДАС» Переможцем Закупівлі.
Звертаємо увагу, що Замовник у вимозі про усунення невідповідностей вказує на
невідповідності в документах, які надаються Переможцем на підтвердження інформації про
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Зокрема, Замовник вказує, що Переможець закупівлі не вказав, що Договірна ціна визначена
згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. No 281, а також не зазначив найменування Замовника у Договірній ціні.
Відповідно до п. 20 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної пропозиції «Кошторисні розрахунки
необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з
визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. No281».
Згідно з Додатком 6 до Тендерної документації якщо пропозиція закупівлі учасника містить не
весь перелік робіт/послуг або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі або
відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від
01.11.2021 No 281 передбачено, зокрема:
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і
використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт
використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом
Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 No 281 передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни:
«Замовник ________(назва організації)
Підрядник ________(назва організації)
на будівництво ____________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на « » 20 р».
У складі Тендерної пропозиції Переможця наявна Договірна ціна на будівництво Капітальний
ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею No 6 Броварської міської ради
Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А. ДК
021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, що здійснюється в 2025 році,
складена в поточних цінах станом на 07 травня 2025 року, у якій зазначено:
««Замовник (назва організації)
Підрядник ТОВ "ДК МІДАС" (назва організації)
Договірна ціна на будівництво Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі
Броварського ліцею No 6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А. ДК 021:2015 (CPV) : код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація., що здійснюється в 2025 році.
Вид договірної ціни: тверда.
Визначена згідно з ____________».
У вищенаведеній договірній ціні відсутня інформація, визначена Додатком 30 до Настанови з
визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 No 281, а саме - «визначена згідно з» та «Замовник ________(назва організації)».
Окрім того, розрахунки вартості пропозиції Переможця розроблені не в останній версії
програмного комплексу АВК-5. Переможець розраховував кошторисну документацію у версії
програмного комплексу АВК-5 3.10.0, яка на момент подачі тендерної пропозицій (16.05.2025 року) була недійсною. Актуальною версією програмного комплексу АВК-5 із 08.05.2025 року є 3.10.1, тобто кошторисна документація розрахована не в актуальній версії ПК АВК-5.
Звертаємо увагу, що Тендерна документація у п. 20 Таблиці 2 Додатку 1 містить вимогу, що
розрахунки вартості пропозиції мають бути розроблені в програмному комплексі АВК-5 останньої версії. Ця вимога стосується інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відповідно до п. 20 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної пропозиції «При складання розрахунку
вартості пропозиції у програмному комплексі АВК (розроблена в програмному комплексі АВК-5
останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії),
(пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого
інженера-проектувальника) до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її
складовими:
• Договірна ціна (визначається без урахування витрат на проходження експертизи
кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд)
• Локальний кошторис
• Відомість ресурсів до локальних кошторисів
• Зведений кошторисний розрахунок (визначається без урахування витрат на проходження
експертизи кошторисної документації та без урахуванням витрат на технічний нагляд)».
Відтак, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації.
Разом з тим, Замовник просить Переможця усунути невідповідності в документах, які
стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції
учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури
закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43
Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє
тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця. Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей,
згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до Вимоги про усунення невідповідностей від 30.06.2025 року:
«Перелік виявлених невідповідностей: У наданій учасником розрахунку вартості пропозиції у
програмному комплексі АВК (розроблена в програмному комплексі АВК-5 останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії), (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її складовими. НЕ ЗАЗНАЧИВ: Замовника (Назва організації), та НЕ ВКАЗАВ що Договірна ціна визначена згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. No281 Замовником виявлено що учасник розраховував кошторисну документацію у версії програмного комплексу АВК-5 3.10.0, яка на момент початку прийому пропозицій була дійсною, тобто з 02.05.2025 по 08.05.2025, відповідно до інформації, розміщеної на веб-сайті Науково-виробничої фірми «АВК Созидатель» 08 травня 2025 року вийшло оновлення ПК АВК-5 3.10.0 до редакції 3.10.1. Учасник підгрузив документи прораховані станом на 07.05.2025, а подав тендерну пропозицію (16.05.2025 року), актуальною версією програмного комплексу АВК-5 є 3.10.1 кошторисна документація розрахована не в актуальній версії ПК АВК-5.
............................
3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених
невідповідностей: 3.1.Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: Розрахунки вартості в актуальній версією програмного комплексу АВК-5 3.10.1 та зазначити у відповідних розрахунках: Замовник (назва організації). • Договірна ціна (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд) та вказати: Замовник (назва організації); Визначено згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. No281. Договірна ціна – тверда. • Локальний кошторис • Відомість ресурсів до локальних кошторисів • Зведений кошторисний розрахунок (визначається без урахування витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахуванням витрат на технічний нагляд).- Замовник (назва організації). Кошторисна документація надається у форматі PDF».
02.07.2025 року Протоколом No 6/13 уповноваженої особи Замовник прийняв рішення про
визнання ТОВ «ДК «МІДАС» Переможцем Закупівлі.
Звертаємо увагу, що Замовник у вимозі про усунення невідповідностей вказує на
невідповідності в документах, які надаються Переможцем на підтвердження інформації про
технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Зокрема, Замовник вказує, що Переможець закупівлі не вказав, що Договірна ціна визначена
згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. No 281, а також не зазначив найменування Замовника у Договірній ціні.
Відповідно до п. 20 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної пропозиції «Кошторисні розрахунки
необхідно виконувати згідно Настанови з визначення вартості будівництва та Настанови з
визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021р. No281».
Згідно з Додатком 6 до Тендерної документації якщо пропозиція закупівлі учасника містить не
весь перелік робіт/послуг або зміну обсягів та складу робіт згідно з документацією закупівлі або
відсутня взагалі, ця пропозиція вважається такою, що не відповідає умовам документації закупівлі, та відхиляється Замовником.
Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від
01.11.2021 No 281 передбачено, зокрема:
5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і
використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт
використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом
Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 No 281 передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни:
«Замовник ________(назва організації)
Підрядник ________(назва організації)
на будівництво ____________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з
Складена в поточних цінах станом на « » 20 р».
У складі Тендерної пропозиції Переможця наявна Договірна ціна на будівництво Капітальний
ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею No 6 Броварської міської ради
Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А. ДК
021:2015 (CPV) : 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація, що здійснюється в 2025 році,
складена в поточних цінах станом на 07 травня 2025 року, у якій зазначено:
««Замовник (назва організації)
Підрядник ТОВ "ДК МІДАС" (назва організації)
Договірна ціна на будівництво Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі
Броварського ліцею No 6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А. ДК 021:2015 (CPV) : код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація., що здійснюється в 2025 році.
Вид договірної ціни: тверда.
Визначена згідно з ____________».
У вищенаведеній договірній ціні відсутня інформація, визначена Додатком 30 до Настанови з
визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 No 281, а саме - «визначена згідно з» та «Замовник ________(назва організації)».
Окрім того, розрахунки вартості пропозиції Переможця розроблені не в останній версії
програмного комплексу АВК-5. Переможець розраховував кошторисну документацію у версії
програмного комплексу АВК-5 3.10.0, яка на момент подачі тендерної пропозицій (16.05.2025 року) була недійсною. Актуальною версією програмного комплексу АВК-5 із 08.05.2025 року є 3.10.1, тобто кошторисна документація розрахована не в актуальній версії ПК АВК-5.
Звертаємо увагу, що Тендерна документація у п. 20 Таблиці 2 Додатку 1 містить вимогу, що
розрахунки вартості пропозиції мають бути розроблені в програмному комплексі АВК-5 останньої версії. Ця вимога стосується інформації та документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Відповідно до п. 20 Таблиці 2 Додатку 1 до Тендерної пропозиції «При складання розрахунку
вартості пропозиції у програмному комплексі АВК (розроблена в програмному комплексі АВК-5
останньої версії, або іншого повністю сумісного з ним програмним комплексом останньої версії),
(пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого
інженера-проектувальника) до ціни пропозиції (договірної ціни) надаються усі розрахунки, які є її
складовими:
• Договірна ціна (визначається без урахування витрат на проходження експертизи
кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд)
• Локальний кошторис
• Відомість ресурсів до локальних кошторисів
• Зведений кошторисний розрахунок (визначається без урахування витрат на проходження
експертизи кошторисної документації та без урахуванням витрат на технічний нагляд)».
Відтак, тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації.
Разом з тим, Замовник просить Переможця усунути невідповідності в документах, які
стосуються інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції
учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури
закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43
Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не мав права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах.
Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє
тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця. Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей,
згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати БРОВАРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ No 6 БРОВАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ скасувати рішення Уповноваженої особи Замовника про визнання переможцем процедури Закупівлі ТОВ «ДК «МІДАС» за процедурою відкритих торгів з особливостями, ідентифікатор закупівлі: UA-2025-05-02-012982-a, назва предмету закупівлі: Капітальний ремонт великої спортивної зали в будівлі Броварського ліцею No 6 Броварської міської ради Броварського району Київської області за адресою: м.Бровари, вул. Гродзиського повіту, 3-А (код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація за ДК 021:2015 ).