-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними відходами
Завершена
1 214 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 073.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 073.50 UAH
Період уточнення:
16.04.2025 12:22 - 21.04.2025 00:00
Відповідь надана
Вимога
Номер:
adc96b4e923c4e17b9542c53515735af
Дата опублікування:
19.04.2025 22:17
Опис:
1. Відповідно до п. 4.1.2 Додатку №1 до тендерної документації вимагається Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг що є предметом закупівлі.
У нас наявний витяг про видачу ліцензії Державною службою України з безпеки на транспорті на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів .
Разом з цим, умови тендерної документації вимагають, щоб у складі тендерної пропозиції була надана сама ліцензія, що унеможливлює надання витягу про видачу ліцензії.
Таким чином, Замовник унеможливлює надання учасником витягу про видачу ліцензії, що є аналогічним документом до ліцензії і також засвідчує право на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, але не тотожним.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Учасників на участь в Процедурі закупівлі.
Для усунення дискримінаційності вимоги Замовник повинен був би викласти цей пункт наступним чином: Копія ліцензії/витягу про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої уповноваженим органом, яка буде дійсною на весь період надання послуг що є предметом закупівлі.
2. Відповідно до п. 4.1.4. Додатку №1 до тендерної документації вимагається Виписка з балансу, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та наявність обладнання для переробки люмінесцентних ламп. Копії договорів, що підтверджують право власності на піч та обладнання для переробки люмінесцентних ламп з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі.
Якщо наведене вище обладнання не є власністю Учасника, а перебуває у нього в оренді, то Учасником додатково подається (-ються) скан-копія (-ї) чинного (-их),протягом всього строку дії Договору про закупівлю, договору (-ів) оренди, з усіма додатками (при наявності) на вказане обладнання.
У даній вимозі передбачається наявність саме власного обладнання для переробки люмінесцентних ламп, що виключає можливість підтвердити відповідність даній вимозі у випадку наявності такого орендованого обладнання чи у випадку наявності такого обладнання у субпідрядника\співвиконавця. Це прямо суперечить принципам здійснення публічних закупівель та чинному законодавству України.
Замовник по суті сам собі суперечить, вимагаючи з одного боку подання Виписки з балансу, з що підтверджує наявність обладнання для переробки люмінесцентних ламп, договору, що підтверджує право власності (а отже такі документи можуть бути наявні лише виключно щодо власного обладнання Учасника), а іншого боку вказуючи про можливість перебування цього обладнання в оренді і відповідно надання підтверджуючих для цього документів. Крім цього, Замовник взагалі не врахував ситуацію, за якої вказане обладнання може перебувати у власності субпідрядника\співвиконавця. Також дискримінаційною є вимога щодо надання саме виписки з балансу для підтвердження наявності обладнання.
Для усунення дискримінаційності і суперечності в умовах тендерної документації даний пункт необхідно викласти наступним чином: «Виписка з балансу/інший документ, що підтверджує наявність власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) та наявність власного/орендованого/залученого на умовах договору про надання послуг обладнання для переробки люмінесцентних ламп Учасника або субпідрядника/співвиконавця. Копії договорів/інших документів, що підтверджують право власності/оренди/користування на піч та обладнання для переробки люмінесцентних ламп Учасника або субпідрядника/співвиконавця з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі».
3. Відповідно до п. 4.2.1., 4.2.2, 4.2.3. Додатку №1 до тендерної документації вимагається Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату ISO 9001-2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001-2015 IDT) з відповідним щорічним підтвердженням (якщо воно передбачено). Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника системи екологічного управління (ISO 14001:2015 IDT), «Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Копія діючого на момент подачі пропозиції сертифікату відповідності Учасника ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці».
Замовник передбачає можливість надання лише сертифікатів ISO 9001-2015, ISO 14001:2015 IDT, ISO 45001:2018 і при цьому не передбачає можливості надання еквівалентних сертифікатів. У нас наявний сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. Разом з цим, маючи еквівалентні сертифікати ми позбавлені права взяти участь у процедурі закупівлі, оскільки не має сертифікатів, які вимагає Замовник в умовах тендерної документації, а можливість надання еквівалентних сертифікатів не передбачена.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації і неможливість надання еквівалентних сертифікатів. Замовник повинен би був передбачити можливість надання також еквівалентних сертифікатів, зокрема сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018, сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019, сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015.
Дискримінаційність такої вимоги підтверджується також рішенням АМКУ № 15104-р/пк-пз від 10.09.2024.
З огляду на вищезазначене, просимо внести відповідні зміни в умови ТД.
Відповідь:
1. Вимога щодо наявності ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом, виданої Державною службою України з безпеки на транспорті, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі – передбачена ЗУ «Про перевезення небезпечних вантажів», та ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001.
Відповідно до ч.1 ст. 6 ЗУ «Про ліцензування господарської діяльності» Орган ліцензування видає ліцензії на право здійснення видів господарської діяльності, зазначених у статті 7 цього Закону.
Відповідно до п. 24 ч.1 ст. 7 ЗУ Про ліцензування господарської діяльності» Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів внутрішнім водним, морським, автомобільним, залізничним та повітряним транспортом, міжнародні перевезення пасажирів та вантажів автомобільним транспортом.
Також ліцензійними умовами провадження господарської діяльності провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1001 встановлено вичерпний перелік вимог та документів які необхідні для отримання зазначеної вище ліцензії.
З огляду зазначеного, вимога щодо наявності права на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів, а саме надати у складі тендерної пропозиції копію чинного на весь період надання послуг копію Ліцензії Державної служби України з безпеки на транспорті, на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, яка буде дійсною на весь період надання послуг з предмету закупівлі – повністю відповідає вимогам чинного законодавства.
Окремо звертаємо увагу, що Відповідно до ч.3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
2. Відповідно до п. 4.1.4. Додатку №1 до тендерної документації Замовник не погоджується із вимогою про внесення змін до тендерної документації і вважає встановлені ним вимоги обґрунтованими і доцільними.
3. Статтею 3 Закону № 2320-IX визначено, що основними цілями державної політики у сфері запобігання утворенню та управління відходами є: захист здоров’я людей та навколишнього природного середовища від негативного впливу відходів; здійснення заходів у сфері управління відходами без загрози здоров’ю людей та спричинення шкоди навколишньому природному середовищу в межах встановлених нормативів шкідливого Тендерна документація не містить окремих вимог щодо:
- акредитації саме уповноваженого органу у сфері сертифікації стосовно надання послуг з управління небезпечними відходами;
- конкретного періоду дії сертифіката;
- видачі сертифікату на товар, роботи чи послуги, які не є предметом закупівлі або не стосується предмета закупівлі;
- видачі сертифіката на учасника, проте стосується виробництва товару (надання послуг).
Відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922-VIII Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. впливу фізичних факторів.
Дата відповіді:
21.04.2025 16:08