• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з управління медичними відходами

Завершена

1 214 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 073.50 UAH
Номер: f842a2269a7f4620bece5de42a8f5acb
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-23-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.05.2025 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 23.05.2025 14:46 - 14.06.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.05.2025 № 20-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Від 23.05.2025 № 20-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2025-04-16-005373-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 776-92-62, oksanazamula18@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом внесення відповідних змін до укладеного договору, з метою приведення його у відповідність до проєкту договору, шляхом укладення додаткової угоди з відповідними змінами, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 № 115, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.05.2025 № 130 від 21.05. 2025 № 136, вимоги про усунення невідповідностей, відповіді на запит Управління від 29.05.205 та від 05.06.2025, відповідь на запитання до процедури, скарга до процедури від 06.05.2025 № UA-2025-04-16-005373-a.с1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) № 7879-р/пк-пз від 16.05.2025. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався. Аналізом відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено розбіжності у пункті 2.3 розділу 2. Порядок надання послуг. А саме: відповідно до проекту договору пункт 2.3 викладено наступним чином: «Виконавець бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити відходи з території Замовника не менш ніж два рази на тиждень, протягом 24 годин після отримання заявки. Заявка Замовника формується в довільній формі та направляється на електронну пошту Виконавця засобами електронного зв’язку, вказану в Розділі 11 цього Договору». В той же час пунктом 2.3 Договору від 30.05.2025 № 01-138 передбачено, що Виконавець бере на себе зобов'язання своєчасно вивозити відходи з території Замовника протягом 3 (трьох) днів після отримання заявки. Заявка Замовника формується в довільній формі та направляється на електронну пошту Виконавця засобами електронного зв'язку. Також слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано лист, яким він погоджується з проектом договору про закупівлю та підтверджує згоду із запропонованими умовами договору. Згідно з пунктом 18 Особливостей та частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку цінив бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.. Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей № 1178 та статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей та частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень: 06.06.2025 10:55 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку: 06.06.2025 10:55

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Виконано вимоги висновку Управління. Додатковою угодою від 12.06.2025 № 1 внесено відповідні зміни до укладеного договору.
Дата публікації: 16.06.2025 13:56

Запити/Пояснення