-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними відходами
Завершена
1 214 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 073.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 073.50 UAH
Номер:
f842a2269a7f4620bece5de42a8f5acb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-05-23-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.05.2025 00:00
Період моніторингу:
23.05.2025 14:46 - 14.06.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.05.2025 № 20-З
Сіверськодонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 23.05.2025 № 20-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-04-16-005373-a 16.04.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено порушення вимог частини 4 статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку шляхом внесення відповідних змін до укладеного договору, з метою приведення його у відповідність до проєкту договору, шляхом укладення додаткової угоди з відповідними змінами, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 06 червня 2025 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 15.04.2025 № 115, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛЕСТАС ЕКО» (далі – ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.05.2025 № 130 від 21.05. 2025 № 136, вимоги про усунення невідповідностей, відповіді на запит Управління від 29.05.205 та від 05.06.2025, відповідь на запитання до процедури, скарга до процедури від 06.05.2025 № UA-2025-04-16-005373-a.с1, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) № 7879-р/пк-пз від 16.05.2025.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Аналізом відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця встановлено розбіжності у пункті 2.3 розділу 2. Порядок надання послуг. А саме: відповідно до проекту договору пункт 2.3 викладено наступним чином: «Виконавець бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити відходи з території Замовника не менш ніж два рази на тиждень, протягом 24 годин після отримання заявки. Заявка Замовника формується в довільній формі та направляється на електронну пошту Виконавця засобами електронного зв’язку, вказану в Розділі 11 цього Договору». В той же час пунктом 2.3 Договору від 30.05.2025 № 01-138 передбачено, що Виконавець бере на себе зобов'язання своєчасно вивозити відходи з території Замовника протягом 3 (трьох) днів після отримання заявки. Заявка Замовника формується в довільній формі та направляється на електронну пошту Виконавця засобами електронного зв'язку. Також слід зазначити, що учасником процедури закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» в складі своєї тендерної пропозиції надано лист, яким він погоджується з проектом договору про закупівлю та підтверджує згоду із запропонованими умовами договору.
Згідно з пунктом 18 Особливостей та частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків: визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті; перерахунку цінив бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі; перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки..
Відповідно до підпункту 2 пункту 21 Особливостей № 1178 та статті 43 Закону договір про закупівлю є нікчемним у разі укладення договору з порушенням вимог пункту 18 цих Особливостей та частини четвертої статті 41 цього Закону.
Період усунення порушень:
06.06.2025 10:55 - 21.06.2025 00:00
Дата публікації висновку:
06.06.2025 10:55
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- other: Так
Опис:
Виконано вимоги висновку Управління. Додатковою угодою від 12.06.2025 № 1 внесено відповідні зміни до укладеного договору.
Дата публікації:
16.06.2025 13:56
Запити/Пояснення
Номер:
e5327cc9b9b64822a7303eecd76b7b21
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
26.05.2025 15:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.05.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з управління медичними відходами (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-04-16-005373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
16addf1ddf10482a88078d9d29ff0a6d
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.05.2025 15:49
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування» (далі – КНП «ЛІЛ Боярської міської ради») висловлює свою повагу та на надає інформацію, щодо Вашого запиту № UA-2025-04-16-005373-a, про обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість до закупівлі Послуги з управління медичними відходами (номер закупівлі UA-2025-04-16-005373-a) та посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення Замовником не надається, так як закупівля по коду ДК 021:2015: 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами "Послуги з управління медичними відходами», інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-16-005373-a (далі – Закупівля) проводилась не за рахунок бюджетних призначень. Слід зазначити, що джерелом фінансування закупівлі є власні кошти КНП «ЛІЛ Боярської міської ради», які підприємство отримує від Національної служби здоров’я України за програмою медичних гарантій, з якою укладено договір. Постановою КМУ №1086 від 24.12.2019р. «Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення» головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ України, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НЗСУ. Отже, кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров’я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника. Послуги, які є предметом закупівлі, повинні надаватись учасником, який має відповідні чинні ліценції, відповідати вимогам законодавства України щодо захисту довкілля та навколишнього середовища, а також відповідати діючим на території України державним стандартам, вимогам до якості послуг що надаються та умовам договору. Предмет закупівлі формувався з урахуванням :
-вимог санітарно-епідеміологічного законодавства до поводження з небезпечними відходами;
- специфіки медичної діяльності та обсягів пролікованих пацієнтів.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Закону України «Про управління відходами», вимог Постанови КМУ від 05.12.2023 №1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами», Постанови КМУ від 02 грудня 2015 р. №1001 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом.
Щодо очікуваної вартості закупівлі: Очікувана вартість закупівлі (1 214 700,00 грн з ПДВ) була визначена на основі:
- аналізу відкритих джерел щодо середньоринкових цін;
- інформації, отриманої від операторів ринку, які мають ліцензії на відповідну діяльність (ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», ТОВ «А-ЕНЕРГО»), а також за основу розрахунку очікуваної вартості закупівлі було взято ціни в електронній системі закупівель "Prozorro");
- примірної методики, затвердженої наказом Мінекономіки №275 від 18.02.2020. На підставі отриманої інформації було проведено розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також інформуємо, що в КНП «ЛІЛ Боярської міської ради» відсутній офіційний веб-сайт, на якому можливо було б розмістити інформацію про обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі. Веб-сайт знаходиться в розробці.
Номер:
ad509624fa5b4448859ab887fbe6ec06
Назва:
Запит про надання пояснення.
Дата опублікування:
03.06.2025 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з управління медичними відходами (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за UA-2025-04-16-005373-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питаннь:
1. Відповідно до статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Пункт 2.3 розділу 2 Договору від 30.05.2025 № 01-138 відрізняється від пункту 2.3 проекту договору в складі тендерної документації. Просимо пояснити встановлені розбіжності.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк».
Номер:
cbbdf097f24c47d7a2bccee7110ac742
Назва:
пояснення на запит
Дата опублікування:
05.06.2025 09:54
Опис:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
Комунальне некомерційне підприємство «Лікарня інтенсивного лікування Боярської міської ради» (далі – КНП «ЛІЛ Боярської міської ради» висловлює свою повагу та у відповідь на Ваш запит № UA-2025-04-16-005373-a, зазначає наступне.
Відповідно до Договору № 01-138 від 30.05.2025 пункт 2.3. розділу 2 викладений у наступній редакції: «Виконавець бере на себе зобов'язання своєчасно вивозити відходи з території Замовника протягом 3 (трьох) днів після отримання заявки. Заявка Замовника формується в довільній формі та направляється на електронну пошту Виконавця засобами електронного зв'язку».
Відповідно до проекту цього Договору в складі тендерної документації пункт 2.3. розділу 2 викладений наступним чином: «Виконавець бере на себе зобов’язання своєчасно вивозити відходи з території Замовника не менш ніж два рази на тиждень, протягом 24 годин після отримання заявки. Заявка Замовника формується в довільній формі та направляється на електронну пошту Виконавця засобами електронного зв’язку, вказану в Розділі 11 цього Договору».
Варто зазначити, що пункт 2.3. розділу 2 Договору № 01-138 від 30.05.2025 відрізняється від пункту 2.3. проекту договору в складі тендерної документації його викладенням у тексті, проте самої суті не змінює, оскільки фактично має таку послідовність дій його виконання, оскільки за підрахунками кількості днів, згідно обох формулювань, це й буде виконання вищезазначених дій не менше двох разів на тиждень з моменту подачі заявки.
Додатково слід зазначити, що пункт 2.3. розділу 2 Договору № 01-138 від 30.05.2025 змінено Учасником (Переможцем закупівлі) самостійно, а мною як уповноваженою особою, не перевірено внесені зміни щодо формулювання даного пункту та його співвідношення відповідно до норм чинного законодавства.
Оскільки, відповідно до статті 41 Закону Україна «Про публічні закупівлі» та пункту 18 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, розбіжність підписаного Договору з проектом Договору до Тендерної пропозиції буде кореговано Додатковою угодою.