• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.)

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 4 дні назад

182 811 949.90 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 914 060.00 UAH
Період уточнення: 02.04.2025 13:16 - 27.04.2025 00:00
Відповідь надана

Додаток 1 до тендерної документації

Номер: aee19df77b064b45a705a6af20d6b19c
Дата опублікування: 22.04.2025 16:59
Опис: Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Для не дискримінації потенційного кола учасників, просимо внести зміни в даний пункт, а саме: для виконання мінімальної вимоги відповідно до п.1 кваліфікаційного критерію "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю" замінити слова "за 2023й та 2024й рік" на за 2023й або 2024й рік. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 25.04.2025 09:05
Відповідь надана

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі

Номер: 0ee8f7b1ec6042fdac5264b8f1ad5e71
Дата опублікування: 22.04.2025 16:31
Опис: 1. У п. 1.3. Роботи проводяться із дотриманням вимог діючого законодавства України, НПАОП 11.1-1.01-08 «Правила безпеки у нафтогазовидобувній промисловості України» втратили чинність 05.07.2023, на заміну було розроблено НПАОП 11.1-1.16-23 Правила безпеки в нафтогазодобувній промисловості який діє з 05.07.2023 2. Також, частина ІІ додатку №3 до тендерної документації, містить вимогу Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, яка на наш погляд є дискримінаційною. Оцінка відповідності органу з оцінки відповідності здійснюється шляхом його акредитації, яку проводить національний орган України з акредитації — Національне агентство з акредитації України (НААУ). Така сертифікація є добровільною і не є обов'язковою. Виробників продукції багато як вітчизняних, так і товари можуть бути вироблені не резидентами у яких можуть бути відсутні дані сертифікати акредитовані відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності в часності НААУ або бути міжнародного зразка, тобто враховуючи дану вимогу, сертифікати можуть бути видані не акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, при вимозі що вони мають бути видані акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності - Національним агенством з акредитації України (НААУ) тому пропозиції учасників які не відповідатимуть даній вимозі автоматично приречені на дискваліфікацію. Просимо прибрати дану вимогу. Внесіть відповідні зміни. Дякуємо.
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників затверджених постановою № 1178 Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 визначають правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Разом з тим під час здійснення закупівель замовник може використовувати: нормативно-правові акти, стандарти. тощо, що не суперечать нормам Закону. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам/умовам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Вимога щодо надання учасником Сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) встановлена замовником з метою підтвердження наявності в учасника впровадженої системи управління якістю відповідно до міжнародних стандартів. Це дозволяє замовнику мінімізувати ризики неналежного виконання договору та гарантувати стабільну якість виконання робіт. При цьому, звертаємо увагу, що як вбачається з Частини ІІ Додатку № 3 до тендерної документації, дана вимога стосується локалізованого товару у складі предмету закупівлі та не застосовується до учасників, які пропонують товар, країною походження (виробництва) якого є країна(-ни), які(-а) підпадають(-є) під дію положень Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України). Таким чином, дана вимога сформована у відповідності до чинного законодавства та спрямована на забезпечення належного рівня виконання зобов’язань за договором і не може вважатися дискримінаційною.
Дата відповіді: 25.04.2025 16:17
Відповідь надана

Щодо виду договірної ціни

Номер: 03545a5e12774689b77cc407f8a6a38d
Дата опублікування: 18.04.2025 14:14
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! Наступним повідомляємо, згідно переліку обладнання та устаткування, яке підлягає встановленню, частина обладнання має іноземне походження та має бути завезена на територію України. Зважаючи на постійні коливання курсу на ринку іноземних валют, просимо Вас в проекті договору та кошторисній документації визначити вид договірної ціни - як динамічну.
Відповідь: Вітаємо, шановний Учасник! Замовником розглянуто звернення та прийнято рішення щодо недоцільності внесення зазначених змін до тендерної документації.
Дата відповіді: 21.04.2025 16:21
Відповідь надана

Щодо шафи

Номер: e277624a559e4998aa770274f7aa9aca
Дата опублікування: 18.04.2025 13:53
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! У Додатку 3.5 до тендерної документації «Нульовий кошторис» в локальних кошторисах на придбання устаткування 2-20-1 (п. 16) та 2-21-1 (п. 16) зазначено «Шафа АСК ТП в комплекті. Вартістю передбачено: обладнання і матеріали, розробка документації на шафу, розробка керуючої програми контролера, розробка АРМ оператора, монтаж шафи, пусконалагоджувальні роботи шафи керування та АРМ оператора», що передбачає в собі монтаж шафи та пусконаладжувальні роботи шафи керування та АРМ оператора. В той же час монтаж шафи також передбачено у локальному кошторисі 2-20-2 (п. 8) та 2-21-2 (п. 8), а також пусконалагоджувальні роботи шафи керування та АРМ оператора передбачені у локальному кошторисі 2-20-4 (п.14-23) та 2-21-4 (п.14-23). Для уникнення дублювання робіт просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, а саме викласти п.16 локального кошторису 2-20-1 та п.16 локального кошторису 2-21-1 Додатку 3.5 до тендерної документації у наступній редакції: «Шафа АСК ТП в комплекті. Вартістю передбачено: обладнання і матеріали, розробка документації на шафу, розробка керуючої програми контролера, розробка АРМ оператора»
Відповідь: Шановний Учасник! Додатком 3.2 до тендерної документації «Вiдомiсть устаткування пiдрядника» п.60, передбачено проведення монтажних та пусконалагоджувальних робіт комплектуючих шафи (перелік зазначено в опитувальному листі) в складі шафи. В локальних кошторисах 2-20-2 (п. 8) та 2-21-2 (п. 8) передбачено монтаж готової шафи безпосередньо на об'єкті. Пусконалагоджувальні роботи шафи керування та АРМ оператора передбачені у локальному кошторисі 2-20-4 (п.14-23) та 2-21-4 (п.14-23) для готової шафи (з врахування всіх комплектуючих) для інтеграції в систему Замовника.
Дата відповіді: 21.04.2025 16:16
Відповідь надана

Внесення змін розширення потенційного кола учасників

Номер: 134d23c8226e4eafb48f481202c394f5
Дата опублікування: 16.04.2025 08:15
Опис: Задля можливості розширення потенційного кола учасників та врахування об’єктивної ситуації в країні просимо внести зміни в тендерній документації, а саме додаток №1 до тендерної документації П/П 2.1 - Мінімальні вимоги: показник обсягу річного доходу (виручки) не менше 25% очікуваної вартості предмета закупівлі. Змінити на - Мінімальні вимоги: показник обсягу сумарного доходу (виручки) в період 2023-2024 року не менше 25% очікуваної вартості предмета закупівлі. П/П 2.2 - Надати скановані копії документів фінансової звітності* для визначення фінансового стану учасника за 2024й рік для підтвердження виконання мінімальних вимог відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію. Змінити на - Надати скановані копії документів фінансової звітності* для визначення фінансового стану учасника за 2023-2024й рік для підтвердження виконання мінімальних вимог відповідно до п.1 даного кваліфікаційного критерію. - - Копії балансу та звіту про фінансові результати за 2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником. - Змінити на - Копії балансу та звіту про фінансові результати за 2023-2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органом, засвідчені учасником - - Копію звіту про рух грошових коштів за 2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, які мають надаватись учасником для цілей виконання вимог даного кваліфікаційного критерію - Змінити на - - Копію звіту про рух грошових коштів за 2023-2024р. з відміткою про прийняття уповноваженим органу, засвідчена учасником, які мають надаватись учасником для цілей виконання вимог даного кваліфікаційного критерію
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 17.04.2025 17:41
Відповідь надана

Щодо сигнального гудка

Номер: 257e4eec9eda4aa58ebf758436edc2b2
Дата опублікування: 14.04.2025 16:49
Опис: Доброго дня, Шановний Замовнику! У нульовому кошторисі (Додаток№3.5 до тендерної документації), у переліку Материалів є "Сигнальний гудок вибухозахищений 07-4602-1112 BARTEC". На сьогодняшній день це обладнання зняте з виробництва та не доступне для замовлення. Аналогічного обладнання, яке в повному обсязі відповідає вимогам знятого з виробництва, не існує. Просимо надати опитувальний лист для коректної заміни вибухозахищеного сигнального гудку.
Відповідь: Вітаємо, шановний Учасник! Дана позиція є матеріалом та не потребує розробки опитувального листа. У разі відсутності на ринку "Сигнальний гудок вибухозахищений 07-4602-1112 BARTEC" можливе застосування інших/аналогічних сигнальних вбухозахищених гудків, що відповідають параметрам II 2G Ex e mb IIC T5 Gb) =24 В , 105 дБ ,IP65, діапазон температур -40...+50°C, кабельний ввід М 16 х1,5.
Дата відповіді: 17.04.2025 17:42
Відповідь надана

Документація

Номер: f224da4ce7db451cbccc6c60d965fe22
Дата опублікування: 14.04.2025 10:39
Опис: Прошу надати проект організації будівництва (з схемами)
Відповідь: Для ознайомлення Учасника з проектною документацією необхідно направити лист директору ГПУ «Полтавагазвидобування» на електронну адресу office@ugv.com.ua, з проханням допуску до адміністративної будівлі та ознайомлення з проектною документацією по процедурі 25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.), з зазначенням переліку представників з вказанням їх посад та паспортних даних (№ та серія паспорту). Дані заходи спрямовані для безпеки виробничих об’єктів. Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді: 14.04.2025 14:00
Відповідь надана

Стосовно детектору газу

Номер: 5237080d383d4ecf8cc6249dfe36467d
Дата опублікування: 11.04.2025 10:35
Опис: В Додатоку 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування Підрядника» згідно поз. «Детектор газу Sencepoint XCD SPXCDALMRX (20.6000253-62-АТХ.ОЛ13) Honeywell» (згідно коду - інфрачервоним сенсором), але згідно опитувальних листів прилад має встановлюватися на вулиці і вказаний діапазон навколишніх температури становить від -30 до + 45 С Згідно каталогу виробника, для інфрачервоною сенсора діапазон навколишніх температури становить від -20 до + 45 С. Просимо уточнити вимоги в опитувальному листі або змінити модель обладнання на SPXCDALMFX з термокаталітичним сенсором.
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.04.2025 14:51
Відповідь надана

Щодо ОЛ

Номер: 8aeb777e0c5043cea980296da6f777ce
Дата опублікування: 11.04.2025 09:51
Опис: Доброго дня! 1. В документі «Додаток 3.6 Опитувальний лист на шафу АСК ТП» вказано – розробити та виготовити нову шафу керування для під'єднання сигналів згідно проектної документації «Облаштування Комишнянського УКПГ (Збірні грібинки)». Прохання надати актуальну версію проектної документації «Облаштування Комишнянського УКПГ (Збірні грібинки)». 2. В документі «Додаток 3.2 до тендерної документації Відомість устаткування Підрядника.xls» вказано обладнання «Щит керування насосами з пуско-захисною апаратурою, N+PE, на базі шафи підлогової, універсальної з монтажною панелю, розміром 2000х800х400мм ЩКН№1» . Прохання надати опитувальний лист на дане обладнання, або актуальну версію відповідної проектної документації для розробки даного обладнання.
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Дата відповіді: 11.04.2025 14:50
Відповідь надана

Рівнеміри

Номер: 12f731a5ea90414f8a59d138beb6dda1
Дата опублікування: 10.04.2025 16:03
Опис: В документі 20-6000253-22-АТХ.С. ОЛ8 арк 25. Опитувальний лист ОЛ8 для байпасного рівнеміра вказана міжцентрова відстань фланців приєднання 1900мм. В той же час в Додаток 3.2 до тендерної документації «Відомість устаткування Підрядника» згідно поз. Байпасний вимирювач рівня з магнітним роліковим показчиком рівня типу BNA-S00 у вибухозахищеному виконанні, з'єднання фланцеве DN50, РN6,0 BNA-EN50/6/B1-MG-M1,990-L60x2-MRA/SAM-ZVSS300-Ex (20.6000253-22-АТХ.ОЛ8) - визначено параметр 1990мм. Просимо уточнити правильний розмір або вилучити таку вимогу для подальшого узгодження в процесі виготовлення ємностей
Відповідь: Доброго дня! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 11.04.2025 11:34