-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.)
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 4 дні назад
182 811 949.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 914 060.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 914 060.00 UAH
Період оскарження:
02.04.2025 13:16 - 27.04.2025 00:00
Період оскарження для учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВ...:
15.09.2025 13:31 - 21.09.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну закупівлю
Номер:
28932d1824e448fbab1e3f9d01832baa
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-04-02-006460-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну закупівлю
Скарга:
Замовником було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2025-04-02-006460-a.
При цьому, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель.
Приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр “ВЕКТОР”» подало тендерну пропозицію та взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, Приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр “ВЕКТОР”» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі.
Приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр “ВЕКТОР”» вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_UA-2025-04-02-006460-a.docx.asice.zip 15.08.2025 14:01
- рішення від 25.01.2024 № 1587.pdf 15.08.2025 14:01
- Висновок ДАСУ.pdf 15.08.2025 14:01
- sign.p7s 15.08.2025 14:01
- Рішення від 19.08.2025 № 12774.pdf 19.08.2025 15:46
- Рішення від 26.08.2025 № 13130.pdf 28.08.2025 16:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.08.2025 № 13130.pdf 27.08.2025 11:11
- Пояснення по суті скарги 25П-141.docx 21.08.2025 12:17
- Пояснення по суті скарги 25П-141.pdf 21.08.2025 12:17
- Протокол_810_виконання рішення АМКУ_ВТзО_25П-141.docx 02.09.2025 12:42
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2025 14:34
Дата розгляду скарги:
26.08.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2025 15:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
28.08.2025 16:58
Дата виконання рішення Замовником:
02.09.2025 12:42
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення № 13130-р/пк-пз від 26.08.2025 Комісії Антимонопольного комітету України виконано Замовником.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
42172d448d8446f995cc871c22137d3b
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірну відміну закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр “ВЕКТОР”» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі. Протоколом № 548 від 12.06.2025 року на підставі розгляду та оцінки найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції, учасник відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт "25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.)» ПП "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" визнаний переможцем торгів, ухвалено рішення про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт з загальною вартістю 179 599 052 грн з ПДВ.
Відповідно до п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), договір про закупівлю мав бути укладений у строк з 18.06.2025 по 27.06.2025. Відповідно до інформації в протоколі №481 від 11.08.2025 року, строк укладання договору про закупівлю продовжено до 11.08.2025
Однак, 11.08.2025 р. Протоколом №481 відкриті торги з особливостями Уповноваженою особою відмінено, мотивуючи це проведенням повторного розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» та прийнято рішення замовником про відміну тендеру із посиланням на вимоги п.п.2 п. 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
У протоколі уповноваженої особи від 11.08.2025р. №481 відсутні посилання на норми діючого законодавства, які передбачають можливість та відповідно до яких здійснювався повторний розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», який перебував у статусі переможця згідно рішення Уповноваженої особи - Протокол № 548 від 12.06.2025.
Вважаємо, що замовником були порушені норми законодавства у сфері закупівлі, у зв’язку з чим, вважаємо за необхідне подати цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника, зокрема, на рішення щодо скасування закупівлі.Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо скасування процедури Закупівлі на підставі підпункту 2
пункту 50 Особливостей
Як зазначалось вище, ПП «ІВЦ «Вектор» було визначено Переможцем закупівлі і правомірно очікувало підписання договору про закупівлю. Проте, Замовником було здійснено повторну оцінку пропозиції.
Підпункт 2 пункту 50 Особливостей передбачає можливість замовника відмінити відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Проте, застосування даної норми у ситуації, що склалася є неприйнятною з огляду на таке:
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
У пункті 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Після визнання ПП "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" переможцями торгів, на виконання вимог Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» якою визначено перелік документів, що надаються лише переможцем торгів та підтверджують відсутність підстав для відмови переможцю, у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, було надано Замовнику всі необхідні документи.
Надані нами документи розміщені на електронному майданчику за вказаним переліком повністю відповідають тендерній документації Замовника.
Відповідно до пп.3 п.44 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, станом на дату прийняття рішення Уповноваженою особою про відміну торгів відповідно до Протоколу №481 від 11.08.2025 року., жодна з визначених законодавством підстав не передбачала можливості повторного розгляду пропозиції учасника, а також підстав для дискваліфікації переможця ПП «ІНЖЕНЕРНО ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР».
Відповідно до Протоколу №481 від 11.08.2025 року Замовник зазначає, що наявні помилки в кошторисних документах Переможця. Однак зазначеним протоколом взагалі не обґрунтовується неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Кошторисна документація (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів) є невід’ємною частиною договору підряду на виконання будівельних робіт. А тому у Замовника наявна можливість узгодити кошторисну документацію до моменту підписання договору із Переможцем, в тому числі зобов’язавши його внести зміни до такої документації. Враховуючи зазначене, Замовник з незрозумілих обставин вирішив відмінити дану процедуру закупівлі, чим порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
ТАКОЖ ЗВЕРТАЄМО УВАГУ:
Переможцем процедури закупівлі розрахунок договірної ціни було завантажено до електронної системи закупівель 27.06.2025 року. Саме у цьому документі, на думку Замовника, наявні певні невідповідності.
Разом з тим, у період з 20.06.2025 року по 08.07.2025 року Державна аудиторська служба України проводила моніторинг закупівлі UA-2025-04-02-006460-a. Зокрема, предметом вивчення під час моніторингу було:
- розкриття тендерних пропозицій;
- їх розгляд та оцінка.
Цей факт підтверджується інформацією, що відображена в електронній системі закупівель. Отже, розрахунок договірної ціни, завантажений Переможцем, був предметом аналізу Держаудитслужби в ході моніторингу UA-M-2025-06-20-000007. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-02-006460-a від 09.07.2025 року, порушень не виявлено. Просимо врахувати Комісію Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-02-006460-a від 09.07.2025 року як доказ відсутності порушень на етапі, коли договірна ціна вже була у системі (завантажено 27.06).
Враховуючи вищевказане, на думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив наявності порушень, які унеможливлюють їх усунення та які виникли через порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним та необґрунтованим з таких причин:
1. Відсутній сам факт порушення, що виник саме через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Замовником не надано опис таких порушень.
3. Замовником не зазначено, у чому полягає неможливість усунення виявлених порушень.
Своїми діями Замовник:
- умисно створює перешкоди для укладання договору з ПП «ІВЦ «ВЕКТОР»;
- позбавляє Скаржника права на отримання прибутку;
- порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Прийняте рішення порушує права Скаржника на розгляд його пропозиції та завдає прямої економічної шкоди. Права та законні інтереси ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» підлягають захисту шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник не довів:
- правомірність відміни процедури закупівлі;
- що причини відміни виникли внаслідок порушень, передбачених законодавством, а не внаслідок дій чи бездіяльності Замовника.
Аналогічна позиція викладена у рішенні Антимонопольного комітету України № 1587-р/пк-пз від 25.01.2024 року, де колегія встановила відсутність належних доказів для підтвердження підстав відміни процедури закупівлі.
Відповідно до п. 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), договір про закупівлю мав бути укладений у строк з 18.06.2025 по 27.06.2025. Відповідно до інформації в протоколі №481 від 11.08.2025 року, строк укладання договору про закупівлю продовжено до 11.08.2025
Однак, 11.08.2025 р. Протоколом №481 відкриті торги з особливостями Уповноваженою особою відмінено, мотивуючи це проведенням повторного розгляду та оцінки тендерної пропозиції ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» та прийнято рішення замовником про відміну тендеру із посиланням на вимоги п.п.2 п. 50 Особливостей у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
У протоколі уповноваженої особи від 11.08.2025р. №481 відсутні посилання на норми діючого законодавства, які передбачають можливість та відповідно до яких здійснювався повторний розгляд та оцінка тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР», який перебував у статусі переможця згідно рішення Уповноваженої особи - Протокол № 548 від 12.06.2025.
Вважаємо, що замовником були порушені норми законодавства у сфері закупівлі, у зв’язку з чим, вважаємо за необхідне подати цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника, зокрема, на рішення щодо скасування закупівлі.Вважаємо, що такими діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо скасування процедури Закупівлі на підставі підпункту 2
пункту 50 Особливостей
Як зазначалось вище, ПП «ІВЦ «Вектор» було визначено Переможцем закупівлі і правомірно очікувало підписання договору про закупівлю. Проте, Замовником було здійснено повторну оцінку пропозиції.
Підпункт 2 пункту 50 Особливостей передбачає можливість замовника відмінити відкриті торги у разі, зокрема, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Проте, застосування даної норми у ситуації, що склалася є неприйнятною з огляду на таке:
Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
У пункті 43 Особливостей зазначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
При цьому, під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Після визнання ПП "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР" переможцями торгів, на виконання вимог Додатку 2 тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі» якою визначено перелік документів, що надаються лише переможцем торгів та підтверджують відсутність підстав для відмови переможцю, у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, було надано Замовнику всі необхідні документи.
Надані нами документи розміщені на електронному майданчику за вказаним переліком повністю відповідають тендерній документації Замовника.
Відповідно до пп.3 п.44 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Таким чином, станом на дату прийняття рішення Уповноваженою особою про відміну торгів відповідно до Протоколу №481 від 11.08.2025 року., жодна з визначених законодавством підстав не передбачала можливості повторного розгляду пропозиції учасника, а також підстав для дискваліфікації переможця ПП «ІНЖЕНЕРНО ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР».
Відповідно до Протоколу №481 від 11.08.2025 року Замовник зазначає, що наявні помилки в кошторисних документах Переможця. Однак зазначеним протоколом взагалі не обґрунтовується неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Кошторисна документація (договірна ціна, локальні кошториси, відомості ресурсів) є невід’ємною частиною договору підряду на виконання будівельних робіт. А тому у Замовника наявна можливість узгодити кошторисну документацію до моменту підписання договору із Переможцем, в тому числі зобов’язавши його внести зміни до такої документації. Враховуючи зазначене, Замовник з незрозумілих обставин вирішив відмінити дану процедуру закупівлі, чим порушив основні принципи здійснення закупівель, що встановлені статтею 5 Закону, зокрема такі як «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель»; «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі», а відтак наші права на рівну участь у аукціоні закупівлі та отримання можливості укласти Договір із Замовником.
ТАКОЖ ЗВЕРТАЄМО УВАГУ:
Переможцем процедури закупівлі розрахунок договірної ціни було завантажено до електронної системи закупівель 27.06.2025 року. Саме у цьому документі, на думку Замовника, наявні певні невідповідності.
Разом з тим, у період з 20.06.2025 року по 08.07.2025 року Державна аудиторська служба України проводила моніторинг закупівлі UA-2025-04-02-006460-a. Зокрема, предметом вивчення під час моніторингу було:
- розкриття тендерних пропозицій;
- їх розгляд та оцінка.
Цей факт підтверджується інформацією, що відображена в електронній системі закупівель. Отже, розрахунок договірної ціни, завантажений Переможцем, був предметом аналізу Держаудитслужби в ході моніторингу UA-M-2025-06-20-000007. Відповідно до Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-02-006460-a від 09.07.2025 року, порушень не виявлено. Просимо врахувати Комісію Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2025-04-02-006460-a від 09.07.2025 року як доказ відсутності порушень на етапі, коли договірна ціна вже була у системі (завантажено 27.06).
Враховуючи вищевказане, на думку Скаржника, Замовник не довів та документально не підтвердив наявності порушень, які унеможливлюють їх усунення та які виникли через порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним та необґрунтованим з таких причин:
1. Відсутній сам факт порушення, що виник саме через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Замовником не надано опис таких порушень.
3. Замовником не зазначено, у чому полягає неможливість усунення виявлених порушень.
Своїми діями Замовник:
- умисно створює перешкоди для укладання договору з ПП «ІВЦ «ВЕКТОР»;
- позбавляє Скаржника права на отримання прибутку;
- порушує законодавство у сфері публічних закупівель.
Прийняте рішення порушує права Скаржника на розгляд його пропозиції та завдає прямої економічної шкоди. Права та законні інтереси ПП «ІВЦ «ВЕКТОР» підлягають захисту шляхом скасування рішення про відміну процедури закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник не довів:
- правомірність відміни процедури закупівлі;
- що причини відміни виникли внаслідок порушень, передбачених законодавством, а не внаслідок дій чи бездіяльності Замовника.
Аналогічна позиція викладена у рішенні Антимонопольного комітету України № 1587-р/пк-пз від 25.01.2024 року, де колегія встановила відсутність належних доказів для підтвердження підстав відміни процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
рішення 1587
-
Повʼязаний документ:
рішення від 25.01.2024 № 1587.pdf
-
-
Назва доказу:
Висновок Дасу
-
Повʼязаний документ:
Висновок ДАСУ.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника – Акціонерне товариство "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" – скасувати Протокол №481 від 11.08.2025 року стосовно рішення про відміну процедури закупівлі.