-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.)
Торги не відбулися
182 811 949.90
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 914 060.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 914 060.00 UAH
Номер:
d8fec056abc34b3a9a9b5595f65da919
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-06-20-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2025 00:00
Період моніторингу:
20.06.2025 15:18 - 12.07.2025 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2025 Київ № 174
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 02 червня 2025 року № 136-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2025-04-02-006460-a 02.04.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Заступник директора Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВИЗАГ СТРОЙ ГРУП», ТОВ «АДОНІЯ КОМПАНІ», ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель акціонерного товариства «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (нова редакція 2), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25 квітня 2025 року № 372, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВИЗАГ СТРОЙ ГРУП» (далі – ТОВ «ВИЗАГ СТРОЙ ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «АДОНІЯ КОМПАНІ» (далі – ТОВ «АДОНІЯ КОМПАНІ»), приватного підприємства «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (далі – ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19 травня 2025 року № 474 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИЗАГ СТРОЙ ГРУП», від 26 травня 2025 року № 496 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АДОНІЯ КОМПАНІ», від 12 червня 2025 року № 548 щодо визначення ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» переможцем процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір від 12 червня 2025 року, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 27 червня 2025 року, 07, 08 липня 2025 року .
Період усунення порушень:
09.07.2025 15:38 - 15.07.2025 00:00
Дата публікації висновку:
09.07.2025 15:38
Запити/Пояснення
Номер:
a6eabc248e384490b16236aa78b186f9
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
24.06.2025 15:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.06.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-006460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
6f07ee452b4a4ef5af87ac26096a3e7b
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
27.06.2025 10:10
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-006460-a надаємо відповідну запитувану інформацію.
Номер:
e7a6aa988e624e5b87dbebda66c0a8fd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.07.2025 17:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-006460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Враховуючи інформацію, зазначену у протоколі про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВИЗАГ СТРОЙ ГРУП» від 19.05.2025 № 474:
- надати пояснення, яким чином визначено, що «матеріали поставки Замовника зазначено з вартістю, а також на ці матеріали нараховано ПДВ»;
- надати посилання на назву файлів, матеріалів, номерів позицій, сторінок тощо, на підставі яких встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ВИЗАГ СТРОЙ ГРУП» вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
9ea7150ac33a44b880be61e9f3f25bd8
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
07.07.2025 09:57
Опис:
У відповідності до розділу ІІ. Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій Додатку №1 до тендерної документації.
п.11 Учасник надає «початкову вартість робіт (первинна пропозиція)», в електронному вигляді у форматі ***.imd. (або форматі еквівалентного програмного забезпечення за можливості повноцінної інтеграції у АВК-5) та у форматі excel у наступному складі:
· Договірна ціна;
· Локальні кошториси;
· Підсумкова відомість ресурсів.
Учасником ТОВ "ВИЗАГ СТРОЙ ГРУП" оприлюднено на сайті в розділі «документи, подані з пропозицією», файл «кошторис.zip.p7s» в папці якого розміщено розрахунок договірної ціни у форматі Exel «95_ДЦ_ДЦ».
У файлі Exel «95_ДЦ_ДЦ» в пункті №12 Вартість ресурсів Замовника, що повертається, учасником зазначено суму 26 036,99673 грн., в пункті № 13 загальна сума ПДВ складається з врахуванням ПДВ вартості матеріалів Замовника. Відповідно до Додатку №3 до тендерної документації дані матеріали відносяться до поставки Замовника. Таким чином учасником складено кошторисний розрахунок з порушенням вимог додатку №3 до тендерної документації, що є невідповідністю тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі». Зауваження до розрахунку додається.
Слід зазначити, що відповідно до Рішення АМКУ від 16.04.2025 №6024 (додається) невідповідності, допущені учасником під час складання договірної ціни первинної пропозиції є невідповідністю умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі уповноваженою особою прийнято рішення про відхилення ТОВ «ВИЗАГ СТРОЙ ГРУП»
Номер:
5e0c551e42a448c8b3f7b6190b12d81e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
03.07.2025 14:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-04-02-006460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (далі – Учасник) вимогам пункту 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та підпункту 1 пункту 2 додатку №1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності дозвільного документу виданого Учаснику органом з державного архітектурного контролю на провадження будівельної діяльності з відповідним переліком видів робіт, категорія складності не нижче IV * або клас наслідків не нижче СС2 *, а саме:
-2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання а саме:
• 2.02.03 газопостачання.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
c63a47b865db41ac80b6f6da674e7738
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.07.2025 16:08
Опис:
У відповідь на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури закупівлі 25П-141_45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи («Реконструкція об’єкту в Миргородському районі Полтавської області» Код програми UPS.SO.0153.), ідентифікатор закупівлі UA-2025-04-02-006460-a надаємо інформацію стосовно наступних питань:
1. постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів стосовно відповідності тендерної пропозиції учасника ПП «ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР «ВЕКТОР» (далі – Учасник) вимогам пункту 3 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та підпункту 1 пункту 2 додатку №1 до тендерної документації в частині підтвердження наявності дозвільного документу виданого Учаснику органом з державного архітектурного контролю на провадження будівельної діяльності з відповідним переліком видів робіт, категорія складності не нижче IV * або клас наслідків не нижче СС2 *, а саме:
-2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання а саме:
• 2.02.03 газопостачання.
Щодо питання 1 повідомляємо:
Відповідно п.2 розділ 2 Додаток №1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам для підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства.
Надати скан-копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження Учасником наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства, а саме:
1.Скан-копію дозвільного документу виданого Учаснику органом з державного архітектурного контролю на провадження будівельної діяльності з відповідним переліком видів робіт, категорія складності не нижче IV *
або
клас наслідків не нижче СС2 *.,
1.00.00 Будівельні та монтажні роботи загального призначення:
- 1.12.00 монтаж технологічного устаткування;
- 1.13.00 виконання пусконалагоджувальних робіт:
· 1.13.01 електротехнічних пристроїв;
· 1.13.02 автоматизованих систем управління.
2.00.00 Будівництво об’єктів інженерної інфраструктури:
-2.01.00 монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, а саме:
- монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання
· 2.01.05 технологічних трубопроводів;
· 2.01.06 електропостачання і електроосвітлення;
·2.01.07 засобів автоматизації і контрольно-вимірювальних приладів, зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
-2.02.00 монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання а саме:
· 2.02.03 газопостачання;
· 2.02.05. електропостачання і електроосвітлення;
· 2.02.06. зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж.
Відповідно до Постанови КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» (далі – Постанова), у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), що містить відомості згідно з додатком 1, без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг), крім видів господарської діяльності за переліком згідно з додатком 2. У разі відсутності в Учасника ліцензійних документів, передбачених п.1, Учасник надає документ (документи), передбачені Постановою.
Таким чином у разі відсутності в Учасника ліцензійних документів, передбачених п.1, Учасник надає документ (документи), передбачені Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
На виконання даної вимоги, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції, учасником ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» надано два документи, а саме:
- Скан-копію дозвільного документу виданого Учаснику органом з державного архітектурного контролю на провадження будівельної діяльності Ліцензія №59-Л від 13.12.2017р. з переліком видів робіт, що за класом наслідків належать до об’єктів СС2, СС3;
та
- Декларацію №113946/25 від 08.04.2025р. про впровадження господарської діяльності передбаченою Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану».
Зважаючи на вище наведене, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації, Розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» п. 2 «Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства», учасником ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» надано також Декларацію №113946/25 від 08.04.2025р. про впровадження господарської діяльності передбаченою Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314.