• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області

Завершена

71 525 764.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 357 628.82 UAH
Період уточнення: 28.03.2025 12:50 - 09.04.2025 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 2f69151160bd4eb59a251ecbf4ca43c4
Дата опублікування: 08.04.2025 19:58
Опис: Дискримінаційна вимога щодо надання акту огляду об’єкту, що встановлена у пункті 14 додатку № 1 до тендерної документації. Згідно пункту 14 додатку №1 тендерної документації, Замовником встановлено наступну дискримінаційну вимогу: «14. Для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.» Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об’єкту, за підписом відповідальними особами зі сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати акт обстеження об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Замовником порушується право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. За таких умов, вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Звертаємо увагу, що аналогічні вимоги були визнані колегією Антимонопольного комітету України дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. У відповідності до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, а саме: Рішення АМКУ №5252-р/пк-пз від 28.07.2022; Рішення АМКУ №3768-р/пк-пз від 23.02.2022, Рішення №12090-р/пк-пз від 03.08.2023, Рішення №8798-р/пк-пз від 15.06.2023, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції акту огляду об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Виходячи із вищевикладеного та з метою усунення дискримінаційних вимог просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу про надання Акту огляду об’єкта.
Відповідь: Відповідно до постанови Першого апеляційного адміністративного суду від 03 квітня 2025 року у справі №200/7486/24 вимога щодо надання акту обстеження (огляду) об`єкту про підтвердження виїзду учасника на місце проведення робіт, за закупівлею, для обстеження об`єкту, на якому мають бути виконані роботи, за підписом представника Замовника не порушує принципи здійснення публічних закупівель, в тому числі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Умова надання акту обстеження об`єкту будівництва зазначена в тендерній документації у зв`язку з тим, що учасники, здійснивши фактичну оцінку об`ємів необхідних робіт, можуть подати найбільш економічно вигідні пропозиції, що є одним із принципів здійснення публічних закупівель, а саме принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені п. 2 ч. 1. ст 5. Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, така вимога передбачена Настановою з визначення вартості будівництва.
Дата відповіді: 11.04.2025 14:55
Відповідь надана

Фінансова звітність

Номер: cb89848329594468ab639ea3f895dae0
Дата опублікування: 08.04.2025 19:44
Опис: Вами у пункті 13 Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що 13. Учасник закупівлі повинен підтвердити обсяг виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 рік в обсязі не менше 30 млн грн (на підтвердження надати звітність за формою № 1-кб (місячна) із підтверджуючою інформацією про отримання вказаної звітності уповноваженим органом). Для чого Замовником встановлена дана вимога якщо у пункті 1.3. Кваліфікаційний критерій “Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю” Обсяг чистого доходу від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) учасника за 2024 рік повинен становити не менше 40 млн грн. Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2024 рік підтверджується наступними документами: - Балансом підприємства (форма № 1); - Звітом про фінансові результати (форма №2); - Звітом про рух грошових коштів (форма №3). Згідно статті 16 Закону Замовником може вимагається тільки фінансова звітність підприємства, просимо внести зміни до документації та привезти її у відповідність до вимог законодавства.
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації підтвердження обсягу виконаних (реалізованих) будівельно – монтажних робіт за 2024 не є кваліфікаційним критерієм і не стосується критерію «Наявність фінансової спроможності. Це є окремою вимогою, яка включена до тендерної документації на підставі ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закпівлі».
Дата відповіді: 11.04.2025 14:55
Відповідь надана

Аналогічний договір

Номер: 6a55c1e23b6b41ff9dbc6c9f5ccf67a6
Дата опублікування: 08.04.2025 19:26
Опис: Вами у Додатку №1 до тендерної документації зазначено, що 1) відгуки до наданих у складі тендерної пропозиції договорів, виданих Замовниками будівництва не раніше дати оголошення даних торгів, зазначенням інформації про якість та своєчасність виконання умов договору, наявність чи відсутність зауважень, суму виконання аналогічних договорів, клас наслідків об’єкта будівництва. У разі, якщо учасник є субпідрядником згідно наданого аналогічного договору, відгук надається саме від Замовника будівництва, а не генерального підрядника. Яким чином Ви обґрунтовуєте необхідність надання відгуку саме виданих Замовниками будівництва не раніше дати оголошення даних торгів адже якщо відгук був виданий до оголошення торгів то на, впливає видача відгуку саме після оголошення торгів? У разі надання аналогічних договорів саме генпідрядник виступає замовником виконання робіт перед субпідрядником і тому важаємо, що видача відгуку про виконання робіт за договором повинна відбуватись саме генпідрядником, а не Замовником з яким укладено договір з генпідрядником. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації у цій частині.
Відповідь: Замовником встановлена вимога щодо отримання актуального відгуку від замовника будівництва, адже саме він володіє усією інформацією щодо якості виконаних будівельних робіт. Генеральний підрядник не експлуатує об’єкт будівництва та може не знати про недоліки, які з’явилися після завершення будівництва. Крім того, у разі надання відгуку без прив’язки до дати, може бути наданий відгук по роботах по яких після його видачі у замовника виникли претензії як до генпідрядника так і субпідрядника.
Дата відповіді: 11.04.2025 14:55
Відповідь надана

Щодо підтвердження досвіду виконання аналогіного (аналогічних) договорів.

Номер: 6770b2ad25ef4b0c9dfcba1a6f87450d
Дата опублікування: 06.04.2025 21:45
Опис: Додатком 1 до Тендерної документації визначено кваліфікаційний критерій “Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)”. Замовником вимагається надання копії аналогічних договорів (не менше двох), сума виконання аналогічних договорів повинна становити не менше 40 млн грн. Просимо надати роз’яснення, чи повинні дані договори бути повністю виконаним чи достатньо для підтвердження даного кваліфікаційного критерію надання договорів, що знаходяться на виконанні. Також просимо роз’яснити, сума виконання аналогічних договорів, яка повинна становити не менше 40 мільйонів гривень зазначена Замовником сумарно обох (двох) договорів чи кожного окремо. Дякуємо.
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації вимагається підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Аналогічним вважається договір, укладений протягом останніх 5 років з дати, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, предметом якого є виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту чи реставрації будівель, при цьому клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва за аналогічними договорами (далі – об’єкт) повинен бути не нижче ніж клас наслідків об’єкта будівництва за предметом закупівлі (СС2). Сума виконання аналогічних договорів повинна становити не менше 40 млн грн. Під останнім слід розуміти загальну суму виконання аналогічних договорів, тобто вартість виконаних аналогічних договорів сумується.
Дата відповіді: 08.04.2025 18:14
Відповідь надана

щодо Податкового розрахунку за ІV квартал 2024 року та Звіту із праці за ІV квартал 2024 року.

Номер: 84fc9cd46e1f4ed1a9b65a965e57e867
Дата опублікування: 02.04.2025 18:54
Опис: шановний Замовник! Умова ТД "Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком (витягом з нього) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.". Чи буде відповідати цій умові надання Податкового розрахунку чи Звіту і з праці за 2025 рік? Вважаємо, що учасник має право надавати інформацію щодо працівників, які прийняті на роботу у 2025 році. Просимо внести відповідні зміни у ТД.
Відповідь: Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (відповідь на запит 111/2017), Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до умов додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити наявність робітників (будівельників, монтажників, робітників інших професій) у загальній кількості не менше 15 осіб, необхідній для виконання робіт, відповідно до відомостей про потреби в кадрах будівельників за основними категоріями, які є складовою проєкту організації будівництва. Наявність працівників підтверджується Податковим розрахунком (витягом з нього) сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за ІV квартал 2024 року або Звітом із праці за ІV квартал 2024 року.
Дата відповіді: 04.04.2025 15:34
Відповідь надана

щодо сертифікованого інженера в частині кошторисної документації (інженера –проектувальника (кошторисника).

Номер: 88009c3942f94d0a95dc2aa2c96d6165
Дата опублікування: 02.04.2025 18:47
Опис: шановний замовник! чи буде відповідати умовам Документації надання учасником договору ЦПХ щодо залучення сертифікованого інженера в частині кошторисної документації (інженера –проектувальника (кошторисника) ?.
Відповідь: Відповідно до додатку 1 до тендерної документації, у цій закупівлі відповідно до проєктної документації замовник вимагає підтвердити наявність в учасника таких інженерних працівників: - головного інженера; - виконавця робіт або майстра; - сертифікованого інженера в частині кошторисної документації (інженера –проектувальника (кошторисника). Працівники інженерних професій можуть працювати за будь-якою формою залучення працівників (штатний / трудовий договір, за сумісництвом тощо). Таким чином, умовами тендерної документації передбачено залучення працівників у відповідності до норм трудового законодавства, а не договорів цивільно-правового характеру
Дата відповіді: 04.04.2025 15:34