-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області
Завершена
71 525 764.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 357 628.82 UAH
мін. крок: 0.5% або 357 628.82 UAH
Період оскарження:
28.03.2025 12:50 - 09.04.2025 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників (неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника)
Номер:
86a09c68441142129bc5d9207408e9b4
Ідентифікатор запиту:
UA-2025-03-28-006186-a.c1
Назва:
Скарга щодо прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників (неправомірне відхилення тендерної пропозиції Скаржника)
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Тендерна документація з додатками.rar 16.05.2025 13:51
- 4. Лист ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» вих. 1667і від 15.05.2025 року.pdf 16.05.2025 13:51
- 3. Сертифікат ISO_ДСТУ ISO 45001_2019.pdf 16.05.2025 13:51
- 7. Інформаційний лист щодо акту огляду об’єкту.pdf 16.05.2025 13:51
- 2. Протокол №50 від 12.05.2025р.pdf 16.05.2025 13:51
- 3. Сертифікат ISO_ДСТУ EN ISO 9001_2018.pdf 16.05.2025 13:51
- Скарга_АМКУ_ЗОШ.pdf.asice.zip 16.05.2025 13:51
- 3. Сертифікат ISO_ДСТУ ISO 14001_2015.pdf 16.05.2025 13:51
- Порівняльна таблиця.docx 16.05.2025 13:51
- 5. Запит ТОВ АРТЕМЗБУД вих. № 125 від 13.05.2025 року.PDF 16.05.2025 13:51
- Порівняльна таблиця.pdf 16.05.2025 13:51
- Скарга_АМКУ_ЗОШ.pdf 16.05.2025 13:51
- 6. Акт відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року.pdf 16.05.2025 13:51
- Порівняльна таблиця.pdf.asice.zip 16.05.2025 13:51
- Скарга_АМКУ_ЗОШ.docx 16.05.2025 13:51
- sign.p7s 16.05.2025 13:52
- рішення від 20.05.2025 № 7970.pdf 20.05.2025 16:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.05.2025 № 8503.pdf 29.05.2025 10:52
- рішення від 28.05.2025 № 8503.pdf 30.05.2025 17:26
- Пояснення (2).pdf 22.05.2025 14:31
- Пояснення АМК.doc 22.05.2025 14:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.05.2025 16:17
Дата розгляду скарги:
28.05.2025 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.05.2025 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.05.2025 17:26
Дата виконання рішення Замовником:
11.06.2025 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано Замовником
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4c0543afa0fd49a5b8c7cd1eb20d164f
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення Тендерної пропозиції щодо Скаржника по п.1.Щодо першої підстави відхилення про невідповідність сертифікатів умовам Тендерної документації.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Замовник зазначає, що Скаржником надано сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування», які не відповідають вимогам додатку 1 до тендерної документації. Також, зазначено, що надані під час усунення виявлених Замовником невідповідностей сертифікати не відповідають вимогам тендерної документації.
Скаржник не погоджується з позицією Замовника та вважає рішення Замовника незаконним в цій частині.
Відповідно до Тендерної документації затвердженої рішення Уповноваженої особи від 28.03.2025 року № 33 щодо умов проведення процедури закупівлі: ВІДКРИТІ ТОРГИ (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022№1178) на закупівлю робіт за предметом закупівлі: (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області» (далі – Тендерна документація) в п. 11 Додатку 1 встановлено вимогу, що учасник надає в складі тендерної пропозиції:
- діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт), підготовчі роботи на будівельному майданчику, штукатурні роботи, установлення столярних виробів, покриття підлоги та облицювання стін, малярні роботи та скління, покрівельні роботи, інших робіт із завершення будівництва, знесення, електромонтажних робіт, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом;
- діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агенством з акредитації України. Сфера сертифікації – будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт), підготовчі роботи на будівельному майданчику, штукатурні роботи, установлення столярних виробів, покриття підлоги та облицювання стін, малярні роботи та скління, покрівельні роботи, інших робіт із завершення будівництва, знесення, електромонтажних робіт, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом;
- діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування», на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агенством з акредитації України. Сфера сертифікації - будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт), підготовчі роботи на будівельному майданчику, штукатурні роботи, установлення столярних виробів, покриття підлоги та облицювання стін, малярні роботи та скління, покрівельні роботи, інших робіт із завершення будівництва, знесення, електромонтажних робіт, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом.
Тендерна документація містить однакові вимоги до сертифікатів та сфери акредитації.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "АРТЕМЗБУД" надано:
1. Сертифікат на систему управління якістю від 07.04.2025 року про відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
2. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці від 07.04.2025 року про відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
3. Сертифікат на систему екологічного управління від 07.04.2025 про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування»
02.05.2025 року, в п’ятницю, о 16 год. 22 хв. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24-х годин, тобто до суботи 03.05.2025 року до 16 год. 22 хв. У вимозі Замовник зазначив, що сертифікати не відповідають вимогам Додатку 1 до Тендерної документації. Проте, Замовник не вказав, яким саме вимогам Тендерної документації не відповідають надані сертифікати та в чому саме їх невідповідність.
03.05.2025 року на виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником надано інші сертифікати:
1. Сертифікат на систему управління якістю від 15.04.2025 року про відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
2. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці від 15.04.2025 року про відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
3. Сертифікат на систему екологічного управління від 15.04.2025 про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування».
Сертифікати повністю відповідають вимогам Тендерної документації. Видані на ім’я ТОВ "АРТЕМЗБУД". Сертифікати видані органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» акредитованим національним агентством з акредитації України.
Сфера сертифікації відповідає всім видам робіт зазначеним в Тендерній документації. Види робіт згідно коду ДКПП та коди КВЕД зазначені в Сертифікаті відповідають видам робіт та вимогам Тендерної документації, а саме:
1. будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт) – відповідає код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, код ДКПП 41.00 Будівлі та будування будівель;
2. підготовчі роботи на будівельному майданчику – відповідає код КВЕД 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику та код ДКПП 43.12 Підготовлення будівельних майданчиків;
3. штукатурні роботи – відповідає код КВЕД 43.31 Штукатурні роботи та код ДКПП 43.31 Роботи штукатурні;
4. установлення столярних виробів – відповідає код КВЕД 43.32 Установлення столярних виробів та код ДКПП 43.32 Роботи монтажні столярні;
5. покриття підлоги та облицювання стін – відповідає код КВЕД 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін та код ДКПП 43.33 Покриття підлог і облицювання стін;
6. малярні роботи та скління – відповідає код КВЕД 43.33 Малярні роботи та скління та код ДКПП 43.34 Роботи малярні та скління;
7. покрівельні роботи – відповідає код КВЕД 43.91 Покрівельні роботи та код ДКПП 43.91 Роботи покрівельні;
8. інших робіт із завершення будівництва – відповідає код КВЕД 43.39 Інші роботи із завершення будівництва та код ДКПП 43.39 Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні, інші;
9. знесення – відповідає код КВЕД 43.11 Знесення та код ДКПП 43.11 Знесення будівель і споруд;
10. електромонтажних робіт – відповідає код КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи та код ДКПП 43.21 Роботи електромонтажні;
11. монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування – відповідає код КВЕД 43.21 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування та код ДКПП 43.22 Монтаж трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціювання повітря;
12. інших будівельно-монтажних робіт – відповідає код КВЕД 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи та ДКПП 43.29 Роботи будівельно-монтажні, інші.
Для підтвердження зазначеної позиції до Скарги долучаємо порівняну таблицю щодо відповідності кодів КВЕД та кодів ДКПП, які зазначені в Сертифікатах, вимогам Замовника відповідно до Тендерної документації.
Крім того, Скаржник звернувся до органу сертифікації щодо надання роз’яснення щодо відповідності сертифікатів вимогам Тендерної документації. Листом вих. 1667/і від 15.05.2025 року ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» повідомило про підтвердження згідно наданими сертифікатами відповідність збігається зі сферою сертифікації вказаної в Тендерній документації.
Сертифікати підтверджують сферу сертифікації щодо робіт зазначених відповідно до кодів КВЕД та ДКПП. Назви робіт зазначені згідно кодів ДКПП, проте містять посилання на код КВЕД.
Державний класифікатор продукції та послуг (далі - ДКПП) відповідно до Національного класифікатора України - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації.
КВЕД – це класифікатор видів економічної діяльності.
Отже, Скаржник надав Сертифікати, які повністю відповідають вимогам Замовника та усунув невідповідності на виконання вимоги Замовника впродовж 24 годин.
Крім того, в Замовник відхиляє тендерну пропозицію Скаржника та посилається в Протоколі № 50 від 12.05.2025 року на абз.5 п.п.1 та абз. 5 п.п.2 п. 44 Особливостей у зв’язку з тим, що учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги та тендерна документація не відповідає вимогам, установленим в тендерній документації.
Замовник не зазначив аргументації в електронній системі закупівель, а саме: у чому полягає невідповідність наданих Скаржником сертифікатів вимогам Тендерної документації.
Також, Замовник не вказав, які саме невідповідності не були усунуті Скаржником та в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника та Скаржника вимогам Тендерної Документації. Замовник в інформації про відхилення не вказав, яким вимогам та положенням Тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Такі дії Замовника порушують п. 44 та п. 46 Особливостей. У вимозі про усунення невідповідностей Замовник також не зазначив, які саме невідповідності в Сертифікатах потрібно було усунути Скаржнику.
Відповідно до 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Таким чином, рішення замовника не відповідає вимогам чинного законодавства та не узгоджується з нормами Особливостей.
Отже, Тендерна пропозиція ТОВ "АРТЕМЗБУД" незаконно відхилена з наведенеї вище підстави.
Для підтвердження ТОВ "АРТЕМЗБУД" долучає:
- Тендерну документацію з додатками;
- Протокол №50 від 12.05.2025р.
- Сертифікат на систему управління якістю від 15.04.2025 року про відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці від 15.04.2025 року про відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- Сертифікат на систему екологічного управління від 15.04.2025 про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування»;
- лист ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» вих. 1667/і від 15.05.2025 року;
- запит ТОВ "АРТЕМЗБУД" вих. № 125 від 13.05.2025 року.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію скаржника з підстав, наведених у протоколі від 12.05.2025 року № 50, Замовник порушив вимоги п.п. 44, 46 Особливостей та основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником на ринку будівельних робіт та ремонту. Метою здійснення господарської діяльності Скаржника є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Відхиливши тендерну прозицію ТОВ «АРТЕМЗБУД» з порушенням норм Закону та Особливостей Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку.
Скаржник не погоджується з позицією Замовника та вважає рішення Замовника незаконним в цій частині.
Відповідно до Тендерної документації затвердженої рішення Уповноваженої особи від 28.03.2025 року № 33 щодо умов проведення процедури закупівлі: ВІДКРИТІ ТОРГИ (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022№1178) на закупівлю робіт за предметом закупівлі: (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області» (далі – Тендерна документація) в п. 11 Додатку 1 встановлено вимогу, що учасник надає в складі тендерної пропозиції:
- діючий сертифікат на систему управління якістю, що підтверджує його відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агентством з акредитації України. Сфера сертифікації – будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт), підготовчі роботи на будівельному майданчику, штукатурні роботи, установлення столярних виробів, покриття підлоги та облицювання стін, малярні роботи та скління, покрівельні роботи, інших робіт із завершення будівництва, знесення, електромонтажних робіт, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом;
- діючий сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», виданого на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агенством з акредитації України. Сфера сертифікації – будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт), підготовчі роботи на будівельному майданчику, штукатурні роботи, установлення столярних виробів, покриття підлоги та облицювання стін, малярні роботи та скління, покрівельні роботи, інших робіт із завершення будівництва, знесення, електромонтажних робіт, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом;
- діючий сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування», на ім’я Учасника. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації акредитованим національним агенством з акредитації України. Сфера сертифікації - будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт), підготовчі роботи на будівельному майданчику, штукатурні роботи, установлення столярних виробів, покриття підлоги та облицювання стін, малярні роботи та скління, покрівельні роботи, інших робіт із завершення будівництва, знесення, електромонтажних робіт, монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, інших будівельно-монтажних робіт. Якщо з дати видачі сертифікату на дату подачі пропозиції пройшло часу більше одного року, то надається копія рішення або інший документ, що підтверджує проведення щорічного аудиту органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим акредитованим органом.
Тендерна документація містить однакові вимоги до сертифікатів та сфери акредитації.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "АРТЕМЗБУД" надано:
1. Сертифікат на систему управління якістю від 07.04.2025 року про відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
2. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці від 07.04.2025 року про відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
3. Сертифікат на систему екологічного управління від 07.04.2025 про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування»
02.05.2025 року, в п’ятницю, о 16 год. 22 хв. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24-х годин, тобто до суботи 03.05.2025 року до 16 год. 22 хв. У вимозі Замовник зазначив, що сертифікати не відповідають вимогам Додатку 1 до Тендерної документації. Проте, Замовник не вказав, яким саме вимогам Тендерної документації не відповідають надані сертифікати та в чому саме їх невідповідність.
03.05.2025 року на виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником надано інші сертифікати:
1. Сертифікат на систему управління якістю від 15.04.2025 року про відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
2. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці від 15.04.2025 року про відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
3. Сертифікат на систему екологічного управління від 15.04.2025 про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування».
Сертифікати повністю відповідають вимогам Тендерної документації. Видані на ім’я ТОВ "АРТЕМЗБУД". Сертифікати видані органом з сертифікації ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» акредитованим національним агентством з акредитації України.
Сфера сертифікації відповідає всім видам робіт зазначеним в Тендерній документації. Види робіт згідно коду ДКПП та коди КВЕД зазначені в Сертифікаті відповідають видам робіт та вимогам Тендерної документації, а саме:
1. будування житлових та нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточний ремонт) – відповідає код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, код ДКПП 41.00 Будівлі та будування будівель;
2. підготовчі роботи на будівельному майданчику – відповідає код КВЕД 43.12 Підготовчі роботи на будівельному майданчику та код ДКПП 43.12 Підготовлення будівельних майданчиків;
3. штукатурні роботи – відповідає код КВЕД 43.31 Штукатурні роботи та код ДКПП 43.31 Роботи штукатурні;
4. установлення столярних виробів – відповідає код КВЕД 43.32 Установлення столярних виробів та код ДКПП 43.32 Роботи монтажні столярні;
5. покриття підлоги та облицювання стін – відповідає код КВЕД 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін та код ДКПП 43.33 Покриття підлог і облицювання стін;
6. малярні роботи та скління – відповідає код КВЕД 43.33 Малярні роботи та скління та код ДКПП 43.34 Роботи малярні та скління;
7. покрівельні роботи – відповідає код КВЕД 43.91 Покрівельні роботи та код ДКПП 43.91 Роботи покрівельні;
8. інших робіт із завершення будівництва – відповідає код КВЕД 43.39 Інші роботи із завершення будівництва та код ДКПП 43.39 Роботи будівельні опоряджувальні, облицювальні та оздоблювальні, інші;
9. знесення – відповідає код КВЕД 43.11 Знесення та код ДКПП 43.11 Знесення будівель і споруд;
10. електромонтажних робіт – відповідає код КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи та код ДКПП 43.21 Роботи електромонтажні;
11. монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування – відповідає код КВЕД 43.21 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування та код ДКПП 43.22 Монтаж трубопровідних мереж, систем опалювання та кондиціювання повітря;
12. інших будівельно-монтажних робіт – відповідає код КВЕД 43.29 Інші будівельно-монтажні роботи та ДКПП 43.29 Роботи будівельно-монтажні, інші.
Для підтвердження зазначеної позиції до Скарги долучаємо порівняну таблицю щодо відповідності кодів КВЕД та кодів ДКПП, які зазначені в Сертифікатах, вимогам Замовника відповідно до Тендерної документації.
Крім того, Скаржник звернувся до органу сертифікації щодо надання роз’яснення щодо відповідності сертифікатів вимогам Тендерної документації. Листом вих. 1667/і від 15.05.2025 року ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» повідомило про підтвердження згідно наданими сертифікатами відповідність збігається зі сферою сертифікації вказаної в Тендерній документації.
Сертифікати підтверджують сферу сертифікації щодо робіт зазначених відповідно до кодів КВЕД та ДКПП. Назви робіт зазначені згідно кодів ДКПП, проте містять посилання на код КВЕД.
Державний класифікатор продукції та послуг (далі - ДКПП) відповідно до Національного класифікатора України - систематизоване зведення назв угруповань продукції та послуг, кодування яких побудовано на ієрархічній системі класифікації.
КВЕД – це класифікатор видів економічної діяльності.
Отже, Скаржник надав Сертифікати, які повністю відповідають вимогам Замовника та усунув невідповідності на виконання вимоги Замовника впродовж 24 годин.
Крім того, в Замовник відхиляє тендерну пропозицію Скаржника та посилається в Протоколі № 50 від 12.05.2025 року на абз.5 п.п.1 та абз. 5 п.п.2 п. 44 Особливостей у зв’язку з тим, що учасник не виправив невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення вимоги та тендерна документація не відповідає вимогам, установленим в тендерній документації.
Замовник не зазначив аргументації в електронній системі закупівель, а саме: у чому полягає невідповідність наданих Скаржником сертифікатів вимогам Тендерної документації.
Також, Замовник не вказав, які саме невідповідності не були усунуті Скаржником та в чому полягає невідповідність тендерної пропозиції Скаржника та Скаржника вимогам Тендерної Документації. Замовник в інформації про відхилення не вказав, яким вимогам та положенням Тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція Скаржника. Такі дії Замовника порушують п. 44 та п. 46 Особливостей. У вимозі про усунення невідповідностей Замовник також не зазначив, які саме невідповідності в Сертифікатах потрібно було усунути Скаржнику.
Відповідно до 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Таким чином, рішення замовника не відповідає вимогам чинного законодавства та не узгоджується з нормами Особливостей.
Отже, Тендерна пропозиція ТОВ "АРТЕМЗБУД" незаконно відхилена з наведенеї вище підстави.
Для підтвердження ТОВ "АРТЕМЗБУД" долучає:
- Тендерну документацію з додатками;
- Протокол №50 від 12.05.2025р.
- Сертифікат на систему управління якістю від 15.04.2025 року про відповідність вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги»;
- Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці від 15.04.2025 року про відповідність ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
- Сертифікат на систему екологічного управління від 15.04.2025 про відповідність ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Система екологічного управління. Вимоги до настанови щодо застосування»;
- лист ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» вих. 1667/і від 15.05.2025 року;
- запит ТОВ "АРТЕМЗБУД" вих. № 125 від 13.05.2025 року.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію скаржника з підстав, наведених у протоколі від 12.05.2025 року № 50, Замовник порушив вимоги п.п. 44, 46 Особливостей та основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником на ринку будівельних робіт та ремонту. Метою здійснення господарської діяльності Скаржника є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Відхиливши тендерну прозицію ТОВ «АРТЕМЗБУД» з порушенням норм Закону та Особливостей Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку.
×
-
Назва доказу:
Запит ТОВ АРТЕМЗБУД вих. № 125 від 13.05.2025 року
-
Повʼязаний документ:
5. Запит ТОВ АРТЕМЗБУД вих. № 125 від 13.05.2025 року.PDF
-
-
Назва доказу:
Лист ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» вих. 1667і від 15.05.2025 року
-
Повʼязаний документ:
4. Лист ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ» вих. 1667і від 15.05.2025 року.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO_ДСТУ ISO 45001_2019
-
Повʼязаний документ:
3. Сертифікат ISO_ДСТУ ISO 45001_2019.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO_ДСТУ ISO 14001_2015
-
Повʼязаний документ:
3. Сертифікат ISO_ДСТУ ISO 14001_2015.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат ISO_ДСТУ EN ISO 9001_2018
-
Повʼязаний документ:
3. Сертифікат ISO_ДСТУ EN ISO 9001_2018.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №50 від 12.05.2025р
-
Повʼязаний документ:
2. Протокол №50 від 12.05.2025р.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація з додатками
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація з додатками.rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом № 50 від 12.05.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМЗБУД» за процедурою закупівлі - (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області» (далі – роботи) за процедурою відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-28-006186-a ).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
9f7eeeabcd4e452fa21a0b84c2614d24
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення Тендерної пропозиції щодо Скаржника по п. 2.Щодо наданого в складі тендерної пропозиції Скаржника акту огляду.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до п. 14. Додатку 1 Тендерної документації затвердженої рішення Уповноваженої особи від 28.03.2025 року № 33 щодо умов проведення процедури закупівлі: ВІДКРИТІ ТОРГИ (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022№1178) на закупівлю робіт за предметом закупівлі: (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області» (далі – Тендерна документація) для повноти розуміння предмету закупівлі та його об’єму Учаснику необхідно, в період звернення за роз’ясненнями, особисто відвідати та оглянути об’єкт будівництва, оцінити можливості виконання робіт, їх види та обсяги, ознайомитися із проектною документацією. Виконання цієї вимоги повинно бути документально зафіксовано, для чого надати у складі тендерної пропозиції підписаний уповноваженою особою замовника та представником учасника Акт огляду об’єкта та ознайомлення із проектною документацією.
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надано акт відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року, який знаходиться за адресою: 30602, Хмельницька область, Хмельницький район, селище Теофіполь, вул. Небесної Сотні, буд. 19.
Акт огляду об’єкта підписано уповноваженою особою на підписання такого акту огляду - відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, управління об'єктами спільної власності Шклярук А.О.
Під час підготовки документів для участі в даній закупівлі Скаржник звернувся до Замовника щодо огляду об’єкта будівництва та складення акту. Скаржнику було повідомлено, що уповноваженою особою на підписання даного акту є начальник відділу містобудування та архітектури Шклярук А.О. Після чого Представник Скаржника особисто відвідав та оглянув об’єкт будівництва у супроводі представника Замовника.
Отже, у складі тендерної пропозиції надано Акт огляду об’єкта від 08.04.2025 року, який містить печатку Замовника, відповідно якого здійснено огляд об’єкту та ознайомлення з проєктною документацією учасника закупівлі ТОВ «АРТЕМЗБУД» уповноваженою на це особою Замовника, а саме: Начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, управління об'єктами спільної власності Шклярук А.О.
Замовником в Тендерній документації чітко не встановлена та не оприлюднена будь-яка затверджена форма Акту огляду об’єкта, та не визначено переліку уповноважених осіб Замовника, зокрема, що стосується посади, прізвища, ім’я, по батькові таких осіб, які безпосередньо мають відповідні повноваження щодо проведення огляду об’єкту та ознайомлення потенційних учасників закупівлі з проєктною документацією, та відповідно, підпису вказаних документів.
02.05.2025 року в п’ятницю о 16 год. 22 хв. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24-х годин, тобто до суботи 03.05.2025 року до 16 год. 22 хв. У вимозі Замовник вказав, що акт огляду наданий ТОВ «АРТЕМЗБУД», який підписано А.Шклярук, не відповідає умовам Тендерної документації, оскільки вказаний акт огляду має бути підписаним уповноваженою особою замовника, якою є Зоя Репецька.
Скаржник безпосередньо звернувся до Зої Репецької щодо підписання акту огляду об’єкта будівництва, яка повідомила, що попередньо проконсультується з юристами, після чого 03.05.2025 року зв'язок з уповноваженою особою відповідальною за проведення закупівлі був відсутній.
03.05.2025 року Скаржником, на виконання вимог про усунення невідповідностей, було надано файл «5. Інформаційно щодо акту огляду об’єкту» в якому зазначено пояснення щодо підпису акту відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року уповноваженою особою Замовника.
Відповідно підпункту 35, пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Тендерною документацією не визначено, що уповноважена особа, яка відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель уповноважена супроводжувати огляд об’єкту будівництва та підписувати акти відвідування та огляду об’єктів будівництва. Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Закон не передбачає підписання документів тендерної пропозиції учасників уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель.
Враховуючи те, що Тендерна документація не містила конкретної вимоги щодо особи, яка уповноважена підписувати акт огляду об’єкта будівництва, а під час оформлення акту огляду Скаржник був повідомлений про те, що уповноваженою особою на підписання такого акту є начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, управління об'єктами спільної власності Шклярук А.О. вважаємо, що наданий акт відвідування та огляду об’єкта від 08.04.2025 року повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Замовник безпідставно встановив 24 години на усунення недоліків, після чого відхилив тендерну пропозицію скаржника з наведеної вище підстави.
Звертаємо увагу Комісії, що дії Замовника а саме: розміщення вимоги про усунення невідповідностей в п’ятницю 02.05.2025 року о 16 год. 22 хв. в кінці робочого часу та відсутність зв’язку особою відповідальною за проведення процедури закупівлі, були направлені щоб створити перешкоди у виконанні вимоги. Замовником створено такі умови, щоб усунення невідповідностей залежало від його волі. Отже, Замовник свідомо створив умови за яких неможливо було Скаржнику виконати вимогу щодо усунення невідповідностей.
Для підтвердження ТОВ "АРТЕМЗБУД" долучає: Тендерну документацію з додатками; протокол № 50 від 12.05.2025; акт відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року; інформаційний лист щодо акту огляду об’єкту.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію скаржника з підстав, наведених у протоколі від 12.05.2025 року № 50, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей та основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником на ринку будівельних робіт та ремонту. Метою здійснення господарської діяльності Скаржника є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Відхиливши тендерну прозицію ТОВ «АРТЕМЗБУД» з порушенням норм Закону та Особливостей Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку.
В складі Тендерної пропозиції Скаржника надано акт відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року, який знаходиться за адресою: 30602, Хмельницька область, Хмельницький район, селище Теофіполь, вул. Небесної Сотні, буд. 19.
Акт огляду об’єкта підписано уповноваженою особою на підписання такого акту огляду - відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, управління об'єктами спільної власності Шклярук А.О.
Під час підготовки документів для участі в даній закупівлі Скаржник звернувся до Замовника щодо огляду об’єкта будівництва та складення акту. Скаржнику було повідомлено, що уповноваженою особою на підписання даного акту є начальник відділу містобудування та архітектури Шклярук А.О. Після чого Представник Скаржника особисто відвідав та оглянув об’єкт будівництва у супроводі представника Замовника.
Отже, у складі тендерної пропозиції надано Акт огляду об’єкта від 08.04.2025 року, який містить печатку Замовника, відповідно якого здійснено огляд об’єкту та ознайомлення з проєктною документацією учасника закупівлі ТОВ «АРТЕМЗБУД» уповноваженою на це особою Замовника, а саме: Начальником відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, управління об'єктами спільної власності Шклярук А.О.
Замовником в Тендерній документації чітко не встановлена та не оприлюднена будь-яка затверджена форма Акту огляду об’єкта, та не визначено переліку уповноважених осіб Замовника, зокрема, що стосується посади, прізвища, ім’я, по батькові таких осіб, які безпосередньо мають відповідні повноваження щодо проведення огляду об’єкту та ознайомлення потенційних учасників закупівлі з проєктною документацією, та відповідно, підпису вказаних документів.
02.05.2025 року в п’ятницю о 16 год. 22 хв. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24-х годин, тобто до суботи 03.05.2025 року до 16 год. 22 хв. У вимозі Замовник вказав, що акт огляду наданий ТОВ «АРТЕМЗБУД», який підписано А.Шклярук, не відповідає умовам Тендерної документації, оскільки вказаний акт огляду має бути підписаним уповноваженою особою замовника, якою є Зоя Репецька.
Скаржник безпосередньо звернувся до Зої Репецької щодо підписання акту огляду об’єкта будівництва, яка повідомила, що попередньо проконсультується з юристами, після чого 03.05.2025 року зв'язок з уповноваженою особою відповідальною за проведення закупівлі був відсутній.
03.05.2025 року Скаржником, на виконання вимог про усунення невідповідностей, було надано файл «5. Інформаційно щодо акту огляду об’єкту» в якому зазначено пояснення щодо підпису акту відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року уповноваженою особою Замовника.
Відповідно підпункту 35, пункту 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) уповноважена особа (особи) – службова (посадова) чи інша особа, яка є працівником замовника і визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель згідно з Законом на підставі власного розпорядчого рішення замовника або трудового договору (контракту).
Тендерною документацією не визначено, що уповноважена особа, яка відповідальна за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель уповноважена супроводжувати огляд об’єкту будівництва та підписувати акти відвідування та огляду об’єктів будівництва. Відповідно до ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника. Закон не передбачає підписання документів тендерної пропозиції учасників уповноваженою особою відповідальною за організацію та проведення закупівель.
Враховуючи те, що Тендерна документація не містила конкретної вимоги щодо особи, яка уповноважена підписувати акт огляду об’єкта будівництва, а під час оформлення акту огляду Скаржник був повідомлений про те, що уповноваженою особою на підписання такого акту є начальник відділу містобудування, архітектури, житлово-комунального господарства, управління об'єктами спільної власності Шклярук А.О. вважаємо, що наданий акт відвідування та огляду об’єкта від 08.04.2025 року повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Замовник безпідставно встановив 24 години на усунення недоліків, після чого відхилив тендерну пропозицію скаржника з наведеної вище підстави.
Звертаємо увагу Комісії, що дії Замовника а саме: розміщення вимоги про усунення невідповідностей в п’ятницю 02.05.2025 року о 16 год. 22 хв. в кінці робочого часу та відсутність зв’язку особою відповідальною за проведення процедури закупівлі, були направлені щоб створити перешкоди у виконанні вимоги. Замовником створено такі умови, щоб усунення невідповідностей залежало від його волі. Отже, Замовник свідомо створив умови за яких неможливо було Скаржнику виконати вимогу щодо усунення невідповідностей.
Для підтвердження ТОВ "АРТЕМЗБУД" долучає: Тендерну документацію з додатками; протокол № 50 від 12.05.2025; акт відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року; інформаційний лист щодо акту огляду об’єкту.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію скаржника з підстав, наведених у протоколі від 12.05.2025 року № 50, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей та основні принципи здійснення публічних закупівель, а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Наявність порушених прав суб’єкта оскарження обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі, претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладення договору з Замовником, оскільки є реальним та добросовісним учасником на ринку будівельних робіт та ремонту. Метою здійснення господарської діяльності Скаржника є, зокрема, отримання прибутку в наслідок задоволення законним шляхом інтересів та потреб фізичних та юридичних осіб. Відхиливши тендерну прозицію ТОВ «АРТЕМЗБУД» з порушенням норм Закону та Особливостей Замовник своїми діями порушив наші законні інтереси щодо отримання такого прибутку.
×
-
Назва доказу:
Інформаційний лист щодо акту огляду об’єкту
-
Повʼязаний документ:
7. Інформаційний лист щодо акту огляду об’єкту.pdf
-
-
Назва доказу:
Акт відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року
-
Повʼязаний документ:
6. Акт відвідування та огляду об’єкту від 08.04.2025 року.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол №50 від 12.05.2025р
-
Повʼязаний документ:
2. Протокол №50 від 12.05.2025р.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація з додатками
-
Повʼязаний документ:
1. Тендерна документація з додатками.rar
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення уповноваженої особи, оформлене протоколом № 50 від 12.05.2025 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АРТЕМЗБУД» за процедурою закупівлі - (код ДК 021:2015 : 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) «Капітальний ремонт Теофіпольської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 Теофіпольської селищної ради по вул. Небесної Сотні, 46 в смт Теофіполь Хмельницької області» (далі – роботи) за процедурою відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-28-006186-a).