-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління небезпечними відходами (комплекс операцій зі збирання, перевезення та видалення відходів, що утворилися в результаті медичної діяльності)
Завершена
540 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 700.00 UAH
Період уточнення:
27.03.2025 12:05 - 05.04.2025 00:00
Відповідь надана
Невідповідність предмету закупівлі
Номер:
35fb6e52aa994a8fb2f8d8f1b2becbbd
Дата опублікування:
02.04.2025 17:10
Опис:
Доброго дня! Шановний замовник ви у Додатку 1 вимагаєте: 1.5.2. Копії договорів, що підтверджують право власності на піч та обладнання для переробки люмінесцентних ламп з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі.
У переліку відходів відсутні люмінесцентні лампи. Просимо прибрати дискримінаційну вимогу.
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання Замовником було прийнято рішення щодо редагування підпункту 1.5.2. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, а саме:
Фразу «та обладнання для переробки люмінесцентних ламп» видалити та викласти підпункт 1.5.2. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації в наступній редакції:
« 1.5.2. Копію договору, що підтверджує право власності на піч з усіма невід’ємними додатками та актами-приймання передачі.»
Дата відповіді:
03.04.2025 11:06
Відповідь надана
Тендерна документація містить дискримінаційні норми.
Номер:
b94b6e7dc58548ee8eeff37326b62964
Дата опублікування:
31.03.2025 17:55
Опис:
Шановний Замовник!
Детально ознайомившись із тендерною документацією UA-2025-03-27-004997-a вважаємо за необхідно зазначити наступне.
п 1.5.3. (Додатку 1 до тендерної документації) вимагається надати Копія атестату виробництва,
(Н А К А З N 571 від 25.09.2000 р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 { Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 1999 ( z1618-16 ) від 29.11.2016 }
Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва)
п.1 .6.4 1.6.4. Копії чинних договорів страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг). Яка норма законодавства передбачає це?
П. 2 Сертифікати ISSO непередбачені чинним законодавством України.
П.3 На підтвердження відповідності послуг Учасника екологічним характеристикам надається наступна інформація: Дані відомості не входять до компетенції замовника.
П.7 Надати у складі пропозиції документ, що підтверджує невикористання матеріально-технічної бази іншим суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність (Акт здійснення уповноваженими особами Міндовкілля перевірки відповідності матеріально-технічної бази здобувача ліцензії (ліцензіата) технологічним вимогам до здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, правилам технічної експлуатації установок та технологічним регламентам). Вказані документи призначені для службового користування.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Дана тендерна документація містить дискримінаційні норми, що надають перевагу певному учаснику.
Відповідь:
У відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
1. Що стосується підпункту 1.5.3. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання Копії атестату виробництва; підпункту 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання копій сертифікатів ISO та підпункту 7 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання у складі пропозиції документу, що підтверджує невикористання матеріально-технічної бази іншим суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність…. Замовником прийнято рішення щодо вилучення цих пунктів з тендерної документації, про що буде складений відповідний протокол та завантажений, разом із змінами в систему Prozorro.
2. Щодо вимоги підпункту 1.6.4. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання копій чинних договорів страхування життя, здоров’я та працездатності водіїв транспортних засобів, які перевозять небезпечні вантажі (їх кількість повинна відповідати кількості транспортних засобів, що будуть задіяні у наданні послуг) повідомляємо, що, відповідно до пункту 22 частини 1 статті 1 Закону України від 20.06.2022 № 2320-IX «Про управління відходами» (далі – Закон № 2320-IX), операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Перевезення відходів - операція, що полягає у транспортуванні відходів від місця їх утворення до об’єкта оброблення відходів, а також від одного місця/об’єкта до іншого (пунктом 23 частини 1 статті 1 Закону № 2320-IX).
З наведеного вбачається, що послуги з перевезення відходів також входять до предмету даної закупівлі.
Підпункт 12 пункту 16 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з перевезення пасажирів, небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом, міжнародних перевезень пасажирів та вантажів автомобільним транспортом, затверджених постановою КМУ від 02.12.2015 року за № 1001 передбачає, що ліцензіат зобов’язаний мати чинний договір страхування життя, здоров’я та працездатності водія та інших працівників, які здійснюють експлуатацію транспортних засобів, від нещасних випадків за класом страхування 1, визначеним статтею 4 Закону України «Про страхування».
Відповідно до статті 1 Закону України від 06.04.2000 № 1644-III «Про перевезення небезпечних вантажів» (далі – Закон № 1644-III): суб'єкт перевезення небезпечних вантажів - підприємство, установа, організація або фізична особа, які відправляють, перевозять або одержують небезпечні вантажі (відправники, перевізники та одержувачі); перевізник небезпечного вантажу - юридична (резидент і нерезидент) або фізична особа (громадянин України, іноземець, особа без громадянства), яка здійснює перевезення небезпечного вантажу; перевезення небезпечних вантажів - діяльність, пов'язана з переміщенням небезпечних вантажів від місця їх виготовлення чи зберігання до місця призначення з підготовкою вантажу, тари, транспортних засобів та екіпажу, прийманням вантажу, здійсненням вантажних операцій та короткостроковим зберіганням вантажів на всіх етапах переміщення.
Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності чинного договору особистого страхування водіїв від нещасних випадків на транспорті, які будуть залучені до надання послуг згідно предмету закупівлі – не є дискримінаційною та передбачена чинним законодавством.
3. Щодо вимоги підпункту 3 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації про підтвердження відповідності послуг Учасника екологічним характеристикам, повідомляємо, що, відповідно до частини 5 статті 23 Закону № 922-VIII Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, вимога про документальне підтвердження відповідності екологічним характеристикам, не є дискримінаційною та передбачена чинним законодавством.
Дата відповіді:
02.04.2025 16:46